skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
07:22:17
20.03.2017
20.03.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: to je v pohode , sú horšie miesta, tu ide spojler a je to celé zakryté -> Milan 136: pár túrb bolo ale asi všetko v záruke , už som o tom ani nepočul potom
07:17:46
20.03.2017
20.03.2017
profman
Potrebuju poradit, po vymene brzdovych celisti a dotazeni rucky zacala piskat kontrolka brzd. Lanko rucni brzdy je povolene jako bylo pred tim. Brzdovky je dost. Kontrolka nesviti stale ale nepravidelne treba po 5km. Ted neni zrovna cas na nejaky pokusy. Po cem mam jit? Diky
06:39:02
20.03.2017
20.03.2017
Syny
-> Nwkt: V tech 130ti jeste i jo, pak se to ale zacina uz rapidne zhorsovat :)
21:47:17
19.03.2017
19.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> suri 18.03.17 13:28:12: Přijde mi to takové trochu barevně antikorozně ochranně úsporné.
20:53:02
19.03.2017
19.03.2017
Milan 136
Jinak z tech dvou bych sel taky do 1.4 tsi. Jak rika suri, maximalne se da sada rozvodu s prestavovacem a je to v pohode.
Obcas se taky pridirala hridelka klapky obtoku v turbu. Ale nic castyho nebo se vyskytujiciho na vsech autech
Obcas se taky pridirala hridelka klapky obtoku v turbu. Ale nic castyho nebo se vyskytujiciho na vsech autech
20:44:48
19.03.2017
19.03.2017
suri
-> blue-dog 19.03.17 20:42:34: tak 1,4 je kopec súkromných áut , málo km a dobré výbavy aspoň čo som videl ...
jednu som kedysi v ponuke mal , dokonca mala aj strešné okno čo som vždy chcel ale nakoniec som nemenil a nechal si čo mám
jednu som kedysi v ponuke mal , dokonca mala aj strešné okno čo som vždy chcel ale nakoniec som nemenil a nechal si čo mám
20:42:34
19.03.2017
19.03.2017
blue-dog
-> suri: díky za radu, my jsme se dívali na tu 1.4 TSI a nevěděli jsme právě poruchy a dynamiku. Ale asi půjdeme do té 1.4 TSI.
20:37:21
19.03.2017
19.03.2017
suri
-> Milan 136: jj bez spojlera
20:36:45
19.03.2017
19.03.2017
suri
Všetko je o prioritách , osobne by som šiel do 1,4TSI , tá v podstate okrem hrkotejúceho prestavovača vačky nemá nejaké extra problémy , a aj ten prestavovač a rozvod po výmene je väčšinou už nafurt .. má to 6 stupňovú prevodovku , lepšiu spotrebu , lepšiu dynamiku
1,6mpi je starší bezproblémový motor pokiaľ nežerie olej , spotreba vyššia , výkon horší , na dialnici celkom vysoké otáčky motora ...
záleží na prioritách no , u vás v čr je kopec 1,4tsi vo výbave v akej 1,6 nenájdeš , elegance, navi , xenony a iné , kopec pekných kusov
1,6mpi je starší bezproblémový motor pokiaľ nežerie olej , spotreba vyššia , výkon horší , na dialnici celkom vysoké otáčky motora ...
záleží na prioritách no , u vás v čr je kopec 1,4tsi vo výbave v akej 1,6 nenájdeš , elegance, navi , xenony a iné , kopec pekných kusov
20:33:20
19.03.2017
19.03.2017
Milan 136
-> suri: ja porad koukam, co to je divnyho nahore na fotce a on to naraznik...
Dneska jsem odrezil a ocistil ten nosnik, tak jeste nabarvit a bude to fajn :-)
-> vlkousek: oboje ma svy mouchy
-> MisakusX: tovarni lpg spolehlivy? To je asi nejaka nahoda. Prodali jsme jich par a des a hruza. Nekolikrat dokola vymeneny snad vse krom nadrze...
Dneska jsem odrezil a ocistil ten nosnik, tak jeste nabarvit a bude to fajn :-)
-> vlkousek: oboje ma svy mouchy
-> MisakusX: tovarni lpg spolehlivy? To je asi nejaka nahoda. Prodali jsme jich par a des a hruza. Nekolikrat dokola vymeneny snad vse krom nadrze...
20:30:35
19.03.2017
19.03.2017
blue-dog
-> MisakusX: díky za odpověď, o té 1.6 mpi uvažujeme + mám ještě dotaz jaká je akcelerace auta když je naložené, máš zkušenost? V zimě jezdíme na hory takže proto se ptám.
20:23:39
19.03.2017
19.03.2017
Nwkt
-> MisakusX: Tichý na dálnici? To bych teda neřekl
20:21:08
19.03.2017
19.03.2017
MisakusX
-> vlkousek: Mám skvělou zkušenost s 1,6 MPi 74kw (2012) v kombinaci s továrním LPG. auto má najeto 250 000, olej nežere a podle servisky s motorem problém nikdy nebyl. Není to žádný trhač asfaltu, ale je to dynamicky tak akorát i na předjíždění na okreskách, nechá se hezky vytáčet. Motor je tichý i na dálnici, prakticky není slyšet, jen takové ševelení, servis je levný, díly do motoru také. Problém je, pokud žere olej, ale to je tak nějak u každého auta.
20:14:49
19.03.2017
19.03.2017
blue-dog
Potřeboval bych poradit, chtěli by jsme si koupit škodu Octavii 2generace, ale nevíme jaký motor, přemýšlíme nad 1.6 mpi a 1.4 tsi, máte někdo z vás zkušenosti s těmito motory a který je podle vás lepší. Máme zájem celkem o 1.4 TSI ale nevíme jaká je životnost atd. Předem děkuji za rady.
13:28:12
18.03.2017
18.03.2017
suri
-> Milan 136 18.03.17 11:40:52: paráda , gula musi byt , tato liatinova je super , aj super uchytenie nie ako tie westfalie
11:40:52
18.03.2017
18.03.2017
Milan 136
Paku jsem mel vyndanou, vse radne vycisteno, promazano. Chodi to krasne ted
11:38:27
18.03.2017
18.03.2017
Milan 136
-> suri: Hak by byl. Na to, ze jsem z toho sekacem odsekaval asi 3mm vrstvu rezu, tak to nevypada tak spatne. Je to vyrezly, ale nevadi. Bude to stejne ulozeny v rezerve...
02:07:57
18.03.2017
18.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 17.03.17 21:05:20: Ale na prodeje nových i ojetých to očividně vliv nemá.
22:14:56
17.03.2017
17.03.2017
Milan 136
-> saskyn2: jojo, pohled do sacich kanalu na 1.8/2.0 TSI je super. Kdyz se menily sani na zaruku, tak to takhle vypadalo i ve 20 tkm
21:05:20
17.03.2017
17.03.2017
saskyn2
CCZA najeto poctivých 80. Takhle vypadaji ventily. Já pořád říkám na servis zlatá nafta.
19:55:06
15.03.2017
15.03.2017
Syny
-> palinator: Slusny parametry. Docela by me zajimalo, jak se to projevi na zivotnosti celyho motoru a vseho kolem... Pac 445 Nm je uz docela sila :)
19:42:55
15.03.2017
15.03.2017
Jarda/felda
-> palinator 15.03.17 19:13:27: je to možný něco takovýho měl
19:40:02
15.03.2017
15.03.2017
castrol
-> palinator: mam dojem ze ano
19:13:27
15.03.2017
15.03.2017
palinator
07:16:03
14.03.2017
14.03.2017
jerrom
-> suri: díky moc
16:17:56
13.03.2017
13.03.2017
suri
-> jerrom 13.03.17 16:15:24: 1J0615301M 280mm
16:15:24
13.03.2017
13.03.2017
jerrom
Ahoj, byl by prosím někdo ochotný zjistit jaký rozměr předních kotoučů by měla mít tato Octavia I (TDI AGR) TMBGG41U822618435.
21:14:21
11.03.2017
11.03.2017
suri
-> minno 11.03.17 20:12:18: zapúzdrené sú tu len tie dve horné , výhody neviem ale v reále tam olej zrejme aj tak ide popri prachovke ... dole sú hriadele uložené vo valčekových ložiskách , hore tieto guličkové zapúzdrené , diferák kuželové a na kolesách ihličkové s plastovou klietkou ... je to veľmi pekná a jednoduchá prevodovka , a celkom kvalitne urobená ... ak sa tam mení odpovedajúci olej tak musí byť večná , však v tejto sa používalo kadečo čo tam nepatrilo , nemenilo sa , dostávala na prdel a to poriadne a aj tak je v peknom stave
20:26:39
11.03.2017
11.03.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt: Ještě jsem přední okno (naštěstí) nemusel měnit. Takže je tam stále bez dešťáku...
20:12:18
11.03.2017
11.03.2017
minno
-> suri: -> MVM: aha :)
-> suri: A ešte toto: Vždy som sa čudoval, aká je výhoda zapúzdrených ložísk s trvalou tukovou náplňou v prevodovke? Menšia hlučnosť? (lepšie vymedzené vôle ložísk), alebo? Nevyschne ten tuk po rokoch? Nie je lepšie mazať to olejovou náplňou?
-> suri: A ešte toto: Vždy som sa čudoval, aká je výhoda zapúzdrených ložísk s trvalou tukovou náplňou v prevodovke? Menšia hlučnosť? (lepšie vymedzené vôle ložísk), alebo? Nevyschne ten tuk po rokoch? Nie je lepšie mazať to olejovou náplňou?
20:12:10
11.03.2017
11.03.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: To tam ještě nemáš to okno s dešťákem?
20:09:03
11.03.2017
11.03.2017
StepaNoFUN
Z "leštěnky" už zase děláme pracanta... Tohle je po první (nejmenší) fůře, monemntálně je bláto až na střeše...
19:02:42
11.03.2017
11.03.2017
suri
-> minno: náhon tachometra ,ale takú poruchu som ešte nevidel
18:59:59
11.03.2017
11.03.2017
MVM
-> minno: To je ozubené kolo náhonu tachometru. To druhé kolečko Ti buď spadne do převodovky .. a nebo v lepším případě zůstane na konci lanka tachometru
18:53:14
11.03.2017
11.03.2017
minno
-> suri: neviem identifikovať, čo je to žlté...vyzerá to ako tvrdý vosk z nového dielu :)
18:49:45
11.03.2017
11.03.2017
suri
-> minno 11.03.17 18:49:14: viz první foto
18:49:14
11.03.2017
11.03.2017
minno
-> suri: tak načo to rozoberáš, keď je to OK? :)
18:45:46
11.03.2017
11.03.2017
suri
inak na margo stavu , má to dosť ťažkých 274000km , ložiská na diferáku viz foto , stav celej prevodovky čo sa týka stavu ozubení a ložísk prevyšuje hociktorú koncernovú prevodovku ...
18:44:13
11.03.2017
11.03.2017
suri
Nedávno sa tu nadávalo že OIII prevodovky nič nevydržia, tak ja tu mám moju Feldovú , cárach jeden :D
20:09:32
05.03.2017
05.03.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt: Uvidíme co napíše. Kdyžtak se s ním zkusím nějak domluvit...
19:17:07
05.03.2017
05.03.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Akorát tam dělá takovej uni konektor z GME. Kterej rád vypadává, možná by ti tam mohl hodit nějakej automotive, pokud se domluvíš
18:56:06
05.03.2017
05.03.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt: Díky. Psal jsem mu..
16:06:09
05.03.2017
05.03.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: joshak@centrum.cz
07:10:09
05.03.2017
05.03.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt 03.03.17 09:40:24: To by docela šlo... Kde se to dá koupit, nebo objednat? Bylo by to asi jednodušší, než měnit tu komfortku a řešit další kraviny jako nový ovladače, atd...
10:22:05
03.03.2017
03.03.2017
Nwkt
-> Milan 136: Případně mám ELM a mobilní aplikaci ...
10:12:47
03.03.2017
03.03.2017
Milan 136
-> Nwkt: taky jsem na ten polar fis do dvojky koukal, ale je to zbytečný a drahý vzhledem k vlastnictví vag comu
09:47:52
03.03.2017
03.03.2017
Nwkt
-> Bohyn: -> Athlonek: Pěkná věcička, ale taky drahá jak prase