-> Pavel P@nkáč: To je tady slyset i tak :-D Na to ze to je velkej sestival, tak se s nim bezne jezdi ke 4000 otackam.
-> m8rinek: Tak to asi bude podobne... Jeste tam teda dam vlnovec at to nerabancuje cely.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vejfuk u starýho turbodieselu
prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 11.09.2012 do 11.09.2012, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdyz das kratkou tak uslysis jak pekne zpiva turbina, dal bych normalne seriovou cestou jen trubku bez tlumicu a bude to OK

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Normálně to má natažený do zádu a prej ani na STK není problém a na emisích nic nepoznaj...
-> Hurdis:




No je to patrol :-) A co bude lepsi? Kdyz bude trubka koncit pod ridicem nebo ji tahnout dozadu?
Zas by to nemelo moc prudit cetniky.
Zas by to nemelo moc prudit cetniky.
Kamarád se mi teď chlubil novym laufem na Patrolu a byla to taková obří roura od kamen... a neznělo to vůbec špatně :).
-> Matthes, záškodník z TechWebu: staci trubka, hluk se zvedne minimalne...
Borci jakej mate nazor na vejfuk u staryho ropaka s turbem (s obtokem) 2,9l. Origo kupovat je trochu mimo.
Je lepsi tam nechat jen trubku za turbem nebo radsi pridat nejakej tlumic z auta co ma podobny objem? Otazka je kdy bude vyssi vykon a mensi hluk :-)
Je lepsi tam nechat jen trubku za turbem nebo radsi pridat nejakej tlumic z auta co ma podobny objem? Otazka je kdy bude vyssi vykon a mensi hluk :-)