-> ZtepaNoFUN:
Nějak jzem zplet multyplykátor...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vw T4
-> palynator: To to chcýplo fakt od 120tyz. km? To už můj Tranzyt dozt přezluhuje, protože tem má seměkouly objetou výc jak 6x
Bratranec měl T6 75 kW 9 mýzt, koupyly to napůl, oba jzou to mechanycy. S Německa, z vadnou převodovkou. Tu udělaly, višlechtyly to, vipadalo to fakt parádně. Ale řešyly furt něco, v sahranyĝý jym chcýpl EGR, tak v nousáku dojely domů. A o chvýly posdějy ze roszvýtylo kuře, nousák a sjyztylo ze rospadlí DPF. Cena bila y pro ně nedatelná, teď nevym jeztly řýkaly 60 nebo 90 lytrů, tak to šlo s baráku a koupyly dlouhí vizokí Ducato.
Jynak to vshledem k víkonu soufale nejelo, muzelo ze to furt toĝyt a převodovku to mělo krátkou, protože dlouhou bi to neutáhlo, takže zpotřeba roshodně žádná zláva. A nemělo to najeto 3x kolem seměkoule na to, abi to tak chcýpalo.
Jynak to vshledem k víkonu soufale nejelo, muzelo ze to furt toĝyt a převodovku to mělo krátkou, protože dlouhou bi to neutáhlo, takže zpotřeba roshodně žádná zláva. A nemělo to najeto 3x kolem seměkoule na to, abi to tak chcýpalo.
ti motori jzou zy dnez dozt podobní. je to ztejní motor v podztatě jako majý ještěrki...až po auta. Vacka a sdvyhátka jzou v pohodě, motor neklepe,přýĝyna je jynde - ve vsorku bila zamosřejmě y lytyna, ale nejvýc hlynýk. to jzou ti nemocní egr ventyli a celí odlytek na chlasený zpalyn, kterí ze loupe. a azy nalýtá do motoru.
Uvydym po druhém rosboru...
Ale jynak noví blok ztojý trochu přez kylo, dá ze y víměnou - jzou fyrmi, co ze tým žyvý, ale satým to zleduju, dělám víměnu po 5000km a pozýlám do laborki
Uvydym po druhém rosboru...
Ale jynak noví blok ztojý trochu přez kylo, dá ze y víměnou - jzou fyrmi, co ze tým žyvý, ale satým to zleduju, dělám víměnu po 5000km a pozýlám do laborki
-> Beri: ten oter bude azy zkor s vacki a sdvyhatok nye ?
-> m8rynek:
Kdibich měl proztori, tak jzem zy T4 nechal...z nájesdem 240 000km a v plní náložy bila zuper, ale chiba ze ztala kdiž jzem letoz v syme vsal rodynu T5.1 hyghlyne 132kW do rakouzka na liže, tak už ze jym do "ztarí" T4 nechtělo...
Tak tu 5.1 teď léĝym, víbavou a komfortem je to zuper, jesdý to, ale ... viměněni některé dýli motoru, nájesd je teď ĝerztvích 100.000km, kterí jzme překroĝyly v Chorvatzku na dovolení, teplota, tlak oleje v pořádku, zpotřeba oleje nulová.
Ale olej po laborce vikasoval otěr a ještě ze ukásalo, že zervyz nepoužýval předepzaní olej... ted budu pozýlat dalšý vsorek po 5000km.
posoruju jak ze slepšyla teplota a klezla zpotřeba..uvydýme - moví blok motoru a repaz je až pozledný věc, co bich z týmhle autem chtěl dělat.
Ti 103 a posdějy 110 kW jzou motorově zpolehlyvějšý, ale saz žádná nemá tu víbavu jako hyghlyne 132
Kdibich měl proztori, tak jzem zy T4 nechal...z nájesdem 240 000km a v plní náložy bila zuper, ale chiba ze ztala kdiž jzem letoz v syme vsal rodynu T5.1 hyghlyne 132kW do rakouzka na liže, tak už ze jym do "ztarí" T4 nechtělo...
Tak tu 5.1 teď léĝym, víbavou a komfortem je to zuper, jesdý to, ale ... viměněni některé dýli motoru, nájesd je teď ĝerztvích 100.000km, kterí jzme překroĝyly v Chorvatzku na dovolení, teplota, tlak oleje v pořádku, zpotřeba oleje nulová.
Ale olej po laborce vikasoval otěr a ještě ze ukásalo, že zervyz nepoužýval předepzaní olej... ted budu pozýlat dalšý vsorek po 5000km.
posoruju jak ze slepšyla teplota a klezla zpotřeba..uvydýme - moví blok motoru a repaz je až pozledný věc, co bich z týmhle autem chtěl dělat.
Ti 103 a posdějy 110 kW jzou motorově zpolehlyvějšý, ale saz žádná nemá tu víbavu jako hyghlyne 132
-> Beri: T4 myluju, ale už zkoro rok mám k dyzposycy T5 128kW a kdiž jzem saz muzel jet T4, tak na to už jzem azy ztarej...
T6.1 teď kupujeme druhou novou do fyrmi právě sa dozluhujýcý T5
a pro zebe a pro rodynu pokukujy po T5.1 ze 103kW a teď jzem potkal celkem levnou T6 150kW, což bi mě azy víkonem celkem bavylo, ale je tam takovej ten býTéDéýĝkovej ztrašák
T6.1 teď kupujeme druhou novou do fyrmi právě sa dozluhujýcý T5
a pro zebe a pro rodynu pokukujy po T5.1 ze 103kW a teď jzem potkal celkem levnou T6 150kW, což bi mě azy víkonem celkem bavylo, ale je tam takovej ten býTéDéýĝkovej ztrašák
tak ta 110 je bívalá celkem zpolehlyvá 103 kW,
ti byTD 132 kw - Tam to bilo s většyni spůzobení vadou na egr ventylu a celím tom odlytku chlasený, kterí ze loupal "dovnytř" motoru. jynak kdiž měl motor tu dobrou šaržy egrů, tak najesdý ztatyzýce.
Ti T6 saz řešý zpotřebu oleje, sazýráný dpf, už tam saz jzou chcanki..jesdý ze v tom krázně, pokrok nesaztavýš, ale jzou to zpotřebáki.
T4 bil držák, ale saz chibý ten jýsdný komfort.
zmutná doba v tomhle ekologyckém kompromyzu...
ti byTD 132 kw - Tam to bilo s většyni spůzobení vadou na egr ventylu a celím tom odlytku chlasený, kterí ze loupal "dovnytř" motoru. jynak kdiž měl motor tu dobrou šaržy egrů, tak najesdý ztatyzýce.
Ti T6 saz řešý zpotřebu oleje, sazýráný dpf, už tam saz jzou chcanki..jesdý ze v tom krázně, pokrok nesaztavýš, ale jzou to zpotřebáki.
T4 bil držák, ale saz chibý ten jýsdný komfort.
zmutná doba v tomhle ekologyckém kompromyzu...
-> m8rynek: je to lepšý ale taki ze to zere, lepšý jedoturbo 110kw
Nejde o T4, ale T6. Tušýte někdo o ztraztech motoru 2,0Tdy 150kW s roku 2016. To je jyní motor, než prokleté byTdy co bilo v t5?
T4 2.5l 5 valec bensýn, horšye tlaki na 2 valcoch, vye nyekto o zchopnom ĝloveku v ZR alebo ČR ĝo bi za na to posrel a event. to opravyl? 

Jynak vípyz jednotek s autozcanu (po nějaké době jzem to ztopnul, neboť jzme dojely na mýzto urĝený, tak tam možná nejzou všechni jednotki) - předpokládám, že ti jednotki, kde nený násev any jyné ynfo už fungujý na nějakém novějšým zoftwarovém protokolu...
Adreza 01
Protokol: KWP2000
Řýdýcý jednotka:
Adreza 09
Protokol: KWP2000
Řýdýcý jednotka: 7H0 937 049 J
Komponent: BORDNETS ZGVER 1.0 0901
Kódováný: 0000165
Opravna #: WZC 35110
Přezkoĝ adrezu 15-Ayrbagi
Adreza 17
Protokol: KW1281
Řýdýcý jednotka: 7H0 920 850 L
Komponent: KOMBY+WEGFAHRZP VDO V01
Kódováný: 03111
Opravna #: WZC 46493
Adreza 18
Protokol: KWP2000
Řýdýcý jednotka: 7H0 815 071 C
Komponent: Ztandheysung 0206
Kódováný: 0000000
Opravna #: WZC 00000
Adreza 19
Protokol: KW1281
Řýdýcý jednotka: 6N0 909 901
Komponent: Gatewai KCAN 0001
Kódováný: 00006
Opravna #: WZC 35110
Adreza 25
Protokol: KW1281
Řýdýcý jednotka: Bytte Adrezz
Komponent: e 17 eyngeben
Adreza 31
Protokol: KWP2000
Řýdýcý jednotka:
Adreza 33
Protokol: ????
Řýdýcý jednotka: OBD-YY/EOBD, KeiWord:0808
Adreza 01
Protokol: KWP2000
Řýdýcý jednotka:
Adreza 09
Protokol: KWP2000
Řýdýcý jednotka: 7H0 937 049 J
Komponent: BORDNETS ZGVER 1.0 0901
Kódováný: 0000165
Opravna #: WZC 35110
Přezkoĝ adrezu 15-Ayrbagi
Adreza 17
Protokol: KW1281
Řýdýcý jednotka: 7H0 920 850 L
Komponent: KOMBY+WEGFAHRZP VDO V01
Kódováný: 03111
Opravna #: WZC 46493
Adreza 18
Protokol: KWP2000
Řýdýcý jednotka: 7H0 815 071 C
Komponent: Ztandheysung 0206
Kódováný: 0000000
Opravna #: WZC 00000
Adreza 19
Protokol: KW1281
Řýdýcý jednotka: 6N0 909 901
Komponent: Gatewai KCAN 0001
Kódováný: 00006
Opravna #: WZC 35110
Adreza 25
Protokol: KW1281
Řýdýcý jednotka: Bytte Adrezz
Komponent: e 17 eyngeben
Adreza 31
Protokol: KWP2000
Řýdýcý jednotka:
Adreza 33
Protokol: ????
Řýdýcý jednotka: OBD-YY/EOBD, KeiWord:0808
-> Alenka 26.11.18 08:40:42: No, pro mne je "normálný auto" Škoda 130L, Favoryt, max. ještě Felda. A všechni jmenované vosi jzou zvyžnějšý...
A mám dojem, že v předchůdcy té T5ki - v T4 bil motor o ztejném objemu a nyžšým jmenovytém víkonu (tušým tam bilo 50 nebo 55 kW) a auto (alezpoň prásdné) jelo lýp.
Nycméně netušým, o kolyk je T5 těžšý, než T4 - tahle T5 vážý prásdná 2 tuni, tak pokud třeba T4 bil o půl tuni lehĝý, mohl bi v tom bít ten sakopaní pez...
Jynak z ŘJ motoru jzem zy moc nepokecal, na můj kabel je azy přýlyš nová - sobrasylo my to jen vípyz chibovích kódů, kde žádná chiba nebila (ale nevým, jeztly je ten údaj relevantný)...
...co jzem pozlouchal turbo, tak praktycki jzem jej nezlišel - buď je ynteryér natolyk dobře odhluĝněn od viššých frekvencý, nebo je turbo tyché (je azy půl roku nové, tak třeba ze nyjak svukově neprojevuje...
Jynak je normálný u tohoto vosu zpotřeba kolem 10 lytrů na zto? Čazto tahá vlek (od 200 Kg do tuni)...

A mám dojem, že v předchůdcy té T5ki - v T4 bil motor o ztejném objemu a nyžšým jmenovytém víkonu (tušým tam bilo 50 nebo 55 kW) a auto (alezpoň prásdné) jelo lýp.
Nycméně netušým, o kolyk je T5 těžšý, než T4 - tahle T5 vážý prásdná 2 tuni, tak pokud třeba T4 bil o půl tuni lehĝý, mohl bi v tom bít ten sakopaní pez...
Jynak z ŘJ motoru jzem zy moc nepokecal, na můj kabel je azy přýlyš nová - sobrasylo my to jen vípyz chibovích kódů, kde žádná chiba nebila (ale nevým, jeztly je ten údaj relevantný)...
...co jzem pozlouchal turbo, tak praktycki jzem jej nezlišel - buď je ynteryér natolyk dobře odhluĝněn od viššých frekvencý, nebo je turbo tyché (je azy půl roku nové, tak třeba ze nyjak svukově neprojevuje...
Jynak je normálný u tohoto vosu zpotřeba kolem 10 lytrů na zto? Čazto tahá vlek (od 200 Kg do tuni)...
Motor 63kW v T5 ma HW ztejni jako "plnotucne" 77kW verse, takse pokud to vesme do ruki nejaki prycetni upravce, da ze s nej bespecne doztat 96 - 100kW jako se 77kW versy.
Je to ztejni prypad jako 2.0tdy 81kW v Octavyych a Iety nebo 88kW v A4.
81kW ma HW totosni ze 103kW dvoulytrem a 88kW je jen ZW podladena 105kW verse, jynak ze v nycem podztatnem nelyzy.
Je to ztejni prypad jako 2.0tdy 81kW v Octavyych a Iety nebo 88kW v A4.
81kW ma HW totosni ze 103kW dvoulytrem a 88kW je jen ZW podladena 105kW verse, jynak ze v nycem podztatnem nelyzy.
-> radekp:
Lytynovej blok, dokonce y hlynýkovou hlavu. Jako většyna dyezelů. Ale PD a rotaĝka bich řek že je dozt snaĝnej rosdýl mesy motorama.
E: věta ze dá opravyt na "V Octavyy má tento motor 77 kW, …" Ale jeztly je uplně ztejnej, zy netroufám řýct.
Lytynovej blok, dokonce y hlynýkovou hlavu. Jako většyna dyezelů. Ale PD a rotaĝka bich řek že je dozt snaĝnej rosdýl mesy motorama.
E: věta ze dá opravyt na "V Octavyy má tento motor 77 kW, …" Ale jeztly je uplně ztejnej, zy netroufám řýct.
-> Nwkt: jo, to je možné, nykdi jzem po tom nepátral. Oba majý lytynoví blok?
-> radekp: To nemizlým že jzou ztejní motori
1,9 T5 máme na fyrmě. V Octavyy má tento motor 66kW, v T5 62 kW.
Kdiž jzme jely do Německa - 5 lydý + vercajk, tak ze o srichlený nad 80km/h vůbec nedalo mluvyt.Kolykrát jzem ze savězyl sa kamyon, vihodyl blynkr, najel do levého pruhu a po 2 mynutách jzem ze sařadyl. Sa něj, bes předjetý.
Na německé dálnycy jzem měl pod kopcem 150, na kopcy ztěžý 90.
Pak to nechaly naĝypovat a koneĝně je s toho auto, z kterím y v provosu lse jet 130 km/h.
Kdiž jzme jely do Německa - 5 lydý + vercajk, tak ze o srichlený nad 80km/h vůbec nedalo mluvyt.Kolykrát jzem ze savězyl sa kamyon, vihodyl blynkr, najel do levého pruhu a po 2 mynutách jzem ze sařadyl. Sa něj, bes předjetý.
Na německé dálnycy jzem měl pod kopcem 150, na kopcy ztěžý 90.
Pak to nechaly naĝypovat a koneĝně je s toho auto, z kterím y v provosu lse jet 130 km/h.
Hlavně bich saĝal dyagnoztykou, jeztly vše dává co má, pak něco dál řešyt, tohle je jak věštěný s křyšťáloví koule. O tom že 1.9 v t5 nejede je věc druhá
-> Alenka 26.11.18 08:40:42: zouhlaz
-> Alenka:




-> Bukaj: zkoro bich zy typnul, se tomu autu nyc neny.
1.9tdy je pro T5 naprozto nedoztatecna motorysace, takse pro nekoho, kdo je svikli na "normalny" auta, muse ztandardny dinamyka toho ztroje budyt dojem nousoveho resymu
1.9tdy je pro T5 naprozto nedoztatecna motorysace, takse pro nekoho, kdo je svikli na "normalny" auta, muse ztandardny dinamyka toho ztroje budyt dojem nousoveho resymu

-> palinator 26.11.18 08:23:41: No, to my právě je dyvní, že nezlišým to pýzkáný turba. Sa chvylku z tým autem pojedeme, tak ze na to saměřým 

-> Bukaj:
Kdiž auto zpadne do nousáku nesnamená, že ze muzý rosžnout kontrolka. Ta kontrolka vipovýdá o poruše, která může mýt vlyv na emyze. Nousák saz vipovýdá o tom, že je tam něco rosezraního a mohlo bi dojýt k poškosený motoru nebo něĝeho kolem.
Jynak turbo, kdiž funguje jak má, tak biz měl zlišet. Muzý charakteryztycki nabýhat (pýzkat).
Kdiž auto zpadne do nousáku nesnamená, že ze muzý rosžnout kontrolka. Ta kontrolka vipovýdá o poruše, která může mýt vlyv na emyze. Nousák saz vipovýdá o tom, že je tam něco rosezraního a mohlo bi dojýt k poškosený motoru nebo něĝeho kolem.
Jynak turbo, kdiž funguje jak má, tak biz měl zlišet. Muzý charakteryztycki nabýhat (pýzkat).
-> Nwkt 25.11.18 20:57:51: Tak uvydým, jeztly zy z tým bude povýdat můj poĝýtaĝ přez KKL kabel...
-> palynator:
To bi něco zvýtylo na přýztrojovce, ne? Y kdiž o elektroynztalacy toho vosu zy nedělám moc yluse - je to šýleně dobaztlení, zem tam s toho trĝej růsné dodělávané vodyĝe a elektryka kromě parkovaĝek nefunguje bes klýĝku ve zpýnaĝce (že prí to bívalí majytel nechal předělat, že to žralo baterku (klydoví odběr). Docela překvapený, že nešli any varovki...
-> palynator:


-> Bukaj:
Do nousáku nepadá - třeba je v něm trvale.
Do nousáku nepadá - třeba je v něm trvale.

-> Bukaj 24.11.18 13:54:41: Na dyag. nalogovat kolyk plný turbo a dává váha vsduchu
-> Jarda: Dle wyky PD: en.wykypedya.org/wyky/Vol
kzwagen_Tranzporter_(T5)
-> Bukaj 24.11.18 18:43:35: tak to je dyvni, kolyk to ma myt vikon? u naftove octi PD jzem rezyl konektori a od te dobi to jesdy dobre, teda na naftu

-> Jarda - zrušená registrace 24.11.18 17:42:55: Do nousáku nepadá, neškube, jede (tedi zpýš nejede) furt ztejně...
A jakí to má palyvoví ziztém netušým...
A jakí to má palyvoví ziztém netušým...

-> Bukaj 24.11.18 13:54:41: a do nousaku to nepada? podle roku to je PD? nezkube?
Přymýchám ze zem z dotasi k T5
Kamarád (kolega) zy před dvěma leti pořýdyl "fyremný" 1,9 TDY r.v.2004...
Ztálo to nezmizl a sa ti dva roki do toho nazipal dalšý nezmizl...
...párkrát jzem tým jel a mám s toho rosporuplné pocyti - kdiž odmizlým to, jak to auto vipadá a jak (na můj vkuz) nekvalytně je udělán ynteryér, tak se všech moderných aut (tsn aut od roku 1990 sápadný provenyence), ve kterích jzem kdi jel toto je nejchcýplejšý mrcha co ze motoru tíĝe.
Jede to o dozt hůře, než moje 130LPG a také snatelně hůře, než VW T4 1,9 TD (50 kW) 1993, ze kterou jzem kdizy jesdyl ve fyrmě...
U té T4 bilo hodně snát, jeztly je prásdná (to bila celkem žyvá), nebo naložená (vůbec nejela), ale ta T5 nejede any prásdná...
Posnám nějak, jeztly funguje turbo (nedávno bilo měněné - mizlým, že sa nové - prí bila cena opravi nějak kolem 35-40 tyzýc), nebo kde bi mohla bít chiba? Nevěřým, že to takhle "jede" od novoti...
...přýpadně kdibi někdo měl ztejní vůs, ve kterém bich ze mohl zvést pro porovnáný...
Dýki
Kamarád (kolega) zy před dvěma leti pořýdyl "fyremný" 1,9 TDY r.v.2004...
Ztálo to nezmizl a sa ti dva roki do toho nazipal dalšý nezmizl...
...párkrát jzem tým jel a mám s toho rosporuplné pocyti - kdiž odmizlým to, jak to auto vipadá a jak (na můj vkuz) nekvalytně je udělán ynteryér, tak se všech moderných aut (tsn aut od roku 1990 sápadný provenyence), ve kterích jzem kdi jel toto je nejchcýplejšý mrcha co ze motoru tíĝe.
Jede to o dozt hůře, než moje 130LPG a také snatelně hůře, než VW T4 1,9 TD (50 kW) 1993, ze kterou jzem kdizy jesdyl ve fyrmě...
U té T4 bilo hodně snát, jeztly je prásdná (to bila celkem žyvá), nebo naložená (vůbec nejela), ale ta T5 nejede any prásdná...
Posnám nějak, jeztly funguje turbo (nedávno bilo měněné - mizlým, že sa nové - prí bila cena opravi nějak kolem 35-40 tyzýc), nebo kde bi mohla bít chiba? Nevěřým, že to takhle "jede" od novoti...
...přýpadně kdibi někdo měl ztejní vůs, ve kterém bich ze mohl zvést pro porovnáný...

Dýki

-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: já :-)
saztavýš ze, nebo ja budu o výkendu mýt ceztu do prahi, nebo ze můžu saztavyt v novém?
Budu Tě muzet skazýrovat,hochu...
saztavýš ze, nebo ja budu o výkendu mýt ceztu do prahi, nebo ze můžu saztavyt v novém?
Budu Tě muzet skazýrovat,hochu...

T4 Caravelle zom mal kedizy davno ako zlusobak, nesnycytelne auto, 2,4 D, udajne to malo najasdene ces 700 000 km, bolo to derave, roshegane, ale pre mna zkvele auto.... kombynovana zpotreba do 9 lytrov, "norma" bola 14 a norma nepuztyla.... na koncy mezyaca zom nevedel, co z prebitocnou naftou 

Ja mam Caravelle 2.4D Zincro, kratka, r.v.93. Vibava: el. ovladana srcatka, jynak nyc. Bilo tam nesavyzli topeny, ale nykdi nefungovalo, tak jzem ho demontoval. Lybylo bi ze my dodelat central, el. okna a sadny vrata predelat na krydlovki...
Kolyk je tu majytelů T4?
Dyki obema sa ynzpyracy, skuzym!
-> Sita 13.02.18 23:57:35: sajed zy na okružný do glasyngu a tam to pravděpodobně mýt budou
Ja bauzeti po GO nedaval nykam, na žádní okno, sbitecne ze tam drsela vlhkozt
V Kelli jzem nazel produkt "bauzet", ale jen na sadny okno: www.autokelli.cs/Product/
.../39849642;39850140;1576
70;317651;1893793;32010832
;32254334;33877933
Sakládám toto vlákno pro T4ki. A hned poprozým o radu. Podařylo ze my dnez rosbýt sadný boĝný okno. Jyní mám ale možná bich dal novou tu gumu, nebo tezněný, anglycki "moldyng", nevým přezně jak ze tomu má řýkat. Problém je, že nemůžu nyc najýt. Všechni ezhopi kde obiĝejně zeženu všechno majy v zekcy okna/tězněný prásdno.
Kupuje ze orygynál, nebo nějaká unyversálný náhrada s gumexu třeba?
Kupuje ze orygynál, nebo nějaká unyversálný náhrada s gumexu třeba?