
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vačka 280 nebo 260? Zdvih, od koho za kolik?
prohledat
266 příspěvků (zobrazeno 251 až 266) od 02.11.2008 do 08.09.2009, založil/a Petr Abrahámek
Bavil jsem se s Vrbou ten má chovanca, takže taky do ní půjdu, do 278, chtěl jsem míň, ale když už tak už
Dost lidí tuhle vačku může doporučit a motorexcel si koupí ten kdo chce platit jen litr navíc, jinak co jsem se bavil s více lidma, tak Chovanec jezdí hodně luxusně

-> Petr Abrahámek: Já mám načku od motor Excelu, graf z brzdy s průběhem mám u auta a když vidím, že vačka 278/270 má výkon a krouťák posazený o skoro 1000rpm výš, tak na ježdění bych do ní nešel. Bude lepší na max. výkon a motor půjde víc točit, ale to už je pak na úkor životnosti motoru. Jinak Čepek dělá originál a ten má 265/258 a je na Tobě, zda chceš originál a nebo nějaký plagiát.

a co ten zdvih? ta 265 má 6,4 a 6,6 a ta 280 má 6,7 a 6,9 nepůjde to poznat?
No dobře dobře :). A ta 265 má nejvyšší moment kde? Nějaké subjektiní dojmy? Asi tedy objednám tu 265
-> Gemini: Jak říká Gemini taky doporučuju!
-> Petr Abrahámek: ber tu 265 od chovanca, vela muziky za malo penazi a vsetky vacky uz nitriduje.......ta necuka ani pri 2000, ta 278cka este dost cuka pri 2000 ale od 2500 zacina slusne tahat a pri 3500-4000 ma maximum Nm
-> Petr Abrahámek: Krejbichova 260tka funguje, zdvih nevim, krouťák bude malinko vejš než serie, že. Zavolej si výrobci ;)
Vy mě nakonec na tu 260 nebo 265 udoláte že? :) Co ta od pana krejbicha, jaký má zdvih? Krouťák dole je co? do 3000?
-> Petr Abrahámek: me to jezdi normalne, akorat tam proste je docela malo kroutaku.. nekdo rika ze mu to cuka v nizkych otackach, me to v zivote jeste necuklo... ale stejne mas dost maly KP a tato vacka by mela byt az od 10,8 takze bych tam dal rozhodne kolem 260... ja mam ted sice taky KP 10,4 funguje to bezvadne ale ten kroutak tomu dole proste chybi
260tka Krejbich, nitrdovaná je, s upravenym 120ls motorem funguje super, sám jsem ale od stejného výrobce zvolil vačku kolem 280° asymetr, ta jede pořádně až od 4tot, ale zase to je střelba, bližší údaje nevim.
Kdybych chtěl jezdit tak nějak normálně vezmu tu zmiňovanou 260tku asi za 2600 + vačka na přebrus, kontakt třeba přes SZ
Kdybych chtěl jezdit tak nějak normálně vezmu tu zmiňovanou 260tku asi za 2600 + vačka na přebrus, kontakt třeba přes SZ
Chci aby to byl rozdil od te erkove. Jezdim v pasmu 2-4 tis normalne jizde. kdyz me chytne blba max do 5500-6000. Jak je to s tou 278 kdyz treba popojizdim po meste v rozmezi 2-3500?
-> Petr Abrahámek: treba ja, co vim tak jeste gemini..a spousta dalsich lidi... vacka je to kvalitni dost a uz tu o ni bylo popsane az az... skvele pojezdeni od 3500-6500.......ale na normalni jizdu je lepsi 265..
Od chovance jsem se koukal 278/270, má s ní někdo zkušenosti?
Zaki mohl bys hodit presnej odkaz na tu vacku nejak sem to tam nenasel :)
aha 3000Kc, ne 3000Sk
ok, nic som nepovedal

265/265 zdvih myslim ze 6,6/6,4 od chovance ta je za 2700kč a je na denni jezdeni, nitridaci ma.
Tak dotazy jsou dány :). Jakou vačku pořídit do 120 motoru, ls písty, 130 ventily, zvětšené kanály sací/výfuk, vahadla erko, hlava -0,8mm, kp 10,5. vačku tam mám teď z erka a chtěl bych lepší. Jaké máte zkušenosti. Nechci žádnou flundru která se rozpadne po 5000km, pěkně kvalitní, cena do 3000, nitridace apod... Od koho kde za kolik. Je to na normální denní ježdění.