
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdrbana eletrika na Facku.
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 13.03.2007 do 14.03.2007, založil/a bitmap - zrušená registrace
07:09:42
14.03.2007
14.03.2007

havlik
-> bitmap: 

19:57:08
13.03.2007
13.03.2007

bitmap - zrušená registrace
-> havlik: To proto, ze si tam furt picoval okolo. Priste dostanes podrzet kostru a bude 

19:53:16
13.03.2007
13.03.2007

havlik
-> bitmap: no asi Form nebyl ve formě když ti to zapojoval

19:31:09
13.03.2007
13.03.2007

bitmap - zrušená registrace
Hm, smutny je ,ze ohrev ma vlastni 15A pojistku a ta zustava v klidu, me to pali pojistku c.6. Je to nejaky rozbity 

19:23:05
13.03.2007
13.03.2007

Syny
-> bitmap:
Ja sem tak rad ze v tom nejsem sam 




19:07:50
13.03.2007
13.03.2007

bitmap - zrušená registrace
Kua tak dalsi uzasna vec. Nekde je blba kostra budiku, bo pri zaplejch svetlech trosku svitej blinkry, ktery nastesti blikaj, ale kdyz zapnu ohrev zadniho okna, tak to vypali pojistku na ktery visej blinkry, kontrolky a volnobeh. Velice vesela udalost se udala ve chvili kdy jsem to zkusil na celkem rusne silnici.
18:20:36
13.03.2007
13.03.2007

bitmap - zrušená registrace
Tak jsem se zas vrtal v eletrice a jak je u mne dobrym zvykem, neco jsem zas pos*al :)
Jedinou upravou proti predchozimu stavu, kdy vsechno fungoavalo bezchybne je to, ze jsem prehodil topeni z Feldy.
Jinak jsem propajel nanajeni radia, centralu a pripojeni ridici jednotky na blinkry, protoze to tam predtim bylo jen namotany a tomu jsem mxoc neduveroval.
Co je spatne:
- na volnobeh jakoby blika osvetleni podle otacek motoru.
- pri zvysenych otackach 1000+ blikaj blinkry o dost rychlejc nez na volnobeh
- pri prepnuti tlumenejch na dalkovy mnohem vic pohasne osvetleni nez predtim
Co teda muze byt spatne? Ja myslel jak tomu nepomuzu kdyz to vsechno hezky propajim a ono to na mne takhle
Jedinou upravou proti predchozimu stavu, kdy vsechno fungoavalo bezchybne je to, ze jsem prehodil topeni z Feldy.
Jinak jsem propajel nanajeni radia, centralu a pripojeni ridici jednotky na blinkry, protoze to tam predtim bylo jen namotany a tomu jsem mxoc neduveroval.
Co je spatne:
- na volnobeh jakoby blika osvetleni podle otacek motoru.
- pri zvysenych otackach 1000+ blikaj blinkry o dost rychlejc nez na volnobeh
- pri prepnuti tlumenejch na dalkovy mnohem vic pohasne osvetleni nez predtim
Co teda muze byt spatne? Ja myslel jak tomu nepomuzu kdyz to vsechno hezky propajim a ono to na mne takhle
