skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák1983: nejvíc má asi to co sem před měsícem dostal já a to má 103tis. Jinak ve všem je 1.6HDI 68kW a to nejnovější je BlueHDI(euro6 a močovina v kufru) a to má 74kW
-> havlik 21.09.16 21:34:07: Kolik tak máte najeto a co v tem je za motory?
-> Jirik_Tuňák1983: no tady snad na všech autech odešly tlumiče asi tak do 20tis km max, ale to měnili na záruku, u jednoho nového auta se po 40km rozpadlo řazení. Jinak to celkem drží. Krom děsného kraválu motoru u aut co už mají něco najeto.
-> havlik 21.09.16 21:13:05: To má FIII v práci taky a na palubovce bych mohl roztloukat vořechy. :-D
To že v 1000 km nešly ostřikovače se stane, ale že o něco později přestanou jít stěrače, to už bylo slabší. Několik výserů se ještě objevilo, nicméně žádný znehybňující. Dnes v 10 900 km jsem akorát musel pozhasínat ručně všechny tři lampičky uvnitř, páč nešly zhasnout ani po uzamčení a na dveře nereagovaly. Tam je spínač v západce zámku? A řve to na pokles tlaku v pneu a všechny jsou OK. Snad do zejtra povolí záda a ztuhlá pravá noha. Já už s tím nikam nejedu, jsem z toho strašně rozlámanej. Skáče to, vlní se to a naklání, kravál a když dojedu, tak smrdí to auto jako prase spáleninou, přetopenejma plastama a ještě něčím syntetickým. Jo a cinká a praská od kapoty až po koncovku i po normální jízdě. Drhne řazení přes neutrál už od nova a ani s nájezdem si to nesedlo. Vypnutý / zapnutý ASR znát není, než to rozdýmí ta miniulita, tak je to hrozně jalový.
Proč to vlastně tak chválí i v podstatně větších autech? 1.2 Tsi (66). Obchoďáci mají Oktávy, takže jsou v pohodě, ale na postrky jsou tam tyto. Jakmile máš ale postrk z ČR přes půl DE, tak je mi líto těch lidí co to jezdí často, páč dosud jezdili spokojení s P308 HDi se 6q a u té nemuseli lovit výkon a Nm z popelníku. Ta auta ty spěchačky na schůzky a školení nedají, už teď mají divnej zvuk a jen 5q.
To že v 1000 km nešly ostřikovače se stane, ale že o něco později přestanou jít stěrače, to už bylo slabší. Několik výserů se ještě objevilo, nicméně žádný znehybňující. Dnes v 10 900 km jsem akorát musel pozhasínat ručně všechny tři lampičky uvnitř, páč nešly zhasnout ani po uzamčení a na dveře nereagovaly. Tam je spínač v západce zámku? A řve to na pokles tlaku v pneu a všechny jsou OK. Snad do zejtra povolí záda a ztuhlá pravá noha. Já už s tím nikam nejedu, jsem z toho strašně rozlámanej. Skáče to, vlní se to a naklání, kravál a když dojedu, tak smrdí to auto jako prase spáleninou, přetopenejma plastama a ještě něčím syntetickým. Jo a cinká a praská od kapoty až po koncovku i po normální jízdě. Drhne řazení přes neutrál už od nova a ani s nájezdem si to nesedlo. Vypnutý / zapnutý ASR znát není, než to rozdýmí ta miniulita, tak je to hrozně jalový.
Proč to vlastně tak chválí i v podstatně větších autech? 1.2 Tsi (66). Obchoďáci mají Oktávy, takže jsou v pohodě, ale na postrky jsou tam tyto. Jakmile máš ale postrk z ČR přes půl DE, tak je mi líto těch lidí co to jezdí často, páč dosud jezdili spokojení s P308 HDi se 6q a u té nemuseli lovit výkon a Nm z popelníku. Ta auta ty spěchačky na schůzky a školení nedají, už teď mají divnej zvuk a jen 5q.
-> Jirik_Tuňák1983: no nedělam:) třeba tapce dveří jsou jen plast:)
-> havlik 21.09.16 21:10:07: Ty si děláš pjórdel, ale v tomhle šegmentu je to normální.
-> Jirik_Tuňák1983: jo i celej motorovej prostor je neolakovený:) a taktéž kapota bez koberce:)
-> havlik 21.09.16 21:04:28: Na to víko zespodu došla barva a zátěžák? 

Tabi: Jestli chceš tak napiš VIN, z toho se dá zjistit výbava, kterou auto mělo když sjelo z linky.
-> Sejki: Ten mám zapojený,podívej se na fotku v příspěvku níže.

-> Tabi: predpinac pasu meli ne?
-> Sejki: No on ten kabel pod sedačkou řidiče není zapojený nikde,tak jsem zjišťoval proč se mi tam válí.Co jsem se ptal,tak ho tam nikdo takto volně nemá.Možná ho někdo vytáhl s pod koberce ven.Třeba to je předpříprava pro airbag,ten v sedačkách některý saxa měli.Zkusím ho nahmatat pod spolujezdcovou sedačkou,jestli nebude pod kobercem schovaný,protože buď mělo auto 2x nebo 4x airgag.Na výhřev sedaček jsou ty drátky slabé a myslím,že jak výhřev,tak signalizace nezapnutého pásu v saxu nikdy ani nebyla.
-> Tabi: ono neni moc kabelu co vedou do sedacky, takze bud to muze byt vyhrivani, signalizace nezapnuteho pasu, airbag v sedacce nebo to vede k pyropatrone na predpinac pasu...
-> haso: On ten kabel nevede přímo do sedačky,ale vedle.Ze spodní strany sedačky je pouze přichycený konektor jak je ten oranžový kabel spojený.Je to tam vlastně kvůli případné demontáži sedačky.
Prostě máš pod každou sedačkou pouze jeden kabel,(je to tedy dvoulinka) a většinnou bývá oranžový.

-> Tabi 27.08.16 22:31:41: som to dneska pozeral, do sedacky mi vedie kabel ako tebe a ziadny dalsi kabel tam uz nemam, ani pod jednou sedackou
-> Milan 136 01.09.16 08:09:05: Mi taky ne.
-> suri 01.09.16 07:50:22: www.google.cz/search?q=ce ed+led...
Na youtubce to vypadá v některých případech a u některých typů docela zajímavě.
-> suri 01.09.16 07:50:22: www.google.cz/search?q=ce ed+led...
Na youtubce to vypadá v některých případech a u některých typů docela zajímavě.
-> suri: Podle čeho to pozoruješ?
-> suri: tomu se mi moc nechce verit, ze to sviti vic nez xenon
-> Jirik_Tuňák1983 31.08.16 14:42:28: A ako riešiť situáciu že sa mi nechce meniť H7 , ale xenony nechcem pretože svietia horšie ako H7 v mojom prípade
-> U-Geen:
Nebo mi to nedobíjí.
Nebo mi to nedobíjí.

-> palinator: tak ja H1 menil na Toledu furt :) asi karma :)
-> Jirik_Tuňák1983:
Čim větší číslo tim horší?
Mně na škodovce H4 ani na Toledu H1 ještě nikdy nepraskla.
Pravidelně mi akorát praskaj na Toledu svítítka na SPZ a odešla vzadu jedna dvouvláknovka.
Čim větší číslo tim horší?


-> Nwkt 31.08.16 14:16:43: To není můj problém, kolega si to vyměnil dle sebe
. Rozdíl není při provozu a podívání se do světla moc výrazný, jen jedno je lehce nažloutlé. Jen narážím na životnost xylofon vs. H7, která je u H7 tragická. Čím el. složitější a na odběr náročnější auto, tím může být menší. Čočky se běžně čistí.

-> Jirik_Tuňák1983: Měnit jeden je prasečina, protože pak svítí každý světlo jinak. Ale stává se že odejde jednotka světla nebo třeba zmléční čočka. Hlavně s naším dementním denním svícením
-> Nwkt 31.08.16 13:46:58: Ne, ale je možné že dle výbavy. Měnit výbojky a jednotky, tomu nerozumím jak to myslíš. Kolega na OII konby měnil jeden xylofon (na oba sral) po deseti letech, na trafa ještě nemusel sáhnout.
-> Jirik_Tuňák1983: A nejsou to jenom čočkový světla? Jinak pak budeš měnit výbojky a jednotky 

Kdyby se raději dávaly xylofony, které vydrží podstatně déle. Vynález poslední doby to taky není. Někde jsem četl, že na Cactusa dávají xenony bez ostřiku a nivelace, páč je tam snížena svítivost oproti klasickému xenonu. Ale to by se holt netočily prachy za žárovky a servis u aut, u kterých tam nejde pro výměnu žárovky strčit ani ruka naplacato.
-> MATTESS: Já o tom začínám taky uvažovat,vzhledem k té ceně by se to mohlo vyplatit.
Hlavně když člověk kupuje lepší a dražší žárovky.

-> U-Geen 30.08.16 12:46:22: o tom přemýšlím. Měl jsem je na FI a výdrž žárovek o 100% delší
Vim, že to patří do inzerce, ale tam si toho na tle nikdo nevšimne. Neválí se někomu doma neprasklý výfukový svody na 1,9gti?
-> MATTESS: Já tam měl asi tyto viz. obrázek.Ale jistý si na 100% už nejsem,krabičku jsem určitě vyhodil.

-> haso: Já se ještě schválně podívám pod koberec u spolujezdce,jestli tam taky není náhodou pod sedačkou volnej konektor.A jestli ne,tak bych ten co je pod řidičovou sedačkou typoval spíš na tu signalizaci nezapnutého pásu.Protože tu mohli dávat pouze k řidiči,ale airbagy byli buď dva nebo čtyři,takže řidič i spolujezdec.

Dyki. 

-> U-Geen: taky moznost no, ale musi mit kostru ok... ty pitomci to z vyroby zastrikaj barvou a na to daj teprv ocko a sroub...
-> Jirik_Tuňák1983: clovece nevim jestli ho na netu najdu, byl to snad nejakej original dil co jsme meli v Peugeotu. Kazdopadne je dulezite kontrola svorkovnic az k mistu ukostreni coz byvaj blatniky... navic ty kostry jsou pod ockama zastrikane z vyroby barvou, takze je nutne je pod ockama ocistit... pokud to nepomuze tak si vem tak 2 metry kabelu, stejnej prurez jako kabel od kostry, namotej si ho na dlani, stahni zdrhovackama a naletuj na kabel do serie, mezi svetlo a kostrici bod... ke kazdemu svetlu... nebo pak zajit do Peugeotu aby ti prodali ten vehement... je to jen kabel kterej zapojis mezi konektory...
-> Jirik_Tuňák1983: mozna neco takovyho? www.obautodily.cz/propojo
vaci-odpory-ke-svetlum-s-z
arovkou-h7-original-1-kus-
5161cz111
-> Sejki - zrušená registrace 30.08.16 12:25:12: To nevim. Na C4 Picassu mi praskla jedna za 4 roky.
Uka ten vehement, postoupil bych to tatíkovi dál.
Uka ten vehement, postoupil bych to tatíkovi dál.

-> Jirik_Tuňák1983: spatna kostra, nebo musis pouzit takovej vehement proti praskani :) na P a C bezna vec
-> MATTESS: Jestli tě to uklidní, tak tatík na P207 s dobíjením a vším možným okolo v pořádku mění (resp. já mu měním) jednu H7 za druhou. Každé cca 3 měsíce jednu na střídačku a to jezdí docela málo.
-> Nwkt: když toho mám dost z ruky a v týdnu se do Plzně dostávám těžko
Mě dříve nejvíce vydržely Tesly a Tunsgramy.
-> MATTESS: Tak to zkus přes Regnera a schovej si účet. Myslím že je ochotnej dost a vyreklamoval by to
-> Tabi: na FI jsem měl Silverstary a držely přes 2 roky a svítily pořád. Je jako teď, že většinu svití denní LEDky
-> Sejki: unlimited, 308SW. Asi zkusím nějaké jiné, pro zajímavost
-> Sejki: unlimited, 308SW. Asi zkusím nějaké jiné, pro zajímavost
-> Tabi: no, ja tam taky konektor asi ani nemam, musim to pozriet, viem ze pod sedackou je kablik, ale nikdy som sa on nezaujimal...
ale boli niektore saxa na vyvoz co mali este airbagy v sedackach, tak mozno je to daco take...
a mne obcas (asi 2x za rok ) zostane svietit kontrolka airbagu...staci nastartovat zas a ide to...
ale boli niektore saxa na vyvoz co mali este airbagy v sedackach, tak mozno je to daco take...
a mne obcas (asi 2x za rok ) zostane svietit kontrolka airbagu...staci nastartovat zas a ide to...
-> MATTESS: to mas na jakym aute a jaky zarovky? Byly nightbreaker, nightbreaker plus a nightbreaker unlimited.
-> MATTESS: Ha ha,je to necélé dva roky co jsem je dal do focuse a už tam mám teď obyč.Ale svítilo to dobře,to jo.

Tak se mi dneska odporoučel druhý Nightbreaker... Necelý rok a půl 

-> Milan 136: Víš,že máš možná pravdu,asi v některých výbavách dávali signalizaci nezapnutého pásu.Nic jiného to u saxa snad ani nemůže být,el.seřiditelné sedačky snad v saxu nikdy nebyly a na vyhřívání jsou ty drátky fakt slaboučký.
Třeba to někdo potvrdí.
