-> palinator: Ale prosimte to neni pravda...
TD staly za hovno, to jo. Ale od TDDi a TDCi to je dobry. Kamos to casto drti na dalnici na plnej kotel a zadny problem, ten motor je kvalitni a vydrzi dost. Rozvod ma retezem, co vic chtit.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> palinator: na co potrebujes dily na spolehlivy auto? :-))
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Ano, chlapci zjistili, že s hlínou na podvozku v Česku nepochoděj.
Ano, chlapci zjistili, že s hlínou na podvozku v Česku nepochoděj.

-> alpin:
Na Toledu I taky ne...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Fordem tam, vlakem zpátky, na tom něco bylo. A co se týče zkušeností některých známých, Transity Connecty, jak se sypou, Mondeo jedněm známejm umřelo (už je to dlouho, tak neznám přesný podrobnosti). A samotný motory TDDI a TDCI (TD nemluvě) taky svojí spolehlivostí / náchylností na kvalitu moc dojem neudělaly.
Japonci maj bejt spolehlivý, ale zase ty ceny dílů?
Na Toledu I taky ne...

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Fordem tam, vlakem zpátky, na tom něco bylo. A co se týče zkušeností některých známých, Transity Connecty, jak se sypou, Mondeo jedněm známejm umřelo (už je to dlouho, tak neznám přesný podrobnosti). A samotný motory TDDI a TDCI (TD nemluvě) taky svojí spolehlivostí / náchylností na kvalitu moc dojem neudělaly.
Japonci maj bejt spolehlivý, ale zase ty ceny dílů?

-> alpin: No ta naprava je trochu slabsi stranka na nase silnice, ale B5,5 bych se nebal...
-> alpin: jednoho mam doma, takze viem co to s clovekom dokaze :) zrovna cez vikend som riesil kuriozny problem ... na to aby sa rucna brzda nevytrhla pri zatahovani smerom dnu, pamatali konstrukteri tak, ze ju prisrobovali zospoda auta ... ale to, ze drzala na dvoch pribodnutych M6 sroboch a vytrhla sa aj s nimi a zapadla pod auto, na to uz nejak nemysleli :D:D:D
-> palinator: a na b4 ta neprekvapi taka ohromna cenovka pri vytlcenej naprave ako pri b5
-> palinator: japonec a nemec. Tak dobry vyber 

-> palinator: Same myty. FORD, Pezot OK. Takova tojota tundra by se mi taky libila...
-> alpin:
To určitě ne, má moje sympatie, ale je jich jako šafránu.
Shrňme si to... co nebrat?
Francouze, Italy, Koncern, GM, Rusáky, Rumuny, USA, Korejce, Čínu... co zbývá?
To určitě ne, má moje sympatie, ale je jich jako šafránu.
Shrňme si to... co nebrat?
Francouze, Italy, Koncern, GM, Rusáky, Rumuny, USA, Korejce, Čínu... co zbývá?

-> palinator: Me to je nesympaticke... Radsi passika a dlouho vybirat.
-> afro100: veru ja uz som tiez unaveny s hladanim novych nadavok na to auto

-> palinator: b4 v 81 kw nemusi byt zas taka kktina

-> alpin: 

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Podívej se na trh s ojetými vozy... TDI (jako prvek, dle kterého lze porovnávat) máš zaručeně nejlevnější v Seatech... O nových autech nemluvím...
Starý Prasáty jsou vyjetý a je jich málo, Octavie zase drahý. Navíc i novější Toledo II je ve většině případů s lepší výbavou levnější, jak Octa. Ale to je věc známá, že Škodovky si držej cenu.
Podívej se na trh s ojetými vozy... TDI (jako prvek, dle kterého lze porovnávat) máš zaručeně nejlevnější v Seatech... O nových autech nemluvím...

-> alpin: Aha :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vydarene su tie ktore ti nechodia do servisu a tie co nevyrobili
Francouze a koncern nebrat 

-> palinator: No nejlevnejsi, proc? 
-> alpin:
Ted tu o Karkulce.

-> alpin:

-> Matthes, záškodník z TechWebu: aj niektore renolty sa vydarili...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Starší Seaty mě nepřijdou neatraktivní na koupi. To spíš z těch novejch bych si asi nevybral, možná Ibizu nebo Exeo.
Třeba takový Toledo II je podle mě dosud jeden z nejlíbivějších sedanů (kam se hrabe VW) a Toledo I je zase stará škola, která má taky něco do sebe. Navíc jsou Seaty z celýho koncernu nejlevnější.
EDIT: Chvíli mi trvalo, než z toho OOOO seplo relé, to bych taky bral...
Starší Seaty mě nepřijdou neatraktivní na koupi. To spíš z těch novejch bych si asi nevybral, možná Ibizu nebo Exeo.
Třeba takový Toledo II je podle mě dosud jeden z nejlíbivějších sedanů (kam se hrabe VW) a Toledo I je zase stará škola, která má taky něco do sebe. Navíc jsou Seaty z celýho koncernu nejlevnější.
EDIT: Chvíli mi trvalo, než z toho OOOO seplo relé, to bych taky bral...

-> palinator: Kdyz koncern, tak ne seat no. VW, OOOO bych bral 

-> U-Geen:
Odpad koncernu... f TDI co hustě táhne vocpoda.
Odpad koncernu... f TDI co hustě táhne vocpoda.

-> U-Geen: 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: to rozhodne
-> Matthes, záškodník z TechWebu:




-> Matthes, záškodník z TechWebu: To teda




No radsi francouze (ne renolt) nez odpad koncernu 

-> petr s:





-> Bagrr- máma mele Emu: Ale zase někteří je už nechcou vidět
-> Bagrr- máma mele Emu: Já přešel z xanty na korejce 

-> Bagrr- máma mele Emu: Je to tak taky už jen jedině citrouše/peg čí švéda :o)
-> Kaprof: kdo jednou má francouze, nechce koncern ani vidět... Většina majitelů xa přechází buď na c5 bo na seveřana v70 či s60... Či z citruse na puga a naopak... Prostě už z komfortu nesleví:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak na kilometry nekoukám tomu u ojetiny bez diagnostiky stejně neveřim ale jinak když koukám na fotky tak pan majitel je na frantiky nějakej ujetej :o))
-> Jirik_Tuňák: jj... Z povrchovky se po zevrubném pátrání a zjišťování stala kopa kitu a dost hulvátská oprava... Prostě klasický připravení na prodej v čr...
-> Kaprof: což o to, vypadá pěkně... Ale fotky strašně klamou... A další dle mě absolutně nereálná věc je těch 115t km... Nafta se kupuje proto aby jezdila... Počítám že bude mít tak 280t minimálně...
-> Bagrr- máma mele Emu: Proč proboha?
To je na tu utopenou?

-> spartra: neni zač... O karosářských dílech bohužel nevím... Na jaro se též začnu pídit... Budu potřebovat zadní lemy blatníku na xantii...
edit: leda zkusit boba, zda by neměl či by nevěděl, kde sehnat...
edit: leda zkusit boba, zda by neměl či by nevěděl, kde sehnat...
-> Bagrr- máma mele Emu: děkuji chlapče můj takměř vlastní
podepřel sem motor 2 špalíky. už je venku.
povolit řízení, řázení, stabilizátor, silentblok motoru dolní, ramena, povolit 6 šroubů - 2 se zlomily, pomocný rám je venku
dají se sehnat nový šrouby k pomocnému rámu? ty 2 co jsou u poděbhů + misky se závitem co se přidělává do karoserie?
dají se sehnat na tyhle paštiky karosářský díly - u podlahy zespod je U výztuha?
nebo tam musím strčit jekláček?
Nikde sem tyto díly nenašel

podepřel sem motor 2 špalíky. už je venku.
povolit řízení, řázení, stabilizátor, silentblok motoru dolní, ramena, povolit 6 šroubů - 2 se zlomily, pomocný rám je venku

dají se sehnat nový šrouby k pomocnému rámu? ty 2 co jsou u poděbhů + misky se závitem co se přidělává do karoserie?
dají se sehnat na tyhle paštiky karosářský díly - u podlahy zespod je U výztuha?
nebo tam musím strčit jekláček?
Nikde sem tyto díly nenašel
-> VeTeV: to mi tak připomnělo, jak se u mladý mění vozový park... Z mnoha němců zůstal už jen jeden a to služební octavia... Jinak samej francouz... Citroen berlingo, saxo, xsara picasso, 406, 205... :-D
-> spartra: total olej u boba : www.autodilyhulin.cz
ohledně nápravnice, spadne jen nápravnice, motor drží na dvou silentblocích nahoře a do nápravnice je chycenej jen jedním proti pohybu dopředu/dozadu... Motor ti v autě zůstane, ale je lepší ho prichytít po povolení spodního silentbloku k chladičovce kusem provazu, aby se ti nezhoupl dozadu...
ohledně nápravnice, spadne jen nápravnice, motor drží na dvou silentblocích nahoře a do nápravnice je chycenej jen jedním proti pohybu dopředu/dozadu... Motor ti v autě zůstane, ale je lepší ho prichytít po povolení spodního silentbloku k chladičovce kusem provazu, aby se ti nezhoupl dozadu...
-> spartra: Tak mě by zrovna tahle motorizace stačila 

-> Targa: ty vole 

dnes došlo k upgradu na xantii .. skoro to nehoukalo... zjistení.. jedna houkačka už ani nemohla... takže byla nahrazna jednou trošku starší... škodovák pozná.... už to houká fajne
-> Kaprof: mno až na ten motor 1,9 td, záleží jakej máš styl co vozíš,
v zx máme 1,9d jede to, nebyl to úplně správnej výběr pro nás, td sme moc nechtěli, nevíš jak se k tomu kdo choval.
dotaz další, citroen zx 1,9d: když povolím 4 šrouby co držej rám motoru, spadne na mě motor s převodovkou, nebo se někde opře? potřebuju tam něco zavařit dík
v zx máme 1,9d jede to, nebyl to úplně správnej výběr pro nás, td sme moc nechtěli, nevíš jak se k tomu kdo choval.
dotaz další, citroen zx 1,9d: když povolím 4 šrouby co držej rám motoru, spadne na mě motor s převodovkou, nebo se někde opře? potřebuju tam něco zavařit dík
-> spartra: předepsaný je myslím 5W40 nebo 10W40, levný a spolehlivý by měl být třeba Q8 10W40 na netu za nějakých 470kč 4L a nebo Total 7000 asi o 5kč na litr dražší.. u Castrolu se platí hodně za reklamu
-> VeTeV: tak myslím 5w-40 nejsme si jist, ano maj nedaleko v citroenu za 440 kč/l
mě jde o to jeslti to má cenu shánět nebo šáhnout po tom co je pro mě dostupnější.

mě jde o to jeslti to má cenu shánět nebo šáhnout po tom co je pro mě dostupnější.
-> spartra: já předpokládám, že to bude Quartz 10W40 od Totalu - to maj vsude 
