skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nýty ke stěračům 100/1000
07:56:40
15.02.2010
15.02.2010

Jozka
-> afro100: Jo, ramínko (ano - to co se točí na hřídelce) už jsem takhle přidělaný viděl, durch šroubkem M2,5 s matičkou - to původní MB subtilnější. To by se i sneslo neorigo. Ale mám teď dvě nové stírátka a použil bych je, pokud se mi je esteticky přijatelně povede spojit se stírátky. Možná by taky šel šroubek, kdyby se na něj navlíkla nějaká trubička, ještě podumám. Nu a pokud ne, vyleštím nějaký odloženiny..
20:52:56
12.02.2010
12.02.2010

afro100
-> Jozka: ja som to nasroboval tenkymi srobikmi, neviem aky mas typ Ty, ale ja mam 2, jedny ramienka su take hrubsie, do nich som spravil zavit (asi 3 - 4 uz neviem) a ked som to mal na druhych tak som mal srobik a zospoda mosadz matku ... je to lahsie rozoberatelne atd. ... mam to na aute tak uz 3. rok a drzi to, nepovoluje sa to, origo to sice nie je, ale mne to staci :)
Edit: ramienkom myslim to kde je ta pruzina, stieratko som odvrtal z tych 2 nytov co drzia na ramienku ...
Edit: ramienkom myslim to kde je ta pruzina, stieratko som odvrtal z tych 2 nytov co drzia na ramienku ...
12:50:30
12.02.2010
12.02.2010

Jozka
Jo a k tomu - sice jsem to vždycky nějak vyměnil, ale uvítal bych i nějakej trik na výměnu pružiny..
12:49:09
12.02.2010
12.02.2010

Jozka
Neřešil někdo náhodou v současnosti dřív standarní nýtovaní stírátek k raménkům ? Origo nýty - atypické poloduté došly už před několika lety, takže bych poteboval buď tip, zde se někde nepoužívají, nebo nějakou náhradu - metodu. Zkoušel jsem navrtat měděné, ale výsledek se mi nelíbí.