Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19950 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.01.2015 do 13.10.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
12:03:19
13.10.2025
charon
-> ajok 13.10.25 09:37:42: Tydle by pasovat meli, ale jeste je mam v garazi v krabici, az se ty soucasny (taky z Lidlu, ale nejaká černo-modrá verze) rozervou úplně ... Nicmně za 300 neni co resit, zvlast kdyz to budeš mit jen na STK, tu chvili tam vydrží lecos
upraveno 1x, naposled 13.10.2025 12:03:56
10:41:01
13.10.2025
vhml
-> MVM 13.10.25 10:17:41: jj, to se proste musi ohrat a ject. Ale popojizdet s tou litinou je peklo na spotrebu.
10:17:41
13.10.2025
MVM
-> vhml 13.10.25 08:09:37: Fabii sedan 2.0Mpi jsme měli tenkrát pred cca 20lety novou v servise jako náhradní/předváděčku. Půjčili jsme si to tenkrát na cestu s klukama na Jänner Rally . A byli jsme překvapení jak málo to "žralo".. Jelo to fakt pěkně
10:02:02
13.10.2025
vhml
-> ajok 13.10.25 09:37:42: na popojizdky to zere to nesmysl no. Dlouhodoba do skolky a do kramu tam byla pres 8
09:37:42
13.10.2025
ajok
-> vhml 13.10.25 07:05:36: stryc ji ted chtel kupovat, 67 a byla hned pryc :(, slusne nejsou, ja velkej motor na hlavne zimni popojizdeni nepotrebuju a ani nechci
-> charon 13.10.25 08:57:42: tyto? www.lidl.cz/p/.../p100385 257?utm_source... pasuji?
08:57:42
13.10.2025
charon
-> ajok: A nebo koupit samolepící záplaty. Já v Octe ty potahy z Lidlu mám, tam je řidičovo opěradlo taky odrbaný na jednom obhu. Ale "jen" látka. Teď tam byly potahy 6 - 7 let než se rozpadly a opěrák se nezhoršil. Takže pro mě je to nejlepší řešení s poměrem cena/výkon.
A když se vzadu vozej děti (zvířata), tak jsou potaky taky výborný 1
08:09:37
13.10.2025
vhml
-> MVM 13.10.25 07:43:58: my měli vydechly 44kW OHV nestesti se sanim z 50kW 3

Ten 74kW 16V by mel mit nějakou krátkou prevodovku ale. Naopak ten dvoulitr mel snad stejnou s naftou. Ale on i ten projev motoru byl znacne naftovej.
07:43:58
13.10.2025
MVM
-> vhml 13.10.25 07:05:36: Měli jsme 1Fabii 1.4 16V jako instruktorský na okruhu v Brně. Auto bylo vyrámovaný a jen dvě sedačky vepředu. Jinak naprosto sériový auto.
Za mě to prostě "dole" nejede,potom se to na chvilku probere a to je všechno. Ve spojení se sériovou převodovku je to takový typický honění seriovky s přetáčením mororu k omezovači.
Věřím že když je k tomu poskládanákrátká prevodovka, může to být celkem fajn.
Ale ve Fabii bych to nechtěl
07:05:36
13.10.2025
vhml
-> Tomaso435 13.10.25 07:04:00: jj, ta dvoulitrova fabie nam nalozena zrala min jak 1.4 3 Pri zasadne jiny dynamice jizdy 3
07:04:00
13.10.2025
Tomaso435
-> ajok 13.10.25 04:45:37: no jo no. Koukám tady diagnóza je všude stejná. Koupit co nejslabší auto a stát mu pořád na krku a tvrdit jak to žere.....
06:55:14
13.10.2025
ajok
-> charon 13.10.25 06:43:08: to v autech nevedu :), ale na STK to asi bude reseni...
06:43:08
13.10.2025
charon
-> ajok: Potahy se ta vec jmenuje ... Za 400 KC celočerné z Lidlu
04:45:37
13.10.2025
ajok
-> Tomaso435 12.10.25 21:28:59: ja s ni jezdim teda za vic, nez s 50kW, jak se snazim z toho neco dostat :), pod 8 se skoro nedostanu3

Jeste se chci zeptat, jak resite prosoupany operak od nastupvani, ted uz za to vyhazuji na STK a mame to na obouch ovcich, ja to mel, uz kdyz jsem ji koupil a nezhorsilo se me to, proste pri nastupovani se o to nesoupu a pytle nemam, tak tam nasit asi nejakou zaplatu. Ale horsi na te nafte, tam to bylo asi stejne a ted uz tam chybi i kus molitanu a navic tam jsou pytle :/. Jeden operak mam, ale nevim, jestli to neni spolujezdec (bral jsem z toho molitan do sedaku), ale je bezpytlovej z nejake 97, tak nevim, jestli to lze nakombinovat a latka je jina, navic neni pro ten bag :/. Dekuji.
upraveno 1x, naposled 13.10.2025 05:03:19
21:28:59
12.10.2025
Tomaso435
-> ajok: sací je tam z juniora. Nebýt toho. Nepoznal bys rozdíl mezi 44 a 50kw. Nabízela by se tim pádem jen jedna motorizace.
Ale rozdíl je tam krásně ve spotřebě. Se serii 44kw se dalo jezdit lehce nad 4l. S 50kw toho nedocílis ani s trasou pod kopec...
21:01:11
12.10.2025
ajok
-> Nwkt 12.10.25 20:35:15: tak proc se to deje? ja to taky nechapu...
cimbu.cz/chiptuning-skoda -fabia-1-4.html
citace:
Protože výrobce z marketingových důvodů záměrně snižuje u tohoto motoru výkon, mimo jiné též menším průměrem sacího potrubí, je nezbytné spou s úpravou programu též vyměnit sací potrubí.

Nedavno se to tu nekde probiralo, bylo toho dost...
20:35:15
12.10.2025
Nwkt
-> ajok: Tak já ti řeknu, že fakt na takový kokotiny nikdo čas ani chuť nemá 3
20:33:59
12.10.2025
ajok
-> Nwkt 12.10.25 20:29:53: no prave asi jo3
20:29:53
12.10.2025
Nwkt
-> ajok: Určitě na takovýhle blbosti je v automotive čas 3
19:45:46
12.10.2025
ajok
-> Milan 136 11.10.25 07:31:21: neslo, milion pokusu, tak jsem zkusil pripojit na motorek 20V - parkinson baterii a odskocil a ted normalne funguje9 lecba sokem, ale rozeberu a mrknu, kde muze byt problem, premyslim i mu zrusit safe
-> Bukaj 11.10.25 08:09:49: jj, to mi je jasne... spis jsem myslel, jestli treba u nizsich vybav zamerne nezhorsovali nejake veci, ikdyz to vyslo ve finale draz, jak se dnes stava7
08:09:49
11.10.2025
Bukaj
-> ajok 11.10.25 01:13:13: V automobilovém průmyslu byl design vždy na horních stupních žebříčku priorit...
Proč myslíš, že třeba model 80 dostal plastové hranaté pokličky na 14" ráfky místo chromovaných oblých? Nebo 105GL kovové nárazníky černě lakované místo chromovaných? Prepregy dostaly lepší výbavy a ty nižší stále měly chromované. Kliky dveří, klínky gum čelního a zadního skla, stěrače (ty tedy byly přes nerez lakované stříbřenkou, aby neoslňovaly odlesky řidiče), lišta zadního čela, doplňky masky... To vše se postupně z "chromu" (většinou leštěného nerezu) postupně modernizovalo na plast nebo matné černé lakování.
Ty prahové a střešní lišty byly poslední prvek, který na 742 vydržel v lesku od vrcholné éry 2. poloviny 70. let (GLS).4
07:31:21
11.10.2025
Milan 136
-> ajok 11.10.25 01:13:13: Zkus odemykat/zamykat a klepat kladívkem přímo na zámek. Většinou to pomůže. Ale už jsem ho taky musel rozlomit velikým šroubovákem.
02:12:17
11.10.2025
ajok
koukam, ze to po dobrym asi nepujde
OCTAVIA zaseknuté dveře řidiče

jak pise saskyn, jezis taky trpel,
Zaseklý ZÁMEK 😡LEON | OCTAVIA | GOLF 🤷‍♂️ Co dělat: POSTUP Makej sám_57 #bezkomprese #seat

upraveno 1x, naposled 11.10.2025 03:23:29
01:13:13
11.10.2025
ajok
-> Bukaj 10.10.25 19:56:38: aha, tak uz tehdy trendy? a zajimave, ze nejvyssi vybavy ne, tak jestli to naopak uz tehdy nebyl marketingovy tah

Jak otevru nefunkcni safe zamek? uz jsem urval tapec... a stejne to neotevru. ty dvere nejdou otevirat uz asi 3 roky, premyslim ten zamek rozsekat majzlikem :) nebo existuje neco sofistikovanejsiho? Dekuji.
19:56:38
10.10.2025
Bukaj
-> ajok 10.10.25 10:20:58: Protože v půlce osmdesátek byl "chrom" přežitek a frčely černé matné plasty. Tak se v AZNP rozhodli, že půjdou s dobou a v roce 1986 (pro model 1987) ty skladové nerezové střešní a prahové lišty začali stříkat matnou černou, poté, co došly zásoby nerezových skladovek (někdy počátkem roku 1987) přešli na levnější a lehčí hliníkové (taktéž černě lakované) s plastovými konci.
Jen u vozů výbavy GL (a tedy i coupé) zůstaly leštěné nerezové prvky až do ukončení výroby zadomotorů...4
10:23:12
10.10.2025
palinator
-> ajok:
Ty okapničky a lišty jsou hliníkový v matném laku...
10:20:58
10.10.2025
ajok
-> Sita 10.10.25 07:36:37: aha, ja nerez na rapida jeste pridaval :)
pamatuji, ze nejaka eMka mela taky matne prahove listy a okapnicky, myslel jsem, ze chteli usetrit za nerez nebo to byl matne cerne nabarveny nerez?
07:36:37
10.10.2025
Sita
-> ajok 09.10.25 22:52:16: neloupe se to, ale jednak se mi to nelibi (na bilym to jeste jde, na tmavym aute je to imho hroznej nevkus) a druhak i kdyz jsem hodne investoval do chemie, tak nektery mapy od zaschly vody na tom nejdou rozlestit. A taky viz skoda-virt.cz/cz/.../1954 60-listy-kolem-oken-lp-lz- dveri-na-o4-style

edit: ale jen pro prehlednost: jsou 2 nebo 3 varianty tech list? Ambition obyc, Style chrom, RS/Sportline cerny leskly nebo RS ma stejny jak Ambition?
upraveno 2x, naposled 10.10.2025 07:45:27
22:52:16
09.10.2025
ajok
-> Sita: se to uz loupe? to nechavaji delat v chine nebo kde? nektery ty "pochromovany" plasty se loupou a nektere drzi,ale dnes to uz asi pres 10 let neda, me se to cerny moc nelibi, ale tak asi lepsi, nez oloupany 4
22:36:11
09.10.2025
Milan 136
22:35:25
09.10.2025
Milan 136
-> Sita 09.10.25 13:25:00: To bys musel vyměnit ty stírací těsnění a komplet těšení skel. Což se asi moc nevyplatí. Nejjednodušší bude nechat to polepit.
21:01:44
09.10.2025
Sita
-> palinator: bohuzel 3
18:02:05
09.10.2025
palinator
-> Sita:
Takže Enyaq Sportline? 1
16:16:14
09.10.2025
Sita
-> Syny 09.10.25 14:19:40: chrom je moje prokleti uz od 13 let kdyz jsem mel fichtla, vsecho se to loupalo a neslo s tim nic udelat, toho jsem se zbavil az prechodem na simsona a MZ, pak mi v 95 dal deda Toyotu s chromovejma naraznikama, v dobe kdy nejvic frcely plastovy narazniky a dokonce uz i v laku, to jsem resil skodovkama, pak byl chvili klid s Borou a ted jsem v tom zas az po usi. Kdybych mel na vyber dve stejny auta, vezmu to s cernejma doplnkama, ale v bazaru si moc nevyberes 3
upraveno 2x, naposled 09.10.2025 16:17:33
15:43:29
09.10.2025
Jakub05
-> StepaNoFUN: Já před nedávnem dělal na O3 2. rozvody, aktuálně 425000.
14:19:40
09.10.2025
Syny
-> Sita: Si nesmis kupovat tak vysokou vybavu 1
13:39:48
09.10.2025
Jura_Favorit
-> Sita 09.10.25 13:33:13: to nemohu posoudit. Mám dva roky kapotu potaženou PPF a nedělá to nic, ale tohle je zas něco trochu jiného... Jinak k té výměně, nevím, jakto má O4, třeba u S3 jsou z profilu těsnění demontovatelné. Nechával jsem to na LZ dveřích na záruku dopasovat, bylo to i s obkladem sloupku úplně mimo 3
13:35:21
09.10.2025
Sita
-> minno 09.10.25 13:32:23: hm, takze jedine shanet nejakyho chrom fanatika, kterej by to se mnou vymenil za obyc?
13:33:13
09.10.2025
Sita
-> Jura_Favorit 09.10.25 13:31:55: jo to jsem zahlidl, ale asi bych se toho rad zbavil uplne. Navic ty folie prej moc nesnesou wapku?
13:32:23
09.10.2025
minno
-> Sita: lnk.sk/fho16 3

Tie chrómy sú často súčasťou tesnení, takže ostáva to kompletne pomeniť za nechróm tesnenia. A to nové origo kupovať nechceš.
13:31:55
09.10.2025
Jura_Favorit
-> Sita 09.10.25 13:25:00: často se to řeší folií, dělá to každý lepič PPF / wrap, říká se tomu dechrome folie...
13:25:00
09.10.2025
Sita
nevite nekdo co by u O4 style obnaselo zbavit se "chromu"? zatim by mi stacilo aspon zvenku 1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Sita vložen 09.10.2025 13:25:00
upraveno 3x, naposled 09.10.2025 13:28:49
12:47:43
09.10.2025
StepaNoFUN
-> Milan 136 09.10.25 12:36:40: Kolega ma na O3 Scout myslim pres 320tis...
12:46:12
09.10.2025
minno
-> palinator: 52
-> Milan 136 09.10.25 12:36:40: Pekne. Ale jedným z faktorov bude aj to, že ten nájazd dala za 4 roky.
-> ajok 09.10.25 12:39:20: Tak tá modrá trojka už má vymenené všetky dvere a neni na nej poznať, že tomu niečo bolo1
12:45:14
09.10.2025
palinator
-> Milan 136:
Ale ty plastový lemy vypadaj úplně normálně jak u Elroqa 3
12:44:32
09.10.2025
vhml
-> Milan 136 09.10.25 12:36:40: přitom O3 nakonec ani nemá nějaký systematický chyby ne? Že by tam něco konkrétně hnilo nebo odcházelo
12:39:20
09.10.2025
ajok
-> Milan 136 09.10.25 12:35:10: ani se nezda, uz daval vetsi vrak tu trojku, co ji nedrzely ani kliky :)
12:36:40
09.10.2025
Milan 136
O4 z února 21.
Když si vzpomenu jak se tu se mnou jistý T#2 hádal, že podle zaručenýho infa už O3 nevydrží víc než 1003
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 09.10.2025 12:36:40
12:35:10
09.10.2025
Milan 136
-> minno 09.10.25 11:43:21: Tvl. Slušnej vrak. Takhle jsem měl opravit černou3
11:59:56
09.10.2025
palinator
-> minno:
Jenže tahle Ovce k tomu potřebovala dvojnásobek času a čtyřnásobek ujetých kilometrů.

A stejně pořád vypadá líp 3
11:43:21
09.10.2025
minno
O2 sa už dostávajú do etapy života, ako boli kedysi Š1201
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od minno vložen 09.10.2025 11:43:21
Extreme Tyres