
Ale možná až půjdu do důchodu, tak se ohlédnu i tímto směrem a koupim si volvo










Ostatně jako všechno na co Ford hrábnul a chtěl vylepšit technicky a nebo jako spoluvlastník.






Na to je vždy potřeba závozník, kterej jde a tahá do strany
(z TK nad jámou a 50 cm na každou stranu nemožno vyjet)

Konkrétně tohle auto měl, než si koupil Fíkuse I RS.

Protože mám vozejk kterej je vidět jen za škodovkou, na novější auta je moc úzkej a ještě má krátkou oj.










(jaké známe), ale u turbomotorů. No myslím, že olej je podezřelý, ale asi bude problém i jinde.
) taky uvažoval. Tehdy se to dalo naklikat asi za 600, skoro v topu (co tehdy byl), s tím nášláplým THP, což nebylo na 7 místnou káru (značně multifunkční) špatné. Bohužel tam byl ten robot a jen ten (tu shodnou man. převodovku s "wobbly" řadičkou jsem zakusil u nějakého Peugeotu nebo C4 a nikdy více - ta MP snad ani nešla k tomu lepšímu 1.6 dát) - a to rozhodlo - buď 5°M a slaší motor nebo 6° robot, na který takřka přesně půlka majitelů nadávala (coby na náhodný generátor rychlostních stupňů), půlka ho "milovala" nebo ignorovala, navíc v našem městě nebyl moc kompetentní prodejce - showroom vykazoval silný závan devadesátek







To auto bylo cca 1,5 roku staré s nájezdem 18 400 km.
Vozu s nájezdem 89 000 km každoročně servisovaného u našeho zákazníka (autorizák) nešlo odolat.




















Ale tam to spíše bylo stylem jízdy majitelky, důchodkyně.. 










Jeden z důvodů proč nesnáší Fobie, skoro vždycky je tam nějaká debilní malovánka na sedačce.




A ne, nemám v tom vůbec jasno, proto koukám do tolika směrů. Kdybych měl jasno, tak už mám koupeno...