31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 19.03.2007 do 13.04.2010, založil/a minno
řadit dle data
10:23:48 13.04.2010
minno
Ajaj, moja stará téma Založené v roku 2007 a dostal som sa k repasu kúrenia až o 3 roky neskôr
22:17:38 12.04.2010
Krupp
Tak jsem to obrousil, klepal dulcikem a vyhnul to kolo tak ze se malem zdeformovalo a nic. Ten dulcik rozklepaval vrsek. Nastesti jsem omylem klepnul na ten kovovy naboj kola a druhym smerem se to pohlo. Pak uz stacilo zarovnat celo a slo to dolu :)
Dikes
PS: zjistil jsem ze ten motorek nejspis nejede, takze stejne asi budu shanet novy :(
21:29:33 11.04.2010
suri
-> Krupp: obrús to ešte viac a za tepla vyklepni
21:28:43 11.04.2010
Krupp
Suri: Konec rozklepnutý byl a tak jsem ho zabrousil. Jenže tohle se nehne ani o mm z původního místa. Že by se to zdeformovalo celé jsem nepředpokládal. Taky mě teď napadlo jestli to nějaký blbec přede mnou nepřilepil :) S tím důlčíkem je to dobrý nápad, zítra zkusím. Dík :)
Bobesh: Kolo kolem nenechám, ten plech je rezavý a chci ho obrousit a znovu natřít. :)
-> Bobesh: najlepšie je aj tak z novších modelov silnejších vetrák a koleso celé z plastu čo ide dole lahko
21:26:42 11.04.2010
Bobesh
-> suri: No v nejhorším sežene jiný.
21:24:52 11.04.2010
suri
-> Bobesh: dovolím si nesúhlasiť to koleso je dostatočne pružné a prasknúť sa mi ho ešte nepodarilo aj ak som to potreboval ..
21:23:36 11.04.2010
Bobesh
-> suri: Nojo ale aby ho nerozlomil,je křehký.
21:22:22 11.04.2010
suri
-> Bobesh: klasika , na rotore drážky nasunuté do plastového kola a na konci kus kovovej guľatiny z červíkom
21:21:44 11.04.2010
suri
-> Krupp: nie je koniec rozklepnutý? inak rozobrať to ide , väčšinou som obrúsil koniec toho uchytenia a chytil za kolo a dulčíkom vyklepol a vypadlo to , prípadne brúsiť ešte trochu hlbšie a vždy povolilo
21:18:24 11.04.2010
Bobesh
-> Krupp: Pokud embéčko=1000MB,takbych nechal kolo kolem a jinak obdobný postup. Napsal bych víc ale tenhle typ jsem dlouho nedělal,minimálně v tomhle stolwetí ne
21:08:12 11.04.2010
Krupp
Vytáhl jsem to z embéčka v dobré víře že to je na embéčko patří :) Myslím že i na dalších autech to bylo stejné nebo podobné..
21:03:10 11.04.2010
Bobesh
-> Krupp: POdle toho popisu-je to motor topení na 742ku?
18:39:29 11.04.2010
Krupp
Hodim dotaz sem, novy asi nema smysl zakladat
Rozebiram ventilator topeni abych ho ocistil a dal do poradku.. chtel jsem natrit ten plech hrncoveho tvaru na kterem je pridelany motorek. Z druhe strany drzi obezne plastove kolo s lopatkama. Bohuzel tohle kolo mi za zadnou cenu nejde sundat. Dal jsem pryc ten cervik co tam byl a pacil, striknul Konkorem ale ani se nehne. Kde muze byt problem, nedrzi to jeste na necem jinem?
Dikes
00:15:38 24.03.2007
PeterP136
-> minno: Ako Ti radia rebra radiatoru preplachni saponatom a vymen tesnenia v kohute ak mas silikonovu (alebo nejaku co nereaguje s nemrzkou) pastu tak nou kohut namaz a mas s nim nadosmrti pokoj.
Ventilator aj cele kurenie mozes vycistit od cierneho sajrajtu ktory sa tam za roky nausadzal. Ventilator som skusil este trochu premazat litnou vazelinou a vycistil som komutator a trochu napruzil pruzinky uhlikov.
Vetrak mi na pomalej rychlosti ide sice pomaly vzduch to fuka silnejsie nez felda na prvom stupni.
15:05:40 23.03.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> FORM: jak jinak
13:49:49 23.03.2007
VeTeV
-> FORM: kolik u vas kostuje komplet?
11:13:56 23.03.2007
Labros
-> minno: stál 500.. asi půl roku předtím jsem mohl koupit celý topení za 800 a nevzal jsem ho
15:31:41 22.03.2007
FORM - zlomená ojnice
moc práce, koupím si nové topení
13:15:01 22.03.2007
Mishoooo
-> Bobesh: pekny navod... tiez som to absolvoval... ale popravde by som si uz na vsetko nespomenul keby som to spisoval
12:10:17 22.03.2007
minno
-> Bobesh: no konečne rozumná odpoveď. ktovie, kedy sa zas k tomu dostanem, ale dík
19:41:17 19.03.2007
Bobesh
-> minno: Ňo,co budeš potřebovat,uvidíš,až to rozhodíš. Rozhodně propláchnout radiátor odmašťovadlem a pak octovou vodou,vyfoukat lamely tlakovým vzduchem. Do kohoutu topení nový "o" kroužek a talířový těsnění pod něj. Se samotným motorem mnoho nenaděláš,je to svým způsobem bezúdržbové ale ty jseš punťa a šikovnej. Vyfoukat tlak. vzduchem,vymýt tech. benzínem,vyfoukat,kontrol
a uhlíků,pokud jsi trpělivej,tak něčím hubeným protáhnout mezery mezi lamelami kolektoru,pak na vrtačku a jemným smirkem přeleštit do čista,vyfoukat prach a případně vyměnit uhlíky. Pár kapek motoráku do filců uložení ložisek a na hrídel zvenku. Víc pro něj nemůžeš udělat a určitě mu neuškodíš. Sundej lanovody táhel klapek a kohoutu,struny očisti,případně vyměň pokud jsou "nazrzlé" či zohýbané,prolel lanovody směsí motoráku a KONKORu.těleso vymeť štětcem od prachu,vyfoukej a vytři. Při kompletaci zachovej nebo nahraď novým molitan okolo radiátoru,aby ti okolo netáhl vzduch. Po montáši do vozu seřiď chod táhel na ovládacích páčkách aby vše dovíralo a nebyly zbytečné vůle. Víc mě nenapadá.
15:48:53 19.03.2007
minno
len fakt že či kúpiť do toho celého nejaké nové kompoňenty a tak.
15:47:40 19.03.2007
minno
-> Karel.: veľa bordelu tam nepredpokladám, vravím "topí" parádne, tiahla to je detail, aj tie sú nastavené tip top
Labros 19.03.07 15:34:18 napsal: -> minno: a ty extra nízké otáčky na druhém stupni - možná by stačilo očistit kontakty na tom omezovači s vinutým drátem.už som to riešil dávno ak si pamätáš a aj tak som nič nevyriešiel. Odporovým vinutým drôtom to nie je, ten je v stave tip-ťop :-)
15:43:41 19.03.2007
minno
-> Labros 19.03.07 15:33:32: a koľko stál?
15:39:10 19.03.2007
Karel.
-> minno: rozdělej komplet topení a to tělísko vymyj a uvidíš co tam bude za bordel jsem to dělal a teď to i nádherně toopí jo a kup i new těsnění na kohoutek a seřiď táhla
15:34:18 19.03.2007
Labros
-> minno: a ty extra nízké otáčky na druhém stupni - možná by stačilo očistit kontakty na tom omezovači s vinutým drátem.
15:33:32 19.03.2007
Labros
tož ten ventilátor, co jsem kupoval jako new loni, byl origo.
14:40:58 19.03.2007
minno
radiator bude asi v pohode, bo kuri jak das, maximalne ho asi len trochu vycistit...a nie su tam nejake vlozky alebo nieco vhodne na vymenu?
a ventilator - ten ide v pohode, nehuci, len na druhom stupni ma uz nejaky cas extra nizke otacky. Oplati sa to repasovat, ci radsej kupit new? Da sa to vobec kupit new origo?
14:32:51 19.03.2007
minno
pri vymene palubky by som aj mohol porepasovat tieto dve veci ked uz k tomu bude taky super pristup :)
Tak sa xem spytat, ze co vsetko sa s tym da robit, co vsetko sa da do toho este kupit nove a co sa vlastne oplati.