
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Labros: Ono ty kradší auta ve střední a niší střední třídě jsou hlavně pro lidi, který mají menčí víšku. V tom by třeba ministři nejezdily. Ti mají zase auta věčí do víšky i dílky. 

-> Jirik_Tuňák: sorry za toho sedana, ale fakt si to nepamatuju a z fotky vypadá jak sedan 

-> Jirik_Tuňák:
nicméně kdyby mě spartra viděl, tak by snad rychle pochopil, že já bych byl asi poslední, kdo by si kupoval auto s krátkým místem na kolena.

-> Labros: To víš. Dneska se dělaj auta čím dál tím kratší. Nebo ve Virt-slangu, kradší.
Škoda 120, Favorit a pak už to bylo jen kradší a kradší. 


-> spartra: tak to je tupl krávovina, co píšeš, já mám stehna troufám si říct delší než 95% populace a sám jsem si focuse vybral kvůli místu na nohy. V autobusu se mi stehenní kost nevejde ani mezi moje opěradlo a sedačku přede mnou, ale ve focusu jsem naprosto spokojenej. S tím favoritem to je už úplná ptákovina. Rozvor 2640 dává nadprůměrné místo vpředu i vzadu. Je tam víc místa, než v 5D civicovi, co měl rozvor 2615, a i tam jsem si sednul za sebe. Takže se laskavě probuď.



-> spartra: pac c max je rozjetej nahoru...musis vlezt do mondea 

-> Jirik_Tuňák: Berlina je hezčí ale kdo chce tourist,taky není škaredá

mno tak sem si byl posadit prdel do focusu combi a focus c max
prej že auta rostou, rostou ale ne vevnitř pro posádku, ve focusu combi sem byl jak zmáčklá sardinka vepředu, ten posranej papundekl u pravýho kolena, vzadu za bratarem místa jak ve favoritu, hlava takměř u stropu, ten c max byl krapet lepší
prej že auta rostou, rostou ale ne vevnitř pro posádku, ve focusu combi sem byl jak zmáčklá sardinka vepředu, ten posranej papundekl u pravýho kolena, vzadu za bratarem místa jak ve favoritu, hlava takměř u stropu, ten c max byl krapet lepší
červená je krásná, ale holt když člověk kupuje ojetinu je to až podružžné info :-))
jinak mě se také vícero líbí kombajn a musím konstatovat, že některé ty naroubované humáče - třeba 306ka - to je opravdu síla .-))
jinak mě se také vícero líbí kombajn a musím konstatovat, že některé ty naroubované humáče - třeba 306ka - to je opravdu síla .-))
-> Labros: Věc názoru, jinak liftback. 

-> kirri is back: jj kombi Xantipa je rozhodně hezčí, než sedan..
-> Labros: souhlas, X 2 kombi v týhle barvě je nádhera. 4koda, že ji nenasoukám do garáže
. Ted mám poprvý jiný auto než červený a musím si zvykat 


-> Jirik_Tuňák 27.01.10 20:02:18: S temahle otackama mam tak 150 :)
-> Labros: Jel jsem s tím před cca 3ma rokama od Ejpovic k Olympii (znáš), ale ručička byla na 200 km/h, takže dá se přešplhat i s 66kou, byť to není hned a bylo to jen na zkoušku. V papírech mám 185. Po dálnici Praha (Ikea) - Plzeň v pěti lidech a nákup, nebylo ani moc znát obsazení a šlo to prášit celou cestu kolem proměnlivě 120 - 160, chvílema 170 bez problému. Nejčastěji jezdím na pohodu kolem 120 - 140, páč jsem k tomu více než ohleduplný a jsem na to opatrný, aby se to neopotřebovalo a tak. 
Ono to máme s Větví podobný, jen jeho 16V je spokojenější a živější ve vyšších otáčkách a můj 8V se sbírá naopak svižně v podstatě od volnoběhu jako nafta a ve vysokých dříve končí. Zrovna tak se mi zdá, že mám těžší a delší převody.

Ono to máme s Větví podobný, jen jeho 16V je spokojenější a živější ve vyšších otáčkách a můj 8V se sbírá naopak svižně v podstatě od volnoběhu jako nafta a ve vysokých dříve končí. Zrovna tak se mi zdá, že mám těžší a delší převody.
-> Labros: papirove mas pravdu, ja s tou slabsi tech rucickovych 180 obcas udelal, je pravda, ze tomu nejak nedochazel dech a treba 160 si tam mel hned, ale treba se mi to jen zdalo, proste to bylo takovy houpaci auticko:-) a ruku na srdce xantia kombik je asi nejhezci kombik,teda aspon podle me
Jirik_Tuňák 27.01.10 20:12:46 napsal:
Větef jel s tou svojí cca 195 a točil něco přes 5000 rpm.
Však jestli tam má těch přes 80 kilo vaků tak by to kolem 200 mělo jet. S 66kou aspoň 180.
Větef jel s tou svojí cca 195 a točil něco přes 5000 rpm.
Však jestli tam má těch přes 80 kilo vaků tak by to kolem 200 mělo jet. S 66kou aspoň 180.
-> Jirik_Tuňák: to kombi v téhle barvě je moc pěkný, tutoď barvu mýluju.
Jsem se ptal, jestli to náhodou není náš, vypadá úplně stejně...
-> tadeas 27.01.10 20:37:15: V Plzni, Purkyňova ul., kousek od hospy " U Lízala".
-> Jirik_Tuňák: pekne ti to fici, me taky ficivalo, ale kdeze ty lonske snehy jsou........na vrakovisti v olmiku:-)
Jirik_Tuňák 27.01.10 20:00:48 napsal:
Och, náhoda v červenci (projíždím telefon) Moje a jakéhos kolegy.
Oboje X II
Kde je to prosím tě focený?
Och, náhoda v červenci (projíždím telefon) Moje a jakéhos kolegy.
Oboje X II
Kde je to prosím tě focený?
-> Jirik_Tuňák:
Však jo, jsem si dělal prdel.
Však jo, jsem si dělal prdel.
-> 1560: No šak toť skutečnost.
Za jízdy mobilem. Vzádu jsem si vezl nový plynový kamna z Prahy. Tohle není auto, kde je potřeba dělat fotomontáže jako u Škody 120.
Větef jel s tou svojí cca 195 a točil něco přes 5000 rpm.


Větef jel s tou svojí cca 195 a točil něco přes 5000 rpm.
-> Jirik_Tuňák:
Dobrá fotomontáž, a teď reálně?

Dobrá fotomontáž, a teď reálně?


Och, náhoda v červenci (projíždím telefon) Moje a jakéhos kolegy. Oboje X II
-> Jirik_Tuňák: tak urcite jsou vetsi jak na ibize... akorat je to dost citlivy na cistotu skla, jinak vcelku pohoda.
-> U-Geen: Ty máš ty parabolky taky malinký, ale asi si taky nestěžuješ, že ?
-> Syny: hlavne pokud budes kupovat novy, tak kup originaly... na starym Toledu sem po bourace dal repliky a byla to hruza, svitilo to o dost min.
-> THOMMY : skoda-virt.cz/cz/.../6250
-kody-skoda-rapid 

-> Jirik_Tuňák: Toledakovi... jj, potkavacky zustavaj svitit a dalkovy se pripinaj
-> Jirik_Tuňák: jo to maji zustat svitit, ale na cordoby se davali ty H4kovy - ovsem muzes si koupit i H1+H1, ale musi si pak predelat elektriku, jinak te ty potkavacky budou zhasinat (u H4ky zhasinaj pri zapnuti dalek aby se neprehrala zarovka)... Pokud jsou svetla delany uz na H1+H1, tak budou svitit dobre, ale tenhle tvar svetel je delanej na H4 a pak to nekdo jen prepulil a udelal 2 paroboly, takze tu puvodne spocitanou na H4 zmensil a to se dle me projevi na svitivosti... Sklo je samozrejem delany uz jinak nez pro H4ky, ale i tak se mi proste ta parabola zda mala...
-> Syny: Podle mě H1 + H1 svítí líp než 1x H1 i na potkávačky.
Nevím jak jiný auta, ale u mě zůstávají potkávací při rozsvícení dálkových svítit. Nevím, jestli to má Južín jinak, ten má podobný světla na Toledovi, nebo se píše Toledůovi ?
Nevím jak jiný auta, ale u mě zůstávají potkávací při rozsvícení dálkových svítit. Nevím, jestli to má Južín jinak, ten má podobný světla na Toledovi, nebo se píše Toledůovi ?

-> Labros: No ja to nikdy nedelal, takze to radsi ani menit nebudu :) Navic telo starteru slouzi u toho Seata zaroven jako silentblok, takze bude nutny prizvedavat motor a nejaky takvoyhle carovani... Navic nevim co je na nem v prdeli - mozna ze tobude nejaka elektrika v nem, nevim... Tak bych to asi nechal radis udelat nekde, kde vi jak na to a co pripadne u tech starteru zlobivava...
-> Syny: necháš zrepásnout nebo ho kuchneš sám.. návod na repasi startéru je i teda na virtu
-> Labros: jj to je mi jasny no... Ted bud nova beterka a nekdy na jere/v lete necham zrpeasnout i ten starter, pak by to melo bejt uz v cajku... Ale dost mozna je to jen tou baterii... Pac je fakt v prdeli a ma i mensi startovaci proud, tak holt jednou otocila starterem a nez se probudila uplne tak se mezitim nachvilku ten starter zatavil... Uvidime no... Pokud to bude blbnout i po vymene baterie je to jasny... Kazdopadne ze je baterka KO vim uz urcite...
-> All: Abych pravdu rekl nikdy sem neridil nejak dyl auto co ma neco jinyho nez H4ky :) Jo treba jednu jizdu a tak, ale nidky ne dlouhodobe... Je teda pravda, ze bych si dovedl predstavit, ze to bude svitit lip, ale zas tak hrozny to neni... O tech svetlech H1 a H1 sem uvazoval, a nehodlam davat tedko 5 litru za novy svetla (a jety to je takvoa mala sebevrazda, pac kdo vi jak sou na tom paraboly a jak dlouho vydrzi a tak), ale kdybych kupoval novy tak bych asi ty H1 + H1 risknul a prepojil si elektriku, aby me ty potkavacky pri zapnuti dalek nezhasinali... Vyhode je ze pak sviti soucasne jak dalky tka potkavacky, coz u H4 neni zejo... Ale na potkavajdy to musi svitit stejne ne-li hur... Bavmie li se tedy o porovnani techto dvu svetel...
www.e-cat.cz/p-799/.../l- h4-svetlomet-e-o-valeo-12- 96.html?cPath=1110...
a
www.e-cat.cz/p-25331/.../ l-h1-h1-svetlomet-e-o-vale o-12-97.html?cPath=1110...
-> All: Abych pravdu rekl nikdy sem neridil nejak dyl auto co ma neco jinyho nez H4ky :) Jo treba jednu jizdu a tak, ale nidky ne dlouhodobe... Je teda pravda, ze bych si dovedl predstavit, ze to bude svitit lip, ale zas tak hrozny to neni... O tech svetlech H1 a H1 sem uvazoval, a nehodlam davat tedko 5 litru za novy svetla (a jety to je takvoa mala sebevrazda, pac kdo vi jak sou na tom paraboly a jak dlouho vydrzi a tak), ale kdybych kupoval novy tak bych asi ty H1 + H1 risknul a prepojil si elektriku, aby me ty potkavacky pri zapnuti dalek nezhasinali... Vyhode je ze pak sviti soucasne jak dalky tka potkavacky, coz u H4 neni zejo... Ale na potkavajdy to musi svitit stejne ne-li hur... Bavmie li se tedy o porovnani techto dvu svetel...
www.e-cat.cz/p-799/.../l- h4-svetlomet-e-o-valeo-12- 96.html?cPath=1110...
a
www.e-cat.cz/p-25331/.../ l-h1-h1-svetlomet-e-o-vale o-12-97.html?cPath=1110...
-> Labros: to mi rikej, jak se jednou vleze pod kapotu, tak se muze zacit od starteru a koncit treba u brzd, to me pripomina ze na ty bych se mel taky podivat:-)))
jak se bavíte o okýnkách, tak teďka se děsně nasral známej na jeho jedničkovou oktávku.
Nejdřív se mu z ničeho nic samo od sebe vysypalo zadní okno na pátejch dveřích (liftback.) Prej na čerpačce, když v autě ani neseděl.
Teďka mu už podruhý spadlo okýnko ve dveřích. V tomhle počasí skvělá závada, navíc se prej stává právě jen v mrazech.
Sranda je, že už má koupený nový auto - japonce, ale nejdřív se musí zbavit oktávy. A další sranda, že ještě přede dvěma lety silně ohrnoval nos nad mým kiwikem a dělal, jak je se svojí oktávou spokojen, a dneska to nazývá parodií na auto a říká, že koncern už nikdy.
Nejdřív se mu z ničeho nic samo od sebe vysypalo zadní okno na pátejch dveřích (liftback.) Prej na čerpačce, když v autě ani neseděl.
Teďka mu už podruhý spadlo okýnko ve dveřích. V tomhle počasí skvělá závada, navíc se prej stává právě jen v mrazech.
Sranda je, že už má koupený nový auto - japonce, ale nejdřív se musí zbavit oktávy. A další sranda, že ještě přede dvěma lety silně ohrnoval nos nad mým kiwikem a dělal, jak je se svojí oktávou spokojen, a dneska to nazývá parodií na auto a říká, že koncern už nikdy.
Syny 26.01.10 22:26:57 napsal: → kirri is back: Zamky mam zamrzly taky furt (Cordoba), nastasti to jde odemknout IR dalkou a pak otevrit… Ovsem tahla klik jsou pres kluznou spojku, takze kdyz to zatuhne, tak i kdyz je auto odemceny, tak at tahas za kliku jak tahas, dvere se neotevrou a to nejsou primrzle… Proste blbej system… Central mi obcas taky blbne (tedy dalka), ale to je blbej ovladac, kdyz sezenu novej nebo dobrej, tak bez problemu… No a starter mam v prdeli nejspis taky… Pri startovani se zasekava… Otoci jednou a zastavi na vterinu a pak se zas rozjede… Ale to dela jen nekdy a ted to mozna prisuzuju baterii, ktera je kaput a je kaput od doby co to auto mam… Ovsem kdyz porovnam porizovaci cenu Cordoby a pripadne Xantie, tak je to myslim jasny :)
u toho startování se ty závady vždycky sčítaj, víš jak, horší baterka, horší kabeláž, horší ukostření, zrezlý kontakty, horší cívka na startéru... ve výsledku to deset let funguje a pak to začne blbnout, aniž by něco vyloženě odešlo.. výměnou jednoho článku toho řetězce se to většinou na nějakou dobu spraví, než začne být úzkým hrdlem zase něco jiného...
u toho startování se ty závady vždycky sčítaj, víš jak, horší baterka, horší kabeláž, horší ukostření, zrezlý kontakty, horší cívka na startéru... ve výsledku to deset let funguje a pak to začne blbnout, aniž by něco vyloženě odešlo.. výměnou jednoho článku toho řetězce se to většinou na nějakou dobu spraví, než začne být úzkým hrdlem zase něco jiného...
-> MATTESS: Souhlas, mě taky. Je to zajímací, že malá žárovička a malá parabolka svítí líp než velká H4.
-> Honza120L: Mě se eště líbí jedna věc, už jsme o tom mluvili. Jak maj frantíci hodně vedlejšího rozptylovýho světla. Takže vidíš geniálně osvícený patníky, krajnice, značky a naváděcí tabule na stožárech nad silnicema, který můžou být jak vysoko, 8 - 10 metrů ? Nechápu jak je to možný, ale je to gut.
-> Honza120L: Mě se eště líbí jedna věc, už jsme o tom mluvili. Jak maj frantíci hodně vedlejšího rozptylovýho světla. Takže vidíš geniálně osvícený patníky, krajnice, značky a naváděcí tabule na stožárech nad silnicema, který můžou být jak vysoko, 8 - 10 metrů ? Nechápu jak je to možný, ale je to gut.
-> Syny: za ty roky jsem si zvykl a s H4 se mi jezdí špatně

-> Honza120L: to je proti kaminkum
-> Syny: mas pravdu jinak ty svetla sou z cupry a roznou se dalky - zustanou svitit potkavacky a sviti to o dost lip nez H4
-> sep: starsi o par let a snad i rozumny:-)
-> U-Geen: jenom trosku
-> Syny: mas pravdu jinak ty svetla sou z cupry a roznou se dalky - zustanou svitit potkavacky a sviti to o dost lip nez H4
-> sep: starsi o par let a snad i rozumny:-)
-> U-Geen: jenom trosku
no ale frantiku je tu mozna vic :-))
-> kirri is back: pekna... z virtu se stava trochu seat2 klub :)
-> kirri is back: :teda já koukám jako blázen,to je reinkarnace v přímém přenosu:-)
-> kirri is back: Jj, to sou bolistky tech aut... co sem pozoroval tak zamrzani zamku, spatne zaraditelna zpatecka a spatny kontakty v elektrice jsou na tech autech v prdeli snad u vsech... A u cordob se k tomu jeste pridavaj poddimenzovany zadni pruziny, takze auto vzadu proste klesne casem a ma motorovej clun... Sice ne tak jako u shade, ale viditelnej...
Hele kdyz koukam na ty svetla... Jakpa to sviti ty H1 + H1 ? Sem na ne koukal a ta parabola na potkavacky se mi zda strasne mala uz u originalu natoz jeste u puleny paraboly... To si musel prepojovat elektriku co? Nebo te pir zapnuti dalek zhasinaj potkavacky?
Hele kdyz koukam na ty svetla... Jakpa to sviti ty H1 + H1 ? Sem na ne koukal a ta parabola na potkavacky se mi zda strasne mala uz u originalu natoz jeste u puleny paraboly... To si musel prepojovat elektriku co? Nebo te pir zapnuti dalek zhasinaj potkavacky?
-> kirri is back: jurnik ta tuningova sprcka na kapote :-))
-> Syny: viz k tomu odkazu, jak pises o te zpatecce....mas pravdu
-> Syny: nenene ja mam prelomovej model, z prelomu roku, ne ze by byl vyjimecnej

Kaprof 26.01.10 22:02:01 napsal:
→ Bobesh: pravdu pravíš ale to XMo break stejně
chci:o))
jinak jsem si vzpoměl ješte na jednoho „vyvrhela“ z našich rad :o)
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6250_200
9–10–25_10–32–59_58.jpg
Koho to je?
→ Bobesh: pravdu pravíš ale to XMo break stejně
chci:o))
jinak jsem si vzpoměl ješte na jednoho „vyvrhela“ z našich rad :o)
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6250_200
9–10–25_10–32–59_58.jpg
Koho to je?