Elektronicky zapalovani

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 17.04.2007 do 04.05.2007, založil/a Syny
řadit dle data
08:54:09
04.05.2007
VeTeV
-> King: ty tvoje stroky to je neskutecny

BTW kladivko me o vikendu pekne vypeklo - pecka jak svina a start nemozny - vymena na ulici - predstih dle oka - cesta do praglu nervy 3
19:37:23
25.04.2007
minno
-> rolls: 3 tak to sa už teším
19:17:29
25.04.2007
PeterP136
-> Gryzly: Tak tu vyhodu som nastastie nemal moznost ocenit 1
10:17:08
25.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Tak to nehrozí :o))
20:54:40
24.04.2007
rolls
-> bitmap: snazim sa zbierat ale Tux mi stale neposlal vsetky Kingove prispevky aby som to vyselektoval len na jeho historky, nechal vytlacit na special papier a dat zviazat do kozennej vazby zo zlatym pismom....a potom to ulozit do muzea pre dalsie generacie5 je to na Tuxovi....hladat vsetky Kingove prispevky je o drzku kua8
20:54:20
24.04.2007
Labros
-> bitmap: Jo sbírá, je tu téma speciálně na Kingovy historky ;) tušim že se jmenuje Kingove historky
20:52:57
24.04.2007
Labros
-> Tuner#2: Počítej, že pokud bys za rok najel tak 10x tolik kilometrů než se Žlutkou jezdíš, tak by ses mohl začít strachovat 4
20:50:14
24.04.2007
Labros
-> Pavel P.: Není taky s malým palcem, ten tvůj rozdělovač za véélmi dobrej peníz?
11:40:41
24.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> King: To to fakt tak často odchází? Mám vše nové, tak jestli mám nakoupit do zásoby?
09:40:09
24.04.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> King: 3 3 3 dobreeeeeeeeeee
01:35:47
24.04.2007
Gryzly
-> PeterP136: další neocenitelnou výhodou ETZ je jiskra i při 7V. když bude Syny startovat při -20°C s polo vybitou baterií, tak by mu to teoreticky mohlo chytnout, zatímco s kontaktním zapalováním si tak akorát omete sníh, oškrábe námrazu a pak pujde vztekle na MHD.
-> Syny: pokud budeš mít ETZ, rozdělovač a cívku tak už stačí to tam akorát zapojit. I když pár jedinců ještě doporučuje vyměnit odstředivou regulaci v rozdělovači, ale mě to na třech autech jezdilo uspokojivě i s origo fávo rozdělovačem.
taky si musíš vytvořit nějaký držáček na krabičku ETZ nejlépe v okolí indučky. a dva kablíky asi 10cm s fastonama na koncích. těma fastonama proojíš venkovní kontakty ETZ a indučku a na jeden kontakt indučky zapojíš černý drátek který puvodně byl zapojený na indučce potažmo na odporu indučky.
08:39:19
20.04.2007
King
-> PeterP136: 1
19:59:14
19.04.2007
PeterP136
-> King: 1 Stale viac mam dojem ze skodovka sa da vzdy opravit len kusom viazacieho drotu 1 aj ked takemu makgiverovi by stacila kancelarska spinka 1
19:35:58
18.04.2007
Nwkt
-> bitmap: Jo jo, někde tu je na to téma 1
19:35:36
18.04.2007
bitmap - zrušená registrace
Uz nekdo ty Kingovo historky sbira?
Co pribeh, to perla 9
09:54:26
18.04.2007
Honza M
-> King: vždy opravitelný vehikl 3
Ale obhájil jsi to dobře!!! 6
23:40:31
17.04.2007
King
-> PeterP136: Tak samozřejmě kupovat novou krabičku ETZ je kokotina :) Ale je to prostě jedna z věcí, bez který se prostě v případě poruchy nerozjedeš, takže jsem tu krabku z vrakáče sebou vozil. Už jenom kvůli jednomu traumatickýmu zážitku, kdy mi ETZ na rodinným vejletě zdechlo :/ Musel jsem před prostě svojí drahou polovičkou obhájit pověst škodovky coby vždy opravitelnýho vehiklu :) Naštěstí jsem měl náhodou mezi nářadím značně fragmentovanej původní kontaktní rozdělovač. Naštěstí jsem různě po autě našel skoro všechny fragmenty až na ten kolíček ve spojce osy a unašeče. Brutálně jsem musel znásilnit M4ku šroub štípačkama a zbrousit ho o nedalekou betonovou zídku na požadovanou dýlku :) Akce zhltla včetně diagnostiky skoro 3/4 hodiny a Dajána díky tomu nestihla vyučovací hodinu (ztráta 200Kč v rodinném rozpočtu :). Takže od tý doby jsem pro podobný případy vozil radši celej rozdělovač i ETZ - samozřejmě, že non-ženatý škodovkář si může dovolit zredukovat sadu ND "Malý paranoik" na minimum :)
22:15:13
17.04.2007
PeterP136
ETZ z fava ma vlastne len jednu ale zato neocenitelnu vyhodu a ze sa mozete vyprdnut na kontakty. Sice som z kontaktov nebol na prasky ale menit ich kazdych 5tkm ked som rocne nabehal az 20tkm nebolo to prave orechove. Este ta vymena (brusit som ich nebrusil nejako som v to nemal doveru zeby to vydrzalo dalsich 5tkm) bola v pohode ale potom saskovat s mierkami a nastavovanim predstihu ma uz nebavilo. Pre favo rozdelovnik som vozil ako ND akurat cievku do rozdelovaca. Docasne by sa dala v pripade havarie fao cievky pouzit aj povodna kontaktna a etz sa mi kvoli stryckovi prihode nechcelo kupovat nahradne. Najma ked v PP ani BB som cdl zohnat nevedel a za plechove chceli nekrestanskych 900Sk.
21:33:59
17.04.2007
Syny
-> King: 3 3 3 Jo u ty repase mi to tvrdy taky pak nak nesedelo 1 Mno novej kablik bych asi natahnul no 1
21:29:40
17.04.2007
King
-> Syny: Kbybys chtěl bejt jó precizní, pak je lepší nechat původní drát od klíčku pro napájení regleru altíku a pro zapalování natáhnout novej extra kablík (nějakou 2,5mm2) a nebo a to už je vyloženě kingovinka - natáhnout přímo od plusu baterky kablík k ETZ, dobastlit tam relátko a to relátko spínat 15kou. Tím se docílej minimální ztráty na napájení (ETZ má daleko větší špičkovej odběr proudu)....No a na závěr náš oblíbený jazykový koutek :) Takže:
1) "Repase" podle vzoru růže
2) "Kord" je zbraň nebo část pneu2
21:19:33
17.04.2007
Syny
-> King: mno je to znamej a vim ze on opravdu by smejda neprodal, kord znamimu 4 Jen nemam to smotny ETZ a civku... A toje vse co potrebuju? Nic vic?
21:16:40
17.04.2007
King
-> Syny: Tak, tady není co řešit - snad jedině, že může bejt repase a "repase" :)
21:13:37
17.04.2007
Syny
-> King: mno ja muzu za dobrej peniz mit favo rozdelovac po repasy... tka o tom uvazuju 1
21:12:55
17.04.2007
Pavel P..
-> King: no já za vééélmi dobrej peníz sehnal novej kontaktní rozdělovač na 120, takže u něj zustanu a nebudu experimentovat1
21:10:08
17.04.2007
King
-> Pavel P.: Když bych těl bejt velkej originalista asi bych se ke kontaktnímu rozdělovači vrátil. Pokud je ale možnost sehnat za dobrej peníz sehnat komplet ETZ, rozhodně bych neváhal4
21:06:44
17.04.2007
King
-> Syny: Když budeš mít štěstí a nebo dost chechtáků, moh by sis pořídit favorozdělovač v lepším stavu, než ten stávající. Zlepší se startovatelnost (hlavně v extrémních podmínkách), odpadne neustálý štelování opalujících se kontaktů. Pro větší km proběhy za rok to rozhodně smysl má. Na druhou stranu, je pak potřeba sebou vozit aspoň náhradní cívku z favorozdělovače, náhr. ETZ a aspoň origo cívku. A nebo pův. rozdělovač s cívkou.....aspoň my paranoici to tak děláme (nebo jak by řek chooki - trpící stihjomanem :)
21:04:04
17.04.2007
Pavel P..
-> Syny: tak neřeš blbosti a buď rád že ti to funguje. 3
21:02:12
17.04.2007
Syny
-> Pavel P.: mno a proc by nemelo? Jarad delam pokusy 1 A prej to znat je - a rozdelovac bez vule mam 4
20:52:30
17.04.2007
Pavel P..
na 120ku? má to smysl? radši kup rozdělovač bez vůle a vyser se na bezkontakt
20:16:31
17.04.2007
Syny
Vim ze se to tu stokrat resilo ale vyhledavani mi blbne a manualne to delat neci 1 Kdyz bych mel rozdelovac z fava, krabicku zapalovani z fava a civku z fava... Co pak dal? 1 A vubec - co a jak moc se zelpsi? 1
Extreme Tyres