Jakou motorizaci Fabia?

prohledat
112 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 15.07.2010 do 27.07.2010, založil/a filcek

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Ticho bude

Zastavil:Nwkt

řadit dle data
12:09:13
20.07.2010
MATTESS
-> Viliam: stačí se podívat do tabulek. Má sice výkon, ale krouťák stejný jako 55kW verze, jen o 800 výš.

-> VeTeV: ale to bereš dle sebe. Uživatelé jak psal Honza, se do zácpy dostanou tak jednou za 10 let3 a motají se autem kolem komína.
12:03:03
20.07.2010
VeTeV
-> Tuner#2: no clovece to je to proc jsem naftu nechtel a radsi vzal benal - vic zere, ale je to blbuvzdornejsi....



jinak klima - taky jsem moc nejasal ale nyni me v tech vedrech slusne chybela v karkuli - k tomu kdyz jedes do Prahy a zasturmujes v zacpe, venku 35, a ty popojizdis po milimetrech, tak to neni od veci :-))
11:39:56
20.07.2010
suri
Inak tiež súhlasím zo sepom a T2 , blbiny vo výbave kopa ľudí nepotrebuje , Sdi motor je dobrá voľba , lacný , výdržný , a výkony a spotreba stačia
11:37:52
20.07.2010
suri
-> Viliam: nič moc motor , teda myslím vo fabii 1 , nejde to kým to netočíš tým pádom to dosť žere a je to nič moc podľa mňa
10:55:51
20.07.2010
Viliam - zrušená registrace
Bratia a sestry, čo si myslíte o 1,4 16v 100PS? Resp. kto má aké skúsenosti.
upraveno 1x, naposled 20.07.2010 10:57:25
10:53:56
20.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 17.07.10 19:01:16: To sou zas řeči. Auto bude prodejný i za několik let, neb si ho koupím za lacino klidně já, švagr, můj táta apod. lidé, kterým vůbec nevadí kličky na okna, kterým nechybí klimatizace na těch 15 - 20km je to stejně absolutní nesmysl (anginu v létě fakt nemusím) a klidně si pořídi SDI pro malou spotebu a jeho výdrž. Známej taxíkář měl 1,9 bez turba ve Ventu, auto mělo 750tkm a na motor krom jedné výměny těsnění nebylo šáhnuto. Jsem zvědavý co Vám vydrží ty přetlakovaný HDI apod. sračky, kde vstřiky stojí 50 - 80tkč a serou se jak na běžícím pásu.



-> sep 19.07.10 11:13:00: Souhlas snad jen s vynecháním chipu.
upraveno 1x, naposled 20.07.2010 10:55:02
10:49:50
20.07.2010
palinator
-> sep:

No, na SDI toho ale taky moc nenachipuješ, resp. jsou to trochu vyhozený peníze. Vzduchu tam už víc nedostaneš a po chipu to pojede o hovno víc za hodně nafty a smoke efektu.
10:09:29
20.07.2010
Jarda/felda
-> maca: tam se ti nevejde kočárek 3
11:13:00
19.07.2010
sep
SDI je nahodou dobra volba,motor prezije dve karoserie,sezere i fritovaci olej a kdyz se mu da cas tak se i rozjede aniz by prumerna spotreba letela k dvoucifernym cislum plus narozdil od 1,9 felicie jde chipnout a i kdyz je to atmosfera tak to poznat jde.MPI je takova jeho benzinova verze:-) zadny zavodni motor to vzhledem k vaze fabie neni ale kdyz je v dobre kondici umi jet rychle i usporne,jen je pomerne hodne citlivy na pravou hnatu,takze komu MPI v kombinaci zere vic jak 7,5 at hleda chybu v oblasti kotniku.Ja s long verzi jezdim dlouhodobe za 6,5 a pri dalkach neni problem 5,5 i mene kdyz se clovek snazi a na dalnici je 130 rychlost kterou tempomat udrzi kopec nekopec.
10:00:47
19.07.2010
maca
09:54:46
19.07.2010
MATTESS
-> Luky.: to se asi nestane4
09:53:41
19.07.2010
Luky
-> MATTESS: No až si přivezeš něco z německa s normou D4 a oni ti ji neuznají, tak ti to jedno přestane být 1

Viz článek Rudý říjen na webu skoda110r.cz 4
08:46:38
19.07.2010
MATTESS
-> Luky.: mně je jedno, kdo si s čím neví rady. Já jen uvedl to, co je v příručce4
08:44:29
19.07.2010
Luky
-> MATTESS: Pozor, emisní norma D4 je německá, český úředník si s ní neví rady. Takže napaří ekodaň, jako kdyby to žádnou normu neplnilo 8
23:43:55
18.07.2010
Jaktak
Do fabie bych 1,4 MPI nebral, nejde to a jeste dost zere. SDI sice moc nejede ale aspon to nezere. Bral bych SDI
22:10:04
18.07.2010
venni
-> Miky: nevim proč to pár lidí nemuže pochopit.Ale někdo schání levný a spolehlivý povoz s malou spotřebou...
21:58:31
18.07.2010
Miky
-> filcek: Věř tomu .. jestli si měl možnost se svést v Český 1,4 tak to aby si už scháněl Webry :D A jestli sdi nebo TDI .. jednoznačně .. TDI 4
21:53:00
18.07.2010
filcek
-> Nwkt: jak komu a co sedlo no už sem mluvil se dvěma lidmi kteří mají 1.9 sdi a spokojenost to i u 1.4 mpi sice to nejede ale spotřeba kor u sdi není na škodu i když neříkám že tdi jede a spotřeba je pěkná..
21:52:27
18.07.2010
MATTESS
příručka říká toto:

1,4 MPi - AZE, AME - EU2, AZF, AQW - EU4, ATZ - D4 (?)

1,9 SDi - ASY - EU3
21:47:01
18.07.2010
Nwkt
-> filcek: špatně volíš
21:46:20
18.07.2010
filcek
Jinak jsem se rozhod buď vemu 1.9 sdi nebo 1,4 mpi a u nich víte jaká je eko?
21:21:41
18.07.2010
palinator
Dle mýho soudu TDI nejsou špatné motory, ani v tříhrnku. Ten traktorovej projev mi nevadí, nežere to a víceméně i jede. 1,4 MPI se mi ale taky nezdá jako špatná volba, zvuk má z fábiáckejch benzinů nejlepší, je nesmrtelnej, je to ještě stará škola. HTP bych nebral.
21:06:49
18.07.2010
MATTESS
-> filcek: to je různý, dle typu motoru
21:04:29
18.07.2010
filcek
a ještě když jsme u toho jaká je ekodaň jestli nějaká je u těhle fabiích?
19:01:16
17.07.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> filcek: Když už tohle, tak to kup aspoň s nějakou výbavou. Ne úplný holoauto. To je nejen k hovnu a je utrpením v tom cestovat někam dál, ale je to za nějakej ten rok i neprodejný, protože dnes už má okna a zrcadla v elektrice a min. manuální klimu i ta nejmenší sračka. Tedy pokud to není nějakej extrém typu Sandero a Logan v nejnižší výbavě, tam je to tak myšleno a zařízeno z jiného důvodu.



Obchoďák mi říkal, že jeho sousedka si koupila Roomstera. Zaujala jí v katalogu cena "od", takže se si poručila cenu od a aby to bylo červený. Když jí to přivezli, tak skoro omdlela, páč to mělo vpředu švihadla, místo radia záslepku a bez klimy. Hrozně se divila, že to nemá klimu v základní výbavě a co s tím budou jako dělat. No co by dělali, ona si to objednala, podepsala to, tak ať si s tím teď vytře prdel. A to je právě ten příklad za pár let neprodejnýho auta, stejně jako byl Junior.
17:05:51
17.07.2010
Karlos (WIO46)
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Možná ano, to nemohu posoudit. Já bych to nechtěl.
15:39:10
17.07.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Karlos (WIO46): tak žádná raketa to není, ale na levnej a spolehlivej přesun z bodu A do bodu B proč ne
12:47:32
17.07.2010
Karlos (WIO46)
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Nezničitelnej, ale mě na tu fóbii přijde docela slabý. Sic jsem neřídil ale vezl jsem se s člověkem který není zrovna kloboučník.
07:19:23
17.07.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> filcek: když fabii tak bych šel do 1,4Mpi 8V 50kw v LPG ... servis za hubičku, rozvodová řetez .. pokud se dodržuje olejový servis tak nezničitelnej motor ..
22:41:25
16.07.2010
spartra
-> Jirik_Tuňák: filtr pevnejch částic takovej pseudonázev, krásná kolonka v tp emisních norem, v podstatě na houno.

na me, věšinou stačilo přepsat místo 0 např 1, už ses vešel43 pšt, co když je tu obecní donašeč pepek vyskoč154 http://www.youtube.com/wa tch?v=JOpMkZQbf34
upraveno 1x, naposled 16.07.2010 22:42:44
16:21:52
16.07.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Luky.: Mě docela dost vadí zvuk těch nafťáků. Krom toho se dnes snad ani nedá sehnat slušná benzínová ojetina. Nafty se pak prodávají až když to zavání servisem víceprvkových závěsů a vstřiků. Krom toho většina automobilní produkce používá vstřiky stejných značek, takže stříky za 11 000,- a více / kus bez práce je opravdu žrádlo.

Jediné, co má kulturní projev je BMW s naftou R6.



Jo a pak taky usrávám s těch filtrů pevnejch částic. Ale už jsou firmy, který ho umí za úplatu disablovat. 1 Jak se to pak dělá na emisích ?
upraveno 1x, naposled 16.07.2010 16:22:56
15:49:24
16.07.2010
spartra
asi do dnešních dieslů bych nešel, dokud to jede je to dobrý, pak sada vstřikování 60 tisíc humor tě přejde10 158 261

mě řeknete, kdo jede za 4 litry, sou strášný mýty, f tdi pičo vole
upraveno 2x, naposled 16.07.2010 15:50:21
15:09:14
16.07.2010
Luky
-> VeTeV: Nj, ty poloviční šestiválce jsou peklo... 63

Ale na našich silnicích je vidět, že to většině lidí nevadí. Ale já to nemůžu vystát 50
12:51:12
16.07.2010
VeTeV
-> Luky.: právě ten šílenej projev - měl to kolega z bývalé práce a pořád jsem si říkal co to má bejt 3



tak spotřeba není oproti 1,9 žádná sláva, ale pořád ej to v rozumné míře a když s tím jedeš s lehkou nohou tak to jede za prd
upraveno 1x, naposled 16.07.2010 12:52:04
12:40:21
16.07.2010
Luky
-> VeTeV: Proč strašnej? Vydrží celkem hromadu kilometrů, jet to jede ucházejícně, zrovna spotřeba mě ale moc neoslovila. Ale je pravda že jsem s tím najel jen pár km

(nebo myslíš ten zvukový projev?)
11:24:01
16.07.2010
VeTeV
Luky. 16.07.10 10:36:18 napsal: 1
Neuvažoval jsi nad 1,4 TDi? Taky slušnej motůrek, a když se vyrovnáš se zvukovým projevem, je to dobrá volba




a ten je s prominutím strašnej 3 ale jezdí to za prd a celkem prd, to je pravda4
10:36:18
16.07.2010
Luky
Ale spotřeba lehce nad 4 litry se dá udělat i s čipnutou RS, zauvažuj nad tím 1

Neuvažoval jsi nad 1,4 TDi? Taky slušnej motůrek, a když se vyrovnáš se zvukovým projevem, je to dobrá volba
10:28:17
16.07.2010
VeTeV
v bene to ma soused v cocte a vezl me tudle na nadrazi - je to takove lenive, takze porad stal na pedalu aby to jelo jak rikal - ale zase ma to jako sluzebaka, nalitano pres 300 a bez vetsich problemu... ze to brumla a zapla klima=pomalu 120 neham stranou 4
22:39:57
15.07.2010
Mr_Kubas
Kamarád má SDi a je s ním spokojen, výkon sice nic moc světobornýho, ale na obyčejný ježdění postačí a odvděčí se svojí spotřebou. Kdysi jsme jeli do Němec ve čtyřech, průměrně 130 km/h a vzalo si to cca 5l plus mínus bambus. Když jezdí okresky, tak říkal, že si to bere kolem 4l s lehkou nohou. Nevím kolik přesně najede ročně kilometrů, ale 25.000 to bude minimálně. Co se týká servisu, tak motorově problémy nemá, auto bylo pravidelně servisováno...



Pak má SDi ještě jeden známý a ten se k tomu nechová zrovna pěkně a taky to auto drží, teda aspoň motorově 1
22:22:35
15.07.2010
filcek
-> Jirik_Tuňák: ani ne prostě jsem si nějak zafixoval škodovku
22:20:58
15.07.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> filcek: Nechceš si koupit raději benzína a auto od výrobce, který ti nabídne nějakou kulturní paletu zážehových motorů ?
22:19:25
15.07.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> horst39: Podle mě je bordel jak ve Fabii SDi, tak TDi a totéž u Oktávky TDi I a II. 1 A interier vyloženej jak polstrovaná místnost v blázinci to moc nevytrhne.

A jel jsem i ve slušnejch výbavách Oktavie II a bylo to hrkadlo pořád stejný. Při každým startu se to votřepe, že kdybych si nezabouch dvéře, tak mě vyhodí ze sedla. 1

Možná Nwkt na tom bude se Seatem líp, ten má jakous hardcore limited unlimited collection. 2
21:48:06
15.07.2010
horst39
-> filcek: protože má vyší pojistku,větší pořizovací cenu a ktomu má benzín i nafta stejnou cenu....
upraveno 1x, naposled 15.07.2010 21:50:55
21:46:39
15.07.2010
Nwkt
-> filcek: Vyplatí se tak od 20 000 km ročně
21:44:47
15.07.2010
filcek
a proč není diesel vhodnej na když nenajedu tolik?
21:44:16
15.07.2010
horst39
-> Jirik_Tuňák: hlušný to je ale vyší vybavy maj vypolstrovaný i podběhy takže hluk v interieru není...a tdi je určitě podobně hlučný
21:43:41
15.07.2010
filcek
-> horst39: no to najezdíme tak 400 kiláku za 14 dní...
21:40:59
15.07.2010
Nwkt
-> filcek: Si najdi PMBS a budeš mít o 3000,- míň
21:40:53
15.07.2010
horst39
-> filcek: tak vono při výběru motoru de hlavně oto kolik najezdiš...pokud málo ber benzinák....
21:40:49
15.07.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Mě se SDi líbilo. Jelo to docela dobře a na klidnou jízdu fajn. Je to ale na můj vkus dost hlučný. Na služebce do DE jsme z ní dostali 200 tacho 1, na zastávce na občerstvení trochu zapáchaly plasty na motoru a cinkala jak chladla, ale šlapala skvěle cca 2000 km tam, po DE i zpět při průměru 140 - 160 km/h. Když se rozjede, tak s ní jde udržovat i díky zpřevodování podstatně větší stálá cestovní dálniční rychlost než s tím zasrancem HTP.

Jinak jezdí dodnes jako skladnické auto, než se dávaly všechny pryč a kupovaly se Peugeoty, tak měla suveréně nejhorší interier a exterier z těch tří co tam byly. Motor ale nejlepší i přes největší najeté km (tehdy 264 000 km). Dnes má určitě přes 300 000.



S tím HTP combi jsme jeli s jako náhradním vozidlem do Phy, tak sice to mělo celkem dobrej start na míč, ale brzo to umřelo a když se spěchalo, tak to ukazovalo konstantně spotřebu 10,8 - 11 litrů.

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Ticho bude

Zastavil:Nwkt

Extreme Tyres