-> aceboss: Origo bylo jen plech - plast - plech a ty plechy ani nebyly pořádně nalakovaný.. Silikon se mi moc neosvědčil, resp. jen na provozce, kde jsem to nechal bez ohledu na krásu dost opatlaný. Líp se jeví akrylátový tmel, ale mám černej na černým autě, takže se to snese, při rozdílný barvě tmelu a auta by to asi taky nebylo ono. Příště mám v plánu použít karosářskou "štetcovku", která taky nevytuhne docela, jen do takovýho gumovýho stavu a fungovat by mohla docela dobře.
A když ne, vrátím se pokorně k moudrosti otců a dědů - napajcovat dosedací plochy resistinem, případně i tlumexem a pak aplikovat medvědí lejno, případně šedivej lukopren. To bylo osvědčený řešení, akorát případný snímání bylo někdy problematický.
Dá se i bez tmelu, ale u předních blatníků se pak špinavá voda z podběhů při nižších teplotách a tím i ztvrdnutí "hříbku" dokáže protlačit až pod okno..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tmelení spár u hřebínku Š100-110
09:16:22
08.03.2010
08.03.2010

Jozka
21:29:35
02.03.2010
02.03.2010

venni
-> aceboss: myslím že se dával jen hříbek,popř medvědí hovno.silikon určitě ne.
20:54:10
02.03.2010
02.03.2010

afro100
-> aceboss: ja tam mam len to T a zatial v pohode, co natece aj vytecie a je klud
20:50:31
02.03.2010
02.03.2010

jarda.u1
-> aceboss: bych tam dal radsi medvedi ho.no,je porad pruzny.
20:43:32
02.03.2010
02.03.2010

aceboss
Zdravím všechny a měl bych jednen dotaz.
Když budu dávat po laku mezi blatník a skelet plastový hřebínek u vozu Š100-110.Jaký materiál se má na vytmelení použít?Nevím co se tam dávalo z výroby.Mě napadlo tak jak jsem to měl před rozděláním tam dát silikon,ale nevim jaký zda univerzální (průhledný nebo karosářský...
Díky za radu
Když budu dávat po laku mezi blatník a skelet plastový hřebínek u vozu Š100-110.Jaký materiál se má na vytmelení použít?Nevím co se tam dávalo z výroby.Mě napadlo tak jak jsem to měl před rozděláním tam dát silikon,ale nevim jaký zda univerzální (průhledný nebo karosářský...

Díky za radu
