skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké auto pro rodiče?
prohledat
188 příspěvků (zobrazeno 151 až 188) od 26.02.2011 do 09.02.2013, založil/a Mantrabeach
mě se to právě docela líbí a je v tom dost místa vepředu.akorát pro mě by bylo málo místa vzadu a malej kufr ale jim by to stačilo
-> Mantrabeach:
Tipoval bych to naopak. Mě se to v době vzniku líbilo, že se nechaly posunovat zadní sedačky.
Tipoval bych to naopak. Mě se to v době vzniku líbilo, že se nechaly posunovat zadní sedačky.
-> Mantrabeach: mama ma vkus to sa nepaci ani mne
-> Mantrabeach: skús prelepiť znak na kapote 

tak tátovi se dnes zalíbil renault modus ale mámě se to zase nelíbí

-> haso: to sa mi zdá dosť , bežná prehliadka po 15tis km na fábiu htp(príklad) je cca 25-30€ + olej a filtre čo sa mení , na tom sa tiež slušne zarobí , ale za nejaké sviečky , olej a filtre mi príde 10tk teda trošku moc
-> haso: vymena oleja, sviecok a filtrov spolu za 10k, no to si asi otvorim servis na Fix Or Repair Daily 

-> suri: ten olej a filter co sa tam leje/montuje je drahy..tiez som to uz parkrat skumal ten vypis zo servisu ale zatial mi je to jedno, plati si to otec 

-> haso: čo na takej prehliadke menia že to stojí také peniaze? to mi príde celkom dosť , i když ... inak vyhrabať sa dokáže hocikde rôzne auto ale treba to trošku aj vedieť , ale mám skúsenosť že o aute to len nie je
-> Mantrabeach: moji rodicia maju fusion 1,4 16v a je to v pohodke auticko...kufor tomu bohate staci /malokedy ideme traja, vacsinou idu bud len rodicia alebo si ho poziciam ja s priatelkou/, spolujazdcove operadlo sa da sklopit takze aj vacsi naklad sa da previest...takze s priestorom nieje problem
tato ma sluzobny ignis, to je jak krabica od mlieka, odporucam v jeden den ist vyskusat fusion a ignis a je to neporovnatelne...ako priestorovo tak aj kvalitou...
spotreba dlhodobo kombinovane cca 50:50 mesto/dialnica je 7litrov (bavime sa o rychlosti predpisana + 10km/h), da sa stym dialka zajst v nalozeni aj za 6,5...ale zas ked sa tomu slaha na dialnici tak si ten mini motor zobere aj 10/100 (170km/h dla GPS sa mu uz nepaci ale tak ides mozno tak 1x do roka)...
servisne prehliadky /v slovenskych korunach/ vyjdu tak v priemere na 7 - 10tis (kazdu druhu maju taku ze sa meni viac veci)...skusenosti so servisom v pohode, ziadne vyhrady...ma to najazdene uz 40tis km, nemenili nic okrem oleja, filtrov, sviecok atd
a este co, ze je troska citlivy na to ci clovek pocka kym si okontroluje auto ci je vsetko v poriadku, takze pre povahy typu sadnem, otocim kluc a uz startujem to nieje, vtedy sa stane ze klapka zahlasi chybu aj ked vnej chyba nieje /stalo sa mi/...
takze pre kludne povahy ktore sadnu, otocia kluc do polohy 1, priputaju sa a pak otocia kluc do polohy 2 idealne vozenie...
a este ma napada jedna vyhoda, v terene je to neprekonatelne, vyskrabal som sa stym na jednu chatu kde majitel po mojom prijazde sa pytal ci je to 4x4...
sorry za dlhsi prispevok ale skusil som to zrhnut
tato ma sluzobny ignis, to je jak krabica od mlieka, odporucam v jeden den ist vyskusat fusion a ignis a je to neporovnatelne...ako priestorovo tak aj kvalitou...
spotreba dlhodobo kombinovane cca 50:50 mesto/dialnica je 7litrov (bavime sa o rychlosti predpisana + 10km/h), da sa stym dialka zajst v nalozeni aj za 6,5...ale zas ked sa tomu slaha na dialnici tak si ten mini motor zobere aj 10/100 (170km/h dla GPS sa mu uz nepaci ale tak ides mozno tak 1x do roka)...
servisne prehliadky /v slovenskych korunach/ vyjdu tak v priemere na 7 - 10tis (kazdu druhu maju taku ze sa meni viac veci)...skusenosti so servisom v pohode, ziadne vyhrady...ma to najazdene uz 40tis km, nemenili nic okrem oleja, filtrov, sviecok atd
a este co, ze je troska citlivy na to ci clovek pocka kym si okontroluje auto ci je vsetko v poriadku, takze pre povahy typu sadnem, otocim kluc a uz startujem to nieje, vtedy sa stane ze klapka zahlasi chybu aj ked vnej chyba nieje /stalo sa mi/...
takze pre kludne povahy ktore sadnu, otocia kluc do polohy 1, priputaju sa a pak otocia kluc do polohy 2 idealne vozenie...
a este ma napada jedna vyhoda, v terene je to neprekonatelne, vyskrabal som sa stym na jednu chatu kde majitel po mojom prijazde sa pytal ci je to 4x4...

sorry za dlhsi prispevok ale skusil som to zrhnut
alpin 26.02.11 22:59:55 napsal:
→ palinator: das auto…das Šrot
→ palinator: das auto…das Šrot

-> palinator: Tak to čumím. Golf byl ikonou spolehlivosti,1. a 2. generace jezdí i dnes,dokonce i na západě je vídám,ovšem v super stavu. Známej měl dvojkovýho GTD z 1985,kupoval ho někdy 1993 se 70000ti na hrbu(poctivých,dotaženka z rajchu). Za 15 let věrné služby mu nalítal 300000km při základní údržbě plus věci,které se "odjedou" s kilometry,tj.brzdové obložení,kotouče,ložiska zadních kol. Jinak naprosto bezproblémové auto.
Tak jim postav 120cítku...



za 18 mesicu s tim najeli 90 000 km? :) Tyvole :) Ty kotouce a desticky nevim no... Ja menil kotouce pred rokem a v lete je budu delat znova, protoze maj uz drazku jako prase a jsou asi krivy drobet... A to sem na ne najel maximalne tak 13000km... Nechapu... Desticek ubyl tak milimetr, mozna dva... A to jso ukotouce i desky ATE...
-> palinator: das auto...
-> alpin:
Cituji z auto.cz:
"Časopis Auto Motor und Sport prověřil kvality německého bestselleru dlouhodobým testem, ve kterém Golf 2.0 (85 kW) ujel od března 1999 do listopadu 2000 sto tisíc kilometrů. Výsledek praktického používání nebyl pro automobil, který se tváří jako symbol kvality a solidnosti, příliš lichotivý. Během 18 měsíců strávil testovaný Golf 17 dní v servisu kvůli neplánovaným opravám (mimo pravidelnou údržbu). Kvůli drhnoucím brzdám musely být již při 16205 ujetých km vyměněny kotouče a obložení předních brzd. Neklidný chod motoru při volnoběhu byl v servisu vyřešen novým základním nastavením řídící jednotky. Po několika tisících kilometrů se problémy s brzdami opakovaly a když bylo na počítadle 30844 km byly znova vyměněny kotouče, obložení a také náboje a ložiska předních kol. Při řazení dvojky s trojky se občas ozývaly z převodovky podezřelé zvuky. Poté co do Golfu začalo oběma předními dveřmi zatékat, byl navštíven servis, kde byly dveře přetěsněny. Převodovka musela být vymontována a vyčištěna, protože olejová náplň obsahovala ocelové třísky. Když bylo na počítadle 61338 km přišla na řadu třetí výměna předních kotoučů a obložení. Kvůli zkorodovanému napájecímu kabelu startéru jednou Golf vůbec nenastartoval a musel být odtažen do servisu. To bylo ujeto 87600 km. Kvůli problémům s elektrickým stahováním oken byl také tento díl v pravých dveřích vyměněn a v samém závěru testu se Golf dostavil ke čtvrté výměně brzdových kotoučů a destiček, tentokrát na všech kolech."
www.auto.cz/volkswagen-go lf-iv-1997-2004-multimilio nar-921
Cituji z auto.cz:
"Časopis Auto Motor und Sport prověřil kvality německého bestselleru dlouhodobým testem, ve kterém Golf 2.0 (85 kW) ujel od března 1999 do listopadu 2000 sto tisíc kilometrů. Výsledek praktického používání nebyl pro automobil, který se tváří jako symbol kvality a solidnosti, příliš lichotivý. Během 18 měsíců strávil testovaný Golf 17 dní v servisu kvůli neplánovaným opravám (mimo pravidelnou údržbu). Kvůli drhnoucím brzdám musely být již při 16205 ujetých km vyměněny kotouče a obložení předních brzd. Neklidný chod motoru při volnoběhu byl v servisu vyřešen novým základním nastavením řídící jednotky. Po několika tisících kilometrů se problémy s brzdami opakovaly a když bylo na počítadle 30844 km byly znova vyměněny kotouče, obložení a také náboje a ložiska předních kol. Při řazení dvojky s trojky se občas ozývaly z převodovky podezřelé zvuky. Poté co do Golfu začalo oběma předními dveřmi zatékat, byl navštíven servis, kde byly dveře přetěsněny. Převodovka musela být vymontována a vyčištěna, protože olejová náplň obsahovala ocelové třísky. Když bylo na počítadle 61338 km přišla na řadu třetí výměna předních kotoučů a obložení. Kvůli zkorodovanému napájecímu kabelu startéru jednou Golf vůbec nenastartoval a musel být odtažen do servisu. To bylo ujeto 87600 km. Kvůli problémům s elektrickým stahováním oken byl také tento díl v pravých dveřích vyměněn a v samém závěru testu se Golf dostavil ke čtvrté výměně brzdových kotoučů a destiček, tentokrát na všech kolech."
www.auto.cz/volkswagen-go lf-iv-1997-2004-multimilio nar-921
-> palinator: a hlavne to je priemerné auto akurát že možno vydrží
-> Sp4rc0:
Golf je Octávka bez kufru, to bych nebral. 1,4 16V není nějakej skvost, nic moc to hejbe i s Fábií, když se naloží. Navíc to dle zkušeností ostatních není motor zrovna dvakrát spolehlivej: žere olej, překlápí se písty (i když na našem služebáku drží 180 tkm. bez poruchy, nežere olej, pouze pravidelnej servis)
Golf je Octávka bez kufru, to bych nebral. 1,4 16V není nějakej skvost, nic moc to hejbe i s Fábií, když se naloží. Navíc to dle zkušeností ostatních není motor zrovna dvakrát spolehlivej: žere olej, překlápí se písty (i když na našem služebáku drží 180 tkm. bez poruchy, nežere olej, pouze pravidelnej servis)
-> alpin: Relativně spolehlivý auto..cena dílů neni hrozná s motorem 1.4 16V je i pěkná spotřeba..svezení je v tom pěkný..komfortní..

-> Sp4rc0: zase golf 

Golf IV výborný auto..sousedni mají v 1.4 16V a naprostá spokojenost..

-> Nwkt: kvůli čemu?
-> castrol: kouknu
-> castrol: kouknu
-> Mantrabeach: a co tak suzuki sx4 mal som tu cest a super
-> Mantrabeach: Na něj vhml zrovna nedávno někde dost nadával
-> U-Geen: já třeba myslel toho roomstra,místa je tam dost.
-> U-Geen: Focus C-Max, pravda leze se do toho dobře, ale já bych to nechtěl 

volil bych neco s vyssi stavbou, ono se do toho lip leze i z toho vylejza :) Suzuki Ignis?
a ročníky nad 2006 su veľmi pekne aj zvnútra a mňa zaujala odkladačka ktora je prístupna po odklopeni spolujazdcovho sedáka 
a tiež to má aj tu vyššiu stavbu - svtelá výška sa hýbe niekde okolo 15-17cm

a tiež to má aj tu vyššiu stavbu - svtelá výška sa hýbe niekde okolo 15-17cm
no hele fusiona zrovna táta v bazaru okukoval a docela se mu líbil,asi 1.4 v benzinu,cena tuším někde kolem 114t.kč
taky se přimlouvám za forda

-> Mantrabeach: Fusion jak pise alpin... Toho chce nekolik let uz mama a neni to spatny auto :)
Ja keď som s tatom obehával bazáre tak ho dosť zaujal ford fusion 1.4 tdci m výkonovo mu stačil a s jeho skúsenostami to bola aj docela svižná jazda , pohodlie tiež super ale do forda asi nikto z vás nepôjde
-> Syny: yaris ne,to je prcek hnusnej.
-> Nwkt: to držej,ale folcik taky a díky čemu
-> havlik: o novějším cliu přemýšlím,uvidíme
-> Tomaso435: řekl jsem žádný sračky a ty řekneš panda
.a naši nejsou ještě důchodci
-> Nwkt: to držej,ale folcik taky a díky čemu
-> havlik: o novějším cliu přemýšlím,uvidíme
-> Tomaso435: řekl jsem žádný sračky a ty řekneš panda

hundaj atos nebo panda. Oficiální vozítko choceňských duchodců co prodaly škodovku :-D
Kup "nový" clio motor 1.2 bude stačit
Škodovky si drží cenu moc vysoko
Pokud sou zvykly na Clio, tak to by se jim mohl libit Yaris ;) A to myslim neni spatny auto...
Zdar lidi.Naši se rozhodli že by si koupili auto ale klasika u těhle lidí je že nevěděj co.Měli renault clio ale to jaksiskoro dosloužilo a hledaj náhradu.
Moje představa je něco jako roomster,fabia,golf,možná polo,ibiza,cordoba.Nechtě j nic extra velkýho,možná maximálně v kombiku tu fabii.
Takže se ptám co by bylo ideální auto pro ně?A taky hlavně jakej motor do toho hledat.značky jako fiat,lancia,audi a tyhle jiný prosím vynechte.
co se týče ceny tak tu ještě úplně nevím ale minimálně se jedná o částku 100t.kč a když to dopadne tak 150t.kč
Díky za rady
Moje představa je něco jako roomster,fabia,golf,možná polo,ibiza,cordoba.Nechtě j nic extra velkýho,možná maximálně v kombiku tu fabii.
Takže se ptám co by bylo ideální auto pro ně?A taky hlavně jakej motor do toho hledat.značky jako fiat,lancia,audi a tyhle jiný prosím vynechte.
co se týče ceny tak tu ještě úplně nevím ale minimálně se jedná o částku 100t.kč a když to dopadne tak 150t.kč
Díky za rady