skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rám...
20:19:03
16.03.2005
16.03.2005

kaipan
-> Bery: OK
15:58:02
16.03.2005
16.03.2005

Bery
předek HEIGO,zadek ocel zadek začíná obloukem za sedačkama. POčkejte do podzima.budete se stejně ptát znova.o ceně jsem nepřemýšlel-zatim
17:46:01
14.03.2005
14.03.2005

kaipan
-> Bery: dobrá otázka... z čeho a zakolik ? a kde jsi to nacal dělat...
09:17:23
14.03.2005
14.03.2005

Pepino RS
-> Bery: kdyby si ho neczla kaipan vzal bych ho ja do garde ! z jakyho materialu to mas ? predpokladana cena ?

09:01:06
14.03.2005
14.03.2005

Bery
proč ne - chci něco jiného
21:09:27
11.03.2005
11.03.2005

kaipan
-> Bery: a proč ho chceš dát prač ?
15:18:25
11.03.2005
11.03.2005

Fén
-> Pepino RS: Pokud máš MIG tak máš i MAG.
14:54:56
11.03.2005
11.03.2005

Bery
-> kaipan: počkej do podzima a nechám ti ho:-)
13:11:15
11.03.2005
11.03.2005

Pilot 105
-> kaipan: Koukni tady do aut, určitě ho tam někdo má. (např. Bery/Rapid)
12:54:12
11.03.2005
11.03.2005

kaipan
Až pánové dosvařujete, neměl by někdo fotku rámu v Rapidu ??
11:46:20
11.03.2005
11.03.2005

VeTeV
-> Pepino RS: me teda MIG prijde jako docela velky letadlo, ale to je jedno - takze zazehnes motory a svaris jo? docela mazec...

11:34:48
11.03.2005
11.03.2005

Pepino RS
-> Faann: ja mam doma MIG a prijde mi to taky jako normalni coocko ! tohle je pro mne spanelska vesnice.

20:02:49
10.03.2005
10.03.2005

Pilot 105
-> Faann: Základy
, jak pro koho.

19:40:22
10.03.2005
10.03.2005

Fén
-> Pilot 105: Do toho mám ještě hodně daleko, todle sou jenom základy.
19:37:46
10.03.2005
10.03.2005

Pilot 105
-> Faann: Děkuji, je vidět, že jsi přes svařování opravdový odborník.
18:57:49
10.03.2005
10.03.2005

Fén
-> Pepino RS: MAG je klasické cočko.
18:56:29
10.03.2005
10.03.2005

Fén
-> Pilot 105: Helium způsobuje zvýšení tavného výkonu, což se používá tam kde je potřeba svářování vyššími rychlostmi a nebo při svařování vetších tloušťek materiálů. Hůř se zapaluje a má horší stabilitu oblouku, proto se většinou používa směs s ostatními plyny. Pro TIG s Ar a pro MAG s CO2, Ar a O2.
18:47:15
10.03.2005
10.03.2005

Pilot 105
-> Pepino RS: GMAW - Gas Metal Arc Welding, MIG - Metal Inert Gas, MAG - Metal Active Gas
18:34:25
10.03.2005
10.03.2005

Pepino RS
-> Faann: co je za svarecku MAG ?

18:13:00
10.03.2005
10.03.2005

Pilot 105
-> Faann: Prosím tě, při svařování čeho se používá He?
18:09:28
10.03.2005
10.03.2005

Sušenka
A Corgon syceny CO2 se prodava taky na Slovensku 

17:51:30
10.03.2005
10.03.2005

Fén
-> Pepino RS: MIGem to de taky, ale nikdy to nedosáhne kvality jaku u TIGu.
Plynů s názvem CORGON je více druhů.
Corgon 1 5% CO2 , 4% O2 , 91% Ar
Corgon 2 13% CO2 , 4% O2 , 83% Ar
Corgon 18 18% CO2 , 82% Ar
Corgon 20 20% CO2 , 80% Ar
Corgon 10 10% CO2 , 90% Ar
Corgon He 30 2% CO2 , 30% He, 68% Ar
Corgon He 30 S 2% CO2 , 0,5% O2 , 30% He, 67,5% Ar
Corgon se nepoužívá u MIGu, ale u MAGu. U MIGu se používá Argon, Helium a nebo směs těchto plynů.
Plynů s názvem CORGON je více druhů.
Corgon 1 5% CO2 , 4% O2 , 91% Ar
Corgon 2 13% CO2 , 4% O2 , 83% Ar
Corgon 18 18% CO2 , 82% Ar
Corgon 20 20% CO2 , 80% Ar
Corgon 10 10% CO2 , 90% Ar
Corgon He 30 2% CO2 , 30% He, 68% Ar
Corgon He 30 S 2% CO2 , 0,5% O2 , 30% He, 67,5% Ar
Corgon se nepoužívá u MIGu, ale u MAGu. U MIGu se používá Argon, Helium a nebo směs těchto plynů.
16:46:19
10.03.2005
10.03.2005

Pepino RS
-> Zazaa: tak tak tusim ze tam je 98% argonu a 2% CO2 a nebo obracene ale to uz fakt lovim z patra takze mozna kecam !

09:05:41
10.03.2005
10.03.2005

Pilot 105
-> Zazaa: Děukji za poučení. Vím, že se provádí svařování ve směsných plynech, ale nevěděl jsem, že se tomu říká corgon.
08:25:00
10.03.2005
10.03.2005

Zazaa
-> Pilot 105: Corgon existuje taky ... je to smes argonu a CO
00:36:27
10.03.2005
10.03.2005

Pilot 105
Asi argon???
23:27:28
09.03.2005
09.03.2005

Pepino RS
-> Faann: jde to varit i MIGem ale musi mit jynej drat a korgon !

10:58:07
09.03.2005
09.03.2005

Sušenka
-> JUC: Jedine pustit sedadlo tak nizko, aby to nebylo mozny - jinak mas samozrejme pravdu...

10:57:11
09.03.2005
09.03.2005

Sušenka
-> kaipan: Tady uz te odkazu na prilohu J, kterou tu citival uz Zazaa, prip. to cele sverit firme, ktera se o to postara. Aby to nedopadlo jako jeden ram sesroubovanej vratovejma sroubama 



08:10:03
09.03.2005
09.03.2005

JUC
Ja bych pridal nějakou nevyhodu. Pokud mas ram tak se predpoklada ze budes jezdit v prilbe. Coz vetsina lidi nebude.
Takze si pri prvni rane dost pravdepodobne rozbijes kokosak o trubku nade dverma.
Takze si pri prvni rane dost pravdepodobne rozbijes kokosak o trubku nade dverma.

21:42:33
08.03.2005
08.03.2005

kaipan
-> Crisp: tak v tom případě vše mluví pro rám....
A co materiál ? Konstrukce ?

20:26:11
08.03.2005
08.03.2005

Sušenka
-> kaipan: Ja myslim, ze je to vcelku jasny - vyhoda je nepomerne vetsi bezpecnost vzhledem k chatrne konstrukci nasich milacku - obzvlast pri narazu zboku a kdyz pujdes pres budku, urcite se take vyrazne omezi krouceni karoserie. Nevyhody - neni to povolene, prijdes o zadni sedadla, pritelkyne te za tu tyc ve dverich nebude mit rada 

19:48:53
08.03.2005
08.03.2005

Fén
-> Pepino RS: Pokud se to bude dělat TIGem tak to tak těžké není jenom je to náročnější na přípravu.
18:17:39
08.03.2005
08.03.2005

kaipan
Takže když se to shrne.... Jaký jsou výhody a nevýhody rámu, co bude v autě na normální provoz. Nepočítejte do toho peníze a podobně...
18:12:11
08.03.2005
08.03.2005

Pepino RS
ja budu delat ram s CrNiMo, a to ze slabostenejch trubek vyhoda jeho hmotnost bude asi tak tretinova nez rama s normalni ocely ale ze silnostenejch trubek, pevnost bude pri tyhle sile sten mozna i vetsi nez u normalniho, kazdopadne nebude mensi !! nevyhody, CrNiMo je pomerne drahej, blbe se svari a jeste hure ohejba a navic neni povolenej !

16:03:06
08.03.2005
08.03.2005

Sušenka
-> Labros: Ee, to je ram do obyc rapida...
15:53:33
08.03.2005
08.03.2005

Aladin
-> Labros: Ale to nemusí být do kabria, MTX vyráběl i jiné než cabria
15:47:22
08.03.2005
08.03.2005

Labros
-> Crisp: Dáš kontakt na toho kámoše? Kámoš shání nějaký informace. Je to fakt origo MTX od metalexu, nebo nějaký jiný cabrio?
15:43:43
08.03.2005
08.03.2005

Sušenka
-> Zazaa: Zase neco noveho - ja jsem prilohu J vzdal asi po prvnich trech odstavcich, bo mi to prislo starsne nudny a navic to (zatim
) nepotrebuju.
Btw. kamaradovi na zahrade rezne origo MTX - bohuzel chce stavet novyho rapida a prej ze neda


Btw. kamaradovi na zahrade rezne origo MTX - bohuzel chce stavet novyho rapida a prej ze neda


15:14:02
08.03.2005
08.03.2005

Aladin
-> Tomann: ??? do auta....a spokojenej jsem
08:12:01
07.03.2005
07.03.2005

Zazaa
-> Crisp: oficialne se dela z oceli (presne slozeni je v te priloze J)
zadnej dural atd uz davno NESMI byt
zadnej dural atd uz davno NESMI byt
14:55:23
06.03.2005
06.03.2005

Sušenka
-> Honzik: Ja jsem chtel z oceli - obavam se, ze na dural bych stradal patnact az dvacet let (pri mym tempu
)

11:27:53
06.03.2005
06.03.2005

Tomann
-> Aladin: Ty sis nechal dělat rám jo?A do čeho prosimtě?Ty asi taky nemáš z nudy co dělat jako Vasil vit a píšeš blbosti....jeden schání nos...druhej byl zas spokojenej s rámem...

10:54:03
06.03.2005
06.03.2005

Aladin
-> kaipan: PM Autosport. Já tam byl 100% spokojen. Dělají kvalitně a celkem levně www.sweb.cz/pmautosport
23:17:04
05.03.2005
05.03.2005

kaipan
-> Crisp: 12000,- není tak moc, když si člověk uvědomí, co všechno to dokáže zachránit...
21:54:06
05.03.2005
05.03.2005

Honzik
-> Crisp: z jakýho materiálu to pan Dlouhý vyrábí?
19:00:40
05.03.2005
05.03.2005

Sušenka
-> Crisp: Mysleno s homologaci FIA - ne pro silnicni provoz 

19:00:00
05.03.2005
05.03.2005

Sušenka
-> kaipan: Mas pravdu - nebude 

18:59:32
05.03.2005
05.03.2005

Sušenka
Ja sem volal tomu Dlouhymu asi pred pul rokem a rikal ze neni problem za 12k i s homologaci.
Autoservis Dlouhy MB
Autoservis Dlouhy MB
11:04:06
05.03.2005
05.03.2005

kaipan
-> Zazaa: to je sice dost peněz, ale má to svoje jasný klady... a co mně na něj řeknou na technický a četníci ?? To se jim asi nebude líbit, co ?