skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dření od levého předního kola Vw Vento tdi.
muze byt rozhozeny stred kola a tim padem kolo jezdi po elipse, muzou byt ohle tycky rizeni, celkove geometrie, tlumic vs. tehlice muze byt pohnuta.... a samo vrchni ulozeni, rameno...
-> czechino: a proč upadlo kolo???
Tak to byl dekl za kotoučem, ale auto stejnak hazí jako svin, vůle v horním uložení tlumičů + si myslím že kolo se zkurvilo tím jak upadlo 

Až se k tomu dostanu tak zkusím, bohužel po složení nebyl čas na zkoušku a hned jsem pospíchal domů 

-> czechino: jen zvedni zatoč s kolem a zlus plech ohnout.... kdyby ložisko dřelo kov na kov tak bude mit hodně velkou vůli a to taky zjistíš na zvedáku...
Na 100% to nevím, ale nějak zdeformován není při výměně kotoučů bych to zaregistroval, ovšem kolo sundám a zkontroluji ho pořádně. Spíše mám strach aby to nebylo ložisko, přotože auto používám každodenně a nemám čas v nejbližší době na výměnu.
-> czechino: krycí plech za kotoučem je v jakem stavu?
Zdar,
pořídíl jsem si vento a po pár jízdách mi odpochodovalo kolo za jízdy, auto spadlo na kotouč asi při 10km rychlosti, hrůza no
Druhý den po výměně blatníku a předních brzd auto vydává hrozné zvuky od kola které upadlo, je to jakoby kov o kov, jakoby byli sjeté desky až na kov, ale brzdy jsou úplně nové.
Takže co to může dělat? Je jasné že se tam asi něco zkurvilo pádem bez kola na zem.
Napadá mě ložisko, nebo homokineťák?
Co vy?
pořídíl jsem si vento a po pár jízdách mi odpochodovalo kolo za jízdy, auto spadlo na kotouč asi při 10km rychlosti, hrůza no

Druhý den po výměně blatníku a předních brzd auto vydává hrozné zvuky od kola které upadlo, je to jakoby kov o kov, jakoby byli sjeté desky až na kov, ale brzdy jsou úplně nové.
Takže co to může dělat? Je jasné že se tam asi něco zkurvilo pádem bez kola na zem.
Napadá mě ložisko, nebo homokineťák?
Co vy?