
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toledo
-> U-Geen: Já když otevřu zadní za jízdy tak to je jako vrtulník 

-> Syny: no vidis a ja pouzivam na odvetravani zadni vokna. kdyz uz to teda nema sibr. a ani jedno z tehle bilejch toled klimu nema :-)
-> Nwkt:



-> Vojťas: "Když si počkáš, budou i zuby" 

-> Nwkt: jo taaaak, to ani nevim, kdyz ho nemas v karte a vypada to ze jsi v praci na nem zdanlive necinny :)
-> Vojťas: Rapida
-> Nwkt: kery prosimte? seata mas stribrnyho ne? bo co to je 

-> Vojťas: šak mám
-> Nwkt: kup si bílý auto a nebudeš se takle ptát 

-> U-Geen 24.03.11 21:21:40: A k cemu jsou potreba el. okynka vzadu? Tam jsem nikdy nepotreboval stahovat okynko a kdyz nekoho vezu, tak at si ho stahne ruco :) Na ochlazeni pouzivam klimu, pripadne si stahnu predni el. okna :)
-> Nwkt: Jestli se nepletu, tak sám má bílý Toledo 

-> Vojťas: Co máš proti bílý? 

-> filcek: jen takovy ot, bila je podle meho desne blba barva na auto :D
-> filcek: skoda ze je to socka bez klimy a se svihadlama vzadu, j si nejak na tu plnou elektriku zvyk :-)
auto.bazos.cz/inzerat/...
/Seat-toledo-TDI.php ještě jsem našel tohle možná se na něj zajedu taky podívat ale nějak se mi nezdá ta cena
-> filcek: 1200/510 ma moje (81kW)... koukam za 37000, aspon se mam ceho chytnout az budu prodavat :-)
sauto.cz/detail-inzeratu/
.../8713677 Zítra se na něj jedu mrknout a nevíte kolik má toledo tdi na tažném kg?
-> U-Geen: To je pravda

-> saskyn2: coz vzhledem k tomu, ze treba v nemecku je to duchodcovsky auto, nebo si jej tady porizujou kolenovrti, je docela pravdepodobny :)
-> U-Geen: U té 81kw to turbo zatuhává pouze v případech kdy majitel jezdí na fritovací olej, nebo to auto nevidělo plnej plyn aspon dva roky. Chce to aspon jednou za čas tomu trochu dát a vyhnat pavouky z vejfuku. Já jsem ted prodal auto s 550tis. turbo původní, bez problému.
-> filcek: hmm... koroze, koroze, koroze :) klasika. Pak blbne casto elektrika do dveri, diky neustalemu ohybani byvaji zprelamane kabely, u 81kW zanaseni regulace turba, jinak se tam (aspon me) nic extra nekazilo, krom spotrebky samozrejme.
Jsou ještě nějaké typické chyby pro toledo jako je koroze ? mám v plánu 1.9 Tdi 66kw 98
-> Vojťas: Nevim jak Toledo, ale ja hned po koupi auta projel vsechny hadice a ta co vede od kliky byla naka tvrda, tak jsem ji sundal a v tej hdicce byl nejakej neskutecne zasranej cucek nejakych dratku
Vypadalo to jak kdyz je tam nacpana dratenka
K cemu to tam bylo a proc, to do ted nechapu, kazdopadne jsem to vyndal, aby to prave neprekazelo v ceste odvetravani... Fakt nevim jestli to byla puvodne naka vyztuha ty hadice ci co to bylo, ale po vytazeni sem neveril vlastnim ocim...


-> Pavel P@nkáč: uz mi to kamarad taky rikal, zitra na to kouknu.
-> Vojťas: neni jen ucpany odfuk z kliky?
-> Pavel P..: 

-> Vojťas: kroužky nebo píst v piči
to máš za to bonzování

to máš za to bonzování


-> suri:
Samozřejmě, to s tím souvisí. Ale 2 různý auta ve stejném stavu nemusí na stejně "silnou" baterku obě nastartovat. Třeba kámošův pick-up BMM 50 kW nenastartoval, i když startér kompresi několikrát překonal. Já jsem 120tku za studena nastartoval po druhým otočení, když jsem měl sulfatovanou baterku. Ale za tepla už ne.
Samozřejmě, to s tím souvisí. Ale 2 různý auta ve stejném stavu nemusí na stejně "silnou" baterku obě nastartovat. Třeba kámošův pick-up BMM 50 kW nenastartoval, i když startér kompresi několikrát překonal. Já jsem 120tku za studena nastartoval po druhým otočení, když jsem měl sulfatovanou baterku. Ale za tepla už ne.

-> palinator: to jo , ale je to aj o mechanike , ak to nemá tlaky a je to ko tak to nenatočí akákoľvek slabá baterka
-> suri:
No jo, ale já píšu, při kolika V to ještě nastartuješ a při kolika už ne. Obecně to říct nejde, protože záleží taky na kapacitě, resp. startovacím proudu. Nějaký auto s 55Ah baterkou při 12,2 V už třeba nenatočíš a nějaký auto natočíš i s 11,8.
No jo, ale já píšu, při kolika V to ještě nastartuješ a při kolika už ne. Obecně to říct nejde, protože záleží taky na kapacitě, resp. startovacím proudu. Nějaký auto s 55Ah baterkou při 12,2 V už třeba nenatočíš a nějaký auto natočíš i s 11,8.
-> palinator: každý benzín kor v garáži natočíš z dobrou baterkou aj 44Ah
Zlatá škodovka, s tou startuju i s 11,9 V (letos výjimečně kvůli elektrice v garáži).
-> Vojťas: tak to nie je veľký odber , skôr sa ide baterka odporučiť
-> suri: no od podzima uz sem ji parkrat dobijel, klidovej odber byl nejaky 2mA,
-> Vojťas: možno len bola slabá a už to nestačilo , jedine ju nechať riadne nabiť a zmerať kľudový odber ked je všetko vypnuté , možno ti ju nejaký spotrebič vybíja
-> suri: baterka je stara dva roky :/ nevim proc to najednou blblo, pres kabely to chytlo hned, stejne jako vzdycky
-> Vojťas: spíše rieš prečo to štartuje 15s , baterku by to možno už chcelo aj novú
-> suri: v tydnu mi to stalo par dni, a nechtelo chytnout, po cca deseti-patnacti vterinach baterka ko, nastartoval sem pres druhe auto, dojel ke garazi a dal nabijet, po nabiti mela 12.8 tusim? pak sem parkrat jel, v pohode, dneska sem to zmeril a zas tak malo, teda prijde mi to malo, nastartovalo to v pohode, po ujeti cca 3 km napeti a chvilku nechani v klidu napeti 12.5, dobiji normalne 14.38 V
-> Vojťas: to je popis , aký máš problém z autom? na baterku to je dosť málo ale na to že sú mrazy a jazdí sa málo tak sa to dá , pokiaľ to štartuje
-> Vojťas: zalezi v akom pocasi, vybija ju aj mraz ...
Hele panstvo, je baterka spatna kdyz po dvou dnech stani ma 12,1 V ? :(
-> marek668112: take este nevyrobili , tieto stare ale vydrzia vela aj ked su hrdzave
-> marek668112: to napis rovnou do vtipu :)
-> marek668112: najdes, ale musi to byt co najnovsi rok vyroby :)
-> Vojťas 22.01.11 11:31:20: ja chcem tiež kupit Toledo tak dufam že najdem nejake bez korozie
ty jo a pak ze skodovky jsou sroty 

-> afro100: teda ne letos, loni na podzim :)
-> Vojťas: tym sa nechval :D To tak rychlo predat. Znacka STK platna este dva roky :D:D
-> afro100: Tak technicka byla delana letos


