VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
3704 příspěvků (zobrazeno 3201 až 3250) od 24.01.2014 do 19.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
13:16:29
20.01.2020
dragon_cb_cz
-> Alenka 20.01.20 10:52:55: "...jak chce Bůh..."



Ty jsi byl vždycky skromnej 3
13:13:49
20.01.2020
palinator
-> Alenka:

Graf! Graf! Graf! 40
10:52:55
20.01.2020
Alenka
Pořád se tady řeší nějaké problémy kolem DPF, tak sem dám taky něco pozitivního, ať je vidět jak to vypadá, když věci fungují jak chce Bůh a ne jak chce bruselský úředník 1



Máme Polo 1.4tdi 51kW typ BWB, takže vstřikování PD, DPF, Elektrický EGR a VNT turbo.

Když jsme to koupili, regenerace DPF probíhaly co 400km a žralo to asi o půl litru víc než můj dvoulitr v Octavii se čtyřnásobným výkonem 3



Drobná úprava sériového airboxu, úprava proudění vzduchu kolem IC, vyvedení odvětrání kliky pod auto, aby se DPF zbytečně neucpával popelem, vlastní seřízení rozvodů a vahadel na vstřikovačích + samozřejmě komplet nový SW v ŘJ motoru a máme konečně auto, se kterým se dá fungovat.



V sérii to s lehkou nohou žralo kolem 5l, teď mi s tím ženská okolo komína jezdí plus mínus za 4l, do nádrže nacpu cca 60l, takže dojezd mezi tankováním okolo 1500km a stejně tak probíhá regenerace DPF viz obrázek (spouští se když load coefficient=50%), což je proti výchozímu stavu poměrně uspokojivé zlepšení 1



A pak maj lidi kupovat nový auta s tím, že si "polepší".
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Alenka vložen 20.01.2020 10:52:55
22:12:57
11.01.2020
StepaNoFUN
-> Nwkt: tak to jo...

Tudiz kdyby nekdo potreboval jednotku pro tridrat, tak ji tu mam navic... Canovou jsem sehnal ciste nahodou. Lezela v jednom Supu na vrakaci...
22:04:37
11.01.2020
Nwkt
-> StepaNoFUN: jo
22:01:36
11.01.2020
StepaNoFUN
-> Nwkt 11.01.20 21:57:44: G4 to je oct a podvolantovka jako sup? (aneb to co tu mam od tebe?)
21:57:44
11.01.2020
Nwkt
-> Lamac: Canová se dá překódovat na neCAN, a tempomat je stejnej jak u neCAN tak CAN auta
20:34:16
11.01.2020
Milan 136
-> Milan 136 08.01.20 20:05:25: Zarezlý na sračku. Ten pravej nešel ani skoro rozebrat 8

Už to maká jak má 5
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 11.01.2020 20:34:16
12:10:23
11.01.2020
Lamac
Otázočka, možno to niekto už riešil-Golf IV s multifunkčným volantom, jednotka je použitá necanová tj ovládanie rádia cez jeden drôt, a použil by som jednotku canovú -kvôli ovládaniu rádia volantom cez canbus, zostane fungovať tempomat?
12:18:11
10.01.2020
castrol
-> palinator: 3
11:19:50
10.01.2020
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 10.01.20 10:47:56: pás těsnění na kapotě už jsem měl na felicii z roku 95 3 3 3
10:47:56
10.01.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 10.01.20 09:26:18: Ale pizzu 3, šak vědijó, že se to špiní, tak mohli ten kus gumy dávat už ve výrobě, nie? Navíc to i docela hezky vypadá. 4

Na černé perle to třeba mám už z výroby a motor mám čistý zvrchu i zespodu, kde je také pečlivě zakrytováno. Na italské pomstě je pás těsnění na kapotě.
09:55:49
10.01.2020
Milan 136
09:26:18
10.01.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Není no, u Škodovky otevřeš kapotu a hned máš zasraný kalhoty. 3 3
09:05:52
10.01.2020
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 10.01.20 01:17:51: já tam mám těsnění standartně 3 3 ale je to VW a ne škoda 3
06:32:23
10.01.2020
suri
-> saskyn2: na Oct to vyzerá v pohode , aj to pekne drží na chladičovke
06:31:47
10.01.2020
suri
-> saskyn2: jj torpédo -> Milan 136: dal som aj ja na bielu , a to sme asi sami dvaja čo to máme ku krajom , väčšinou som na foto videl len v strede
01:17:51
10.01.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 09.01.20 23:08:54: To tam není standardně? 9
00:13:13
10.01.2020
saskyn2
-> Nwkt: Však to je zezadu z toho torpéda z okávky. Sice to vypadá divně, ale účel to asi plní dobře
23:57:38
09.01.2020
Nwkt
A serete mě, to budu muset zase objednat, když jsem to našel 3
23:56:45
09.01.2020
Nwkt
-> saskyn2: 1Z0 823 723 A
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Nwkt vložen 09.01.2020 23:56:45
23:56:30
09.01.2020
Nwkt
-> saskyn2: 1Z0 823 723 A
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Nwkt vložen 09.01.2020 23:56:30
23:38:03
09.01.2020
saskyn2
-> Milan 136: z čeho to je těsnění? To je z torpéda? To vypadá dobře
upraveno 1x, naposled 09.01.2020 23:38:41
23:08:54
09.01.2020
Milan 136
-> suri 09.01.20 08:21:38: Na chladičovce? Ano mám.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 09.01.2020 23:08:54
08:21:38
09.01.2020
suri
-> Milan 136: tesnenie na stene máš ?
21:18:05
08.01.2020
Milan 136
-> Nwkt 08.01.20 21:16:49: Já to mám pod kapotou ve vůni 1
21:16:49
08.01.2020
Nwkt
-> Milan 136: -> suri: Mě se neptejte, já tam dneska dolejval kapalinu a ten motor vypadá spíš 350 000 3 3 hnusný, zasyflený, orezlý všechny spony
20:46:58
08.01.2020
suri
-> Milan 136: normálka , Ceed štyri roky a zadreté
20:36:08
08.01.2020
Milan 136
-> suri 08.01.20 20:07:29: Na O2/S2 jsem to už taky několikrát dělal, ale mělo to najeto 300 a tak. Ten Golf je relativně malej a má asi 120 tkm. Uvidíme.
20:07:29
08.01.2020
suri
-> Milan 136: to rezne všetko , Golfy ,Tourany aj iné ... ja tu mám každú chvílu OI s týmto a dnes dokonca jednu na výmenu motorčeka , do polky vyšiel a potom nič ...
20:05:25
08.01.2020
Milan 136
Golf 6 Plus 2012. Zastavuje se prý pravý stěrač. Ještě jsem to neviděl. Co mě čeká? Zarezává na tom taky čep stěrače? Tímto jsem víceméně nepolíben, vedu jen Škodu 1
12:36:33
08.01.2020
suri
-> Milan 136: ktovie no , a služobákov mám kopec ... však to bolo najpredávanejšie auto
12:27:21
08.01.2020
Milan 136
-> suri 08.01.20 10:38:00: Taky jsem si říkal. To bych spíš věřil ložiska v převodovce.
10:38:00
08.01.2020
suri
-> Nwkt 07.01.20 20:54:03: človeče ja rozmýšlam a nespomínam si či sme niekedy menili na Rapide ložisko , možno nejakých pár predných a zadné asi nikdy
08:33:30
08.01.2020
Pavel P..
-> saskyn2: no právě.... ale těch 2,0 moc neni, budeme ještě hledat, snad se objeví něco slušnějšího.
22:03:39
07.01.2020
saskyn2
-> Pavel P.. 07.01.20 21:42:34: Ten 4motion se zase prodraží, zkus víc hledat, nebo kup klidně ten slabej a pořeš to viz-> Alenka 07.01.20 21:35:50:
21:48:53
07.01.2020
SO545
-> Alenka 07.01.20 21:35:50: ak by ta skatula mala len 100kw uz by to bolo OK.
21:42:34
07.01.2020
Pavel P..
Díky za postřehy, takže spíše volit ten dvoulitr? Našel jsem dost 2,0tdi s 81kW, ale pouze ve 4Motion.... sice to nevyužijeme v Praze ale se silnějším motorem jsem jich moc nenašel, aby to byla krátká dodávka.....
21:35:50
07.01.2020
Alenka
2.0tdi 55kW v Caddy je stejny motor jako 110kW verze, takze je mozne SW optimalizovat z 55 na cca 130kW a pak uz se s tim da jezdit 3
21:30:13
07.01.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 07.01.20 21:07:08: Měl jsem tu čest s 2016kou 2.0 TDÝ bez rádia se švihadlama. 3 Je to docela...., prostě je to divnej sráč. Mělo to 55 kW tuším. Na každém semaforu jsem poslouchal, jak z té jeskyně za mnou nahlas jako kráva vrčí čerpadlo, to je asi jako bonux.

Vůbec mi nebavilo s tím jezdit a trávit v tom pracovně každý den, to bych zvládal tak nějaké přískoky. On v tom vlastně nechtěl jezdit vůbec nikdo a nikdo to ani nechce odkoupit. Mno, "kraftu" v luxusní výbavě to není, nu. 3
upraveno 1x, naposled 07.01.2020 21:31:03
21:29:19
07.01.2020
saskyn2
-> Pavel P.. 07.01.20 20:52:02: Hele u operáku KM navíc připlácíš a to dost, takže bych se nějakýmu stáčení ani nedivil, ale těžko říct. Každopádně za mě spíš jít do toho dvoulitru.
21:10:17
07.01.2020
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Zkušenost je obdobná u jakýkoliv 1,6 (nevim teda jak u 85 kW nebo podobné novější varianty) a je úplně jedno, v jak těžkým nebo velkým autě to je. Pod 1700 otáček to nejede a držet to při řazení furt kolem 3000 je dost ekonomicky nevýhodný. Myslím, že Caddy nebude zázračně topit se žádným motorem. Je otázkou, zda vůbec má ve výbavě elektrickej přímotop nebo nějakej elektrickej ohřev vody.
21:07:08
07.01.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P.. 07.01.20 18:47:56: Zkusenost mam s 1,6 TDi caddym a je to tragedie tezka... Je to ta silnejsi varianta a ma to velmi uzkej rozsah otacek, kdy to alespon trosku jede, takze furt radis jak kokot. Napojeni na dalnici v kopci nadlidsky ukol.

Dalsi vec, tragicky to topi. Ohrejva se to strasne pomalu a dokud nema motor provozni teplotu, tak to prakticky netopi. Kdyz to srovnam se starou ovci 1,9 TDi, tak u ni fouka alespon vlaznej vzduch chvili po nastartovani :-D

Spotreba ty mrdky je obvykle 7-9 litru podle stylu jizdy. Da se dostat i na min, ale to musis jet jako duchodce.

Bral bych to leda zadarmo.
20:54:03
07.01.2020
Nwkt
-> Pavel P..: hele služební rapid 42 000 a hučí tomu ložiska jak mě na passatu ve 245 000 3 takže možný to je
20:52:02
07.01.2020
Pavel P..
-> saskyn2: byli to auta z operáků, takže nečekám že by se k tomu někdo kdovíjak hezky choval... ale pan prodejce holt umí hezky povídat, v zápisu o stavu byl i záznam že byla lakovaná půlka auta a za tři roky k tomu měli 4 listy A4 s rozepsanýma servisníma úkonama..... třeba v 80tis výměna homokineťáku u kola, což mi přijde docela brzo 3



bohužel klasická krátká dodávka se moc sehnat nedá s výkonějším dvoulitrem... všechno buď 1,6 nebo 1,4 benzin a CNG a nebo ještě 1,2tsi, což je uplnej nesmysl.
20:20:29
07.01.2020
Jarda/felda
-> saskyn2 07.01.20 19:56:40: nebo to někdo pořád podtáčel 8
19:56:40
07.01.2020
saskyn2
-> Pavel P..: Ty 1.6 nejsou úplně spolehlivý, lepší 2.0. Jestli klepala dvouhmota, tak to má těch 100t potřetí3
18:47:56
07.01.2020
Pavel P..
Potřeboval bych radu1 Chceme koupit do firmy VW Caddy, jelikož se v tom bude občas vozit těžší náklad tak logicky v naftě.... model kolem roku 2014-2016. V nabídce jsou povětšinou 1,6TDi 55 a 75kW a pak 2,0TDi 55kw a 75kW.... má někdo zkušenosti s těmito motory? Případně jestli má někdo zkušenosti jak to jezdí s tim slabšim motorem?



Dneska jsme se byli mrknout na dvě v Tukasu, konkretně 1,6 55kW a 2,0 taky 55kW. Ten dvoulitr měl mít najeto jen 105tis a už tam cosi rachtalo u motoru a ještě byla slyšet dvouhmota, což je podle prodejce prej normální když to má najeto už 100tis. proti tomu ta 1,6 byla teda hlučnejší na volnoběh za studena ale zase motor šel čistě bez nějakých pazvuků a to měla najeto 137tis.
21:55:02
20.11.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
The Gang - Shortfilm [VW Corrado g60, Golf Rallye, Golf gti mk2 16v, Golf mk1 Cabrio]
22:13:19
08.11.2019
SO545
-> King 08.11.19 18:31:59: len tu pumpu zoihnat nieje az tak ...a ten co ma problem so -systemom- ma vacsinou pocit ze problem ma kazdy okolo len on je v pohode1 mam takeho sefa4

Ako clovek je fajn....profesne...sa radsej nebudem vyjadrovat...
Extreme Tyres