Barva - brzdy, podvozek, kola, lak

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 06.06.2009 do 08.06.2009, založil/a palinator
řadit dle data
20:15:00
08.06.2009
OndraKrupi
-> palinator: jde, ale musíš dát více vrstev a po čase se to může loupat
19:44:00
08.06.2009
palinator
-> Kočislav:

A ten gumoasfalt jde ještě potom přetřít nějakou barvou, aby třeba nelepil? Mám na mysli nějakej univerzál ColorLak nebo co.1
17:07:37
08.06.2009
Kočislav
-> palinator: Já jsem nenáročný a všechno patlám gumoasfaltem, je vodou ředitelný, tudíž dle AZNP vhodný i na původní plastizol, nevýhody: dlouho lepí, nátěr je dobré každý rok, nebo alespon 1x za dva roky obnovovat, myslím, že to není takový zázrak. Výhody: svůj účel plní, je velmi levný (5 kg kyblík do 150,- Kč a vydrží několik let:) ), snadná manipulace.

Ale přece jen je asi profesionálnější Tlumex apod., uvidíš kdo ti ještě co poradí.
14:06:27
08.06.2009
Jozka
To je téma na diplomku, ne na virt..4
upraveno 1x, naposled 08.06.2009 14:07:11
12:27:30
06.06.2009
palinator
Zdravím. Možná toto se již tady opakuje, ale chci se zeptat především na zkušenosti. Témata jsou nepřehledná a tězko se v nich nechá něco hledat. K věci:

Jaké máte zkušenosti s prostředky především na antikorozní ochranu podvozku, kol, tepelně namáhaných součástí a dílů, které jsou nejčastěji korozí napadeny (lemy blatníků, prahy)? Jaké jsou osvědčené způsoby ochrany(nátěrový materiál,počet vrstev)? Nebudeme-li brát v potaz úpravy kovů (pozink), jaké jsou nejlepší prostředky? Chtěl bych znát přesné názvy, abych nekoupil zase nějakej patok. Dík
Extreme Tyres