Upevnění 6bodu do kastle

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 24.01.2010 do 25.01.2010, založil/a Schejby
řadit dle data
20:52:17
25.01.2010
Schejby
-> pistaa: díky za ty obrázky právě tak jsem myslel že to udělám,ale nevěděl jsem jestli to bude splňovat homologaci díky
20:41:07
25.01.2010
pistaa
-> ALL: Riesime uchyty v podlahe a nie na trubke aby bolo jasno a to co ej na trubke neni na bezpecnostny pas, auto je pre moje hobby a bezpecnost je na 1. mieste a je to podla J cka a vyhovuje to
20:23:19
25.01.2010
vhml
-> Luky.: na Hans to právě nesmíš mít moc nízko protože ti to tlači na ramena a páteř ti pak vyběhne opěradlem 1
20:06:25
25.01.2010
Luky
-> vhml: Á jo, HANS. Takže ten pás neni pro HANS, je to tak?

-> Stepan FUN: No to je vono... 4
20:03:19
25.01.2010
vhml
-> Luky.: ono je to nakreslený i s HANSem a tam nikdy nevíš co ten HANS udělá 3
19:15:28
25.01.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Stepan FUN: Měl by to být obrázek právě z návodu k pásu který jsem kupoval.Ale originál teď nemůžu najít.
18:52:40
25.01.2010
StepaNoFUN
-> Luky.: Nevím co je to za obrázek, kterej sem dával Bedřich , ale podle "J" je povoleno upevnění ramenních pásů pod úhlem až 45° od vodorovné roviny a doporučuje se aby nepřesáhlo 10°...
zvětšit Upevnění 6bodu do kastle - obrázek od StepaNoFUN vložen 25.01.2010 18:52:40
upraveno 1x, naposled 25.01.2010 18:53:51
18:16:35
25.01.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Luky.: Přesně nevím, ale nyslím si, že je to spodní obrázek v půdorysu.A ty kolečka značí to, že tě pásy tlačí do ramen.
upraveno 2x, naposled 25.01.2010 18:19:08
18:12:41
25.01.2010
Luky
Když se na Dakaru 1988 zabil Kees van Loevezijn, tak bylo připevnění pásů k sedačce ještě dovolené. Nevíte někdo kdy se to změnilo, případně zda ta nehoda byla impulsem k té změně?

-> Bedřich: Co je špatně na tom hornim obrázku?



Když jsem měl pásy Sparco (homologace asi E jenom, FIA asi nebyla), tak tam bylo upevnění šikmo dolů povolené (řekněme pod úhlem 45°), to co šlo niž, to už bylo zakázané
18:01:24
25.01.2010
darabos
-> vhml: tie urcite nie su na zadne vetvy, mozno bocne ale urcite nie zadne
17:54:41
25.01.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> vhml: Hrubá chyba to možná je, ale na trať ho pustí.Určitě je to je menší chyba než použít 5,8 kotvy místo 8,8 a to už jsem taky viděl.

-> Schejby: Obrázek myslím mluví jasně.Ten pás nemá návod?
zvětšit Upevnění 6bodu do kastle - obrázek od Bedřich - zrušená registrace vložen 25.01.2010 17:54:41
16:57:28
25.01.2010
vhml
Pokud to zadní je opravdu úchyt pásu tak je to velice hrubá chyba. Jak kvůli upevnní pásu a sedačky v jednom míst což nesmí být, tak hlavně kvůli sklonu pásů, které musí mít dozadu vertikální sklon 10-30stupni
15:42:12
25.01.2010
StepaNoFUN
-> pistaa: Pěkný... A odpovídá tohle "J"? Ty přední asi jo, i když se mi ty výztuhy zdaj celkem malý, nicméně ten zadní úchyt je podle fotky na držáku sedačky a podle "jéčka" je výslovně zakázáno upevňovat pásy k sedačkám, nebo jejich držákům...



Ale pokud ty zadní oka nejsou držáky pásů, nebo jsem ten předpis blbě pochopil a může to tak bejt, tak se omlouvám...
upraveno 1x, naposled 25.01.2010 19:56:24
14:56:45
25.01.2010
pistaa
2. interier
zvětšit Upevnění 6bodu do kastle - obrázek od pistaa vložen 25.01.2010 14:56:45
14:56:34
25.01.2010
pistaa
13:13:15
25.01.2010
Schejby
-> vhml: já to myslel jako jentak navařit matky na podlahu to je prasárna.

-> Stepan FUN: dobře díky zkusím někde najít nějaké foto.
12:43:02
25.01.2010
StepaNoFUN
-> Schejby: 6ti body jsem nedával... Jezdili jsme 4 body. To převaření těch origo úchytů nafocený nemám a auto je už prodaný...
12:41:10
25.01.2010
StepaNoFUN
-> vhml: Taky jsem ten odkaz hledal, ale byl jsi rychlejší. ;-) Já to mám doma jenom vytištěný...
upraveno 1x, naposled 25.01.2010 12:43:16
12:36:43
25.01.2010
vhml
-> Schejby: www.autoklub.cz/acr/.../2 53.pdf



Strana 2 a dál.



Z homologace ti to ani plynou nemůže, protože v té době žádné 6bodové pásy neexistovali.

A pokud ti přivaření matek připadá jako prasárna, tak fakt nevím jak dokážeš ty další dva body vymyslet jinak.
upraveno 1x, naposled 25.01.2010 12:38:16
12:00:58
25.01.2010
Schejby
A můžu poprosit o nějaké foto jestli máš toho upevnění díky
10:36:08
25.01.2010
Schejby
Ok dík já jen jestli tam není nějaké přesné umístění já mám jen starou přílohu J a novou nemůžu stáhnout a když googlim jsou tam jen různý blbosti ale přímo příloha nic
00:06:45
25.01.2010
StepaNoFUN
Dle přílohy J - Pro každý nově vytvořený upevňovací bod se použije ocelová výstužná destička o ploše minimálně 40cm2 a tloušťce min. 3mm... Ještě tam píšou o tom, jaký zatížení mají ty body vydržet. Nicméně to není možný nijak jednoduše změřit, ani vyzkoušet... V případě upevnění pro dva pásy současně, je to dvojnásobek zatížení, tudíž i plochy výztuhy... Takže bych si změřil kam to bude vycházet, vyvrtal dvě díry, na spodek podlahy přivařil výztuhu a pokud maj pásy přazky, tam namontoval oko (závit pro pásy - 7/16 UNF), v případě, že maj jenom díru, tak přišrouboval šroubama M12 o pevnosti 8.8 a vyšší (nebo origo šroubama na pásy 7/16 UNF). Tohle připevnění o5 řeší příloha J...

Jinak u Š 100 bych doporučoval převařit plecham 1,5 - 2mm i připevnění pro stehení pásy. Já dával plech ohnutej do L (dýlka asi 20 cm) cca 10cm na každou stranu a 5 cm na podlahu. Těm origo upevňovacím bodům v prahách příliš nevěřím...
22:23:36
24.01.2010
Schejby
Poradí mi tu někdo rozumně jak by se dal upevnit veŠ100 5 a 6 bod pro pás?Já to nikde nemůžu najít.Z homologace mi to nějak nevyplívá.Tak jestli někdo víte jak to má být nebo máe nějaký odkaz budu rád.Hlavně nechci žádný prasárny jako přivař si dvě matky na podlahu a je to.
Extreme Tyres