-> Jarda: jestli ti muzu kecat do provoznich kapalin, tak se u toho PD vykasli na normu 505.01 a dej tam 505.00, ktera plni ACEA A3/B3 ale uz ne C3 nebo C4.
C3+ uz jsou EKO oleje pro auta s DPF, ktere maji proti starsim olejum mnohem min protioterovych aditiv, coz je smrt pro predpotopni konstrukci ventiloveho rozvodu na 8V PD.
-> Milan 136: nojo no, kdyz chteji lidi levne veci, tak obvykle dostanou presne co si zaplatili. Bohuzel, mistr Janda neni zrovna z nejlevnejsich
-> saskyn2: ona dobra uprava neni jen o tom jak moc to jede.
Kazdy motor se da narvat tak, ze pojede jak streleny do prdele, ale kdyz se turbo pretaci daleko za hranici ucinnosti kompresoru, EGT uz na petku leze k 1000 stupnum a celkove je to udelane stylem po nas potopa, tak to je proste spatna uprava, i kdyz technicky je treba provedena spravne.
Obecne si myslim, ze neni mozne neco do auta nahrat, shrabnout penize a bez doladeni to poslat pryc. To si muze dovolit OEM s konzervativne nakalibrovanym SW na novych motorech, ktere se chovaji vsechny plus minus stejne, ale jeste jsem nevidel, aby upravu na starsim motoru nebylo nutne individualne doladit.
-> suri: to ti nereknu, upravu na tenhle motor jsem na vlastni oci nikdy nevidel.
Nicmene obavam se, ze minimalne u nas se nikdo vyvojem seriozni upravy pro 3,6 nikdy nezabyval a vsechny "chipy" budou mit maximalne lehce pridany predstih a mozna lehce polecenou bohatost v rezimu ochrany komponent.