-> moucan - zrušená registrace 31.07.21 17:04:37: Ale jako objeví se i dovozy bez bouračky a nebo auta, kde se měnil jen plast nárazníku, ale to se týká spíše novějších a dražších aut. U těch starších a masovějších se tímto způsobem jede častěji.
Ale vostrý, že? Specialista na takovýhle rozmrdávky je Auto Jase. Ale aspoň prý nekrátí km a neskrývají VIN.
Některý dovozy byly vostrý i u jiných značek, např. Subaru. Tam byly káry, které měly zlomený kapoty až k přednímu sklu a vystřelený pytle.
Ne každej se po tom až takhle pídí. Ale víš co, třeba je to opravené dobře a možná to jde ověřit lépe, než u bouraček z Evropy.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> Jirik_Tuňák1983: Hezké ... by mě zajímala jeho reakce kdyby mu někdo poslal ten odkaz ohledně nehavarovanosti.
Jestli by nějaká vůbec byla. Nebo by to bylo klasický "o tom já nic nevěděl" jako mi to řekli 2 borci před rokem když jsem sháněl Astru/Insi, oboje zaručeně nebouraný a oboje přes 150 tis. škody. 


Jen pro info, co je vhodné prověřit a co se sem taky vozí. Je a nebo není to ještě malý kreš? 
A takových aut se sem vozí hodně, často nejde jen o nárazník nebo blatník. Pravda, i taková se najdou a nebo se dovezou i nebouraná, což solidní prodejce uvede a zdokladuje.
www.sauto.cz/osobni/.../1 49243113
en.bidfax.info/chrysler/. ../7859282-chrysler-town-a mp-country-touring-2016-bu rgundy-36l-6-vin-2c4rc1bg6 gr188554.html

A takových aut se sem vozí hodně, často nejde jen o nárazník nebo blatník. Pravda, i taková se najdou a nebo se dovezou i nebouraná, což solidní prodejce uvede a zdokladuje.
www.sauto.cz/osobni/.../1 49243113
en.bidfax.info/chrysler/. ../7859282-chrysler-town-a mp-country-touring-2016-bu rgundy-36l-6-vin-2c4rc1bg6 gr188554.html
-> Borderer:
Taky jsem si řikal při tom předjíždění...
Taky jsem si řikal při tom předjíždění...

-> King:
Úvaha na toto téma mě napadla už mockrát a nikde jsem výsledky měření v podobě 3D mapy (nebo alespoň 2D pro několik hodnot zatížení) závislosti měrný spotřeby na zatížení a otáčkách. Možná jsem je jen nenašel.
Úvaha na toto téma mě napadla už mockrát a nikde jsem výsledky měření v podobě 3D mapy (nebo alespoň 2D pro několik hodnot zatížení) závislosti měrný spotřeby na zatížení a otáčkách. Možná jsem je jen nenašel.
-> palinator: A přitom celou dobu doufat, že řidiči superbu necukne noha...třeba při kejchanci nebo tak něco.... 

-> Syny: To je podobna story jako nekonecny debaty o optimalni rychlosti resp. otackach motoru u 742, kdyz vzdycky nejakej mudrc objevi v Cedrychovi krivku zavislosti MERNY spotreby paliva na otackach a z toho minima nekde kolem 3000 vydedukuje, ze nejlepsi vysledek spotreby se dostavi jedine v techhle otackach :-)
-> palinator: Neznevazuj tady mych 320Nm, ktere tahaj uz pekne vocpoda
Ja jen nepochopil, cos psal o tej spojce, ale uz mi to seplo 


-> Syny:
Nechápeš? King správně píše o výkonu. Točivej moment (dá se z něj a jeho charakteristiky pouze vyvodit, jak je výkonová křivka tvarovaná) je nepodstatnej, neb je jen jako vstupní veličina do řetězce, kde se z točivého momentu stane bramboračka skrze různé převody, z čehož pak vyplývá moment na kole, kterej je analogickej aktuálnímu výkonu motoru, nikoliv točivému momentu někde na setrváku.
Nechápeš? King správně píše o výkonu. Točivej moment (dá se z něj a jeho charakteristiky pouze vyvodit, jak je výkonová křivka tvarovaná) je nepodstatnej, neb je jen jako vstupní veličina do řetězce, kde se z točivého momentu stane bramboračka skrze různé převody, z čehož pak vyplývá moment na kole, kterej je analogickej aktuálnímu výkonu motoru, nikoliv točivému momentu někde na setrváku.
-> King:
To mi připomíná jak jsem při poslední cestě na Pohofest předjížděl před elektrárnou Superb kterej se tramtejlil 70.
A abych to už tak jednoduchý předjíždění neměl tak snadný, měl jsem za průměrně vydechlou naloženou 120L ještě vozejk. Vytáh jsem všechny dostupné trumfy, tedy 3. rychlostní stupeň, rozkutálení se co to jde než projede poslední vozidlo na proti a za ukrutného řevu kterej musel bejt slyšet až ve strojovně se s nepříliš velkou rezervou předjížděcí manévr povedl.
To mi připomíná jak jsem při poslední cestě na Pohofest předjížděl před elektrárnou Superb kterej se tramtejlil 70.
A abych to už tak jednoduchý předjíždění neměl tak snadný, měl jsem za průměrně vydechlou naloženou 120L ještě vozejk. Vytáh jsem všechny dostupné trumfy, tedy 3. rychlostní stupeň, rozkutálení se co to jde než projede poslední vozidlo na proti a za ukrutného řevu kterej musel bejt slyšet až ve strojovně se s nepříliš velkou rezervou předjížděcí manévr povedl.

-> palinator: Z toho jsem prave vylecenej uz casu od Š100L :-)
-> Syny 29.07.21 22:37:20:
Počítáš spojku nebo vytahuješ hospodské triky a pověry?
-> King 29.07.21 21:22:29:
Náhodou, není nic adrenalinovějšího než začít předjíždět s turbodehtem na pětku při 1500 na plnej kýbl, při 2000 zjistit že vedle jede čůrák a naproti kamič, tak si člověk střihne kickdown s rychlostí DSGčka že se ze zoubků na synchronech stávají kuličky a děj se vůle boží.
Počítáš spojku nebo vytahuješ hospodské triky a pověry?

-> King 29.07.21 21:22:29:
Náhodou, není nic adrenalinovějšího než začít předjíždět s turbodehtem na pětku při 1500 na plnej kýbl, při 2000 zjistit že vedle jede čůrák a naproti kamič, tak si člověk střihne kickdown s rychlostí DSGčka že se ze zoubků na synchronech stávají kuličky a děj se vůle boží.

-> King 30.07.21 06:54:30: To je debata o hovně, kterou raději nebudu dál rozvádět. Je zde rizeto, že začneš stavět nějaké konstrukce a teorie, které nebudu mít chuť komentovat. Auto s turbem bude oproti atmo. lépe akcelerovat v 1500, 2500 i v těch 3500 rpm, které jsi vytrhl z kontextu a s nějakým točením na dálnici to nijak nesouvisí.
-> Jirik_Tuňák1983 29.07.21 22:19:10: A kterej to turbocokoliv je zprevodovanej tak, ze pri normalni jizde treba ve meste, mimo mesto, ale i na dalnici toci 3000-3500, abys moh s prehledem svizne akcelerovat bez podrazeni, ty scenari?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> dragon_cb_cz: ale to potkávám mnohem méně často. 

-> Jirik_Tuňák1983: No dneska nejen devcata bohuzel...
-> Jirik_Tuňák1983 29.07.21 22:56:39: To i spousta chlapců. A skoro bych řekl, že je u nich menší šance, že si to přiznaj...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.07.21 22:38:06: Moje ségra řídí velmi dobře. Moje paní oproti ní ne tak suverénně, ale bezpečně a stále ještě dobře.
A pak jsou děvčata, která by měla usednutí za volant pro jistotu zvážit.
A pak jsou děvčata, která by měla usednutí za volant pro jistotu zvážit.
-> Jirik_Tuňák1983: No obcas lituju ovecku, ze jsme radsi nekoupili automat...
-> King 29.07.21 21:45:26: Ale kroutak mas maximalni do nejakejch 2500ot, pak uz leti dolu 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.07.21 22:21:39: A pak to končí pořízením automatu. 

S tim jsme zapasili s pritelkyni kdyz zacala jezdit... Ovecka chudak v pripojovaku na ctyrku tak tak jela a pritelkyne tam dala petku... A ze ALH jede jak traktor furt (ne moc, ale stejne :-D ).
-> King 29.07.21 21:22:29: Akorát že ten turbobenzín nebo turbouhlí bude lépe akcelerovat i ve 3000 nebo 3500.
To s nějakým připojováním na dálnici s podtočeným kvaltem XY nijak nesouvisí. To jsi z toho akorát zkoušel vykřesat možný scénář.
To s nějakým připojováním na dálnici s podtočeným kvaltem XY nijak nesouvisí. To jsi z toho akorát zkoušel vykřesat možný scénář.
-> King: Jasne no :-)
Me se tohle jednou vymstilo u C5 - 2.0 HDi, kdy jsem zacal predjizdet bagr v obci a ze zatacky se nekdo vyritil... Bylo to tak tak no. Blbec jsem tam mel dat jednicku na rychlejsi rozjezd. Cekal jsem, ze vyrazim prudce a ono to moc prudky nebylo no. Jinak se nezinyruju podivat se s jakymkoli typem motoru k omezovaci, pokud je zahratej...
Me se tohle jednou vymstilo u C5 - 2.0 HDi, kdy jsem zacal predjizdet bagr v obci a ze zatacky se nekdo vyritil... Bylo to tak tak no. Blbec jsem tam mel dat jednicku na rychlejsi rozjezd. Cekal jsem, ze vyrazim prudce a ono to moc prudky nebylo no. Jinak se nezinyruju podivat se s jakymkoli typem motoru k omezovaci, pokud je zahratej...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jenze, kdyz tomu das coud, tak automatika milosrdne podkopne o par kvaltu dolu a tradaaa, ale milovnici "zatahu vocpoda " a uspor za kazdou cenu pak predvadej ty svoje šou :-)
-> King 29.07.21 21:28:14: Vidis, ja ted jezdim 80 na sedmicku :-D Samozrejme jen kdyz se jede po rovine ustalene a jen se to solicha...
-> Syny: Pochopitelne akceleruje, ale nejsem zas takovej dobrodruh, abych na cesky silnici plny zavodivejch frustratu predjizdel se zlomkem vykonu, kterej je k dispozici.
-> King: Pockej, tobe z 2000 rpm ropak neakceleruje nebo co? Nerikam, ze pri predjizdeni tam nemam otacek vic, ale i z tech 2000 uz to taha celkem slusne tedy.
-> Milan 136: No jiste! Slusnej a dobrej ridic preci v 80km/hod. nebude trapit motor vytacenim na ctyrku nebo, o hruzo, na trojku! 

-> King 29.07.21 21:22:29: Ideálně v připojováku na dálnici hned na jeho začátku na podtočenou pětku...
-> Jirik_Tuňák1983: Tak blbecku, co se pokousej akcelerovat pri predjizdeni z 2000rpm, vidam spoustu a je to pruser i u modernich turbodehtu.
-> King 29.07.21 20:09:35: Jenomže běžný člověk chce netechnicky svižně akcelerovat a nebo rychle a bezpečně předjíždět, aniž by musel protočit otáčkoměr jak stopky. 

-> saskyn2: Nevim jak je na tom ta Mazdice, ale muj bejvalej Kocour z prelomu stoleti s "devadesatkovou " atmosferou 2.0 96kW umel rozesmutnet, hlavne na technictejsich trasach, spousty modernich turbodehtu. Pravda, s dlouhodobym prumerem spotreby 7 litru, ale na celym sidlisti byl aspon jedinej :-)
-> Jirik_Tuňák1983: znamej si teď koupil novou cx5 v atmosféře a ten motor to absolutně zabiji, auto za jedničku a má parametry jak mojí pani 10 let stará oktavka akorát to žere o 5l víc
ale holt každemu se libi něco jinýho a holt jsou různý staromilci který by nejraději koně a žebřinák a je jich dost, aby se něco takového vyplatilo vyrábět 


Trilitr v Boxeru byl tusim jako 2.2 od FoFo..
Praskaly v tom písty (nebo v té 2.2 už si to nepamatuju)

Praskaly v tom písty (nebo v té 2.2 už si to nepamatuju)
-> Jirik_Tuňák1983 22.07.21 21:42:54: Auto momentálně po prohlídce v servisu a výměně kapalin. Vše v pořádku. Co musím ale říct, tak ten oturbenej tříválec jede moc pěkně. Ta 96 kW varianta musí jet ještě lépe. On je tatík sice salámista, ale úplný staromilec zrovna ne. Možná je to i v jeho věku ovlivněno vztahem k výpočetní technice a technice obecně. Takže s přijetím oooo bože přeplňovaného motoru a displejů neměl problém.
-> Jarda/felda 28.07.21 21:03:11: Každopádně ta varianta v C5 vypadá ještě zajímavěji a navíc je to V6 na hydropéru. 

-> palinator 28.07.21 17:26:43: Aha, to je docela chaotické značení. Zvláště, když ten 3.0 HDi není motor PSA.
3.0 JTD jsme měli v půjčenym obytnym Ducatu pár let zpátky .... to bylo správný letadlo. Na dálnici 150 km/h s prstem v nose a ještě to chtělo zrychlovat. Některý účastníci provozu celkem čuměli že je v levym pruhu tlačí dodávka.
Když se to přehnalo s plynem a spojkou tak to hrabalo jak splašený. 


-> Jirik_Tuňák1983:
Jenže v C5 je V6 a v dodávce čtyřválec takže to určitě není to samý.
Jenže v C5 je V6 a v dodávce čtyřválec takže to určitě není to samý.
-> Jarda/felda:
A to byl PSA motor nebo Iveco?
A to byl PSA motor nebo Iveco?
-> 11mAjA11 27.07.21 21:20:55: V C5 III to mělo tudlenty hodnoty. 
Výkon: 177kW(241k)/3800 ot./min.
Točivý moment max.: 450Nm/1600-3600 ot./min.
Max. rychlost: 239 km/h

Výkon: 177kW(241k)/3800 ot./min.
Točivý moment max.: 450Nm/1600-3600 ot./min.
Max. rychlost: 239 km/h
-> 11mAjA11 27.07.21 21:20:55: to můžu potvrdit, ta 3,0hdi byl masakr motor

-> Matthes, záškodník z TechWebu: svého času sme měli služebáka Boxera MAXI s 3.0 HDi a to byla raketa, to letělo hrozivě...to by mi jako obytko velice vyhovovalo..
-> vhml 27.07.21 09:50:30: To by bylo dobrý :-) Naše firemní Ducato je hroznej vopruz na dálnici, jak tam máme obří nástavbu



-> palinator: Já to nevidím nijak, říkám jak to viděli oni. Dva VW diesely tam v rodině byly a co se týká spotřeby pochopitelně nadšení, ale ten zbytek byl prostě vopruz.