-> Jirik_Tuňák1983 04.03.20 22:14:59: Vy, to znamená jako že já, nebo nějací dementi někde na fóru? Pokud mě házíš do jednoho pytle s nějakýma dementama z diskuzí na netu, tak seš s prominutím debil.
Fóra všech značek jsou plný dementů. Osobně v žádný takový skupině nejsem, protože se to nedá....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fiat a talianske autá
-> Pavel P.. 04.03.20 21:45:54: Je to užitková dodávka v osobní verzi.
-> Milan 136 04.03.20 21:50:06: Tady byl už klid, ale ty se musíš za každou stranu vyzvrátit. To vy neustále tvrdíte, že jsou to sračky a o tom to je. Jenom si to neuvědomujete, protože vám krutě chybí sebereflexe. V reakci na to se serou italofilové do vás. Je plnej internet toho, jak se do nich trefujete a nebo si je minimálně berete do držky, stejně jako tak činíte u PSA, opačně je toho podstatně méně. Asi tak, víc to nebudu komentovat a tolik vysypanýho textu ani číst. Několikrát jsem to dával na pravou míru, vč. mého postoje k Fiatu, tak nevím co bleješ o tom, že to opačně nesnesu a už vůbec nechápu, z jakého titulu hodnotíš co snesu a nesnesu. Nesnesu jedinou věc - tu jednostrannost. Víc k tomu hnoji tady nemám co říct.
-> Milan 136 04.03.20 21:50:06: Tady byl už klid, ale ty se musíš za každou stranu vyzvrátit. To vy neustále tvrdíte, že jsou to sračky a o tom to je. Jenom si to neuvědomujete, protože vám krutě chybí sebereflexe. V reakci na to se serou italofilové do vás. Je plnej internet toho, jak se do nich trefujete a nebo si je minimálně berete do držky, stejně jako tak činíte u PSA, opačně je toho podstatně méně. Asi tak, víc to nebudu komentovat a tolik vysypanýho textu ani číst. Několikrát jsem to dával na pravou míru, vč. mého postoje k Fiatu, tak nevím co bleješ o tom, že to opačně nesnesu a už vůbec nechápu, z jakého titulu hodnotíš co snesu a nesnesu. Nesnesu jedinou věc - tu jednostrannost. Víc k tomu hnoji tady nemám co říct.
-> Jirik_Tuňák1983 04.03.20 20:46:29: Trapnej seš akorát ty...
Pomlouváš tu VW koncern úplně běžně, ale naopak to nesneseš.
Asi takhle, nežiju v bublině a mám kamarády, co ty auta jezdí /servisují. Pár jsem jich taky servisoval, než majitelé změnili značku. Nebudu tvrdit, že to jsou sračky, ale dělat tu z toho modlu a tvrdit, jak se na tom narozdíl od koncernu nic neporouchává?
Si docela věříš, sere se každá značka a kdo tvrdí že ne, tak lže.
Představ si, že mně se na Octavii za 6 let provozu neporouchalo nic. Znamená to, že jsou Octavie 100% spolehlivý?
Ne neznamená, serou se taky...
Tak si tu laskavě přestaň honit triko, děkuji.
Edit. Nevím, co sem motáš nějaký úpadek?
Já si z něj na rozdíl od tebe nic nedělám.
Škoda v roce 2019 prodala 1,24 milionu aut, práce máme pořád hodně, nestíhá se. Termíny na servis cca 14 dní, tři týdny dopředu. Dvůr plnej nových aut, že není kde parkovat auta na servis, zakázky na ty nový přetýkají a padají z tabule na dílně...
Na VW/Audi dílně totéž, termíny na servis ještě horší. Tady ses moc netrefil, ale ok.
Pomlouváš tu VW koncern úplně běžně, ale naopak to nesneseš.
Asi takhle, nežiju v bublině a mám kamarády, co ty auta jezdí /servisují. Pár jsem jich taky servisoval, než majitelé změnili značku. Nebudu tvrdit, že to jsou sračky, ale dělat tu z toho modlu a tvrdit, jak se na tom narozdíl od koncernu nic neporouchává?
Si docela věříš, sere se každá značka a kdo tvrdí že ne, tak lže.
Představ si, že mně se na Octavii za 6 let provozu neporouchalo nic. Znamená to, že jsou Octavie 100% spolehlivý?
Ne neznamená, serou se taky...
Tak si tu laskavě přestaň honit triko, děkuji.
Edit. Nevím, co sem motáš nějaký úpadek?
Já si z něj na rozdíl od tebe nic nedělám.
Škoda v roce 2019 prodala 1,24 milionu aut, práce máme pořád hodně, nestíhá se. Termíny na servis cca 14 dní, tři týdny dopředu. Dvůr plnej nových aut, že není kde parkovat auta na servis, zakázky na ty nový přetýkají a padají z tabule na dílně...
Na VW/Audi dílně totéž, termíny na servis ještě horší. Tady ses moc netrefil, ale ok.
-> Jirik_Tuňák1983: jak je stará ta tvoje Croma? to o čem tu píšu, jsou moje zkušenosti, s tim krámem jsem se něco najezdil, máme ho ve firmě asi 4 roky a teď když jsem měl nabouranýho passata tak jsem to měl tři týdny pujčené a byl jsem rád že jsem to vrátil....... navíc je to klasický 5 místný rodinný auto, žádná užitková dodávka... 

-> Chali 04.03.20 21:03:33: Přesně tak to myslím, díky.
Ale stejně půjde nafta do světa, neujezdím to.
Ale nebude to jednoduchý, mám to auto rád a paní s malou se v tom vzadu dobře spí.


-> Jirik_Tuňák1983: Já to chápu, dokonce ti přeji ať se ti neserou. Bohužel dvě auta nejsou nic proti tomu ostatnímu co znám já, a sere se to jako cokoli jinýho 

-> Chali 04.03.20 20:51:53: Já jsem si říkal, kterej chytrák tady ještě chyběl. To jako nedokážete pochopit, že máme dvě auta, který se až teď na mojí poškozenou kliku neserou? Jedno 2006 a druhé 2009?
-> Milan 136: Fijat je super auto a nejsou na něm závady jako na koncernu. Bohužel ale jen tady na Virtu, stačí nakouknout na Fiat klub a sere se to jako každej jinej sráč 

-> Pavel P.. 04.03.20 20:34:07: Není fakt, že je každej Fiat šunt. Grande Punto je fajn, znám pár lidí co ho má. Bravo II - s tím jsme vyloženě spokojení, to se fakt povedlo a bývalý kolega má stejnou zkušenost, soused odnaproti taky, švárovo kolegy taky. I ten hnusnej Cromaňonec není špatný auto, ale to taky nebylo levný vozidlo, ale kategorie jako pásovec. Ale nejvíc kecají ti, co to nikdy neměli, to je jediná věc, která mi vadí, že někdo staví na levném starém užitkovém autě a nebo hospodských plkách s kořeny v přelomu 80. / 90., že někde někomu něco. Přičemž ta auta společně s PSA pravidelně okupovala kategorie auto roku té doby, kdežto konkurence si ani neškrtla.
Přiznávám, že jsem kecal úplně stejně, minimálně do doby, než jsme to koupili a začali tím jezdit. Teď už je máme několik let a nemůžu říci křivého slova. Krom toho, na rozdíl od koncernových lepičů, vyvářečů a lakovačů u aut stejného stáří na tom nenajdeš korozi.
Ovšem jedno pozitivum to má, dá se koupit dobře vybavené auto za úsměvnou cenu.
-> Milan 136 04.03.20 20:38:51: nebuď trapnej, nikdo nic takovýho netvrdí, ale vy si v tom vyloženě rochníte, asi nějaký komplex z úpadku koncernu, který sice provází většinu značek (FCA nevyjímaje), ale ti z toho nemají aspoň ztrátu erekce. Zbytek viz výše.
Přiznávám, že jsem kecal úplně stejně, minimálně do doby, než jsme to koupili a začali tím jezdit. Teď už je máme několik let a nemůžu říci křivého slova. Krom toho, na rozdíl od koncernových lepičů, vyvářečů a lakovačů u aut stejného stáří na tom nenajdeš korozi.
Ovšem jedno pozitivum to má, dá se koupit dobře vybavené auto za úsměvnou cenu.
-> Milan 136 04.03.20 20:38:51: nebuď trapnej, nikdo nic takovýho netvrdí, ale vy si v tom vyloženě rochníte, asi nějaký komplex z úpadku koncernu, který sice provází většinu značek (FCA nevyjímaje), ale ti z toho nemají aspoň ztrátu erekce. Zbytek viz výše.
-> Pavel P..: Fiat se tu nesmí hanit, to sis ještě nevšiml? 

-> Jirik_Tuňák1983: nojo, já vím že se ti to nelíbí, ale bohužel je to fakt..... to naše je vyrobený v Polsku a je to už 12let starý, ale to nic nemění na tom že to je lacinej šunt... nemluvě o volantu kterej se drolí pod rukama, ohnilý to je všude možně.... a to má najeto na dnešní poměry "jen" 170tis.km.

-> Pavel P.. 04.03.20 20:27:46: Nebuď zase zbytečně trapnej s těma kecama o Fiatu. Co se týká Dobló - je levný auto z Turecka Krom toho - tohle má kliky řešený úplně jinak. Zatím jsme na tom ani na našich autech a ani nikdo z mých známých nedělali nic, co řešíte tady ve fórech vy na koncernu.
-> Jirik_Tuňák1983: a co chceš? prostě Fiat... na našem firemním Doblu jsme kliku zadních lítaček měnili asi třikrát z průběhu tří let.... je to šmejd, dva kusy plastu v sobě zajištěný prostřiženým kouskem plechu... na nový klice jsem jen trochu víc přitáhnul šroubky a hned to pod tim prasklo...a ten blbej kus plastu stojí v autorizáku přes 7kil

-> dragon_cb_cz: Nojo, ale nam to mozna dela ikdyz je auto zamknuty :-D to musime jeste vypozorovat... To by byla horsi varianta :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.03.20 20:17:25: Mě takhle vyděsilo íčko... Odjíždím z práce, venku hnus a zima, na výjezdu z garáže stáhnu okýnko, pípnu kartou, cvaknu spínačem nahoru - a ono nic. Naštěstí se to po pár vteřinách chytlo. Občas to udělá, ale zatím se mi nepodařilo vypozorovat, jestli to má nějakou pravidelnost...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.03.20 20:09:41: Ano, to uděláš skutečně nejlépe, opravovat budu první věc.
My zas máme Fijata v práci a vypadá to, že se občas samo stáhne vokýnko u řidiče :-D Když se to stalo prvně, tak jsem ho zavřel a řekl člověku, co s tim jel naposled, ať to zavírá nebo tam naprší, tak se chudák styděl jak je blbej a druhej den přišli s tim, že se jim to stáhlo za jízdy samo znova :-D
-> Jirik_Tuňák1983 04.03.20 20:06:58: Já bych něco napsal, ale nebudu dělat Tebe, aby se zítra něco nevysralo mě.



Kruci špic! Budu rozebírat celé dveře u spolujezdce na Cromaňonci. Něco asi selhalo na vnější klice, dveře jdou vodvírat eném zevnitř. To bude sraního, s celým tím odděláváním tapece a pak toho krycího plátu přes dveře a odpojováním stahovačky.
Naštěstí to není po těch letech nijak ojedinělá závada, takže je návodů s obrázky dost.
Mít novější model po FL, už by tam byl zesílený plastík.

Naštěstí to není po těch letech nijak ojedinělá závada, takže je návodů s obrázky dost.

-> castrol 03.03.20 17:59:00: Tak slušně vybavenou Oktávii za to novou nekoupíš... Je to samozřejmě raketa, ale tolik už auta stojí, no.
-> dragon_cb_cz: vskutku lidske penize 

-> Jirik_Tuňák1983 03.03.20 17:56:11: Ono je to takovej začarovanej kruh - lidi si to nekupujou, protože tomu rychle padá cena a pak tomu rychle padá cena, protože si to lidi nekupujou...
-> dragon_cb_cz 03.03.20 17:34:33: Protože jsou lidi konzervy, to říkám furt.
-> Jirik_Tuňák1983 03.03.20 17:33:59: Giulia je na trhu už pár let a krásná je pořád. Spíš se obávám, že po tej značce štěkně hrobníkův pes 

-> dragon_cb_cz 03.03.20 16:16:16: Je to pěkný, ale mám strach, že to dopadne stejně jako s tím Peugeotem 508. Že po tom za pár let ani pes neštěkne. V tomhle mají vozy stříhlivějšího designu trochu navrch.
-> castrol 03.03.20 17:20:00: Tak jelikož i "základní" QV je někde přes 2 mega CZK, tak jistojistě
Ale ty dvoulitry se lehce jeté nechají sehnat za docela lidské peníze: www.imofa.cz/prodej/.../5
1-alfa-romeo-giulia-2-0t-2
80k-at8-zf-q4-4x4-veloce-r
eg-05-2017

-> dragon_cb_cz: pocitam ze cena bude raketa, ked bude len 500ks seria!
Snad raději ani nechci vědět cenovku, ale krása nesmírná: www.motor1.com/news/.../a
lfa-romeo-giulia-gta-gtam
-> Jumbo: však THULE je OK -> minno: čína restaurace
-> suri: huš potvoro

-> suri: Pokud vidím, tak je to druhé nejdražší Thule na trhu, mám ho doma na koloběžku a super...
-> minno: také drahé priečniky a taká šuvera nosič bicykla :D
-> dragon_cb_cz: šírka 8 cm
-> minno 03.03.20 12:30:32: Vypadají celkem luxusně, ta šířka je tak trojnásobná co to Menabo 

-> suri: Hmm, tak to nechápu, podobné peníze jsem dal za ty Menabo. Lidi jsou občas fakt divný.
-> minno: ja som myslel nové autá no , faganov neriešim , tí nikdy peniaze nemali -> dragon_cb_cz: ja mám na inzeráte nové origo priečniky na OII combi aj na kadečo iné kedže sú nastaviteľné , za 80eur a nikto to nechce pol roka :D
-> suri 28.02.20 10:42:54: Já kdybych to měl nastavené stejně, tzn vědět, že to auto budu mít dlouho, tak k tomu přistoupím stejně. Ale to u mě asi nehrozí 

-> suri: Tak ono zas častokrát Audi majú 20 roční fagani kúpené za posledné drobné a tankovať chodia za 10 €, prípadne si na to auto vezmú pôžičku a potom šetria tam kde netreba (celoročne zimné gumy a pod.).
Iní zas dávajú za nový mobil 300-400 € každý rok, ja zas toto no.
Iní zas dávajú za nový mobil 300-400 € každý rok, ja zas toto no.
-> dragon_cb_cz: ono hlavne 250eur nie sú ochotný dať za nosiče na AUDI , takže Milana obdivujem ... robiť týždeň na jedny nosiče na Punto nie je bohviečo :D
-> minno 28.02.20 09:36:15: Taky si to občas říkám. Ale ono člověk zapomene fakt rychle. Při příští výplatě nejpozději. Což je požehnání i prokletí 

Objednané. Zaplačem pri platbe, ale...rýchlo zabudnúť a ide sa ďalej

-> vhml 27.02.20 14:35:06: Jj přesně. Tyč OK, držák tak-tak a zámek mě rozesmál. Asi usoudili, že je to tak levné, že se nic lepšího nevyplatí. Na druhou stranu, ty Thule jsou asi taky spíš pro dobrý pocit než cokoliv jiného...
-> gim 27.02.20 14:00:56: Vzhľadom k tomu, že ja auto mením tak raz za 20 rokov, tak toto je pre mňa dosť nepodstatné.

Kupoval jsem letos Menabo, tyč bez výhrad, ale ty držáky jsou teda hodně fórový a zámek proti ukrademí, kterej je jen plastová krytka, je vyloženě k smíchu
-> minno: Thule je super - dělají se obě verze jak uzavřené z boku, tak uchycené zespod s přesahem nosníku. Osobně jsem zastánce koupit ty s přesahem, protože je případně po koupi nových úchytů využiješ i na dalším autě. Zatímco ty uzavřené jsou limitované na auto s podobnou šířkou střechy. Vzhledem k pořizovací ceně, raději utratím 3,5 za nové držáky než 7 za celou sadu.
-> minno: plechové nemajú úchyt na T drážku čo je v dnešnej dobe blbosť , a neušetríš na tom nič dokopy , resp. príslušenstvo ako nosiče bike alebo lyží sa bez T drážky montujú debilne
Loni jsem měl defacto troje příčníky.. Thule na Subaru - super, bez výhrad. Pak jsem na SX4ku koupil HAKR a to byl provar. Jednak provedenim vseho, druha to nesnesitelne piskalo za jizdy - takze sly pryc. Koupil jsem Menabo Dozer a spokojenost, byt oproti Thule je ta tretinova cena proste znat. Vsechny byly klasické hliníkové tyče s drážkou, kterou používám (objímky vyházeny :-)
-> dragon_cb_cz: Super. Trochu som to popozeral, aj možné príslušenstvo a s T-drážkou to bude lahoda, takže určite zoberiem ten nízkoprofilák.