www.bottari.cz
měli tam nějaký výprodej Bošů
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bezramínkové stěrače
22:47:08
30.10.2010
30.10.2010

Crestik
21:21:56
30.10.2010
30.10.2010

Tommyk
-> castrol: tak tak 
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: zítra změřím, když si vzpomenu

-> OndraKrupi-TenČtvrtý: zítra změřím, když si vzpomenu
21:19:05
30.10.2010
30.10.2010

OndraKrupi
-> Tommyk: hubnoucí tréning 
-> castrol: bubáci a hastrmani


-> castrol: bubáci a hastrmani


21:18:07
30.10.2010
30.10.2010

castrol
-> Tommyk: tma ,zima a bubo

21:16:59
30.10.2010
30.10.2010

Tommyk
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: 40shodů dolu a 40 nahoru
navíc je tam už tma





21:15:06
30.10.2010
30.10.2010

OndraKrupi
-> Tommyk: co ti brání? 

21:10:32
30.10.2010
30.10.2010

Tommyk
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: nejsem si jistej 100%, ale myslim ze tam je 50cm... to bych je teď musel jít změřit 

21:07:08
30.10.2010
30.10.2010

OndraKrupi
-> Tommyk: 51 a 53 dělaj ne?
21:06:43
30.10.2010
30.10.2010

Tommyk
-> James1991: ja mam na feldě myslim 50 a cajk
20:44:31
30.10.2010
30.10.2010

James1991
Dík všem, koupim teda asi ty 45cm cm jak má castrol.
20:41:50
30.10.2010
30.10.2010

castrol
-> James1991: mam 45 a uplne v pohode
20:41:40
30.10.2010
30.10.2010

jok3r
-> James1991: www.obautodily.cz/13_22-s
terace_predni_zadni_krytky
20:37:41
30.10.2010
30.10.2010

Tomaso435
-> James1991: 50cm tam jdou ale já mám 42 nebo 45 myslim, a cajk
20:34:52
30.10.2010
30.10.2010

James1991
Nevíte někdo délku stěračů na Favorita? Zítra chci koupit tyhle Flat stěrače na Favorita, ale auto nemám doma a zapomněl jsem je změřit. Nebo třeba jaká největší délka je možná na Favorita? Mám tam ramínka z Felicie(nevim jestli je ta mnějaký rozdíl)
Díky
Díky
12:40:49
25.02.2010
25.02.2010

petr s
-> TUNER: To ti zase zničí
12:37:15
25.02.2010
25.02.2010

TUNER
-> Nwkt: Přemejšlel jsem navrtat ramínko a prošroubovat to malym šroubkem a zalepit loctitem....že to hned tak rychle nesundají a bez nářadí už vůbec ne...ale je to práce navíc a pak se akorát naserou a ohnou třeba ramínka...:-/
11:04:27
25.02.2010
25.02.2010

sep
-> TUNER: :řešení=bosch twin,vypadají obyčejně ale stírají perfektně.
09:41:30
25.02.2010
25.02.2010

Nwkt
-> TUNER: To bys je musel přivařit
09:40:54
25.02.2010
25.02.2010

TUNER
Já měl jeden bezramínkovej stěrač na svej straně a vpravo obyč...ten obyč už moc nestíral tak jsem min tejden koupil novej bezramínkovej a ten od sebe jsem dal na stranu spolujezdce......druhej den ráno jsem přišel k autu a už tam nebyl ani jeden....socky zasraný....

17:00:30
24.02.2010
24.02.2010

U-Geen
tak, poridil jsem Valeo Compact Revolution R51, zatim fungujou, uvidime jak za pul roku :)
15:27:35
24.02.2010
24.02.2010

sep
14:21:27
18.02.2010
18.02.2010

Jozka
-> Milan 136: Tak to mi nezbejvá než zapínat a vypínat normální cyklus
. A taky jsem se dnes u Octavie I snažil počítat a nevím, buď 3x, nebo 4x..
Po ohození předjížděným kamiónem aktuálně dnes naprosto nepoužitelné..


09:27:41
16.02.2010
16.02.2010

Milan 136
-> Labros: no nejsou kulaty. Obdelnik 15x27:-) hezci by byly z fabie nebo octavie I, ale ty jsou uz nacvaknuty na sikmy plose a nemaji moznost nastaveni. Torpedo na felde je temer vodorovne a byl to celkem rysk. Mam je v tom pantu zvednuty jak to jen jde. Ale strika to fajn.
09:17:52
16.02.2010
16.02.2010

Labros
-> Milan 136: pěkně to rozvrtáváš
mně taky říkal prodavač o těchhle tryskách, ale že bych si musel zvětšit otvory a že snad nejsou ani kulatý.

20:39:04
15.02.2010
15.02.2010

Milan 136
-> Jozka: v návodu nic nevyčteš, deaktivuje se to VASem či něčím podobným v kódování centrální řj
-> Labros: nijak se na to nesoustředím ale myslím že to jede dvakrát když jen klepnu na páčku.
dneska jsem na pickupa hned napodruhý naistaloval trysky ostřikovače z OII, aby mi to pěkně namočilo celý okno a ne jen ty čtyři čůrky a dřít suchý sklo.
poprvně jsem bez přemýšlení zvětšil stávající díry a hned bylo jasný, že jsou moc blízko u sebe. tak jsem dnes poladil rozteč z 30 na 50 cm a už je to super. akorát jsem musel zaslepit ty dvě díry
-> Labros: nijak se na to nesoustředím ale myslím že to jede dvakrát když jen klepnu na páčku.
dneska jsem na pickupa hned napodruhý naistaloval trysky ostřikovače z OII, aby mi to pěkně namočilo celý okno a ne jen ty čtyři čůrky a dřít suchý sklo.
poprvně jsem bez přemýšlení zvětšil stávající díry a hned bylo jasný, že jsou moc blízko u sebe. tak jsem dnes poladil rozteč z 30 na 50 cm a už je to super. akorát jsem musel zaslepit ty dvě díry

14:29:12
15.02.2010
15.02.2010

Labros
-> Crestik: já mám ten cyklovač z feldy a podle mě to setře pokaždý třikrát, nezávisle na tom, jak dlouho se odstřikuje.. ale možná jsem si toho nevšim, zkusim to ještě.
11:30:52
15.02.2010
15.02.2010

Jozka
-> Milan 136: Tak jestli to jde deaktivovat, půjdu si v nejbližší volný chvilce nastudovat návod k použití.. když všechno ostatní selhalo
.

07:47:03
15.02.2010
15.02.2010

Jozka
-> Labros: Tak to je ještě lepší, když se stěrače projížděj nasucho..
18:31:07
13.02.2010
13.02.2010

Milan 136
-> U-Geen: to je funkce dodatečného setření kapek a jde od fabie do yetiho aktivovat/deaktivovat
-> Crestik: když je u feldy to správné zapojení a cyklovač tak to funguje. já to na pickupu dodělával, protože po ostříknutí jsem musel stěrače zapnout. Teď ostříknu jen krátce a setře to dvakrát, když dýl tak třikrát od pustění páčky
-> Crestik: když je u feldy to správné zapojení a cyklovač tak to funguje. já to na pickupu dodělával, protože po ostříknutí jsem musel stěrače zapnout. Teď ostříknu jen krátce a setře to dvakrát, když dýl tak třikrát od pustění páčky
10:42:22
13.02.2010
13.02.2010

Crestik
-> Jozka: jo, u fel to funguje asi normálně, podle toho kolik ostříkneš, tak stěrače přejedou automaticky 1x,2x nebo 3x. Ono někteří i šetří ostřikováním, pak z toho dělaj závěry, že jsou na hovno stěrače. Já v době, jak nejvíc padalo a nejvíc se solilo, měl spotřebu nemrzky 1l/100km.
16:28:25
12.02.2010
12.02.2010

Labros
-> Jozka: No vidíš, a já to mám i ve škodovce. Připadalo mi to jako cool featura, zvlášť když stěrače nestíraj dokonale. Já teda když mám okno zasolený, tak potřebuju víc vody a víc cyklů stírání. Na malý setření by ale souhlas stačilo jedno nebo dvě přejetí. Těžko říct, co je ideál. V Hondě to nemělo žádnou cool featuru, člověk si nejdřív podle potřeby nastříkal a pak podle potřeby setřel kolikrát chtěl. Navíc stěrače při vychýlení do spodní polohy páčky stíraly tak rychle, jak moc řidič tu páčku vychýlil. Podle mě to bylo docela vychytaný.
Tuhle "3x po ostříknutí a dost" featuru mám teď ve focusu a nejhorší na tom je, že stěrače vyjíždějí ještě na suchý sklo. Při dalším cyklu se snažím trefit se nad stěrače, aby voda nezůstala jenom pod stěračema. Takže se dá říct, že to není moc vychytaný.
Tuhle "3x po ostříknutí a dost" featuru mám teď ve focusu a nejhorší na tom je, že stěrače vyjíždějí ještě na suchý sklo. Při dalším cyklu se snažím trefit se nad stěrače, aby voda nezůstala jenom pod stěračema. Takže se dá říct, že to není moc vychytaný.
16:23:50
12.02.2010
12.02.2010

Labros
-> U-Geen: neslyšel jsem oficiální vysvětlení týhle funkce, ale předpokládám, že je to proto, že po krajích stíraný plochy zůstávaj kapky, který po určitý době stečou na stíranou plochu. Ale souhlasím, že mně by vadily míň, než pak zase rozetřená sůl po skle.
14:21:15
12.02.2010
12.02.2010

U-Geen
-> Jozka: no 3x by bylo v pohode, ale pak je tam po chvili jeste jeden kyv, kterej to cely rozmazne
12:42:53
12.02.2010
12.02.2010

Jozka
-> Crestik: Zaujalo mě to, že "stěrače párkrát olítaj".. To považuju u současnejch škodovek za podstatnou konstrukční chybu, že k jednomu pohotovostní stříknutí náležej snad tři kyvy nebo kolik. Zajímalo by mě, kterej debil to vymyslel. Máme několik Fábií a Octavií a shodli jsme se na tom, že lepší je spustit a hned zas vypnout normální cyklus - pak je to 1:1 a ta sr**ka se tam nestačí rozmazat a zkašovatět. Jestli si dobře pamatuju, tak ještě u Felicií to fungovalo "normálně", takže pro mě zlatý embéčko, i když tam jsou třeba k ovládání obě ruce..
Že by to šlo nějak nastavit, zatím nikdo neodhalil a na tý dálnici je pak nádržka Fabie po 300 km přistřikování v současnějch podmínkách provozu suchá..
Že by to šlo nějak nastavit, zatím nikdo neodhalil a na tý dálnici je pak nádržka Fabie po 300 km přistřikování v současnějch podmínkách provozu suchá..
07:32:08
05.02.2010
05.02.2010

Crestik
-> Labros: -> Jirik_Tuňák: po dálnici najezdím denně 40km, vy experti, kapalinu mám -20 nebo -30C, auto felicia, stěrače přes rok staré Bosch Aero. Jezdím tam tolik, kolik provoz a stav dovolí, takže dneska v -2C 140, při -10C 120, a jak bylo -25C, dalo se tam jet 90. Když mám bordel, ostříknu, párkrát stěrače olítaj a hotovo. Jestli vám při 100vce normálně stíká voda přes čelní okno, pak udělali chybu v aerodynamickém tunelu, nebo si přesuňte ovladač rozvodu teplého vzduchu na čelní okno. Jestli vám nedolíhaj stěrače, pak to chce přehodnotit tu chválu na tesco stíratka. Sakra...já jsem řidič jen 10 let...tím to bude. Bohužel tu neplatí, čím víc let, tím víc zkušeností, jak vidno. Howgh
22:53:11
04.02.2010
04.02.2010

Cába
-> MATTESS: Mam presne ty samy na favu uz pres rok a porad makaj.
Muzu vsem jen doporucit
Muzu vsem jen doporucit
17:24:20
04.02.2010
04.02.2010

gabo000000 - zrušená registrace
Kaprof 02.02.10 22:32:47 napsal:
všechny moje vozy Valeo..
taky
všechny moje vozy Valeo..
taky
17:13:12
04.02.2010
04.02.2010

haso
-> Honza120L: presne pouzivat auto pred vami na ocistenie okna
najlepsie kamion to aj strechu ocisti

17:06:22
04.02.2010
04.02.2010

Honza120L
-> Labros: ostřikovače nepoužívat a je klid :-)) jezdit se zasraným okénkem :-))
17:04:07
04.02.2010
04.02.2010

Labros
-> Jirik_Tuňák: Bohužel narozdíl od monďáka nemají všechny fočusy ani v Ghia výbavě vyhřívané přední sklo.
Tohle téma je teďka aktuální i na jiném fóru:
"Zrovna to tu nepatří, ale k zimě ano. Podaří se nastartovat, ale co dál, po pár metrech stříknu na sklo a ono prd. Ne že by bylo zamrznutý, ale ty hodnoty -20 , - 40 a další, to jen odrbávají lidi. Nechci být sprostý ale když to stojí takový love , ať to funguje a né že to mají ku..y ředěný. To pak jen rozmazaná sůl na skle člověka nasere. A není to standart jen u jednoho výrobce ."
"V pětilitrovém kanystru za zadními sedačkami nemrznoucí směs s označením -30C možná nezmrzne, když bude venku -20C. V hadičkách a trysce ale zatuhne bezpečně. Vždyť i kámoš má ve svém HorkoTěžkoPomalu vyhřívané ostřikovače"
"Robert II: výbava Ghia a nemáš vyhřívané střikovače?"
Tohle téma je teďka aktuální i na jiném fóru:
"Zrovna to tu nepatří, ale k zimě ano. Podaří se nastartovat, ale co dál, po pár metrech stříknu na sklo a ono prd. Ne že by bylo zamrznutý, ale ty hodnoty -20 , - 40 a další, to jen odrbávají lidi. Nechci být sprostý ale když to stojí takový love , ať to funguje a né že to mají ku..y ředěný. To pak jen rozmazaná sůl na skle člověka nasere. A není to standart jen u jednoho výrobce ."
"V pětilitrovém kanystru za zadními sedačkami nemrznoucí směs s označením -30C možná nezmrzne, když bude venku -20C. V hadičkách a trysce ale zatuhne bezpečně. Vždyť i kámoš má ve svém HorkoTěžkoPomalu vyhřívané ostřikovače"
"Robert II: výbava Ghia a nemáš vyhřívané střikovače?"
15:54:46
04.02.2010
04.02.2010

Fén
15:29:38
04.02.2010
04.02.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Mě taky.
Ale stěrače vyměním až po zimě.

15:28:12
04.02.2010
04.02.2010

Labros
-> Jirik_Tuňák: já bych nerozvážnost Crestíka abstrahoval, pač mně se to letošní zimu stalo taky poprvý, ona je ta letošní zima nějaká divná, nebo jsme rozmazlený z těch předchozích pseudozim 

15:26:35
04.02.2010
04.02.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Tak tak. Ale asi jezdíš krátce, neb Crestikovi se něco takového ještě nestalo. A nebo je Krokus a Vitamín divnej vůz.
Safra, já jsem řidič teprve 12 let. 


15:08:21
04.02.2010
04.02.2010

Labros
-> Crestik: tak asi záleží, v jakých podmínkách jezdíš, jak píše Jiží, já mám ve spotřebáku v ostřikovačích nějakou lepší nemrznoucí kapalinu do -30°C a když jsme jeli meziměsto (ani ne dálnici) při nějakejch -10°C a 90kmh, tak i tahle vodička na okně krásně zamrzala, když ztuhlý stěrače nechaly na okně nesetřenou kapalinu. A na konci cesty jsem z ostřikovačů oddělával modrý krápníky, který se tam utvořily z té nemrznoucí směsi.
10:34:39
04.02.2010
04.02.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Crestik: Tak se ty blábolo projeď po dálnici a zkus si třeba ve 100 km/h ostříknout přední okno. To co ti mrazem ztuhlý stírací lišty třeba v -10 vynechají během pár vteřin přimrzne a odstraníš to zase jenom opakovaným ostřikem a nějak to rozšmudláš. Popř. ostřikem po zvolnění v rychlosti. Na ztuhlý stírací lišty si stěžoval Lajoš, že mu vynechávaj a pak to samozřejmě namrzá, pak je úplně u prdele, jestli máš v autě 30 stupňů nebo 20. Pro méně chápavé jedince jsem samozřejmě zapomněl uvést, že kus cesty trávím já i moje přítelkyně na dálnici a dálničním přivaděči a ne přimrdáváním se 40 km/h po městě (a to v různých autech). Ve městě ti to samozřejmě nepřimrzne. Krom toho novější auta topí během pár minut, v mém případě kolem 2 min. - 2,5 min. i v mrazu, takže tam problém určitě nebude.
07:44:00
04.02.2010
04.02.2010

Crestik
Jirik_Tuňák 03.02.10 13:22:00 napsal: → Labros: Já jsem zatím spokojen s flatama značky Tesco.
Je taky pravda, že když je více pod nulou, tak občas zadrnkají nebo nechají šmouh, to ale přikládám spíše tomu, že ostřik nebo voda na předním skle při jízdě brzy přimrzají.
Jinak v zimě ti ztuhnou i obyčejný, Karolíně jsem měnil stírátka za nový a i ty klasický jsi v mrazu ohnul a už se nevrátily. Zkusím taky ty Compassy. Jsem zvyklej měnit stěrače každejch cca 1 – 1,5 roku, aby podávaly stále max. výkon.
čelní okno za jízdy nezamrzá snad ani na 120tce, i když se ostřikuje kohoutkovou vodou, ne? Pokud driver používá v zimě nějakou nemrzku a funguje topení do interieru, tak bych si dovolil tvrdit, že je nesmysl, aby za jízdy ne okně něco zamrzlo. Osobně jsem to za nějakých skoro 10 let, co jsem účastníkem provozu neviděl
Je taky pravda, že když je více pod nulou, tak občas zadrnkají nebo nechají šmouh, to ale přikládám spíše tomu, že ostřik nebo voda na předním skle při jízdě brzy přimrzají.
Jinak v zimě ti ztuhnou i obyčejný, Karolíně jsem měnil stírátka za nový a i ty klasický jsi v mrazu ohnul a už se nevrátily. Zkusím taky ty Compassy. Jsem zvyklej měnit stěrače každejch cca 1 – 1,5 roku, aby podávaly stále max. výkon.
čelní okno za jízdy nezamrzá snad ani na 120tce, i když se ostřikuje kohoutkovou vodou, ne? Pokud driver používá v zimě nějakou nemrzku a funguje topení do interieru, tak bych si dovolil tvrdit, že je nesmysl, aby za jízdy ne okně něco zamrzlo. Osobně jsem to za nějakých skoro 10 let, co jsem účastníkem provozu neviděl
20:25:53
03.02.2010
03.02.2010

Tomas120Ls
-> DAVID: Bosch su kvalitne ale drahe :) predvame ich a idu po nich ako po telpch rozkoch :D
19:14:13
03.02.2010
03.02.2010

Milan 136
-> U-Geen: X-TRM pokud si to dobře pamatuju
14:54:07
03.02.2010
03.02.2010

Labros
-> Honza120L: no asi tak sem to myslel :))