skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Topení 130lr
19:12:12
25.08.2009
25.08.2009

vhml
-> Klubko_: nějaký mechanický školy na to má :-D
19:01:02
25.08.2009
25.08.2009

Klubko_
-> vhml: ja rikal ucence 

00:03:27
25.08.2009
25.08.2009

vhml
Klubko_ 24.08.09 23:52:19 napsal:
anebo se zeptat nejakyho ucence pres hydrodynamiku
Co na to Syny?
anebo se zeptat nejakyho ucence pres hydrodynamiku

Co na to Syny?

23:52:19
24.08.2009
24.08.2009

Klubko_
-> vhml: jak pises o ceste mensiho odporu, s tim souhlasim, ale treba i ta trocha co by radiatorem topeni protekala stacila. To by se muselo vyzkouset. A varianta radiatoru paralelne ke chladici, mozna by mohlo fungovat dat mensi prumer hadice na vstup radiatoru a vetsi na vystupu. Myslim, ze by pak voda proudici z chladice strhavala vodu proudici k chladici do topeni, ale zaroven by ji slo dost i do chladice...jedine vyzkouset anebo se zeptat nejakyho ucence pres hydrodynamiku 

22:32:54
24.08.2009
24.08.2009

vhml
-> gabo000000: ano
abych zbytečne nevynechával chladič
abych zbytečne nevynechával chladič
22:20:45
24.08.2009
24.08.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: paralelne na jednu trubku? ze spravit na jendu trubku 2Tcka?
22:19:28
24.08.2009
24.08.2009

vhml
-> gabo000000: sériove urcite ne. Dal bych to paralelně na jednu trubku před chladič.
Ve škole nás učili, že proud není blbec a jde vždycky cestou nejmenšího odporu, tak se bojím aby do toho topení něco doteklo
Jeste by šlo udelat paralelne k chladiči, ale myslím, že by mu to zbytecne bralo vodu.
Má s tím ještě někdo zkušenost?
Ve škole nás učili, že proud není blbec a jde vždycky cestou nejmenšího odporu, tak se bojím aby do toho topení něco doteklo
Jeste by šlo udelat paralelne k chladiči, ale myslím, že by mu to zbytecne bralo vodu.
Má s tím ještě někdo zkušenost?
22:12:15
24.08.2009
24.08.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: ale mozno to nei je ani vlemi zla variana...predsa chceme aby vecsina vody tiekla do chladica a len mao pritekalo do kurenia...teda by to chcelo tensiu trubku ku kureniu ako ta co ide pod autom... a na jednu trubku by som to nenapajal.....teda seriovo...podla man to by brzdilo prietoku priliz vela...predsa len trubky v chladici kurenia su tenucke a je ich malo...chcelo by to dat paralelne si myslim ale to su vsetko len domienky...chcelo by to cloveka kto to videl alebo robil...ja si to chcem tak spravit inac tiez...
22:08:58
24.08.2009
24.08.2009

vhml
-> gabo000000: že T není ideální je jasná věc. Uvažujme třeba variantu Y.
Bude lepší vstup napojit na vstup do chladiče a výstup na výstup. A nebo topení napojit jenom na jednu trubku abych nevynechával chladič?
Bude lepší vstup napojit na vstup do chladiče a výstup na výstup. A nebo topení napojit jenom na jednu trubku abych nevynechával chladič?
22:05:39
24.08.2009
24.08.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: pdola man by to fungovalo...ale straty tu svine...ale neverim ze od jedneho Tcka by boli az tak vela..ja som chcel skôr vseobecne podvyhnut pozornost na prave uhly...
22:04:17
24.08.2009
24.08.2009

vhml
-> gabo000000: takže by to teda nefungovalo?
21:59:00
24.08.2009
24.08.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: molcan vravel ze sa mame opytat na prave uhly kurenarov... ze kto pcha aj tie medene trubky robi blbost...
21:57:23
24.08.2009
24.08.2009

vhml
Na škodateamu se řešilo, ale nedořešilo jak měla udělaný topení LR. Údajně neměla hadice od motoru, ale Tčko na trubce k chladiči aby se ušetřila váha za dvě hadice plný vody. Ví toho někdo víc?
Kde to bylo to Tčko přesně atd?
Bojím se když to udělám, že mi přesto nebude téct pořádně voda, a nebo naopak mi poteče tudy a nepoběží pořádně do chladiče.
Díky za nápady a názory
Kde to bylo to Tčko přesně atd?
Bojím se když to udělám, že mi přesto nebude téct pořádně voda, a nebo naopak mi poteče tudy a nepoběží pořádně do chladiče.
Díky za nápady a názory