-> Milan 136: Já bych to viděl taky na OCT - felda měla držák v rozvodech a tohle ho nemá. Ale jako že bych to poznal na 100% to opravdu říct nemůžu. :-/
Kokoti. Dńeska má i jiný nastavení čerpadla jinej kód, ale v tomhle případě jsou 2 motory (byť konstrukčně totožný) pod jedním kódem. :-/
A když se Ti zjeví na dvoře takovýhle auto s lehlým motorem, tak to hledej... :-/
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
seat cordoba 1.4 rv 93
prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 04.07.2011 do 22.05.2019, založil/a rakosnicek
-> venni: Myslím že nejen 1.4, viz tady obrázek od -> Jarda - zrušená registrace 22.05.19 20:26:54:
-> venni: Aha, ja koukal nahoru na nadpis a nejak si spojil, ze chce r.v. 93
-> StepaNoFUN 22.05.19 18:05:59: nepoznas to z tohoto? www.vrakoviste-seat.cz/mo
tor-1-6i-aee-55kw-75ps-sea
t-cordoba-ibiza-inca
edit: mel by to byt teda feliciovej, jestli to maji dobre...
edit2: ne blbost, ma starter zezadu, pak nechapu ten obrazek motoraku feldy...
edit: mel by to byt teda feliciovej, jestli to maji dobre...
edit2: ne blbost, ma starter zezadu, pak nechapu ten obrazek motoraku feldy...
-> Syny 22.05.19 19:55:46: tohle je ještě starej motor ....
Já si myslim,že starter zezadu mají jen 1,4ky a myslim si ,že blok je schodný spíše z oct ...
Štěpán má na mysli motor,kde je rozdělovač nahoře na vačce ...
Já si myslim,že starter zezadu mají jen 1,4ky a myslim si ,že blok je schodný spíše z oct ...
Štěpán má na mysli motor,kde je rozdělovač nahoře na vačce ...
-> Jarda: Todle je 1,8. Ale plno dilu bylo stejnych, tak jen jestli z toho neco nevykouka treba :)
-> Syny 22.05.19 19:55:46: todle je uplne jinej motor, nez AEE

-> StepaNoFUN 22.05.19 18:05:59: Myslim, ze 1,6ky vypadaj stejne jako ty 1,8 - cili takhle (jestli to pomuze):
-> minno 22.05.19 19:26:24: přes to, že to má stejný kód motoru, tak na jednom chybí díra
-> minno 22.05.19 19:26:24: nedáš na to převodovku
Podle mě mají seaty starter zezadu motoru, nepamatuju se přesně motorizaci, ale myslim že právě nějaký tyhle 1.6 nebo 1.4
-> StepaNoFUN 22.05.19 18:05:59: čím sa líšia bloky Fel/Oct?
Vytáhnu jednu historii... Netuší někdo, jestli do Cordoby 1,6/55kW je ten "správnej" blok Felicia, nebo Octavia?
-> Tomaso435: Az zas zatouzim po aute, ve kterym se bude pri vetsim najezdu bude nutny kazdej vikend hrabat, bude favo jasna volba :-)
-> Tomaso435: Nakonec jsem koupil v normálních autodílech.
To je krása když to zase funguje.
Řeknu ti že je to na prd když se něco pokazí. Nejlepší bylo když v zimě nastoupím do auta, a pak zjistím že dveře nejdou otevřít a ani stáhnout okýnko. 



-> saskyn2: Do starších aut je to lepší dát i s hadicema. v téčku, co jde k němu je přidaný sítko, aby se do něj nedostal bordel. Jinak ho měníme taky jen samotnej. Jen někdy loni v zimě byl nějakej nedostatek samotných, tak se dával i s hadicema, když někdo nechtěl čekat
-> Milan 136 18.11.17 11:40:19: Tvl. dneska jsem ho měnil. Jelikož je to častá bolest tak řeším nejdřív tohle a až pak termostat. Nejlepší na tom je že VW to má jako komplet díl s hadičema za 2700 Kč, škodovka to samé bez hadic za 850 Kč a v ccautodilech mají to samé s vybroušenýma logama VW/ŠA za 433 Kč
www.cc-autodily.cz/termos tat-75c-1
Ani jsem kvůli tomu nejezdil do práce a prohodil mu to doma v průjezdu, v 10.00 přijel a v 10.30 hotovo a ještě jsem stačil vyčesat psa

www.cc-autodily.cz/termos tat-75c-1
Ani jsem kvůli tomu nejezdil do práce a prohodil mu to doma v průjezdu, v 10.00 přijel a v 10.30 hotovo a ještě jsem stačil vyčesat psa


-> King 17.11.17 22:05:14: -> Milan 136 18.11.17 11:40:19: přesně takovýhle mrdky potřebujeme :-D o jiný auta ani nikdo vlastně nestojí :D
-> J3STER: v kelly jo ? :-D a není lepší to nechat bejt ?
-> J3STER: v kelly jo ? :-D a není lepší to nechat bejt ?

-> King 17.11.17 22:05:14: podobnou specialitu má Sup 2 DSG. Dáš termostat a je to stejný. Pak najdeš v hadici u výměníku chlazení dsg ještě jeden, a ten je KO
-> J3STER: Uplne stejna story na bawu navic vysperkovana tim, ze po vymene hlavniho termostatu se misto 60C za jizdy dokazal zahrat na zavratnych 70C a teprve po vymene termostatu vymeniku pro chlazeni EGR konecne 90C. Mezi tim se kvuli tomu stacil slusne ucpat DPF filtr, takze bude skromnejsi Jezisek :-)
-> MVM: -> Tomaso435: Už jednou byla teplota trochu nižší, ale po čase zase termostat fungoval jak měl. Dnes jsem termostat vyndal, a zítra skočím do Kelly koupit nový i s gumičkou.
-> J3STER: takže termostat je urvanej a neustále protíká
-> J3STER: Samozřejmě že může.. a bývá to častější než že neotevře a motor se přehřívá. Obvykle obecně takhle na podzim lidi zjistí problém s termostatem, zvýšená spotřeba a že jim to málo topí..
Mám Cordobu r.v. 1999 výběhový model 1,4 44Kw. Mám problém s teplotou motoru. Dlouho se zahřívá na provozní teplotu, a při vyšších rychlostech se schladí na teplotu cca 65°C. Předpokládám že je to termostatem který otevírá dřív, nebo úplně nedovírá. Je to vůbec možné že termostat kromě toho že neotevře může otevírat dřív?
Tak to bylo spatne rele
Milan 136 : já vím že je to jeden drát ale mě nefunguje ten program :-/
co cerpadlo paliva pripadne ucpanej palivovej filtr?
-> Nwkt: zo by chcíplo hned
-> Kuladmin: tak tak, určitě změřit tlak paliva
-> rakosnicek: a rozchodit tu diagnostiku. vždyť je to jeden drát z jednotky do zásuvky
-> Kuladmin: tak tak, určitě změřit tlak paliva
-> rakosnicek: a rozchodit tu diagnostiku. vždyť je to jeden drát z jednotky do zásuvky
-> rakosnicek: tak zacnete vymenou toho palivovyho filtru tim tomu rozhodne neublizite.

Nwkt: to nevim jestli tam má. Mě bohužel nejde diagnostika tak toho asi bez ni moc nezístíme:-/
Kuladmin : vyfuk je taky nedávno novej. Palivo jsem skoušeli a čerpadlo v nádrži vrčí akorát když jsme shodili vzduch. filtr tak auto když zdechlo ze vstřikováni vyprskl benzin jak z rouprašovače.No a paliv. filtr ty tam asi neměnil nikdy nikdo :-)
-> rakosnicek: Pokud jsou spatne napnuty tak proc by ne ale tak to je krajni vec, co ten vyfuk?? A pak ta palivova soustava. Co filtr menil ho aspon nekdy nekdo?
Kuladmin : rozvody dělal nově tak 15 tis km zpátky to je blbost aby to takle z ničeho nic přeskočilo ne?
svíčky kable a rozdělovač se zdaji byt ok jiskru to háže svíčky sme vyměnili a nic auto furt stejne
pokud mu nepreskocily rozvody :o) tak bych skusil snimac polohy klikovky nebo haluluv snimac nebo jak to tam vubec je svicky kabely rozdelovac palivovy filtr cerpadlo takova ta klasika jako u feldy pripadne diagnostiky nebo me jeste napadl totalne rozsypanej vyfuk
-> Kuladmin: jj
-> rakosnicek: pozrieť sviečky, káble, rozdeľovač...
-> rakosnicek: pozrieť sviečky, káble, rozdeľovač...
jj je to jednobod
Co to je zac? jednobodova strikacka?
Ahoj kámoš má problém s motorem. Když nastartuje auto se na volnoběh během několika vteřin udusí a zdechne. Motor nejde ani vytočit do otáček.neví někdoco stím?