
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
18:41:06
03.12.2018
03.12.2018

Kocvin
-> suri: Mě ne to shání kámoš.. Má prý strop 250 tis. a to by měl té tvojí vůně tak polovinu ne ? 

18:36:07
03.12.2018
03.12.2018

suri
-> Kocvin: predám ti Supa 3,6
17:35:38
03.12.2018
03.12.2018

Kocvin
-> Jarda/felda: Tak to ale nemá u tohohle modelu žádný..
17:30:53
03.12.2018
03.12.2018

Jarda/felda
-> Kocvin 03.12.18 16:52:44: obecně tsi kde je rozvodový řemen 

16:52:44
03.12.2018
03.12.2018

Kocvin
-> Nwkt: Ok vyřídím..
Případně, který z TSI motorů doporučit, když se bude ptát? Samozřejmě nejlepší benzín by byl asi 3.6 FSI, ale na to mi určitě nepřistoupí..

Případně, který z TSI motorů doporučit, když se bude ptát? Samozřejmě nejlepší benzín by byl asi 3.6 FSI, ale na to mi určitě nepřistoupí..

15:10:36
03.12.2018
03.12.2018

Nwkt
-> Kocvin: Nebrat. Nedávno někdo sháněl náhradní motor a byl jenom jeden v ČR
Za origo mu řekli 130 za holej
Za origo mu řekli 130 za holej14:43:58
03.12.2018
03.12.2018

Kocvin
Kluci Passat B7 1.4 TSI EcoFuel CDGA konkrétně rok 2013. Brát nebo nebrat? Případně je tam s něčím vyloženě problém? Není ta 1.4 na passata slabá, i když má papírový výkon jaký má?
Kámoš si našel tohle auto a obrátil se na mě, abych na to s ním jel kouknout. Nemám s tímhle novým koncernem žádné zkušenosti.. :)
Kámoš si našel tohle auto a obrátil se na mě, abych na to s ním jel kouknout. Nemám s tímhle novým koncernem žádné zkušenosti.. :)
13:36:01
16.11.2018
16.11.2018

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 16.11.18 12:35:25: Na 28 - 30 topila babi s dědou, tedy hlavně kvůli babi, plynovým kotlem.
Tehdy to byl takový ten starý šedý kombi od MORY. Sice vyržel bez oprav nebo jen se základním servisem 30 let, ale vzor úspornosti to zrovna nebyl. Než jim to táta stáhnul, protápěli brutální peníze, pokaždé si to totiž zase přeštelovali zpět. Tam člověk vlez a než se vyzul, měl na sobě přilepenej svetr i kalhoty. 
Musím ale říct, že my topíme na 22, všem nám to vyhovuje, ale moje mamka má u nás studený nos.
Tehdy to byl takový ten starý šedý kombi od MORY. Sice vyržel bez oprav nebo jen se základním servisem 30 let, ale vzor úspornosti to zrovna nebyl. Než jim to táta stáhnul, protápěli brutální peníze, pokaždé si to totiž zase přeštelovali zpět. Tam člověk vlez a než se vyzul, měl na sobě přilepenej svetr i kalhoty. 
Musím ale říct, že my topíme na 22, všem nám to vyhovuje, ale moje mamka má u nás studený nos.
12:35:25
16.11.2018
16.11.2018

palinator
-> vhml:
Tak 24,5°C by mi bylo už vyloženě nepříjemný, já mám radši mezi 20-22°C, ale to je taky kvůli tomu že v tom pokoji spim. Každopádně 24,5°C ještě není tak moc, jsou lidi, co topěj 28-30°C. Ale to už je většinou dřívím nebo uhlím.
V zimním půlroce ale na PC zapínám BOINC - výpočty SETI týkající se hledání mimozemskýho života mi zatížej GPU a CPU na 100%, tak si valim pod nohy nějakejch 300W tepla v elektrice. Ale je to topná elektřina obohacená o přidanou hodnotu z výzkumu.
Sorry za OT
Tak 24,5°C by mi bylo už vyloženě nepříjemný, já mám radši mezi 20-22°C, ale to je taky kvůli tomu že v tom pokoji spim. Každopádně 24,5°C ještě není tak moc, jsou lidi, co topěj 28-30°C. Ale to už je většinou dřívím nebo uhlím.
V zimním půlroce ale na PC zapínám BOINC - výpočty SETI týkající se hledání mimozemskýho života mi zatížej GPU a CPU na 100%, tak si valim pod nohy nějakejch 300W tepla v elektrice. Ale je to topná elektřina obohacená o přidanou hodnotu z výzkumu.

Sorry za OT
12:32:34
16.11.2018
16.11.2018

Jarda/felda
-> Syny 16.11.18 12:01:47: no vidíš a u nás topí Bioplynkou i v létě aby měli odebraný teplo a dostali dotace


12:01:47
16.11.2018
16.11.2018

Syny
-> Jarda: Tak od roku 2016 je to stejne uplne jedno, pac i kdybys to topeni nepustil ani jednou, tak platis 80% prumerny spotreby bytovky
Taky jsem driv topil min, ale po tom, co to stejne zaplatim uz topim porad - inu takhle to prece je ekologicky, ze :)
Taky jsem driv topil min, ale po tom, co to stejne zaplatim uz topim porad - inu takhle to prece je ekologicky, ze :)11:59:10
16.11.2018
16.11.2018

Jarda - zrušená registrace
-> vhml 16.11.18 11:20:01: my netopime, vyhrivaji nas okolni byty, kde topeji jak blazni, takze mame 20stC celou zimu, mame meraky a stve me, ze kdyz se vari nebo boiler, tak clovek to plati 2x elektriku a ze se jeste jako topi, uz me napadlo dat na meraky peltier a trochu je ochlazovat :) ale to bych zas okradal sousedy, kdyz nas vytapeji, no protopime s vypnutyni radiatory tak o 10tis. kc min, nez ostatni...
11:20:01
16.11.2018
16.11.2018

vhml
-> palinator 16.11.18 11:06:55: s tímhle přístupem bych ani nemohl topit doma na 24,5stupně 

11:17:48
16.11.2018
16.11.2018

Syny
-> Nwkt: Jestli mel nebo nemel nevim, kazdopadne ten muj ma vyhrejvany celni okno jen kdyz ho poleju horkou vodou 

11:06:55
16.11.2018
16.11.2018

palinator
-> vhml:
Tak uznávám, že to máš zajímavý. Jinak já neřešim těch 10 Kč jako spíš to, že jednou ta nafta dojde a budem mrznout a chodit pěšky (teda spíš vnoučata). Řek bych, že civilizace spotřebovává zdrojů příliš mnoho. Půl litru nafty je v celkovým objemu hovno, ale...
E: já jsem schopnej řešit každej klacek, abych něco nepálil zbytečně, ale energii z toho nějakým smysluplným způsobem využil. Přitom úspora nula a naopak si s tim člověk ještě musí dát tu práci.
Tak uznávám, že to máš zajímavý. Jinak já neřešim těch 10 Kč jako spíš to, že jednou ta nafta dojde a budem mrznout a chodit pěšky (teda spíš vnoučata). Řek bych, že civilizace spotřebovává zdrojů příliš mnoho. Půl litru nafty je v celkovým objemu hovno, ale...
E: já jsem schopnej řešit každej klacek, abych něco nepálil zbytečně, ale energii z toho nějakým smysluplným způsobem využil. Přitom úspora nula a naopak si s tim člověk ještě musí dát tu práci.
11:05:42
16.11.2018
16.11.2018

Pavel P..
-> suri: hrdlo bylo netknuty ale gumku jsem daval novou, to je samozrejmost. Jen jak je to sikmo tak je voser to tam usadit a podrzet aby to nevyskocilo z toho osazeni v domecku.
10:57:03
16.11.2018
16.11.2018

vhml
-> palinator 16.11.18 10:54:32: já to počítal a třeba mě to kvůli následnýmu okamžitýmu přepnutí na plyn vyjde dokonce levnějš než s tím jet 5km na benzín ( při studeným průměru kolem 20l/100km ) , než se přepne.
I tak to ale žere asi půllitru na hodinu, to má smysl ušetřit naftu za 10Kč :-D
I tak to ale žere asi půllitru na hodinu, to má smysl ušetřit naftu za 10Kč :-D
10:54:32
16.11.2018
16.11.2018

palinator
-> vhml 16.11.18 10:32:59:
No, já nevim proč bych měl pálit drahocennou naftu, když nemusim. To, že je to diskomfort, přežiju.
No, já nevim proč bych měl pálit drahocennou naftu, když nemusim. To, že je to diskomfort, přežiju.
10:42:50
16.11.2018
16.11.2018

Nwkt
-> Syny: Golf neměl čelní vyhřejvaný? 

10:40:18
16.11.2018
16.11.2018

Syny
-> vhml: Tak skrabani okna se taky nevyhnu, to je fakt :)
10:38:10
16.11.2018
16.11.2018

vhml
-> Syny 16.11.18 10:36:37: já měl tuhle půjčenou 4 okou oktávku, nový auto za dlouhý peníze, ráno v tom byla zima i po 5km a ještě jsem jak kretén škrabal okno. A to se vyplatí 

10:36:37
16.11.2018
16.11.2018

Syny
-> vhml: Njn, dodelavat to tam nebudu... Zaprvy to stoji ranec a za druhy (NWKT by mohl vypravet) je peknej voser ta montaz... Ono topit to topi hned - ma to v climatroniku ten el. prihrev + mam el. sedacky, takze pro posadku OK, ale motoru je holt zima o neco dyl... Ale tak zase diky 6q s tim jedu na 2000ot nejakych cca 120 km/h a pohoda, neni treba to studeny vytacet jako u benzinu.
10:32:59
16.11.2018
16.11.2018

vhml
-> Syny 16.11.18 10:31:04: provozovat takový auta bez bufíku je slušný peklo. Já mám na vodě kolem 60 při startu a na oleji 50 tak po kiláku a půl. Po třech km bufík vypínám a mám na vodě 90 ( opravdových ) a na oleji 70
10:31:04
16.11.2018
16.11.2018

Syny
-> palinator: U me, kdyz je kolem nuly, tak mam 50°C na oleji po cca 10km.
10:11:17
16.11.2018
16.11.2018

palinator
-> Syny:
Jenže u benzínu přidáš plyn a za půl minuty je zpět na 90. U nafty to chvilku trvá. Dneska jsem jel Toledem 30 km, topil jsem hodně abych auto pořádně rozmrazil a na plnou teplotu to ani nevylezlo, na oleji za výměníkem 74°C.
Jenže u benzínu přidáš plyn a za půl minuty je zpět na 90. U nafty to chvilku trvá. Dneska jsem jel Toledem 30 km, topil jsem hodně abych auto pořádně rozmrazil a na plnou teplotu to ani nevylezlo, na oleji za výměníkem 74°C.
06:46:05
16.11.2018
16.11.2018

suri
-> Pavel P..: to hrdlo treba na normálne auto nové aj s gumičkou , potom je pokoj , ale funguje to aj bez ..
06:26:43
16.11.2018
16.11.2018

Syny
-> Nwkt: To te ale udela i benzin...
23:04:30
15.11.2018
15.11.2018

Jarda/felda
-> StepaNoFUN 15.11.18 22:12:26: AFN to má jinak, termostat je dole a je solo jako favorití a přiklápí se plastovým kolínkem zespodu 

22:28:30
15.11.2018
15.11.2018

Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983 15.11.18 21:59:52: Je, pokud máš upravený budíky co ukazujou reálnou teplotu, tak i s plně ohřátým autem ti při jízdě z Rokycanský dolů v mrazu klesne teplota vody třeba na 80 (což ale v sérii pořád ukazuje 90)
22:12:26
15.11.2018
15.11.2018

StepaNoFUN
-> Pavel P..: Jestli je to stejný jako u OCT, tak hlavně najít ty ulomený packy z toho plastovýho nátrubku termostatu. Protože ten je montážní, ale přilepenej termostat s nima nevyndáš. Takže je ulomíš. A když zůstanou v bloku, tak se občas někde zaseknou.
21:59:52
15.11.2018
15.11.2018

Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P.. 15.11.18 21:48:16: Kde vůbec vznikla ta fáma, že je to u nafty normální? To se někdy a někde skutečně stávalo?
21:48:16
15.11.2018
15.11.2018

Pavel P..
Tak se přidám v jedním problemem který jsem řešil.... passat b5 1,9tdi afn......, před cca měsícem jsem vyměnil čidlo teploty, které bylo prasklé, kapala skrz něj voda ale ukazovalo to na budíkách normální teplotu+-90st.C ..... po výměně to najednou ukazovalo cca o 20st.C míň a dost to kolísalo podle zatížení motoru a moc netopilo.... tak jsem přečetl několik diskuzí na vw fórech kde pár lidí psalo že to je vadným termostatem ale plno lidí psalo že to neni termostatem a že ho měnili a žádná změna, že to je normální u nafty že se ten motor v zimě neohřeje apod... Takže jsem koupil nový termostat od Wahlera, namontoval a světe div se, motor se ohřeje na 90st cca po 4-5km po městě (konkretně dnes ráno při +3st.C) a teplota tam drží ať jedu bez plynu z kopce nebo do kopce a topí to daleko líp.
Termostat byl v autě ještě původní Wahler z výroby, 20let starý... jinak výměna je sranda, ale nejhorší bylo ten nový termostat usadit do domku s O-kroužkem tak aby nevyskočil z tioho osazení..... jelikož se mi to při první výměně stalo a ve spoji to kapalo, tak jsem to dneska musel znova rozebírat, takže radím pořádně usadit nebo přilepit na tmel a poté zaklopit tím kolínkem.
Třeba to někomu pomůže kdo má podobný problem
Termostat byl v autě ještě původní Wahler z výroby, 20let starý... jinak výměna je sranda, ale nejhorší bylo ten nový termostat usadit do domku s O-kroužkem tak aby nevyskočil z tioho osazení..... jelikož se mi to při první výměně stalo a ve spoji to kapalo, tak jsem to dneska musel znova rozebírat, takže radím pořádně usadit nebo přilepit na tmel a poté zaklopit tím kolínkem.
Třeba to někomu pomůže kdo má podobný problem

17:53:02
04.11.2018
04.11.2018

maca
-> RadovanSkodovkar: díky

17:49:05
04.11.2018
04.11.2018

RadovanSkodovkar
-> maca 04.11.18 15:35:27: Keď dáš dole panel spod volantu kde je aj vypínač na svetlá tak tam sú relátka. Jedno z nich je na to čerpadlo forum.passat-club.cz/down
load/file.php?id=29004&a..
.
Alebo poistka.
E: Pozícia IV
Alebo poistka.
E: Pozícia IV
15:35:27
04.11.2018
04.11.2018

maca
-> Jarda/felda: diagnostiku nemam

15:31:20
04.11.2018
04.11.2018

Jarda/felda
-> maca 04.11.18 14:07:52: zkus spustit čerpadlo přes diag
14:07:52
04.11.2018
04.11.2018

maca
-> Nwkt: odpojil jsem konektor a ani do jednoho kontaktu nejde proud
19:34:33
03.11.2018
03.11.2018

maca
-> Nwkt: ok díky
18:22:20
03.11.2018
03.11.2018

Nwkt
-> maca: Zkus ho napřímo, pokud pojede rak nějaký relé
16:08:29
03.11.2018
03.11.2018

maca
Dotaz na zdejší znalce,včera jsem normálně dorazil dom a o 2 hodky později jsem pášu už nenatočil. Startér točí, po otočení klíčkem nezabzučí čerpadlo....takže čerpadlo?
jedná se o B5 1.6
Díky
jedná se o B5 1.6
Díky
21:09:27
24.09.2018
24.09.2018

RadovanSkodovkar
Neviete niekto čo by mohlo spôsobovať zdusenie motora (2.3VR5 AGZ) pri miernej akcelerácií? Napr. z 20ky na 2ke od 1300ot. Zdusí ho a po chvíľke ide.. Do výkonu bez problémov a bez zaváhania. Diagnostika bez závady. Ešte keď preraďujem pri kľudnej jazde musím skorej pustiť plyn pretože keď inak rýchlo zatlačím spojku tak otáčky trocha vyletia.. Či to nebude mať spojitosť.. Váhu vzduchu som čistil, spotreba normálna..
20:32:18
08.09.2018
08.09.2018

RadovanSkodovkar
-> Kocvin 08.09.18 19:58:56: Dobre, takže chyba môže byť tam.. Díky 

19:58:56
08.09.2018
08.09.2018

Kocvin
-> RadovanSkodovkar: No patří tam S6161.. S6162 má menší viskozitu a je primárně určená pro BMW..
19:38:12
08.09.2018
08.09.2018

RadovanSkodovkar
Neviete niekto aký môže byť rozdiel v servokvapalinách konkrétne medzi Febi S6161 (primárne pre VW group) a Febi S6162? Oboje sú zelené, prvá v zelenej pixle a druhá v bielej. Mám problém, že mi stále hučí servo po asi 5 preplachoch a výmene 3 čerpadiel.. Dával som tam kvapalinu tú Febi S6162 tak či práve v tom nemôže byť chyba... Ďakoválny za odpovede.. 

13:19:57
13.06.2018
13.06.2018

Kocvin
Auva.. 

22:55:01
11.06.2018
11.06.2018

RadovanSkodovkar
Čo si myslíte o tomto? RJ motora, biele fľaky sú oxidácia. Mohlo ju to zavraždiť?
13:30:18
10.06.2018
10.06.2018

suri
-> RadovanSkodovkar: podobné má aj 1,8 , tam som vymenil koncák a jazdí to už roky , tu bude chyba tiež v jednej , druhej alebo oboch veciach naraz , dal by som novú cievku aj nový koncák rozumnej značky
11:40:43
10.06.2018
10.06.2018

RadovanSkodovkar
-> MISCHO 10.06.18 08:09:41: Takto menil sa modul cievok aj modul zapalovania, ten modul je 071905143 ako písal suri. Kostru prekontrolujem. Sviečky som nemenil ale tie hádam nemôžu odjebať cievku..
-> suri 10.06.18 09:24:13: Jo malo by to byť AGZ, moduly boli všetko použité značku ti teraz nepoviem. Menil sa aj koncový výstup. Ono tam je ešte jeden problém, že po nejakej chvíle ako to beží tak to zhasne ale nebude to ani na teplote závislé. Nedá sa to potom naštartovať napr. 5 minút.. Potom normálne naštartuje a zase ide chvíľu. Káble okolo RJ aj relátok som prekontroloval všetky, vyzerajú v pohode. Keď sa nedá naštartovať nepomôže ani keď na tvrdo spojím relátko čerpadla. Začína ma to auto srať
-> suri 10.06.18 09:24:13: Jo malo by to byť AGZ, moduly boli všetko použité značku ti teraz nepoviem. Menil sa aj koncový výstup. Ono tam je ešte jeden problém, že po nejakej chvíle ako to beží tak to zhasne ale nebude to ani na teplote závislé. Nedá sa to potom naštartovať napr. 5 minút.. Potom normálne naštartuje a zase ide chvíľu. Káble okolo RJ aj relátok som prekontroloval všetky, vyzerajú v pohode. Keď sa nedá naštartovať nepomôže ani keď na tvrdo spojím relátko čerpadla. Začína ma to auto srať

09:24:13
10.06.2018
10.06.2018

suri
-> RadovanSkodovkar: To je AGZ? aké to boli moduly? značka? koncový výstup si nový neskúšal ? 071905143 odchádzalo to
08:09:41
10.06.2018
10.06.2018

MISCHO
-> RadovanSkodovkar: predpokladam ze si chcel napisat namiesto cievky sviecky , pretoze pokial si dobre pamatam to auto ma jeden zapalovaci modul a svieckove kable . V prvom rade treba skontrolovat ci ma zapalovaci modul dobru kostru .Treba zmerat prechodovy odpor medzi modulom a - na baterke, za druhe sviecky si menil ?? Ako dalsi bod premerat kabelaz k RJ motora , ci nieje niekde predraty niektory vodic .
