skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
19:17:32
22.02.2016
22.02.2016

venni
-> spartra: já myslim že pokud máš ten past,kterým je to zaaretovaný když je lanko new,tak jde lanko vrátit zpět,ale ruku do ohně za to nedám...
19:10:51
22.02.2016
22.02.2016

spartra
že se ptám, berlingo 2004 1,6 16v - spojkový lanko samostav, jde nastavit opětovně do výchozí pozice?
odešlo spojkový ložisko, lamela akorát na výměnu, nutná výměna celý sady,
co s lankem, který se zkrátilo podle starý spojky
odešlo spojkový ložisko, lamela akorát na výměnu, nutná výměna celý sady,
co s lankem, který se zkrátilo podle starý spojky
23:05:55
08.02.2016
08.02.2016

Targa
neměl by zajem někdo o moji xantii?? pouštět ji budu nějako zjara
10:08:04
15.01.2016
15.01.2016

Jirik_Tuňák1983
Jinak dotaz za kolegu. Měnil jste už někdo startér na Citroënu Evasion a nebo Peugeotu 806?
Asi je tam přístup jak k penězům. Je taky jako jsem měl na XA na bloku nebo převodovce, ale vzadu za motorem?
Asi je tam přístup jak k penězům. Je taky jako jsem měl na XA na bloku nebo převodovce, ale vzadu za motorem?
10:06:37
15.01.2016
15.01.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Sejki - zrušená registrace 14.01.16 15:34:59: To lítalo jaxvině, že?
To byly skoro poslední roky kdy ještě hotheče byly ještě hotheče a ne Pentium na kolečkách. 


15:34:59
14.01.2016
14.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: 

14:41:06
14.01.2016
14.01.2016

Jirik_Tuňák1983
13:07:39
14.01.2016
14.01.2016

Sejki - zrušená registrace
Rok 2005, to jsem brazdil silnice s timto autem a STK jeste bylo v poradku 

17:15:26
10.01.2016
10.01.2016

darklord
-> šadesa: 

18:18:46
08.01.2016
08.01.2016

šadesa
nechce někdo novej telefon

19:03:42
28.11.2015
28.11.2015

spartra
že se ptám, berlingo 2004 přední světlo,
motorek náklápění je součástí světla? zatím jsem nenašel samostatně motorek
demontáž světla, drží na 3 třech šroubech? našel jsem dva, 1 z vrchu na příčce a po odmontování masky je tam 2
motorek náklápění je součástí světla? zatím jsem nenašel samostatně motorek
demontáž světla, drží na 3 třech šroubech? našel jsem dva, 1 z vrchu na příčce a po odmontování masky je tam 2
16:20:10
28.11.2015
28.11.2015

castrol
-> haso: no ale to su pekne kolecka
12:15:24
28.11.2015
28.11.2015

haso
kolečká som kúpil na leto :)
19:30:28
02.11.2015
02.11.2015

Peklo
-> havlik: To jsem chtěl slyšet. Díky. Aspoň nevyhodím zbytečně x tisíc.
19:27:52
02.11.2015
02.11.2015

havlik
-> Peklo: ono na atmosféře, toho čipem moc nenahoníš
19:23:42
02.11.2015
02.11.2015

Peklo
-> Citr0nik: Od koho to je chip?
19:19:42
02.11.2015
02.11.2015

Citr0nik
-> Peklo: mam sice xsaru ale 2.0HDi 66kw. som na hranici 95kw 260Nm. zatial spokojnost..
19:17:20
02.11.2015
02.11.2015

Peklo
Dotaz nepoučeného, zkoušel jste někdo u citroenu chip? Mám Xsaru Picasso 1.6 8V a přecejen závodník to není a na trasách směr Morava skrz kopec nad Mohelnicí by se o trochu víc poníků hodilo.
22:09:37
01.11.2015
01.11.2015

MATTESS
Jen tak zkouška průhledu
13:12:39
23.10.2015
23.10.2015

Bobesh
Poslední SM o XM:svetmotoru.auto.cz/clanek
/.../svet-motoru-43-2015-o
bsah.html
01:15:54
17.10.2015
17.10.2015

Burák
-> havlik: Aspon se projdes 

21:51:20
14.10.2015
14.10.2015

havlik
-> Burák: no ne vždycky je náhradní, ale být to moje auto tak si to jdu asi hodit.
21:27:51
14.10.2015
14.10.2015

Burák
-> havlik: Tak srat te to nemusi, jezdi to zadax a kdyz je v servisu, je nahradni, ne 

08:49:48
14.10.2015
14.10.2015

Hřib
-> havlik: taky bych to viděl na vymačkané vnitřní unašeče, všichni "mechanici" chtěli měnit vnější klouby za nové sračky z Kelly, ale já se bránil, bo při rejdu a akceleraci ani neklepli, až v jednom autorizovaném servisu mi starší pan přijímací technik řekl, že to budou ty vymačkané vnitřní unašeče, že se přehodí levý za pravý a bude to OK, ale že mám počkat až třeba na výměnu manžet, nebo tak, za dva měsíce se u nich dělala spojka (žena se učila jezdit), při tom unašeče přehodili a auto bylo OK, když jsem jel sám, tak se od trojky v záběru klepala spolujezdcova sedačka a mělo to tendenci jakoby třepat autem do stran, jednalo se o felu a tatík ji dost podtáčel... 

16:28:35
12.10.2015
12.10.2015

Sejki - zrušená registrace
-> havlik: vnitrni unasece, bud jsou klouby a nebo loziska v prevodovce..
13:55:31
12.10.2015
12.10.2015

havlik
-> minno: ložiska měnili asi před měsícem teda aspon doufam že obě
13:54:57
12.10.2015
12.10.2015

havlik
-> darklord: jo všechny silentbloky jsou měněný
-> Jirik_Tuňák1983: ne dělá to klidně i z kopce
-> colaczech: kontrolovat nic nebudu:D at si s tim poradí servis, letos tam to auto bude už asi po 10tý s něčim, už mi fakt sere
-> Jirik_Tuňák1983: ne dělá to klidně i z kopce
-> colaczech: kontrolovat nic nebudu:D at si s tim poradí servis, letos tam to auto bude už asi po 10tý s něčim, už mi fakt sere
13:01:38
12.10.2015
12.10.2015

Pavel P..
-> vhml: mě tohle u B5 dělali vymlácený klouby poloos... vibrovalo to při akceleraci ve vyšší rychlosti, ale ne vždy, asi jak si zrovna ten kloub sednul... po výměně je to OK... ale ještě je to občas znát, pač jeden vnější kloub byl jetej a měl už trochu vůli..... časem dám taky novej.
12:52:28
12.10.2015
12.10.2015

colaczech
-> havlik: zkontroluj poloosy, konkretně klouby poloos. Na 80% to bude nějaký z nich.
12:49:29
12.10.2015
12.10.2015

minno
Vibrovalo mi auto podobne na Fiat Punto, cítiť to bolo najmä v zábere so stlačeným plynom najmä na 5-ku od určitej rýchlosti a bolo KO ložisko na pravej strane (v zákrutách s vytočeným volantom asi o 1/4 otáčky sa intenzita vibrácií stupňovala). Po výmene ložiska OK.
12:39:10
12.10.2015
12.10.2015

darklord
-> havlik: ulozenie motoru a prevodovky je v poriadku?
12:37:52
12.10.2015
12.10.2015

Jirik_Tuňák1983
-> havlik 12.10.15 12:33:44: S tím jsem se setkal už u více aut a taky jsem nikdy nezjistil čím to bylo.
Je to intenzivnější při axeleratsi v kopci, že?
Je to intenzivnější při axeleratsi v kopci, že?
12:37:01
12.10.2015
12.10.2015

vhml
-> havlik 12.10.15 12:33:44: Jo, to mám asi stejný. Stačí ubrat a nic se neděje. Začalo to když jsem sundal kola a měnil kapalinu. Takže zatím vůbec netuším po čem jít.
12:33:44
12.10.2015
12.10.2015

havlik
-> vhml: no mě vibrace od kola dělají taky, dřív do 110 pak to přestalo tedka to dělá i tak do 130. Ale tohle je jakože jiná vibrace a dělá to pouze pokud šlapu na pedál plynu, i když ve stejné rychlosti přestanu přidávat a pustím pedál tak to přestane.
12:27:37
12.10.2015
12.10.2015

vhml
-> havlik 12.10.15 12:20:05: hele mě teď na Sharanu začlo dost podobný. Jakože vibrujou kola, ale jen ve 110kmh a jen když auto zrychluje.
12:20:05
12.10.2015
12.10.2015

havlik
Nemáte někdo tušení co by mohlo být za závadu, když při jízdě a přidanym plynu celý auto jakože vibruje, když sundam nohu z plynu tak to přestane co sem pozoroval dělá to asi většinou jen na 5tku. Jedná se o berlingo 2008 1.6 16V. Mam podezření že to asi bude převodovkou, protože jiné vysvětlení mě nenapadá. Ale třeba někdo má zkušenost. Dík
23:25:26
24.09.2015
24.09.2015

Doyle
-> colaczech: ukostření jsem nenašel. Od vrtule jdou dva kabely ve svazku a v podběhu před levým předním kolem se ztrácí v ostatním chumlu drátů. Taky bych to viděl na motorek ventilátoru. Zkusím ho ještě rozdělat a uvidím.
Jinak moc velké díky za užitečné rady
Jinak moc velké díky za užitečné rady

21:21:42
24.09.2015
24.09.2015

colaczech
-> Doyle: A kontroloval jsi ukostření té vrtule? Nebo jsi dal i mínus od vrtule na mínus pól baterky?
No viděl bych to na druhou vrtuli. Buď tam jsou v háji uhlíky nebo tam bude něco načlé.
No viděl bych to na druhou vrtuli. Buď tam jsou v háji uhlíky nebo tam bude něco načlé.
20:44:45
24.09.2015
24.09.2015

Doyle
-> colaczech: zkoušel jsem to teda zapojit přímo na baterku, ale kabely se začaly dost škvařit a i tak se vrtule docela pomalu točila. Ta by měla mít docela velké otáčky, ne? No teď to nechám, ale po víkendu se budu muset kouknout na motorek, proč to má tak špatný běh.
09:48:07
24.09.2015
24.09.2015

colaczech
-> Doyle: no vzhldem k tomu že má vrtule docela velký odběr a v autě jsou všude káblíky jak vlásky, tak bych radši neriskoval že odpáliš ještě něco a natáhnul to rovnou z baterky. Jestli do kabiny budeš natahovat 1 nebo 2 vodiče už je jedno- bude to jebačka tak jak tak
Zkus pořádně očistit kostru, podle fotek z mot. prostoru bude určitě pěkně okysaná.

08:30:30
24.09.2015
24.09.2015

Doyle
-> colaczech: vrtule jde lehce, měl jsem ji venku, takže nakoupím pojistky a budu zkoušet
Zatím budu muset zapojit ventilátor na tvrdo přes vypínač, odkud můžu vytáhnout "+"?

Zatím budu muset zapojit ventilátor na tvrdo přes vypínač, odkud můžu vytáhnout "+"?
22:48:11
23.09.2015
23.09.2015

colaczech
-> Doyle: A přece se točil!
Kbyž zkusíš tu vrtuli protočit rukou, klade velký odpor? Jestli není zatuhlá. Nebo potom zkontrolovat kostru. A nebo ještě zkusit zapojit místo té stávající vrtule nějaký jíný spotřebič-třeba vrtuli ze škodovky a zkusit co udělá pojistka.

21:58:04
23.09.2015
23.09.2015

Doyle
takto vypadá okolí termostatu
21:50:10
23.09.2015
23.09.2015

Doyle
test proveden. Vyměnil jsem náhradní pojistku z pozice 39 na pozici 40, auto zahřál a při cca 100 stupních se ventilátor pootočil na ani ne 5 vteřin a pojistka praskla. Takže pozitivní je, že termospínač někde je (zatím jsem nenašel), protože se ventilátor roztočil. Otázka je, proč pojistka praskla?
09:55:23
23.09.2015
23.09.2015

Doyle
-> colaczech: provedu a dám vědět. Zatím dík moc.
08:54:26
23.09.2015
23.09.2015

colaczech
-> Doyle: Vytáhni tu pojistku z pozice F39(jak jsem psal je náhradní, pro případ že odejde nekterá z pozice 37 nebo 40) a dej ji na pozici F40. A auto zahřej jestli se vrtule roztočí nebo jestli shoří pojistka. Ať se pohneme z místa.
07:08:01
23.09.2015
23.09.2015

Doyle
-> Bagrr- máma mele Emu: až budu u auta tak to nafotím a hodím to sem.
05:55:39
23.09.2015
23.09.2015

Bagrr- máma mele Emu
-> Doyle: u termostatu musí být minimálně dvě čidla. Jedno pro řj a jedno pro budík. Třetí tam je v případě, že není termopínač na chladiči. A co si pamatuju, jsou dvě možný místa na chladiči, kde může termospínač být. A jsou dvě varianty termospínače. Dvoukontaktní a tříkontaktní... U 405 jsem měl tříkontaktní v horním rohu a u xa dvoukontakt v dolním rohu... Frantíci celkově měli asi deset variant zapojení chlazení :D
23:50:46
22.09.2015
22.09.2015

Doyle
-> colaczech: první registrace vozidla 9.10.2000 a pojistka na pozici F40 viz foto (já ji teda už vytáhnul, takže je to místo prázdné)
je to ta úplně vpravo nahoře - zeleno hnědá)
jinak teda smekám nad vědomostma
je to ta úplně vpravo nahoře - zeleno hnědá)
jinak teda smekám nad vědomostma
22:26:16
22.09.2015
22.09.2015

colaczech
-> Doyle: Který měsíc je to auto vyrobené? je to 2000 a tam se to v srpnu lámalo- facelift. Tak jestli tam náhodou nevymysleli nějakou novinku. Po srpnu 2000 jsem nenašel el.schéma.
Jinak ta 40 pojistka bude určitě od vrtule na chladiči a jsou tam 2. Žádná jiná nemá takovou hodnotu.
Ty pojistky u motoru mají označené pozice- např. F11. Nevíš číslo pozice té pojisky?
Do srpna 2000 mají pojistky označení F1-F15. A pro vrtuli je pojistka F2 a F3 obě 40A.
Od srpna 2000 mají pojistky označení F29-F40. Pro vrtuli je pojistka F37 a F40. Na pozici F39 je náhradní pojistka pro výměnu-nezapojená.
Jinak ta 40 pojistka bude určitě od vrtule na chladiči a jsou tam 2. Žádná jiná nemá takovou hodnotu.
Ty pojistky u motoru mají označené pozice- např. F11. Nevíš číslo pozice té pojisky?
Do srpna 2000 mají pojistky označení F1-F15. A pro vrtuli je pojistka F2 a F3 obě 40A.
Od srpna 2000 mají pojistky označení F29-F40. Pro vrtuli je pojistka F37 a F40. Na pozici F39 je náhradní pojistka pro výměnu-nezapojená.