dotaz alternátor

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 06.04.2007 do 15.04.2007, založil/a spartra
řadit dle data
18:14:00
15.04.2007
spartra
-> Vojtik: jo všech lemurů samozvanej pán1
K Věci:
půjde regler firmy cdl irp 14V na 70a alternátor, je novej, původně jsem ho měl na fa na 55a
tedkon jestli musí bejt jinej, bo půjde taky
dík 5
20:52:56
13.04.2007
Vojtik
-> spartra: přichází král jelimán, všech lemurů samozvaný král a tak dál a tak dál, hurá, sláva a je tady3
20:44:50
12.04.2007
spartra
-> Syny: njn, velkoúžas a tak dál, bla bla bla2 njn, nikdo neporadí
18:42:23
12.04.2007
Syny
-> spartra: -> kobliha: Jezis voni maj stejny smajly... Pane boze... Ja mslel ze ste jeden a ten samej 3 3 3
18:40:37
12.04.2007
Syny
-> spartra: Te dam lemur 3 Mno 15,5 je stejne furt hodne... Maximum je 14,5...
17:38:45
12.04.2007
spartra
-> Syny: seš vážne lemur1
18 v sem vyřešil výměnou diody3
momentálně 15,5v
13:37:19
12.04.2007
Syny
-> kobliha: Mno 18V bych teda uz resil... 1
06:54:59
12.04.2007
kobliha
-> Bobesh: tak to jsi me uklidnil
-> Syny: a ty zase naopak 3
23:01:46
11.04.2007
Syny
-> kobliha: baterii muzes mit jakou chces... V extremnim pripade kdyz to prebiji, tak muze buchnout baterie...
23:01:10
11.04.2007
Bobesh
-> kobliha: Krom toho,že za jízdy uživíš víc verků žeroucích proud elektrický není čeho se báti.
22:56:53
11.04.2007
kobliha
je to velkej pruser,kdyz mam baterku 55Ah a altik 70A?mam to vsechno novy,.Co tu ctu,tak tu pisete,ze se muze neco stat....odber energie budu mit zarucen radiem+subikem1
21:26:29
07.04.2007
spartra
tak k věci mám regler irp 14v, jsou zaměnný 55 vs. 70a
21:07:01
07.04.2007
Syny
-> spartra: Mno maximum ja myslim 14,5V pak uz to prebiji... A divil by ses ze na 100-200ot bude v dobijeni kua velkej rozdil...
21:03:38
07.04.2007
spartra
-> Syny: se ti nezdá, to bylo i 18V než se opravil altík a proražená dioda5 budiž vše přežilo5
21:02:31
07.04.2007
spartra
-> Syny: peněz je málo2 tak na těch pár otáček rozdíl to asi nenakřečujem5
21:00:16
07.04.2007
Syny
-> spartra: Jo a 16V, to je teda uz husty... To se te bude prebijet baterie => bude se hodne vyparovat voda a v extremnim pripade prej muze vybuchnout baterie co sem slysel...
20:57:28
07.04.2007
Syny
-> spartra: tvoe to je hodne1 Me to stim co pises "dobiji" tak 12,5V ale to mam volnobech 750-800...
20:53:36
07.04.2007
spartra
-> FORM: tak baterka je taky v pohodě je to 55A,
ten regulátor je stejnej i na 55A, půjde na tu 70A pač mám jeden fungl novej ve skřínce5
20:37:17
07.04.2007
FORM - zlomená ojnice
-> spartra: to už je hodně, regulátor by to měl omezit asi na 14,4V, takto si minimálně vyvaříš baterku
21:47:14
06.04.2007
spartra
-> Bobesh: njn, ale zatím všechno v cajku, elektrika v pohodě veškerá
21:36:44
06.04.2007
Bobesh
-> spartra: No to bych viděl zase až dost5
21:34:54
06.04.2007
spartra
-> Bobesh: no víc ani ne, jenom na volnoběh na volno, to má 15,5 až 16v
zas grafy nepotřebuju, stačí ty co jsou v andrtovi
21:05:48
06.04.2007
Bobesh
-> spartra: Navíc připočítáme li obrysovky,osvětlení palubky,zapalování,buzení altu,jsme lehce nad 40A odběru a 70A ti alternátor dává při maximu,ne na volnoběh,graf průběhu bohužel nemám,snad někdo další...
21:02:16
06.04.2007
Bobesh
-> spartra: A co chceš víc? Furt je to víc než mrtvý napětí v síti a při takovým zatížení není divu.
18:29:13
06.04.2007
spartra
k věci, je to 70 A, made in czech republik, byla u motoru z fa 135E, vyměnil jsem pouze ložiska
takže je normální žě na volnoběh cca 900 - 1000ot-min, mám puštěné spotřebiče
hlavní světlomety 110w
mlhové světlomety 110w
větr. chladiče cca 60w
větr topení cca 50w
vyhřejvaní okna cca 100w
dobijí 13,5V9
Extreme Tyres