-> StepaNoFUN 04.07.21 15:06:43: Snímač teploty za výparníkem jsem dělal ve čtvrtek kamarádovi před barákem.
Během chvilky hotovo. Ale ofiko postup je přístrojovka ven no.
Ta svorkovnice na tempomat jde dovnitř protáhnout dobře. Ale musí se vědět jak no.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Cumper: ta svorkovnice jde vyhackovat a protahnout dovnitr. Ale jestli jsi to nikdy nedelal, tak to tezko das. To je asi jako kdyz nam nasluzebni fabii odeslo cidlo teploty v klime. Bylo mi receno - to sam nevymenis,nebo rozeberes pul auta. A on to mel za 25 minut hotovy. Ale prej kdyz to delal prvne, tak mel venku i palubku.
Benzín co tempomat nikdy neměl, model 2003 , Golf IV, ale je to stejne jak ovce.
Jde to vcelku v pohodě.
Jde to vcelku v pohodě.
-> Jarda: To asi ne, ten plast sundám (aspoň to tam vyčistím od bordelu a vyměnim pylovej filtr
a budu muset i ten motorek stěračů, ale hlavně že to nějak půjde :D Zevnitř bych to asi neudělal, nevim jak to tam je
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Cumper 04.07.21 02:46:38: myslis, ze se Ti to povede bez sundani plastu pod sklem ? ja teda vyndaval i motorek steracu...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Opravdu nikdo nevite ty poloosy, jak jsem chtel do sve 1.8T davat 6q, tak maji byt poloosy jine, ale je to jen dylka? nebo i jine kloubky? (prumer, drazkovani?) No zitra je rozeberu, osobne si myslim, ze bude praskla klec, kdyz ne, tak asi prehazim prave kloubky na levo a leve na pravo, jestli to teda vubec jde.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Opravdu nikdo nevite ty poloosy, jak jsem chtel do sve 1.8T davat 6q, tak maji byt poloosy jine, ale je to jen dylka? nebo i jine kloubky? (prumer, drazkovani?) No zitra je rozeberu, osobne si myslim, ze bude praskla klec, kdyz ne, tak asi prehazim prave kloubky na levo a leve na pravo, jestli to teda vubec jde.
-> Milan 136: Ok, díky za info
Tak snad to půjde
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> StepaNoFUN 03.07.21 17:11:55: na naftove 3h, ale mel jsem benzinovou kabelaz... a pak na moji jsem myslel, ze to budu mit za chvilku, ale celej den (nejak blbe jsem zapojil piny do RJ, jeste ze jsem nic neodpalil, je teda fakt, ze jsem byl ten den i v lese na houbach :)
Mel bych dotazek, jaky kloubky poloos prijdou na ATD 2004 4x4 6q? v eshopech mi jich to nabizi nekolik.... nebo byly ruzne a musim to vyndat a koupit podle nich? Diky
Mel bych dotazek, jaky kloubky poloos prijdou na ATD 2004 4x4 6q? v eshopech mi jich to nabizi nekolik.... nebo byly ruzne a musim to vyndat a koupit podle nich? Diky
A ešte celkom sranda je napojiť na už existujúci tempomat multifunkčný volant. Bez výmeny páčky, samozrejme...![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> StepaNoFUN 03.07.21 17:11:55: Jo to umím taky. Tu svorkovnici umím zevnitř ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Cumper 03.07.21 19:41:50: Vodní kanál. Prostě pod torpédem.
Jen páčka platí pro O2 a to jen od 2005 nebo 6. Už přesně nevím.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Cumper 03.07.21 19:41:50: Vodní kanál. Prostě pod torpédem.
Jen páčka platí pro O2 a to jen od 2005 nebo 6. Už přesně nevím.
-> Milan 136: Blbá otázka - co to je oddělovací prostor?
Četl jsem nějakej článek a tam právě vypinovávali nějakej konektor a zapojovali kabely kdesi pod předním oknem a jinde jsem zas slyšel že stačí vyměnit páčku a povolit to přes VAG, to zní líp![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak už jsem to asi zjistil, potřebuju páčku + kabel a ten kabel zapojit do tý svorkovnice v tom oddělovacím prostoru :D Je to tak?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Četl jsem nějakej článek a tam právě vypinovávali nějakej konektor a zapojovali kabely kdesi pod předním oknem a jinde jsem zas slyšel že stačí vyměnit páčku a povolit to přes VAG, to zní líp
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak už jsem to asi zjistil, potřebuju páčku + kabel a ten kabel zapojit do tý svorkovnice v tom oddělovacím prostoru :D Je to tak?
-> Milan 136 03.07.21 13:26:34: A když to někdo umí, tak asi 20 minut práce... Jsem čuměl jak péro z gauče, když to bylo namontovaný za 20 minut.
-> Cumper: Páčku + kabel a kódování
-> Cumper 03.07.21 12:27:35: Musíš mít svazek od páčky ke svorkovnici v oddělovacím prostoru.
Ahoj, chtěl bych se zeptat, o Octavie 1.9 ALH Elegance 2001, když bych chtěll namontovat tempomat, stačí jen vyměnit tu páčku a zapnout přes VAG tempomat, nebo se tam musí ještě tahat nějaký kabely? Díky ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Milan 136 28.06.21 21:40:08: -> StepaNoFUN 28.06.21 22:13:33: vsak jo, v lete to jde, ale v zime ty plasty praskaji...
u naftove jsem zavedl - na stridacku odsati a po dalsich 15tis.km vypusteni, u 1.8t to taky asi zavedu, ale s intervalem 10tis.km, jen jestli se mi tam povede z vrchu ten filtr![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
u naftove jsem zavedl - na stridacku odsati a po dalsich 15tis.km vypusteni, u 1.8t to taky asi zavedu, ale s intervalem 10tis.km, jen jestli se mi tam povede z vrchu ten filtr
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Milan 136: Tam je to naprostá pakárna. Sundat rohy. vyšroubovat pak 2 šrouby... :-/ Za to bych někoho kopnul do prdele.
-> StepaNoFUN 28.06.21 19:20:22: Ten plech na O1 je hodně blbě řešenej.
Jak řešení doma z jinýho auta.
Jak je to prostrčený těma bokama...
Jak řešení doma z jinýho auta.
Jak je to prostrčený těma bokama...
U lyžiny mě sere sundavat ty šrouby pod rohama nárazníku. Proto mám sice 4x4, ale pod motorem plast. :-D
-> palinator 28.06.21 11:37:57: davam je nerezovy![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml 28.06.21 09:55:33: trebas u moji 4koly mam 6 vrutu (melo by byt 8) a 5 sroubu - ochranny plech, nejhorsi sundat velkej plech a nedojebat plasty... v lete to jde, ale v zime vse praska :/
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml 28.06.21 09:55:33: trebas u moji 4koly mam 6 vrutu (melo by byt 8) a 5 sroubu - ochranny plech, nejhorsi sundat velkej plech a nedojebat plasty... v lete to jde, ale v zime vse praska :/
-> Jarda/felda: já tu mám nějaký vraky na díly takže zrovna tohle není problém. Hezký bývají pod zadním nárazníkem, tam nejsou tolik vystavený.
-> Jarda/felda:
Naštěstí jich ale obvykle není potřeba vagon. Horší je, když je člověk chce měnit kvůli korozi.
Naštěstí jich ale obvykle není potřeba vagon. Horší je, když je člověk chce měnit kvůli korozi.
-> saskyn2 28.06.21 10:22:53: oni ty "spešl vruty" jsou docela drahý ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Tvl a já to tam pak všechno co chybí poctivě dodávám a nadávám jakej kokot to tam nedal
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml:
Mě se ty vruty prohlašují za nadbytečné tak nějak samy.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Mě se ty vruty prohlašují za nadbytečné tak nějak samy.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2 28.06.21 10:01:10: aha
Na Sharanu jsou právěže 4. Resp 6, ale 2 jsem prohlásil za nadbytečné a Fabie kryt nemá žádnej.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: většinou 10-12 šroubů a problém to není, jen to je prostě práce navíc ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
To je takovej problém sundat ty 4 srouby navic, nebo to nějaký auta maj vymyšlený komplikovanějš? Voser je jen to pak zvednout zpátky a chytit šroub
-> palinator: jo když dojede auto bez šusplastu tak mam hned lepší náladu![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 28.06.21 08:28:44: to teda, meli mit tenkrat 1.8t to uz by se zadne nedochovalo![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No já si včera připravoval škodovku na technickou a když už jsem to na jámě otíral hadrem a předtím zjistil, že měrka oleje ukazuje už dost pod minimem, že to po těch několika letech zase vyměnim, protože u škodovky to snad ani není práce.
Špunt jsem povolil lehce, filtr jsem povolil rukou, nalil 4 litry oleje, otřel šusplech a hotovo.
Taková lahoda když nikde nic neteče, člověk není zasranej jak debil a ke všemu luxusní přístup.
Je až s podivem, že ten olej na těch autech málokdo měnil kdy měl, když to jde tak snadno.
Špunt jsem povolil lehce, filtr jsem povolil rukou, nalil 4 litry oleje, otřel šusplech a hotovo.
Taková lahoda když nikde nic neteče, člověk není zasranej jak debil a ke všemu luxusní přístup.
Je až s podivem, že ten olej na těch autech málokdo měnil kdy měl, když to jde tak snadno.
-> saskyn2 27.06.21 20:02:10: ja kdybych se nejel navecer koupat, tak bych to naredil vodkou :)
-> 11mAjA11 27.06.21 18:50:54: jj, treba kolega rika, ze japonci to takto nemaji... a k tomu dratu, tim jsem v zivote snad nic neopravil u niceho :), spis izolepa a zdrhovacky :)
-> 11mAjA11 27.06.21 18:50:54: jj, treba kolega rika, ze japonci to takto nemaji... a k tomu dratu, tim jsem v zivote snad nic neopravil u niceho :), spis izolepa a zdrhovacky :)
-> saskyn2: Tak protisluzba samozrejme, ale hlavne to bylo mysleny jakoze mi jinymi slovy rekl, ze to on nebude delat, protoze je to dost pakarna a ze jsem si nemel kupovat 4x4. :-D
-> StepaNoFUN: Tak tam předpokládám nějakou vzájemnou protislužbu. Já taky takhle občas opravuji kámošovo F1, on mi zase poradí s kotlem.
Jinak k Jardově otázce co člověk má chlastat, já mám ted 3 pivo a měním olej a trochu mě překvapilo asi 10kg bláta na plastu pod motorem, ale jinak fajn nedělní večer
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak k Jardově otázce co člověk má chlastat, já mám ted 3 pivo a měním olej a trochu mě překvapilo asi 10kg bláta na plastu pod motorem, ale jinak fajn nedělní večer
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2: Mě bylo řečeno - až Ti odejde spojka, tak to přivez. Udělám Ti tady místo na jednom zvedáku, řeknu Ti co a jak a až si vyndáš přední nápravu a podobný pikačoviny, tak Ti půjdu pomoct. :-D
-> 11mAjA11: já třeba tyhle starý verky dělám nerad. Je to vždycky všechno strašně zasraný člověk má ruce jak negr, nic nejde pořádně povolit...raději dělám čistý věci třebaže složitý u kterých musíš přemýšlet. A konkrétně se spojkou na 4x4 se vůbec nedivím tomu Jardovymu kámoši že ho s tím poslal do prdele, já bych to taky nedělal... ted mě čeká setrvák dsg 4x4 a ač je to oprc a radost z toho nemam, tak to udělám raději než O1, aspoň to ty lidi normálně zaplatí a nemyslí že jim budu dělat spojku na 4m za 3000...
Mě nejde o to jestli to spadne nebo nespadne, mě jde o to že posuzujes komplikovanost toho auta podle toho že to mastis v podstatě na zemi. Toto není objektivní měřítko bohužel, je to auto vyrobené v počítačové době a k opravě bohužel nestačí kladivo, šroubovák a kus drátu jako u 120 či žigula..bohužel je to poplatné době vzniku vozu a doby, kdy si ty auta lidi doma mastili sami jsou holt pryc..mě se na těch autech třeba dělá dobře, vím co a jak, co bude zader a co půjde lehce, Ovce, Golf IV, Passat B5 / 5.5, Sup 1, to sou auta co se týče mechaniky jednoduché, když se zjebe elektrika může to být problém, ale ne neřešitelný (nebavím se o tom že ti chcípne jednotka někde na cestě v úplne prdeli světa, to se stává tak málo že je to až skoro zázrak..). Prostě každý krám má svá specifika a je třeba to prostě tak brát..
-> 11mAjA11 27.06.21 13:14:27: mam pod tim i kozicky, to nespadne![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak kamos to nechtel delat v servisu a rikal, ze na zemi se do toho nemam ani poustet... :) ale zas jak bych to opravil treba v albanii, kdyz bych to nemel nacvicene... :)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak kamos to nechtel delat v servisu a rikal, ze na zemi se do toho nemam ani poustet... :) ale zas jak bych to opravil treba v albanii, kdyz bych to nemel nacvicene... :)
Jestli ono to nebude spíš tím, že se pod tím válíš po zemi ..
Dělat spojku na Octe 4x4 na spalkach na zemi není úplně ideální postup..když vidím ten disk a špalek..no raději nic...
Dělat spojku na Octe 4x4 na spalkach na zemi není úplně ideální postup..když vidím ten disk a špalek..no raději nic...
Co pijete pri opravach tehdle vw sracu? U nivy je vodka jasna, ale tady by to chtelo neco silnejsiho, nez birell :)
nevite teda, co by na tech budikach vse nechodilo? jako ja mam na 2,5 gen 3 gen z RS a neukazuje mi to otevrene dvere a neupozorni na rozsvicena svetla pri opusteni vozu, jinak mi funguje vse
auto.bazos.cz/inzerat/...
/polodot-budiky-skoda-octa
via-1.php
co mysli tou starsi generaci? ze jsou na comfort 2,5 gen? chtel bych je do naftove, ale ta je 2004... a urcite ma comfort 3 gen
co mysli tou starsi generaci? ze jsou na comfort 2,5 gen? chtel bych je do naftove, ale ta je 2004... a urcite ma comfort 3 gen
-> vhml:
1,6 TDI OII zabírala zprudka taky a myslim že od Fordu nic neměla.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
1,6 TDI OII zabírala zprudka taky a myslim že od Fordu nic neměla.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 21.06.21 08:56:29: jo, ta 4kola si nehrabne. Nevim jak u octy, ale rozjizdet se Sharanem je vcelku kumst. Bud to má turbo vyfoukly a je rado, že se to nejak rozjede, nebo se nafoukne a zacne to hrabat. Netrenovanej clovek ma dost problem se s tim rozjet nejak inteligentne, kdyz je to treba do kopce apod.
I spojka zabirá dost zprudka, ale to je tím, že vlastně přitlačák je ještě VW ale spojkový ložisko a dál, už je Ford.
I spojka zabirá dost zprudka, ale to je tím, že vlastně přitlačák je ještě VW ale spojkový ložisko a dál, už je Ford.
-> Syny: Viz -> SO545 20.06.21 21:56:09: , druhovýrobní setrvačníky prý často mají podstatně menší trvanlivost než origa. Takže čekám, kdy to přijde na 9-3SC, protože tam dvouhmotu měnil ještě kolega, musím se ho zeptat kdy přesně.
-> vhml 21.06.21 01:35:02: Jj, mam 220tis.km, ono u 4 koly jde pryc hlavne lamela, kdyz to clovek pridrzi
-> Syny 20.06.21 21:30:16: predpokladam, že to dělá na 1.8T. Tam ta dvouhmota netrpí jak u nafty. Při 300t jsem ji tam nechával, teď mám najeto 400 a nepozoruju, že by byla nějaká marná.
-> SO545 20.06.21 21:56:09: jj, taky to tak vidim, pro lamelu to je na setrvaku ok, pritlacak je trochu vydrenej... kdyby se na tom delala spojka jak na felde, tak necham preoblozit lamelu za 600,- promaznu spojkovy lozisko a bylo by, takhle dam teda toto: autodilos.cz/autodily/...
/sada-spojky-16649234
-> Syny 20.06.21 21:30:16: nikdy nevies co kupis...ak je v pohode kludne by som si ju nechal.
Menili sme na bratovom aute u nas v servise dvojhmotu a zakukala velmi skoro....uznana zaruka a vymena ...ale aj tak nepotesilo... Stara mala nalietane cca 600000km uz ju bolo pocut. Ta nova nedala ani 50000km...ale netvrdim ze je to pravidlo. Skor sa moze stat.
Ak je zotrvak vo fabrickej tolerancii a stav plochy pre lamelu v poriadku tak by som ho nechal ako je.
Menili sme na bratovom aute u nas v servise dvojhmotu a zakukala velmi skoro....uznana zaruka a vymena ...ale aj tak nepotesilo... Stara mala nalietane cca 600000km uz ju bolo pocut. Ta nova nedala ani 50000km...ale netvrdim ze je to pravidlo. Skor sa moze stat.
Ak je zotrvak vo fabrickej tolerancii a stav plochy pre lamelu v poriadku tak by som ho nechal ako je.
Nevim no, ja bych nespekuloval a nova spojka = i nova dvouhmota. I kdyby dvouhmota tedko jeste jaks taks sla, tak kolik najedes na novou spojku? 250-300 tkm? Jak asi bude vypadat ten setrvak byt v pulce tehle zivotonosti?
-> Jarda - zrušená registrace 20.06.21 15:58:03: viz Sixta třeba