-> Bobesh 08.03.21 13:48:22: hod foto, mam tam rozebrany LEVY ZADNI dvere z thalie 2002, tak bych mohl mrknout.
Ale jinak spis az Clio II, jednicka je cela nejaka jina.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Renault
Sháním Thalia (počítám že Clio i Megane bude stejně) plastovou koncovku-sponu na táhlo zámku vnitřní kliky. Kelly ani ostatní deriváty v okolí nemají.
Je to něco podobného jako na škodovkách ale menší průměr do otvoru mechanizmu. Ani po bastlířské úpravě zalamovákem jí tam nevpravím.
Je to něco podobného jako na škodovkách ale menší průměr do otvoru mechanizmu. Ani po bastlířské úpravě zalamovákem jí tam nevpravím.
-> Kocvin: všade píše OE diel , takže len Renault
Pánové prosím o pomoc.. Visí mi tu na zvedáku jedničková laguna a má v háji obě spodní misky předních pružin, které nemůžu nikde najít k objednání.. Číslo je 770 082 2908..
Nemá někdo možnost to objednat ?
Nemá někdo možnost to objednat ?
-> Luboš: Jsou jiná, maji jinak tvarovaný spodek díky jinému nárazníku.
Ale nevím, jestli je dotaz ještě aktuální...
Měli jsme dvojkové kombi, měnil jsem zadní světla a ta zamenna byla. Přední ne.
Ale nevím, jestli je dotaz ještě aktuální...

Měli jsme dvojkové kombi, měnil jsem zadní světla a ta zamenna byla. Přední ne.
Megane II.
Netuší někdo, zda jsou záměnná přední světla před fl. a po fl.? Díky
Netuší někdo, zda jsou záměnná přední světla před fl. a po fl.? Díky
Jen si tu odpovim, ze vlozky zamku jsou stejne pro dvere ridice i spolujezdce. Jen se prehodi ramenko.
Tak prirubou jsem si poradil takhle
Ale mam jinej dotaz, asi se posral zamek u ridicovejch dveri, nevite jestli jsou na renckach stejny u ridice i spolujezdce? ze bych to jen prehodil at nemusim shanet jinej a resit klice, kterej sem si nedavno nechal delat novej vcetne imo
Muzu s klicem otacet dokola prakticky bez odporu, tak predpokladam rozpadlou vlozku. Uvidim rozdelavat to budu az odpoledne

Ale mam jinej dotaz, asi se posral zamek u ridicovejch dveri, nevite jestli jsou na renckach stejny u ridice i spolujezdce? ze bych to jen prehodil at nemusim shanet jinej a resit klice, kterej sem si nedavno nechal delat novej vcetne imo

Muzu s klicem otacet dokola prakticky bez odporu, tak predpokladam rozpadlou vlozku. Uvidim rozdelavat to budu az odpoledne
-> venni: jj 1.4 8V 55kw, zejtra tady skocim na vrakac ale s prodejem to je tady horsi myslim
-> Vojťas 25.06.19 14:39:05: to je nějaká 1,4??? Celkově bych se optal na vrakáči,tyhle pekáče kolikrát nemaj moc namotáno a výkupní ceny katů u rencků jsou směšný,myslim že tyhle jsou snad kolem 700kč,i jejich DCi jsou za pár kaček oproti vw a oplům.
-> Tomaso435 25.06.19 14:59:45: za 500,když je momentální výkup za 1400??
-> Tomaso435: tam je takovej plochej pod motorem :-/
-> Jirik_Tuňák1983: no ted sem mluvil se znamym, rikal ze za 4400 mi do necha, tak to jeste s tim bastlenim prirub asi prehodnotim
Respektive zkusim se poptat dal, zas lepsi to vyresit jednou pro vzdy, a kdyz uz sem se dal do oprav kdyz to ma najeto 230 tisic, holt musim pokračovat
-> Jirik_Tuňák1983: no ted sem mluvil se znamym, rikal ze za 4400 mi do necha, tak to jeste s tim bastlenim prirub asi prehodnotim

Respektive zkusim se poptat dal, zas lepsi to vyresit jednou pro vzdy, a kdyz uz sem se dal do oprav kdyz to ma najeto 230 tisic, holt musim pokračovat

Za zkoušku nic nedám,nevíte někdo rozměr šroubů zadních tlumičů na Megane I?dekuji
-> Vojťas 25.06.19 14:39:05: Položil jsem kdysi Xantii na nějakou cihlu nebo pařez v trávě a promáčkl kat, který se poté vysypal a třeba na hrbu v zatáčce mi přicpal výfuk a auto přestalo jet. Pak to huplo zase jindy, odsypalo se to a zase to jelo normálně. Dali jsme tedy nový univerzální, stál tehdy kolem 3500 nebo 3700 (už je to dlouho), k tomu se přikoupily příruby, těsnění a spony, navařilo se a emise byly stejné jako na protokolu z první STK, které jsem měl u vozu. Technické jsem s tím absolvoval tuším dvě nebo tři a ani jednou nebyl jediný problém.
Ale...., značku katu už si nevybavím (objednával ten co ho dával), od té doby se v kvalitě dnešních výrobků mohlo hodně změnit. Ale třeba katu (náhrada nebo uni) od Polmo bych se asi nebál.
Ale...., značku katu už si nevybavím (objednával ten co ho dával), od té doby se v kvalitě dnešních výrobků mohlo hodně změnit. Ale třeba katu (náhrada nebo uni) od Polmo bych se asi nebál.
-> Vojťas: navařit katík z feldy tam nejde? :-D seženeš na vrakáči za 500 :-D
Na Thalii 2001 se mi rozpadla priruba katalyzatoru a stredovy trubky. Kat je vlastne i vysypanej,dost v nem hrka. Jak je na tom kvalita dnesni vyroby takovejch dilu? Jestli kdyz koupim novej nebude za dva roky pred emisema taky v prdeli. Dalo by se to zbastlit a katalyzator vymlatit, ale asi se mi nechce se s tim prcat.
-> palinator: Taky si myslím 

-> Nwkt:
Není zač.
Není zač.

vyřešeno přehráním SW
Carminat bluetooth, nemáte někdo zkušenost? Někdo zkoušel přehrát mapy a teď to ukazuje tohle a nejde to potvrdit
Nemáte někdo zkušenosti s Renaultem Modus? Platil nebo platí za bezpečné auto, není to moc velké, interier variabilní a hodně šikovný. Nikde jsem nenašel žádné zásadní zápory a nebo nářky majitelů. Tedy krom náročné výměny žárovek v hlavních světlometech. Někdo řeší jen odplastováním vrchu a zalomením ruky k paticím a někdo demontáží nárazníku, dle šikovnosti každého soudruha. Kolegyně shání nějaké šikovné vozítko převážně pro dva a psa.
Prostudoval jsem si různé vychytávky, které to má (schránky, kouzla se zadní sedačkou atd.) a jeví se to jako docela dobrý poměr cena / výkon.
Tohle je docela hezkej kousek.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8074863?goFrom=lis...
Prostudoval jsem si různé vychytávky, které to má (schránky, kouzla se zadní sedačkou atd.) a jeví se to jako docela dobrý poměr cena / výkon.
Tohle je docela hezkej kousek.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8074863?goFrom=lis...
dik chlapi, zkusim vsechno...
Zajimavy mi prijde, ze po odpojeni ridici jednotky se nic nestalo. IMO blika porad stejne, zadna jina kontrolka se neukazala.
Se zatekanim vody to auto problemy ma taky, pod kobercema je vlhko, ale abych rekl pravdu, tak ani netusim kde je jednotka imobilizeru...
Zajimavy mi prijde, ze po odpojeni ridici jednotky se nic nestalo. IMO blika porad stejne, zadna jina kontrolka se neukazala.
Se zatekanim vody to auto problemy ma taky, pod kobercema je vlhko, ale abych rekl pravdu, tak ani netusim kde je jednotka imobilizeru...
-> Sita 28.11.18 10:10:42: poslal jsem Ti ICD na KKL, ale nevim, jestli to pujde, mozna by mohlo...
-> Sita: bez diagnostiky se asi nepohnes. Resil jsem ted na Funovi neco podobneho a jednotka imo byla plna vody. Nemuze byt nejaky obdobny problem s vlhkosti i u tebe? Kdyz problikly kontrolky a hlasilo to nesmyslne chyby, docela by mi to sedelo. Ale jak rikam, bez diagnostiky chybu nevymazes, i kdybys imo vyresil, aspon Felda to fak mela, jakmile ju jednou imo zablokovalo, musela se chyba vymazat v RJ, i kdyz uz imo bezelo...
Obcas zavazna zavada zablokuje RJ motoru, uz jsem se s tim parkrat setkal a stacilo vymazat chyby a uz to jelo
Bez diagnostiky s tim asi nic nezmuzes.

Bez diagnostiky s tim asi nic nezmuzes.
Zakladam toto tema, protoze jsem v teto sekci zadne lepsi nenasel. A hned bych mel dotaz, resp. zadost o pomoc.
Nejstarsi dite si v lete poridilo Renault Megane Coupe 1.6 16V 79kW, r.v.2000. Auto fungovalo normalne, obcas probehl nejakej chaos v kontrolkach za jizdy, ale jinak za ty penize co to auto stalo dobry. Az do minulyho tejdne.
Auto nastartoval, popojel asi 100m, rozsvitila se kontrolka oleje a signal STOP na displeji. Tak zastavil, zkontroloval olej a protoze ho bylo dost tak zase chtel nastartovat ale uz to nejde. Motor toci, ale ani neskytne. Signalizace hladiny oleje uz probiha normalne, ukazuje to plnej stav.
Problem je, podle me v imobilizeru. Proste po zapnuti klicku nezhasne kontrolka imobilizeru, porad blika. Jeden chlapik mi rekl, ze problem by mohl byt v klicku, tak se na nej dival, ale nic nenasel.
Neporadili byste mi nekdo co ted s tim? Sehnat diagnostiku, napojit? Klidne bych i natvrdo vyradil imobilizer, to auto uz stejne nikdo krast nebude, ale jak na to? Nevite pripadne nekdo o nekom kdo se v Renaultech vyzna, a chtwl by se na to podivat? Asi bych dal prednost jihu cech, ale nebranim se i delsimu vyletu...
Predem diky vsem za nejaky tipy...
Nejstarsi dite si v lete poridilo Renault Megane Coupe 1.6 16V 79kW, r.v.2000. Auto fungovalo normalne, obcas probehl nejakej chaos v kontrolkach za jizdy, ale jinak za ty penize co to auto stalo dobry. Az do minulyho tejdne.
Auto nastartoval, popojel asi 100m, rozsvitila se kontrolka oleje a signal STOP na displeji. Tak zastavil, zkontroloval olej a protoze ho bylo dost tak zase chtel nastartovat ale uz to nejde. Motor toci, ale ani neskytne. Signalizace hladiny oleje uz probiha normalne, ukazuje to plnej stav.
Problem je, podle me v imobilizeru. Proste po zapnuti klicku nezhasne kontrolka imobilizeru, porad blika. Jeden chlapik mi rekl, ze problem by mohl byt v klicku, tak se na nej dival, ale nic nenasel.
Neporadili byste mi nekdo co ted s tim? Sehnat diagnostiku, napojit? Klidne bych i natvrdo vyradil imobilizer, to auto uz stejne nikdo krast nebude, ale jak na to? Nevite pripadne nekdo o nekom kdo se v Renaultech vyzna, a chtwl by se na to podivat? Asi bych dal prednost jihu cech, ale nebranim se i delsimu vyletu...
Predem diky vsem za nejaky tipy...