skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Peugeot 306
-> Antony - zrušená registrace 15.01.16 21:16:36: u 306 netušim, moje bejvalá 205 to měla pod kastlíkem tak to možná dali na stejný místo
-> venni: blinkr je zvlášť, takže snad bude technická v pohodě
-> Jarda/felda: jj vím že to jen mechanika, ta EGR je kde?

-> Antony - zrušená registrace 15.01.16 19:16:22: neplet si to z hdi 66kw, u TD nejni co diagnosikovat to je čistá mechanika
jediný co bys moh je tak jednotka EGR 


-> Antony: po fl už má přední světla v kuse,před fl má světlo a blinkr zvlášť.
-> venni: máme ještě s hranatejma mlhovkama, takže asi před FL
-> Antony: dneska jsem jednu 306 TD rozebíral a žádnou zásuvku auto nemělo.Nevim přesně rok vozu,ale ještě to bylo před FL.
Manželčina 306TD, 66KW, r.v. 98. kdepak to má OBD konektor? našel jsem tenhle odkaz o umístění www.outilsobdfacile.com/b
ase_connecteur/.../photo3.
jpg
leč na popisovaném místě není. Je možný že to ještě konektor nemá, jelikož ani motor nemá žádnou jednotku?
leč na popisovaném místě není. Je možný že to ještě konektor nemá, jelikož ani motor nemá žádnou jednotku?
Tak žot zprovozněn. Závada způsobena přechodovým "odporem" na kostře baterie. Na svorce měřák sice naměřil 13,6V ale při odběru to dělalo brikule. .
díky všem za reakce
díky všem za reakce

-> Antony: Baterka problém nebude. Asi spíš ta kostra. Co se týče spínačky, tak jedině co se týče připojení - nějaký kontakt, ne spínačka jako taková.
Zavolej kdyžtak Petrovi DNX, ať ti dá šéfa na ucho a zeptej se...
Zavolej kdyžtak Petrovi DNX, ať ti dá šéfa na ucho a zeptej se...
-> Hřib: hutě byly myšlený jako krajní řešení umocněný mojí nasraností
nejhorší je, že je auto 20kiláků od dílny a na firemním parkovišti bez osvětlení, který se v 6 hodin zavírá, takže čas na práci vzhledem kdy se k autu dostanu je silně nedostačující. Napětí na baterce je měřený na svorkách, takže jedině spoje přímo do kastle.

-> Antony - zrušená registrace 26.11.14 06:46:21: ještě zkontroluj ty šroubovací kontakty na baterce 

-> Hřib 18.09.14 00:10:41: začal bych tady, kostry očistit, zubaté podložky a ty polohy na spínačce... udělej kostry, vyměň spodek spínačky a pak případně řeš hutě 

-> Kocvin: napadla mě jako první
ne vážně - při deseti pokusech o polohu 1 a 2 to jednou rozsvítí palubku, podruhé začnou cvakat relátka, pak zase se rozsvítí jen znak baterie, pak vyjede centrál. dále se zhasínaji interietovy hodiny, pak osvětlení interieru. Ale světla nejdou, blinkry, pak v jedny poloze to naskočí kousek pohneš klíčkem a zase je tma atd atd. 


-> Antony: Takový zmatek může způsobovat i nějaká kosra.. Jak jsi přišel na to, že je to spínačka? :)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : baterka funguje, teda napětí na ní je, pojistky nepřepálený, ale tím to končí.
-> Antony: Manuální centrál funguje, pokud funguje elektrika-baterka. Přes spínačku snad zapojenej není...
Tak jsou 2 možnosti, buďto žot umoudří u pana doktora, nebo pošupajdí pod lis, protože na tohle nemám. Celá elektrika v hájí, nic nefunguje anebo funguje tak jak nemá. . .
Teď mě ještě napadá, kdyby to byla spínačka tak centrál na klíček bude fungovat vždy, nebo se pletu? Při zkoušení když se na chvilinku rozsvítíly kontrolky, tak centrál zareagoval, pak byl zase mrtvej i s kontrolkama. . .
-> Cempyk: náhodou doma na vyzkoušení nějakeou nemáš, co?
Hele myslim ze tam jsou 3 konektory. V kazdym jsou dva piny
Dotaz: 306, 1,9TD, 66kw, r.v. 1998 nevíte jakou to má spínačku? resp. kolika pinovou? Současná odešla a auto je mimo dosah. díky
-> Bagrr- máma mele Emu: Díky.
-> Shader: zelená
Zdar chlapi. Jaká nemrznoucí směs se používá u Peugeotu 306 r.v. 95? Zelená nebo červená, respektive G11 nebo G12? Dík.
-> Jarda/felda: 306 r.v. 2000 už nevyblikáš, to má obd konekt a jen a pouze přes lexii... Vyblikávali se max s dvoupinem
-> Bagrr- máma mele Emu: ještě ne, ale svítí mi i airbag, tak to zkouknu při jednom.
-> Bagrr- máma mele Emu 24.10.14 17:46:58: tyhle vraždy se vyblikávaji 

-> Doyle: koupit novej... Ale ten se projevuje spíš houpáním na volnoběh... Měls to na diagu?
-> Bagrr- máma mele Emu: kamarád mi říkal, že by to mohl být on, ale co s tím? Dá se to nějak vyčistit, přetěsnit nebo rovnou koupit nový a vyměnit?
-> Doyle: krokáč volnoběhu? ikdyž ten by se asi projevoval častějš...
-> Tomaso435: no právě že bosch-> palinator: blbě jsem to napsal, je to snímač tlaku sacího potrubí

-> Doyle:
Čidlo otáček? Co diagnostika?
Čidlo otáček? Co diagnostika?
-> Doyle: a měnils to za čínu ?
Peugeot 306 r.v.2000, 1,4 55kw
nepravidelná ztráta otáček při rozjezdu nebo při nedostatečném podřazení např. při průjezdu zatáčkou. Jinak jezdí hodně pěkně, živě po plynu. O mě žádná, ale jezdí s tím žena s dětmi a při představě, že jí to zdechne někde na křižovatce... Měnil jsem už nějaké čidlo (váha vzduchu?), chvílku to bylo dobré, ale teď to dělá zas.
Nevíte co s tím?
nepravidelná ztráta otáček při rozjezdu nebo při nedostatečném podřazení např. při průjezdu zatáčkou. Jinak jezdí hodně pěkně, živě po plynu. O mě žádná, ale jezdí s tím žena s dětmi a při představě, že jí to zdechne někde na křižovatce... Měnil jsem už nějaké čidlo (váha vzduchu?), chvílku to bylo dobré, ale teď to dělá zas.
Nevíte co s tím?
-> THOMMY : hele kámo u tebe ty teplý starty taky bejvaj kolikrát zážitek ;) btw co ten egr, už si ho vyřadil?
-> ZdeněkH:
Žhavení pojistky má, bejvaj to velký pojistky ve vlastní pojistkovce za relé žhavení. Nebo aspoň u VW.
Žhavení pojistky má, bejvaj to velký pojistky ve vlastní pojistkovce za relé žhavení. Nebo aspoň u VW.
-> ZdeněkH - zrušená registrace 18.09.14 21:01:09: tak je nieco zle ...a hrnec si si mohol odpustit 

-> Kocvin: Neboj, nesahám, sám ho mám ;)
-> THOMMY : Na pugy mi nesahej...

-> ZdeněkH: Nápodobně
Nemyslel jsem to zle, kdybych neměl osobní zkušenost, tak mlčím...

Hošani jděte do prdele. Vám se asi na těch vašich popelnicích nic neposere co? Čepy jsou věčné, žhavičky taky a s ničím jiným jsem jmenovitě neměl problém když vynechám nářadí. A to že tam něco mlátí to se ani hrnec netrefil.
-> THOMMY : ta uz v inej teme padla
-> ZdeněkH: Konstruktivní rada by byla, ale tu myslím nechceš slyšet :)
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): Jo pardón
mi to nedošlo když jsem to psal. Samozřejmě pravou nohou. A mimochodem jinak nějakou konstruktivní radu máš nebo se jen nudíš?

-> ZdeněkH: Zdenekhu, já nevim, nechceš raši jezdit na odrážedle, když šlapeš plyn levou nohou ??
A já se taky vetřu.
Má žhavení vůbec nějakou pojistku? Nedokážu nic najít. Kontrolka svítí, zhasne, ale já musím držet a držet a nebýt pomoci od levé nohy (šlapáním na plyn jako u staré škodovky) tak to nechytne. Než to konečně chytne má to zvuk jak start dieslové lokomotivy nebo starého traktoru. A oblak se pak taky vyvalí.
A začalo to z ničeho nic. Jediná událost co byla tak jsem měnil těhlici a levé světlo u baterky, ale tam jsem snad nic neurval.
Má žhavení vůbec nějakou pojistku? Nedokážu nic najít. Kontrolka svítí, zhasne, ale já musím držet a držet a nebýt pomoci od levé nohy (šlapáním na plyn jako u staré škodovky) tak to nechytne. Než to konečně chytne má to zvuk jak start dieslové lokomotivy nebo starého traktoru. A oblak se pak taky vyvalí.
A začalo to z ničeho nic. Jediná událost co byla tak jsem měnil těhlici a levé světlo u baterky, ale tam jsem snad nic neurval.
-> Antony: mam Xsaru "98 taky 66kW a mě tam dělala bordel elektrická část spínačky, ještě se občas rozblikal imo a pak to taky nechytlo, několikeré zapnutí klíčku a v konečné fázi i zamknutí a odemknutí auta nepomáhalo, pomohlo na moment odpojit baterku, taky mě sralo, že to dlouho točí, pak už začal u vynechávat startér, vyměnil jsem spodek spínačky a auto funguje jak nové 

-> Bagrr- máma mele Emu: je to dehet, takže k tomu mám přirozenej odpor
tudíž jsem předpokládal tu pumpu. Každopádně motor točí, ale nenaskočí. Pokud se rozsvítí žhavení, chytne v pohodě. Kdepak bych našel to relátko?

-> Antony: ty stopro nebude mít elektro pumpu :D Motor se točí a nechytne nebo jak? Jedna možnost by byla vypálená spínačka. Druhá možnost je vadnej stopventil. Třetí možnost je vadný relé žhavení. Čtvrtá možnost je oxidace konektorů v motorovém prostoru...
Se sem vetřu. Manželčina 306-tka 1,9 turbodehet 66kw, r.v. 98. Občas nejde nastartovat, při první poloze klíčku se nerozsvítí žhavení a motor nenaskočí i teď v létě. Má nějakou spojitost žhavení s palivovou pumpou? Myšleno na jednou el. okruhu, nebo po čempak jít? díkes