
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Antikorózní ochrana z výroby
23:45:14
29.11.2009
29.11.2009

Zdeněk.
-> ondie: No, třeba jim úpně uhnila střecha 

17:10:36
28.11.2009
28.11.2009

ondie
-> petr s: to je taky možný,každá lokalita má svoje...třeba škodovky z GB,co sem viděl sou schnilý na úplně podivnejch místech
17:03:26
28.11.2009
28.11.2009

petr s
-> ondie: nebo se jinde tolik nesolí jak u nás
16:58:53
28.11.2009
28.11.2009

ondie
-> rsvancara: -> rsvancara: zajímavý díky.. ;-)
Jojo,taky bych to tema,tak jak bylo položené asi uzavřel...myslim,že ty postupy ochrany karoserii byly stejné.....jen se mi vždycky subjektivně zdálo,že ty auta (dovezený zpět do čr-reexport) maj ten spodek poctivěji nastříkanej,takže se mi to buď zdá,nebo to německý prodejce před prodejem ještě nějak doošetřoval nebo se o to němečtí majitelé více servisně starali.....
Ale možná že za A) je správně
Jojo,taky bych to tema,tak jak bylo položené asi uzavřel...myslim,že ty postupy ochrany karoserii byly stejné.....jen se mi vždycky subjektivně zdálo,že ty auta (dovezený zpět do čr-reexport) maj ten spodek poctivěji nastříkanej,takže se mi to buď zdá,nebo to německý prodejce před prodejem ještě nějak doošetřoval nebo se o to němečtí majitelé více servisně starali.....
Ale možná že za A) je správně

16:49:30
28.11.2009
28.11.2009

rsvancara
a detail konec :
16:48:36
28.11.2009
28.11.2009

rsvancara
detail začátek :
16:42:40
28.11.2009
28.11.2009

rsvancara
Vede tam o jednu trubku navíc (vratka benzínu do nádrže) …
Horní je standard vlečkové, spodní GLi/RiC
Prostě 135 je normální kastle jako každá jiná (žádná specialní ochrana navíc) - viz. ohnuté plechy na 2p brzdiče a šroubované na 4 pístky ... karoserie patrně do vyražení VIN nevěděla, jestli bude 105 nebo 136 ...
Horní je standard vlečkové, spodní GLi/RiC
Prostě 135 je normální kastle jako každá jiná (žádná specialní ochrana navíc) - viz. ohnuté plechy na 2p brzdiče a šroubované na 4 pístky ... karoserie patrně do vyražení VIN nevěděla, jestli bude 105 nebo 136 ...
15:41:07
28.11.2009
28.11.2009

ondie
-> rsvancara: hele v čem má GLi/Ric jiné plnící hrdlo a nádrž ?
Jinak si sám trochu v hlavě hraju s teorií,jestli ty 135ky na tom nebyly líp,ani tak že sjeli z linky Kvasin lépe ošetřeny,ale jak šly víceménně všechny do německa,tak že to tam prodejce ještě nějak podchytil...
Jinak si sám trochu v hlavě hraju s teorií,jestli ty 135ky na tom nebyly líp,ani tak že sjeli z linky Kvasin lépe ošetřeny,ale jak šly víceménně všechny do německa,tak že to tam prodejce ještě nějak podchytil...
15:23:30
28.11.2009
28.11.2009

rsvancara
-> Mil@n 27.11.09 21:26:03: kdepak, normálně kataforéza a plastizol :-) jelikož se GLi nijak nelyší VINem od 135GL, dovolím si dokonce tvrdit, že prostě stáhli pár už vyrobených karburátorových 135tek (v Kvasinách) do dílny a přehodili motor, předovku, plnící hrdlo a nádrž a přidali trochu elektriky ... je to asi pitomá teorie, ale vzhledem, že jich (včetně rapidů) nabouchali 1500 za rok (co se dělali), tak se asi ani nevyplatilo školit lidi na lince :-)
13:13:45
28.11.2009
28.11.2009

Vojťas
co je teda pouzity na uzovce z r.82 ? jeste na tom z vyroby je neco nastrikany ale mistama se to loupe, tak nevim jestli mam sundat jen to vrchni, a nebo vsechno, pac to se zda byt ok,
10:12:45
28.11.2009
28.11.2009

palinator
Já teda na tý "89 mám dírku zevnitř prahu pouze a jenom jednu, pečlivě zadělanou sklolaminátem.
Jinak jelikož jinej hever nemám, tak se zvedá origo heverem přes díru uprostřed a prahy světe div se - drží!
Jinak podlaha, kufr, podběhy OK! Jenom středovej tunel je vpředu kapku chycenej.

Jinak jelikož jinej hever nemám, tak se zvedá origo heverem přes díru uprostřed a prahy světe div se - drží!

21:47:27
27.11.2009
27.11.2009

Hurdis
-> Mil@n: Max. individuální záležitost, spíše však velkohubost. Možná měl pán v Zn blatníky apod., to rozhodně není problém.
21:40:21
27.11.2009
27.11.2009

Mil@n
-> Hurdis: jj rozhodně to je zajímavé no jestli do fakt dělal někdo z prodejcu nebo tak něco,protože byla dovezena z německa.
21:37:11
27.11.2009
27.11.2009

Hurdis
-> Mil@n: Pokud jí dal odstrojenou a obroušenou do Wieglu. 

21:26:03
27.11.2009
27.11.2009

Mil@n
Ja sem mluvil s majitelem jedné gli a ten mi tvrdil že ma kastli z pozinku 

20:31:18
27.11.2009
27.11.2009

Hurdis
-> Borin - Král tuzerů: To bude Máro tabulkově podložený, vo*e, http://www.youtube.com/wa
tch?v=HcMYweMAlnU
20:27:05
27.11.2009
27.11.2009

Syny
To je jakokdybych porovnal moji uzovku a eMko... eMko totalne na kasi a uzovla relativne dobry... A eMko je 89 a ouza 82... Jenze eMko nebylo nikdy v garazi a jezdilo furt. Uzarna byla garazovana pravidelne a v zime nejezdila, takze asi tak...
19:05:05
27.11.2009
27.11.2009

Borin - Král tuzerů
-> petr s: To mu říkal táta, ten je na auta odborník




18:41:57
27.11.2009
27.11.2009

rsvancara
-> ondie 27.11.09 14:55:16: jo to mi připomnělo zásadní věc :-)
GLS mělo dutiny pravidelně dělané (já sám jsem je dělal za tech 10 let co jsem ji měl 4x) a samozřejmě vyvařováno (vyřazena z důvodu koroze pod zadním oknem, jde jsem jako mladej a blbej fouknul montážku, kterou jsem později zase háčkem vytahal ven :-))
GLi už bylo vyvařované (vnitřní prahy, vršky podběhů a rošt podlahy kufru asi po nehodě) a dutiny minimálně jednou dělané (ale mám ji jen rok a kus, takže nevím historii)
130 GL - na to nikdo nešáhl (nejsou vrtané díry pro nástřik dutin), proto jsou KO prahy, vršky podběhů, lemy a pár dírek okolo (vše ostatní - nosníky, podlaha a další jak nové, poslední tři roky bydlela prý na zahradě, takže to neměla vůbec jednoduchý :-)) ....
GLS mělo dutiny pravidelně dělané (já sám jsem je dělal za tech 10 let co jsem ji měl 4x) a samozřejmě vyvařováno (vyřazena z důvodu koroze pod zadním oknem, jde jsem jako mladej a blbej fouknul montážku, kterou jsem později zase háčkem vytahal ven :-))
GLi už bylo vyvařované (vnitřní prahy, vršky podběhů a rošt podlahy kufru asi po nehodě) a dutiny minimálně jednou dělané (ale mám ji jen rok a kus, takže nevím historii)
130 GL - na to nikdo nešáhl (nejsou vrtané díry pro nástřik dutin), proto jsou KO prahy, vršky podběhů, lemy a pár dírek okolo (vše ostatní - nosníky, podlaha a další jak nové, poslední tři roky bydlela prý na zahradě, takže to neměla vůbec jednoduchý :-)) ....
14:55:16
27.11.2009
27.11.2009

ondie
Tak co mám já R135,r.v.88´,tak je na tom při 180tkm a bídném garážování celkem dost obstojně,stejně bude chtít proběhnout s COčkem,ale žádná kaše to neni...
Ale bylo to auto reexportovaný do čech z německa a myslim si že to v tý říši místní dealer ještě nějak nadstandartně pošéfoval..dutiny,spodek. ..nebo jestli až v rámci servisu,co dělal ten němčour,nevim,ale spodek je supr,20letý prahy nemaj díry..atd..
Ale bylo to auto reexportovaný do čech z německa a myslim si že to v tý říši místní dealer ještě nějak nadstandartně pošéfoval..dutiny,spodek. ..nebo jestli až v rámci servisu,co dělal ten němčour,nevim,ale spodek je supr,20letý prahy nemaj díry..atd..
13:12:10
27.11.2009
27.11.2009

palinator
Jenom jestli to nebylo tím, že se za komunistů tolik nesolilo a hlavně nejezdilo, takže logicky stejně udělaný kastle tolik nehnily jako novější, který vydržely v současném provozu dýl. Ale je pravda, že dědova Š120 "88 a "89 taky žádná sláva.
Povrchová rez snad všude kromě střechy (kvítky) a jiný starší stroje jmenovitě tady na virtu Tomáš a spol. ani Ň. Připomínám, že naše stroje byly spotřební a pečlivě garážovány!

Povrchová rez snad všude kromě střechy (kvítky) a jiný starší stroje jmenovitě tady na virtu Tomáš a spol. ani Ň. Připomínám, že naše stroje byly spotřební a pečlivě garážovány!
06:40:27
27.11.2009
27.11.2009

rsvancara
Ještě bych dodal, GLi se dělali dva roky 89-90, takže s tou slabší ochranou posledních ročníků se mi to potvrdilo ...
Subjektivně tedy doporučuji ročník 83-86.
Subjektivně tedy doporučuji ročník 83-86.
06:33:36
27.11.2009
27.11.2009

rsvancara
Měl jsem 120 GLS M, rok 83 (E) a teď mám 135 GLi rok 89 (K) a povím Vám, když jsem tu GLSku dával do šrotu, tak byla v lepším stavu (co se koroze týká) jak celé GLi.
GLi jsem viděl několik a jen kvetou.
Teď mám (pro GLi) kastli ze 130 GL rok 86 a pohoda (asi vůbec nejzdravější kousek, co jsem kdy viděl).
GLi jsem viděl několik a jen kvetou.
Teď mám (pro GLi) kastli ze 130 GL rok 86 a pohoda (asi vůbec nejzdravější kousek, co jsem kdy viděl).
23:26:06
26.11.2009
26.11.2009

Peopas
-> Syny: kdyby uz meli tenkrat dvanactihodinový provoz,nemuselo byt dnes tak zle 

23:19:31
26.11.2009
26.11.2009

Syny
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: A ty jako myslis, ze GLS melo nejakou specialni karoserii? Kastle delali vsechny stejne...
Ale linka vedla venkem a v noci nebo pres vikend stali kastle jen pod pristreskem, takze kdyz chcalo, tak to chytlo lisku a slo to do laku uz nacaty, takze to kazdymu muze hnit uplne jnde...
Nejhorsi auta byli v pondeli rano

Ale linka vedla venkem a v noci nebo pres vikend stali kastle jen pod pristreskem, takze kdyz chcalo, tak to chytlo lisku a slo to do laku uz nacaty, takze to kazdymu muze hnit uplne jnde...
Nejhorsi auta byli v pondeli rano



22:15:59
26.11.2009
26.11.2009

Tomaso435
volové
22:14:05
26.11.2009
26.11.2009

Pavel P..
-> petr s: na trhu jedna pani povidala

22:13:34
26.11.2009
26.11.2009

petr s
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: A to říkali kde?
22:11:44
26.11.2009
26.11.2009

Tomaso435
co se říkalo, tak gls emko hnilo nejvíc
20:38:16
26.11.2009
26.11.2009

palinator
Chtěl bych zde nastolit diskuzi, které modelové roky Škodovek v jednotlivých modelech měli jak zdařilou protikorozní ochranu. V jednom profilu jsem četl, že Mka posledních let rezly více než Mka staršího data vzniku. Uvažovat v subjektivním hodnocení také intenzitu solení silnic, apod.
Nechce se mi věřit, že poslední škodovky jsou horší než první.
Nechce se mi věřit, že poslední škodovky jsou horší než první.