zdruzeny pristrojovy panel

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 14.05.2007 do 18.05.2007, založil/a MiroJ
řadit dle data
21:49:16
18.05.2007
Bobesh
-> MiroJ: Tak beru zpět,zkus namazat náhon,rozdělej od budíku,vytáhni střevo z bowdenu,zkoukni jestli nemá poškození,řádně nabaž a nacpi zpátky,bowden předtím naplň stříkačkou olejem. Pokud bude dál skákat,může to bejt i v rychloměru samotným ale jestli šel jinde dobře,bude chyba u tebe. Možná je zkroucenej bowden pod víkem pumpy brzd a spojky,podívej se po celý dráze.
09:47:10
18.05.2007
MiroJ
-> Bobesh:
mal som okruhle budiky a menil som len okruhli budicek tachometru , takze v spravnom osadeni lanka to nebude ...
20:14:30
17.05.2007
Bobesh
-> MiroJ: Tak to bude zřejmě jádro pudla,jak píše Luděk. Při otevření kufru uvidíš na přepážce pod předním oknem dvě díry,jedna obsazená náhonem,druhá je přelepená (nebio taky ne). Pokud máš kulaté přístroje,máš obsazenou pravou díru,pokud sdružeňák 105S nebo novější ala Rapid,tak bude vlevo. Jestli jsi vyměnil přístroje,musíš přehodit i náhon z díry do díry.
10:16:21
17.05.2007
MiroJ
Luděk 15.05.07 09:25:54 napsal:
-> MiroJ: tachometr: není problém v tom,že jsi po výměně budíků nepřehodit náhon v karoserii do té druhé díry?


pokial hovorite o samotnej demontazi lanka a boudenu , tak ten je na povodnom mieste , nic som snim nerobil , teda nemenil som ho ...
19:59:43
15.05.2007
Bobesh
-> Luděk: Vzal jsi mi to z huby1
09:25:54
15.05.2007
Luděk
-> MiroJ: tachometr: není problém v tom,že jsi po výměně budíků nepřehodit náhon v karoserii do té druhé díry?
16:50:27
14.05.2007
MiroJ
-> Pedros:
je to problemova vymena ?
16:25:37
14.05.2007
MiroJ
-> ALL: vdaka
15:26:27
14.05.2007
Pedros
-> MiroJ: ten tachometr je jak píše Petas..Zkontroluj ty radiusy,nemáš třeba nějak blbě nasazenej ten plastový kryt,co v kufru kreje spojkový a brzdový válec? Jinak to promázni řídkým olejem,a pokud to bude klepat pořád,zkus ten náhon do budíku buď víc přitáhnout nebo povolit..Mě to ale dělalo zničeho nic taky,a bylo to náhonem,musel jsem ho vyměnil (stojí asi 80 Kč)..
11:37:16
14.05.2007
petas
-> MiroJ: Někde máš asi moc malý rádius na tom náhonu. Tzn, že se ti někde moc láme. Nebo je potřeba ho vytáhnout a namazat. Ale to jsem nikdy nedělal, takže musí poradit někdo zkušenější 4
10:46:43
14.05.2007
MiroJ
-> petas:
tachometer > poprosim , ako to riesit ...
09:39:11
14.05.2007
petas
-> MiroJ: Tachometr ... přidřený náhon

Teploměr ... jiná toleranční třída. Čidlo a budík se párují.

Palivoměr ... typuju to na kostru.

Předchozí problém měnících se hodnot při změně odběru ... Pravděpodobně špatná kostra přístrojovky.
09:07:32
14.05.2007
MiroJ
taky maly problem ... daval som dokopy pristrojovy panel , pouzil som niektore komponenty , budiky zo 105-tky a zacalo mi to ukazovat nejak inak hodnoty . Tak sa pytam , niesu budiky medzi 105 a 120 zamenne ? Podla mna su ,ale tak potom kde hladat chybu .

takze k veci , co to roby :
budik paliva > povodny bez kontrolky paliva ukazoval hodnotu minima a poslednej zasoby presne , novy budik z kontrolkou paliva ukazuje hodnoty nepresne , teda ak je palivo na urovni poslednej zasoby rucicka je cca v polke cerveneho policka a ak je nadrz takmer prazdna je asi o tu istu vzdialenost pod cervenym polickom ...

budik teploty vody> znovu zamena na 105-tkovy a cca o 5 stupnou menej

ma to ale aj kladnu stranku , neblbne prud v budikoch , prestali sa menit hodnoty na ukazateloch pri zapnuti a vypnuti svetiel

dalsia neprijemnost , tachometer , na 105-tke funkcny , u mna blbne ... rucicka pocas jazdy plava okolo aktualnej hodnoty (nieze by to nebol pekny efekt :) ) , kde moze byt problem ? ...

dakujem
Extreme Tyres