skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Upevnění 6bodu do kastle
20:52:17
25.01.2010
25.01.2010

Schejby
-> pistaa: díky za ty obrázky právě tak jsem myslel že to udělám,ale nevěděl jsem jestli to bude splňovat homologaci díky
20:41:07
25.01.2010
25.01.2010

pistaa
-> ALL: Riesime uchyty v podlahe a nie na trubke aby bolo jasno a to co ej na trubke neni na bezpecnostny pas, auto je pre moje hobby a bezpecnost je na 1. mieste a je to podla J cka a vyhovuje to
20:23:19
25.01.2010
25.01.2010

vhml
-> Luky.: na Hans to právě nesmíš mít moc nízko protože ti to tlači na ramena a páteř ti pak vyběhne opěradlem 

20:06:25
25.01.2010
25.01.2010

Luky
-> vhml: Á jo, HANS. Takže ten pás neni pro HANS, je to tak?
-> Stepan FUN: No to je vono...
-> Stepan FUN: No to je vono...

20:03:19
25.01.2010
25.01.2010

vhml
-> Luky.: ono je to nakreslený i s HANSem a tam nikdy nevíš co ten HANS udělá 

19:15:28
25.01.2010
25.01.2010

Bedřich - zrušená registrace
-> Stepan FUN: Měl by to být obrázek právě z návodu k pásu který jsem kupoval.Ale originál teď nemůžu najít.
18:52:40
25.01.2010
25.01.2010

StepaNoFUN
-> Luky.: Nevím co je to za obrázek, kterej sem dával Bedřich , ale podle "J" je povoleno upevnění ramenních pásů pod úhlem až 45° od vodorovné roviny a doporučuje se aby nepřesáhlo 10°...
18:16:35
25.01.2010
25.01.2010

Bedřich - zrušená registrace
-> Luky.: Přesně nevím, ale nyslím si, že je to spodní obrázek v půdorysu.A ty kolečka značí to, že tě pásy tlačí do ramen.
18:12:41
25.01.2010
25.01.2010

Luky
Když se na Dakaru 1988 zabil Kees van Loevezijn, tak bylo připevnění pásů k sedačce ještě dovolené. Nevíte někdo kdy se to změnilo, případně zda ta nehoda byla impulsem k té změně?
-> Bedřich: Co je špatně na tom hornim obrázku?
Když jsem měl pásy Sparco (homologace asi E jenom, FIA asi nebyla), tak tam bylo upevnění šikmo dolů povolené (řekněme pod úhlem 45°), to co šlo niž, to už bylo zakázané
-> Bedřich: Co je špatně na tom hornim obrázku?
Když jsem měl pásy Sparco (homologace asi E jenom, FIA asi nebyla), tak tam bylo upevnění šikmo dolů povolené (řekněme pod úhlem 45°), to co šlo niž, to už bylo zakázané
18:01:24
25.01.2010
25.01.2010

darabos
-> vhml: tie urcite nie su na zadne vetvy, mozno bocne ale urcite nie zadne
17:54:41
25.01.2010
25.01.2010

Bedřich - zrušená registrace
-> vhml: Hrubá chyba to možná je, ale na trať ho pustí.Určitě je to je menší chyba než použít 5,8 kotvy místo 8,8 a to už jsem taky viděl.
-> Schejby: Obrázek myslím mluví jasně.Ten pás nemá návod?
-> Schejby: Obrázek myslím mluví jasně.Ten pás nemá návod?
16:57:28
25.01.2010
25.01.2010

vhml
Pokud to zadní je opravdu úchyt pásu tak je to velice hrubá chyba. Jak kvůli upevnní pásu a sedačky v jednom míst což nesmí být, tak hlavně kvůli sklonu pásů, které musí mít dozadu vertikální sklon 10-30stupni
15:42:12
25.01.2010
25.01.2010

StepaNoFUN
-> pistaa: Pěkný... A odpovídá tohle "J"? Ty přední asi jo, i když se mi ty výztuhy zdaj celkem malý, nicméně ten zadní úchyt je podle fotky na držáku sedačky a podle "jéčka" je výslovně zakázáno upevňovat pásy k sedačkám, nebo jejich držákům...
Ale pokud ty zadní oka nejsou držáky pásů, nebo jsem ten předpis blbě pochopil a může to tak bejt, tak se omlouvám...
Ale pokud ty zadní oka nejsou držáky pásů, nebo jsem ten předpis blbě pochopil a může to tak bejt, tak se omlouvám...
14:56:45
25.01.2010
25.01.2010

pistaa
2. interier
14:56:34
25.01.2010
25.01.2010

pistaa
1.
13:13:15
25.01.2010
25.01.2010

Schejby
-> vhml: já to myslel jako jentak navařit matky na podlahu to je prasárna.
-> Stepan FUN: dobře díky zkusím někde najít nějaké foto.
-> Stepan FUN: dobře díky zkusím někde najít nějaké foto.
12:43:02
25.01.2010
25.01.2010

StepaNoFUN
-> Schejby: 6ti body jsem nedával... Jezdili jsme 4 body. To převaření těch origo úchytů nafocený nemám a auto je už prodaný...
12:41:10
25.01.2010
25.01.2010

StepaNoFUN
-> vhml: Taky jsem ten odkaz hledal, ale byl jsi rychlejší. ;-) Já to mám doma jenom vytištěný...
12:36:43
25.01.2010
25.01.2010

vhml
-> Schejby: www.autoklub.cz/acr/.../2
53.pdf
Strana 2 a dál.
Z homologace ti to ani plynou nemůže, protože v té době žádné 6bodové pásy neexistovali.
A pokud ti přivaření matek připadá jako prasárna, tak fakt nevím jak dokážeš ty další dva body vymyslet jinak.
Strana 2 a dál.
Z homologace ti to ani plynou nemůže, protože v té době žádné 6bodové pásy neexistovali.
A pokud ti přivaření matek připadá jako prasárna, tak fakt nevím jak dokážeš ty další dva body vymyslet jinak.
12:00:58
25.01.2010
25.01.2010

Schejby
A můžu poprosit o nějaké foto jestli máš toho upevnění díky
10:36:08
25.01.2010
25.01.2010

Schejby
Ok dík já jen jestli tam není nějaké přesné umístění já mám jen starou přílohu J a novou nemůžu stáhnout a když googlim jsou tam jen různý blbosti ale přímo příloha nic
00:06:45
25.01.2010
25.01.2010

StepaNoFUN
Dle přílohy J - Pro každý nově vytvořený upevňovací bod se použije ocelová výstužná destička o ploše minimálně 40cm2 a tloušťce min. 3mm... Ještě tam píšou o tom, jaký zatížení mají ty body vydržet. Nicméně to není možný nijak jednoduše změřit, ani vyzkoušet... V případě upevnění pro dva pásy současně, je to dvojnásobek zatížení, tudíž i plochy výztuhy... Takže bych si změřil kam to bude vycházet, vyvrtal dvě díry, na spodek podlahy přivařil výztuhu a pokud maj pásy přazky, tam namontoval oko (závit pro pásy - 7/16 UNF), v případě, že maj jenom díru, tak přišrouboval šroubama M12 o pevnosti 8.8 a vyšší (nebo origo šroubama na pásy 7/16 UNF). Tohle připevnění o5 řeší příloha J...
Jinak u Š 100 bych doporučoval převařit plecham 1,5 - 2mm i připevnění pro stehení pásy. Já dával plech ohnutej do L (dýlka asi 20 cm) cca 10cm na každou stranu a 5 cm na podlahu. Těm origo upevňovacím bodům v prahách příliš nevěřím...
Jinak u Š 100 bych doporučoval převařit plecham 1,5 - 2mm i připevnění pro stehení pásy. Já dával plech ohnutej do L (dýlka asi 20 cm) cca 10cm na každou stranu a 5 cm na podlahu. Těm origo upevňovacím bodům v prahách příliš nevěřím...
22:23:36
24.01.2010
24.01.2010

Schejby
Poradí mi tu někdo rozumně jak by se dal upevnit veŠ100 5 a 6 bod pro pás?Já to nikde nemůžu najít.Z homologace mi to nějak nevyplívá.Tak jestli někdo víte jak to má být nebo máe nějaký odkaz budu rád.Hlavně nechci žádný prasárny jako přivař si dvě matky na podlahu a je to.