
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2456 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 18.08.2015 do 08.03.2025, založil/a Mantrabeach
-> Jarda/felda: -> saskyn2: Tady jeden plní za 4500,-.
Úplně stejný úkon jako psal Saskyn.

-> Jarda/felda: jestli jezdíš přes Prahu tak se klidně někdy zastav, já ti to za těch 1500 naplním, litr za 15 minut práce mě neuráží

-> saskyn2 31.07.24 23:18:35: tady to bude přes 2000
v ideálním případě počítají 2kč+dph za gram
a samo poplateček za použití mašiny





-> Jarda/felda: to naplnění když tě někdo neodrbe tak vyjde 1500, za hledání s formovacim plynem a cuchackou si kazdej rekne nekolikanasobne vic. Nejdriv to napln až budes vědět že to fakt uchazi tak můžeš resit dál. Když tam bude vyloženě díra jak kráva tak to ani plnička nenavakuuje a poznáš to ještě před naplněním. Malý netesnosti jsou nejhorsi
-> Milan 136 31.07.24 21:56:12: tak vzhledem k tomu že nevim co se s tim dělo předtim .....
navíc vysoušeč by měl být součástí chladiče





-> Jarda/felda 31.07.24 14:06:33: Vzhledem k vysoušeči by se to nemělo dělat, ale hrubá netěsnost se dá zjistit, když tam foukneš vzduch normálně ofukovací pistolí. A pak zase vypustit. Na drobný úniky pak holt formovací plyn v lahvi a natlakovat.
-> Jarda/felda: Tak bud tam foukni jen trochu s UVckem a pak prolejzej, kde by mohl být problém s infralampou a brýlemi. Nebo se tam fukne směs a detektorem se to očuchá. To je samozrejme presnejsi, protože UVckem opravdu nenajdes uník na výparníku uzavřeného v topení.
Připíchnu to sem, dá se doma nějak otestovat těsnost klimy ? Nechci tam nechat nafouknout 750g abych pak zjistil že je tam netěsnost a chladivo mi vyfučí ven
věc se má tak že zhruba dva měsíce mám Navaru s prázdnou klimou (už jsem jí tak koupil) s tim že vim že byla bouraná takže se něco na předku měnilo- klimachladič neměl dotaženej spoj ale jestli je origo či jiný netušim

věc se má tak že zhruba dva měsíce mám Navaru s prázdnou klimou (už jsem jí tak koupil) s tim že vim že byla bouraná takže se něco na předku měnilo- klimachladič neměl dotaženej spoj ale jestli je origo či jiný netušim
Mx5 NB 1,8 co používáte za rozvody a co všechno ideálně s nima vyměnit ? 

-> palinator: Opravit jo, ale jak píše Vítek - zanedlouho to začne jinde. Jakmile je ten vrchní lak zestárlý změnami teplot a vlivem UV záření, tak už stačí málo (kamínek, prasklinka), aby to hnedle vylezlo na povrch

-> palinator: No ono to možná úspěšně zastavíš na jednom místě, ale za chvíli se to stejně bude loupat jinde... takže nakonec tak jako tak lakuješ celý.
-> Bukaj:
Pokud by to tak šlo, tak by se to dalo opravit rozstřikem ne?
Pokud by to tak šlo, tak by se to dalo opravit rozstřikem ne?
-> palinator 16.02.24 12:22:32: Tak prevence je neparkovat v zimě venku. Ideálně ani v létě...
...zasavit to asi nebude tak velký problém (zalít okraje bezbarvým lakem, aby zatekl pod to odlupující se), ale bude to stejně hnusný, takže to nemá smysl...
...zasavit to asi nebude tak velký problém (zalít okraje bezbarvým lakem, aby zatekl pod to odlupující se), ale bude to stejně hnusný, takže to nemá smysl...
-> palinator: Právě. Já měl pár let zpátky dotaz n Appleho úplně stejnej, když jsem se byl mrknout na Saaba ve fakt zajímavej a vzácnej barvě, kterej už tím ale byl taky "napadenej"...
-> dragon_cb_cz:
Vcelku normální dotaz, takovej hezkej, milej, laickej, naivní. Nic ve zlém. Kéž by ta rakovina na tom bezbarvým laku šla zastavit.
Vcelku normální dotaz, takovej hezkej, milej, laickej, naivní. Nic ve zlém. Kéž by ta rakovina na tom bezbarvým laku šla zastavit.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele a co přesně je na tom k smíchu? To je vcelku normální dotaz, ne?
-> Bukaj: Nojo, fijat a taliani
To sem blbec 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jiné téma, ne? Není náhodou Giuletta A-R?

-> havlik: Tak ve většině teď koukám že z Accorda type R..
Jinak je mnoho edic, já se v tom zase nějak extra nevyznám.
Měl jsem za to že se tam dávaly ještě sr3, ale to bylo asi pouze pro edice a jinak to končilo 4kou.
Jinak je mnoho edic, já se v tom zase nějak extra nevyznám.
Měl jsem za to že se tam dávaly ještě sr3, ale to bylo asi pouze pro edice a jinak to končilo 4kou.
-> havlik: Mají vyšší oporu okolo nohou. EU verze ji mají nízkou. 7,8,9. Starší řady mají oldschool RECARA sr2, sr3.
-> czechino: co jsou hluboký recara jen pro jpn? hlubší sedačky snad měly všechny 7čky
-> růža: Jasný, to jezdilo dříve závody, původně asi import RHD jelikož to mělo hluboké RECARA a to mají jen JPN verze a ještě něco co už nevím, asi poloha map sensoru.
Pak mi to stálo rok u dílny s teď přišlo zadostiučinění. Je vtipný co ty auta stojí vs. jejich stav. Minule sedma která byla tak shnilá že v kastli nedržely nápravnice.. pak to vidíš třeba za 600k nebo i víc. Hold to ty auta schytala téměř všechna
Porsche určitě.
Jen je to mimo budget smrtelníků
Pak už pouze to BMW.
Pak mi to stálo rok u dílny s teď přišlo zadostiučinění. Je vtipný co ty auta stojí vs. jejich stav. Minule sedma která byla tak shnilá že v kastli nedržely nápravnice.. pak to vidíš třeba za 600k nebo i víc. Hold to ty auta schytala téměř všechna

Porsche určitě.
Jen je to mimo budget smrtelníků

Pak už pouze to BMW.
-> czechino 21.01.24 11:33:35:
přesně. A stejně, jestli to bylo už lakované, tak to může být lakované několikrát
Porsche už taky? Tohle jsem nějak zazdil. Přitom koncepčně bych tomu ani nevěřil.



Porsche už taky? Tohle jsem nějak zazdil. Přitom koncepčně bych tomu ani nevěřil.
-> růža: No naštěstí nic víc, i tak mě to mrzí má to měsíc starý lak. Zase co s tím jiného, na tohle to bylo stvořeno
Jak píšeš, tady to rally, okruhy BMW a dnes už i Porsche co se týká aut s SPZ.

Jak píšeš, tady to rally, okruhy BMW a dnes už i Porsche co se týká aut s SPZ.
-> czechino: jo jasný, bral jsem to jen podle sluchu, klaviaturu na pedálech nebylo vidět, bo noc :D Naštěstí to dopadlo, jak to dopadlo, takže super zážitek není posrán.
Jinak, jak zmiňuješ, tahle sestava je právě dělaná na Rally a různorodost povrchů. Okruhům bude pořád vládnout Brambor se samosvorem.
Jinak, jak zmiňuješ, tahle sestava je právě dělaná na Rally a různorodost povrchů. Okruhům bude pořád vládnout Brambor se samosvorem.
-> růža: To ani ne, tohle posral můj návyk ze zadokolky, v těsný moment před, jsem trhl až moc do leva jak kdybych jel se zadkem a pak se to nestihlo už přehoupnout přes brzdu na ledu, s nefunkčním ABS a jel jsem rovně do pekel i díky také nefunkčnímu ACD, což udělá že se zamkne mezináprava a auto je silně nedotáčivé. Závada se snad vyřeší kroužkem na poloose z kterého nesnímá ABS. Hold je to trošku pelíšek ještě.
Jinak je to groub A, neskutečné. Kdybych to mohl testovat déle šly by s tím dělat děsný věci. Za mě je to věc ideální pro někoho kdo chce být ultra rychlý na nezpevněném povrchu, potažmo mokré Sosnové.
Na suchou okresku, okruh atd.. lepší zadokolka se špérou.
Jinak je to groub A, neskutečné. Kdybych to mohl testovat déle šly by s tím dělat děsný věci. Za mě je to věc ideální pro někoho kdo chce být ultra rychlý na nezpevněném povrchu, potažmo mokré Sosnové.
Na suchou okresku, okruh atd.. lepší zadokolka se špérou.
-> czechino: Chtělo to v ten osudnej moment přidat co? Tohle mě taky dostalo, když jsem se začal sžívat s pevnou čtyřkolou. Když pod plynem, tak přetáčivost, když bez plynu, tak nedotáčivost. A jaké máš jinak pocity z Micáka?
me přijde že jsi to vzdal příliš brzy.. 

Včerejší posypání na asfalt, led, sníh.. nefunkčni AYC 
Člověk jak jezdí furt tou Feldou.

Člověk jak jezdí furt tou Feldou.
-> m8rinek 17.01.24 21:35:14: nemám....kupoval jsem to už jeté kousek od baráku...tak jestli je to nějaká starší verze nebo co....něco budu muset sesmolit.....
fotku nemáš ? Něco jsem našel, ale žádný detail....
-> ajok 18.01.24 07:03:06: o homologaci se asi bavit nebudeme za ty peníze
fotku nemáš ? Něco jsem našel, ale žádný detail....
-> ajok 18.01.24 07:03:06: o homologaci se asi bavit nebudeme za ty peníze

-> T 14.01.24 18:12:33: MTX Roa to ma podobne na obloucich a mluvil jsem s clovekem z Metalexu a pry to byl nejvetsi legislativni problem pri nove vyrobe tech 10 ks.
Ten ram ma homologaci? dyztak se omlouvam za blbej dotaz, ale pravidelne to tu bohuzel nesleduju.
Ten ram ma homologaci? dyztak se omlouvam za blbej dotaz, ale pravidelne to tu bohuzel nesleduju.

-> vhml: ale uplně topový řešení to taky není...
-> T: Sauberer dodával takový mezikus na relokaci pásu, to k tomu nemáš?
-> T: Sauberer dodával takový mezikus na relokaci pásu, to k tomu nemáš?
-> vhml 14.01.24 18:44:49: to jsem viděl někde u amíků…. Tohle je Sauberer…. Takže nevíš ?
-> T 14.01.24 18:12:33: Cybul rám tam ma navařený oko aby ten pás vedl jinudy
Řešíte nějak polohu pásu ? Mě se to takhle moc nelíbí…. Nebo jsem jen koupil špatně rám ? 

-> Pavel P..: přesně jak říkáš :)))), jen to bude asi aplikovatelný na celej zbytek světa
-> Pavel P..: můžu potvrdit, že to funguje, ikdyž si MX-5 půjčím od táty

-> Pavel P.. 15.07.23 17:57:04: My tady máme exota s BMW řady 7, který v tom má dvanáctiválec a to je řev bez ohledu na hodinu. Klidně v noci to tady vytáčí. Zvuk krásný, ale ne o půlnoci. 

Mě takhle daleko víc serou čmoudi.. ale taky špatný téma, to je někam do tématu turbodýzl 

To je nejaky pravidlo ze majitele mx5 jsou takovy prostoduchy ze maj furt potrebu s tim machrovat a obtezovat ostatni? Tri dny po sobe jedu pres Prahu a vzdycky vecer v tunelu potkam nejakyho retarda ktery musi turovat motor a zkouset akceleraci a urvany vyfuk tak ze chvili tam jede 40 a pak tomu nalozi a zase zpomali a takhle celou cestu.... a dalsi debil ma zase potrebu vsem ukazat jak mu to jede bokem na kulataku v Dejvicich a malem mi napral bok pri predjizdeni vnitrnim pruhem.
Asi starnu ale takovyhle retardi uz me zacinaj srat v beznem provozu... jo a pardon za offtopic ale musel jsem

Asi starnu ale takovyhle retardi uz me zacinaj srat v beznem provozu... jo a pardon za offtopic ale musel jsem


-> Bery: T4 v topu... jen nemam klimu, asi na příští jízdu počkám do podzimu :D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tohle dobře znám, protože jsem vezl známého, který je poměrně vyžraný a následně si chtěl alespoň sednout za volant, ale posléze jsem mu musel trochu zatlačit z místa spolujezdce, aby vůbec vylezl 

-> Bery:




-> m8rinek: včera 530 km a na pohodu. jel jsem teda z té tvé rady t4kou

-> m8rinek: Jak rika kamos, proti veku neni leku
Kdyz jsem mel S40, tak jsem po delsi jizde mel taky problem vystoupit 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: tve jestli ti dela problem vystoupit z nc, tak bych Ti tohle nepral
Svezeni super, ale neni to auto pro tlusty zirafy. Vystoupit, to je strasny
Kolena pod bradou, stisnenej do boku... Jeste jsem jako trubka musel volat sefovi jak se otevira nadrz.
