Našiel som tam aj merač na meranie z vonkajšej strany, ale cena je už inde.
A čo takýto merač odklonu?
Vyzerá to zaujímavo.www.automotonaradie.sk/ma gneticky-pripravok-pre-nas tavovanie-uhla-odklonu-kol esa-jonnesway-ag010119a

Vyzerá to zaujímavo.








Domorobo? Tież by som bral, len mi ho nemá kto vyrobiť























A s tou geometrií, už se to tady nedávno probíralo, fakt to není jen o sbíhavosti a navíc - pochybuju, že ji doma seřídíš nějak extra přesně. Jako že hafo lidí tu geometrii neřeší, to jsem věděl, ale že jich bude plno i na tomhle fóru, to mě docela udivuje. I blbej čep co je mezi ramenem a těhlicí má drážky a má na geometrii vliv. Ale i tak - pokud bys připustil, že je rozhozená souosost i sbíhavost, tak tim spíš budou ty gumy jetý každá bůh ví jak.


psal - intenzita hučení se mění v závislosti na odstředivé síle - při kolébání volantem do stran za jízdy hučení ustane při otočení volantem doprava (zatížení kola a vymezení vůle v kloubu poloosy) a naopak zesílí při otočení doleva (odlehčení kola)...














dotaz - jaký je interval výměny převodového oleje a jaký olej tam patří? Děkuji... 








Ty věci mají taky ohromný náklady na vývoj atd - a ty potřebuješ z něčeho zaplatit. Jelikož půlka lidí neví, že tam ty funkce jsou a nebo je ani neumí ovládat, tak to z pohledu automobilky dává smysl.
Vyhřívané sesle už z výroby, ale když je chceš použít, musíš si zaplatit a na dálku ti je aktivujou... To je přesně ten přístup "ušetříme při výrobě" o kterém mluvíš, ale kombinovaný s tím, aby se jim to vyplatilo 






v podstatě by ti stačili dva "vypínače" tak jsem to měl řešený v troje golfu kde páčka byla nesehnatelná (za nesmysl)
ted do passata jsem ho taky dodělal abych to nepoužíval








