skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info pro.. zajímavost
14:31:04
16.11.2009
16.11.2009

suri
-> Jozka: ja som tiež vygoooglil že sa robí nejaká farba s prísadou olova ale nebudem to riešiť , syntetika ma nesklamala
14:29:25
16.11.2009
16.11.2009

Jozka
-> suri: V ČR se určitě ještě loni barva s obsahem olova vyráběla, přestože už zapovězená - paní v prodejně mi jí nechala potěžkat ve srovnání se stejně velkou pikslou obyčejný syntetiky. Chystal jsem se k nákupu, leč prodejnu převálcovala lépe umístěná konkurence a výrobce jsem si bohužel nezapamatoval.
14:10:04
16.11.2009
16.11.2009

suri
-> Jozka: jj SuŘík bol super ale kde čo ked nezoženieš , hameritte mam podobné skúsenosti , proste zlatá syntetika za 100 korun kilo a zlatý rezistin .
14:08:33
16.11.2009
16.11.2009

Jozka
-> suri: Potom, co jsem si před lety zničil původně zdravou podlahu Hammeritem zhora (naprosto nevhodné, záludně koroduje do hlobky pod nátěrem) a na provozce zjistil, že přetírání obnažených míst zespoda Antirezinem má sotva poloviční životnost oproti resistinu, tak už moc neexperimentuju. Co jde, putuje do komaxiťárny buď nahotovo anebo alespoň na epoxidový základ, co se nevleze, dostává navrch sice nástřik Body či podobný, ale pod něj tvořím poctivou syntetikou. Suřík už došel...
12:15:29
16.11.2009
16.11.2009

suri
-> MOLSO: kludne ber a nehovor že to nie je pravda nebodaj . ,mne stačilo že som musel robiť pdovozok po roku aj pol kazdodenneho azdenia znova , je super že tá farba sa super rozlieva ale jej antikorozne učinky sú asi na urovni farieb na modely lietadielok a cenovo su velmi vysoko , za 400 sk mam 0,6kg alkytonu za 700 mam 3kila sikkensu a to je o inom vsak si mohol vidiet
12:07:54
16.11.2009
16.11.2009

MOLSO
suri 16.11.09 11:11:37 napsal:
→ Jozka: radšej si ani neotváraj ústa lebo budeš za
največšieho blba ked povieš niečo proti virtovým maliarom alkytonárom
ktorý za rok najazdia 1000km a umývajú podvozok po každej jazde a
vyhchlauju to všade možne a bez skúseností . toto beriem ako osobnu urazku
→ Jozka: radšej si ani neotváraj ústa lebo budeš za
največšieho blba ked povieš niečo proti virtovým maliarom alkytonárom
ktorý za rok najazdia 1000km a umývajú podvozok po každej jazde a
vyhchlauju to všade možne a bez skúseností . toto beriem ako osobnu urazku

12:03:10
16.11.2009
16.11.2009

suri
-> Jozka: oni ludia neboli sporstí a vedeli čo robia , teraz každý utratí za pixlu farby nekrestanské peniaze len aby to bolo krásne , každý rok to musí pretierať lebo sa to lúpe a hovno chráni , pixla rezistinu car stojí 120sk a MLko podobne . inak dobrá farba na podvozky je aj mobihel antigravel , ten chystám dať na feldu , je to také tvrdé a nelepí to a odráža kamienky , ale je kludne možné že na niektoré partie dám rezistin a prestriekam mobihelom aby to nelepilo .
11:55:31
16.11.2009
16.11.2009

Jozka
-> suri: Já vím a normálně se do takových debat už nemísím. Ale tohle mě prostě nedalo - věděl jsem, že to asi bude dobrý, ale že až takhle, to mě samotnýho překvapilo. Škoda jen, že jsem to kvůli vyklepání různých promáčklin musel sundat dolů..
Jinak tatík se tomu věnoval asi jako tvůj - MB po roce ježdění celý odstrojil, ošetřil a pak pravidelně udržoval, takže po 15ti letech celoročního provozu zůstaly v roce 1983 při 1. GO karosérie tehdy připravené prahy nepoužity a tyhle blatníky se namontovaly, když už byly vychystané - a původní, jen lehce načnuté na patkách, se ještě dobře prodaly.
Jinak tatík se tomu věnoval asi jako tvůj - MB po roce ježdění celý odstrojil, ošetřil a pak pravidelně udržoval, takže po 15ti letech celoročního provozu zůstaly v roce 1983 při 1. GO karosérie tehdy připravené prahy nepoužity a tyhle blatníky se namontovaly, když už byly vychystané - a původní, jen lehce načnuté na patkách, se ještě dobře prodaly.
11:11:37
16.11.2009
16.11.2009

suri
-> Jozka: radšej si ani neotváraj ústa lebo budeš za največšieho blba ked povieš niečo proti virtovým maliarom alkytonárom ktorý za rok najazdia 1000km a umývajú podvozok po každej jazde a vyhchlauju to všade možne a bez skúseností . inak k tomu čo ukazuješ môžem povedať len to že naša 120tka predaná pred 11 rokmi na ktorej vtedy otec dal dole komplat blatníky vynatierlal vystrikeal rezistinom , takisto podlhy dutiny , tak po tých rokoch bez udržby je stále zdravá , ukážte mi niekto škodovku čo na olupanom body a alkytone vydrží 10 rokov bez opráv a dám mu za pravdu .
10:41:01
16.11.2009
16.11.2009

Jozka
další problémové místo - též bez problému.
10:39:59
16.11.2009
16.11.2009

Jozka
patka - po vytržení šroubku M5..
10:39:15
16.11.2009
16.11.2009

Jozka
Dost překvapil – přestože na autě strávil 13 let a najel cca 50 tisíc km v celoročním provozu, (vesměs na venkově -ale tu a tam i v prosolené Praze), je stále ve vynikající kondici a to i kolem hrnce světlometu a na prahové patce - koroze je v podstatě pouze na pomuchlaných místech.
10:37:51
16.11.2009
16.11.2009

Jozka
.. a pro ty, co tu řeší různý Body, alkytony a jiné fajnovosti.
Kvůli vyklepání jsem se pustil do blatníku, sejmutého z auta v roce 1996 – od té doby se poflakoval po různých kůlnách, tedy téměř venku.
Přitom žádná extra povrchová úprava, jen v roce 1983 nejkvalitnější dostupný základ – katoforéza na nový náhradní díl, na ní mezivrstva Resitinu Car a nakonec Tlumex Plast..
Kvůli vyklepání jsem se pustil do blatníku, sejmutého z auta v roce 1996 – od té doby se poflakoval po různých kůlnách, tedy téměř venku.
Přitom žádná extra povrchová úprava, jen v roce 1983 nejkvalitnější dostupný základ – katoforéza na nový náhradní díl, na ní mezivrstva Resitinu Car a nakonec Tlumex Plast..