
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
golf variant Iv tdi nebo octavia combi I tdi
prohledat
48 příspěvků (zobrazeno 1 až 48) od 08.03.2015 do 25.03.2015, založil/a rakosnicek
-> Syny: Jo ták, tak to je jiná 

-> jate-line: Ne ne, tyhle jsou tam od novoty a nebylo na ne sahnuto celou dobu. Srovnat je necham tedko prvne, protoze na vyhozeni jeste nejsou, ale zacinaj mit "dost". rovnou to spojim s malou udrzbou trmenu, cepu brzd atd. Snad to pak bude na nejakou dobu zase cajk.
-> Syny: Jo to bude tim jestli necháváš pravidelně srovnat, tak ta vrstva už je pryč :) Já na nich mám sice teprve 20tis(uplně ta nejlevnější sada od ATE), ale pořád to nemá hranku nic (a to s tím najíždím při seznamovačkách), kdežto ty Feroda totální tragédie a hnus, přední pořád zvlněné po srovnání klid do první brzdy ze 140 do nuly...horší sráče kotouče jsem neviděl.
-> U-Geen: JJ
-> U-Geen: JJ

-> Syny: to je vlastne fakt no. bys musel zaparkovat bez brzd aby to odskocilo. takze moje blbost.
-> U-Geen: Pistek se vrati, ale desticka ne. Pridrzuje ji tam takovej plisek. Tlak na kotouc sice nevyvyji, ale neodskoci od nej (maximalne par desetin mm). Takze kdyz zaprsi, tak to kolem ohnije a kdyz to dyl stoji, tak to i prihnije. Ale podezrivam ty desticky od ATE, ze maj v sobe nejaky ocelovy pilinky, ktery prave za A velice rychle obrzdily kotouce a za B prave prirezaj celou plochou.
-> jate-line: no jako... ma ted na predku ATE s povrchovou upravou a vzadu TRW s povrchovou upravou... ATE furt jak novy, TRW total zrezly. Oboje davano ve stejnou chvili... + teda ty ATEcka naprosto krasne citlive brzdej
-> palinator: me se na toledu totalne prihnil zadek. jinak asi trochu proti prilepovani pomuze aspon castecna repase - vycisteni a nakozervovani trmenu, ale se pistky rady vracely :)
-> Syny:
Takhle se mi přilepujou brzdy na Toledu furt.. stačí přes noc, když přijedu z vlhka. Desky RoadHouse, kotouče nevim.
Takhle se mi přilepujou brzdy na Toledu furt.. stačí přes noc, když přijedu z vlhka. Desky RoadHouse, kotouče nevim.
-> jate-line: Taky mam na aute ATEcka a kupodivu tam to lemovani kolem desticek je, kdyz auto dyl stoji. Dokonce kdyz auto stalo 3 tejdny, tak jsem se malem nerozjel. Kdzy uz jsem mel spojku skoro uplne pustenou tak se ozvala rana jako krava, desticky se oddtrhly, ja vyskocil kupredu a tejden mi brzdy kopaly, protoze na kotoucich zbylo nejaky svinstvo rezavy - nez se to obrzdilo. Kotouce i desky ATE :) To ze mi zacina reznout i brzdna plocha (u prednich) a maj hranu jako svin ani neresim. Mam je na aute 5 let - tedy nejakych 40tkm, jelikoz s tim ted moc nejezdim. V lete je necham prejet na soustruhu.
-> palinator: Jo, pak mi to taky došlo, ale ta samotná pumpa už pak myslím nebyla nijak zásadní...
-> dragon_cb_cz:
To cos dal za odkaz je ale bez pumpy. Jinak ano, neorigo se dá sehnat kolem 4t i s pumpou... Ale stejně - zlatě motory co maj pumpu na řemenu příslušenství.
To cos dal za odkaz je ale bez pumpy. Jinak ano, neorigo se dá sehnat kolem 4t i s pumpou... Ale stejně - zlatě motory co maj pumpu na řemenu příslušenství.

-> rakosnicek: www.skoda-dily.cz/eshop/0
38198119e-rozvody-1-9-tdi-
1-9-sdi.html tady máš na výběr rozvodové sady, za kolik ti to kdo vymění pochopitelně netuším...
-> rakosnicek: Rozvodová sada i s vodní pumpou je originál okolo 4 tisíc pokud se pamatuju... i s prací jsem to měl za 5500? Už nevím... není to žádná strašná raketa.
na kolik to cca vyjde??
-> rakosnicek: Nebo 5 let
aha díky tak že je načase je udělat
-> rakosnicek: 90 tisíc km.
neví někdo jaky je interval vyměny rozvodu na octavii tdi 66 kw?? rok 1999?? ted je tam najeto 240 tisic a dle servisky byly rozvody naposledy dělány při 150 tisícich.díky
-> palinator: Ano asi tím i jak je to vysoce nauhličeno.
-> jate-line:
Ale to je asi daný legováním materiálu ne?
Ale to je asi daný legováním materiálu ne?
Tak z vlastní zkušenosti můžu říct, že po výměně shitů od Feroda za ATE s povrchovou úpravou, pozoruju max při uplně totální nasolené sračce jemně vyznačené destičky po tři dny stojícím autě v hnusu zimním v létě uplně vůbec. V zadu to je tragédie, protože tam byly kotouče ještě dobré a to je úplná hrůza proti předním. Kámošovi jsem ted dával dozadu před zimou taky ATE a vůbec to nerezne. Ten jev když auto stojí a vyznačuje to okraje destiček tam vůbec není plocha vždycky chytne jenom jemnou povrchovou lišku, ale při prvním brždění to krásně celé zmizí.

-> jate-line: No povrchovka těžko zabrání korozi v třecí ploše ne? Tam totiž asi moc dlouho nevydrží...
-> jate-line: stejne zrezavi 

-> palinator: Jo tak, jako že na víceprvek buben jinde nebyl - už chápu... fakt netuším, prostě tam jsou 

-> Jirik_Tuňák1983: A proč tady tyto nesmysly jako ESP apod, když stačí kotouče s povrchovkou a je po rezavění :)
-> dragon_cb_cz:
Tak já to dedukoval z toho víceprvku, jestli by se jim vyplatilo předělávat konstrukci na bubny. Nevim teda jak to má 1,9 TDI-PD 74 kW v Tource, ale 1,6 75 kW měly ještě bubny, 1,8 už kotouče, a TDI od 81 kW taky kotouče. Na výbavě nezáleží - dneska se dá za kotouče dozadu připlatit na Rapida, možná i na další modely. Nevim.
Tak já to dedukoval z toho víceprvku, jestli by se jim vyplatilo předělávat konstrukci na bubny. Nevim teda jak to má 1,9 TDI-PD 74 kW v Tource, ale 1,6 75 kW měly ještě bubny, 1,8 už kotouče, a TDI od 81 kW taky kotouče. Na výbavě nezáleží - dneska se dá za kotouče dozadu připlatit na Rapida, možná i na další modely. Nevim.
-> palinator: Netuším, jestli to má něco společnýho s víceprvkem, ale ano prosím, máme zadní kotouče... jsem měl nějak pocit, že je maj všechny nesociální oktávky (usuzoval jsem z toho co máme v rodině a moje přirozená skromnost velela posuzovat obě jako nesociální - v rámci možností
Asi jsem fakt zmlsanej a nevděčnej...
A na dálném východě nevím, mě stačí jezdit po městě, ale případně by to určitě třeba Votičák řešil

A na dálném východě nevím, mě stačí jezdit po městě, ale případně by to určitě třeba Votičák řešil

-> dragon_cb_cz 10.03.15 09:03:25:
Ten víceprvek vzadu má kotouče i u 66 kW? A můžeš mi poradit nějakej delší kopec na Polabský rovině?
Já to řešim tak, že brzdim ručkou. 
Ten víceprvek vzadu má kotouče i u 66 kW? A můžeš mi poradit nějakej delší kopec na Polabský rovině?


-> Jirik_Tuňák1983: Střídavě oblačno 

-> dragon_cb_cz 10.03.15 09:03:25: A ty jsi koulenovrt? 

-> Jirik_Tuňák1983: No mě se to nestává ani u oktávky a ta pokud vím žádnej takovejhle nesmysl nemá 

-> dragon_cb_cz 09.03.15 21:00:07: U aut s ESP a vysoušením brzd se to většinou nestává.
-> palinator: No to já ted po zimě pozoruju taky, kde to chceš probrzdit když tu máš 3 měsíce kompletně s.ačky že 

-> palinator: Nesmíš bejt takovej kolenovrt a prostě občas taky brzdit... stačí jednou za čas sjet nějakej delší kopec a brzdit brzdama místo motorem a je vyřešeno.
-> jate-line 09.03.15 09:51:34:
Zjistil jsem, že pro moje běžný ježdění jsou zadní kotouče tak akorát pro zlost... dřív, než z nich půl milimetru sjedu, tak shnijou.
Zjistil jsem, že pro moje běžný ježdění jsou zadní kotouče tak akorát pro zlost... dřív, než z nich půl milimetru sjedu, tak shnijou.
a zase rakoviny



-> Petr98: Kámoš má Varianta r.v.99 a tam je taky problém nasoukat dozadu tři lidi a to má sedáky Recaro a řidičovu dal zpět původní, ale ony jsou dvojnásobně tlusté oprotí mým právě v r.v.04. A to jsou co se týče bočního vedení téměř nastejno u mě už je to o o dost lepší. A ve služebních OI po faceliftu je to hrůza, jak je to prosezené a co to je zač materiálově, sedíš jak na nevim čem :)
-> jate-line: nejspis mas pravdu, ale co jsem jel vzadu v nejake kokte i treba ve trech lidech, tak nasoukat ke mne do mojeho varianta dozadu tri lidi a jeste mit nejakou solidni pohohu za volantem, se rovna umeni. Treba v porovnani s thalii, co mam jako druhe auto, tak thalia je vzadu premiova limuzina.
A taky se musí porovnávat poslední verze IV Variant, která má vybrané sedačky jak píše Evžen např rv.04 s OI po faceliftu a místa je nastejno a dovolím si říct že Golf je materialově a vůbec designově sedačkou ohodně líp na tom než OI.(neberu li verze comfort a tak prostě klasika) Všechny Varianty mají oproti O vzadu kotouče, ale každý bude stejně chválit svoje 

-> havlik: tak staci udelat jiny vybrani sedacek a problem je na svete :)
-> havlik: to nevim, ale mam to doma, tak vim o cem mluvim.
-> havlik: 

-> Petr98: a jak se to stane když podvozková platforma je stejná? A sedačky jsou záměnný?
-> rakosnicek: V golfu je málo místa oproti koktě a na tažné mám 1400kg.
-> vhml: Si mohl říct dřív. Mohl mít jedno v celku na nd 

-> Nwkt 08.03.15 21:56:03: to neřeš. Tchán nechce Toledo, protože prej na Seata neseženeš žádný díly 

Dyť je to stejný, akorát v jiný kastli
zdravim
co je lepši? jak na spotřebu,náhrad dily.. kolik maji tyto auta na tažném? díky
co je lepši? jak na spotřebu,náhrad dily.. kolik maji tyto auta na tažném? díky