kraval pri 4000 ot.

prohledat
76 příspěvků (zobrazeno 51 až 76) od 14.09.2010 do 07.04.2011, založil/a COL
řadit dle data
13:30:09
15.09.2010
MATTESS
-> Tuner#2: podobně jsem to měl taky
13:29:23
15.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 15.09.10 13:26:29: Vylepit střechu 4
13:28:43
15.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL: Hele co jsem Tě našel, to je od TomášeK: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_539_125858__2010-0 2-02_22-26-42_41.jpg
13:26:29
15.09.2010
Dušan
-> ondie: strechou
13:23:51
15.09.2010
ondie
-> Dušan: klidně věřim,zatim s tim zkušenost nemám...a kudy to tam jakoby "teče" ..prostě kastlí,nebo táhlem řazení ?
13:23:41
15.09.2010
David.
-> Dušan: to právě ne, protože 8mi kanál přišel o rok a půl dříve
13:21:02
15.09.2010
Dušan
-> ondie: kdyz odhlucnis hodne zadni cast auta tak ty rezonance posunes na predni sedacky 4 ver mi.



-> David.: jak jsem rikal minimalne od 8mi kanalu 1
12:09:29
15.09.2010
David.
-> Tuner#2: není zač4
12:04:54
15.09.2010
ondie
-> COL: Úplně to neřeší problém,spíše obchází,ale co tak více protihlukové izolace kolem motorových stěn a do prostoru za sedačkama,v dalším levelu klidně boky auta a dveře pod tapecama,v extremu strop ? ..z toho by moh bejt už taky větší pokojíček ne?
upraveno 1x, naposled 15.09.2010 12:05:22
11:54:44
15.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David. 15.09.10 11:52:35: Aha to vysvětluje proč měl MATTESS měkké. Díky za rozšíření obzoru jak říkám nikdy jsem to neřešil.
11:53:42
15.09.2010
MATTESS
-> David. 15.09.10 11:52:35: to mohu dle svého auta potvrdit
11:53:15
15.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 15.09.10 11:44:13: Želvy bez debat, ale u motorových si jistej nejsem a pokud ano je otázka zda origo byli taky tak vysoké shore jako ty dnešní z Rubeny? Třeba MATTESS tam měl určitě měkčí a když dal tvrdší, tak auto mělo víc rezonavce posunuté dolů a motor byl celkově o trochu víc slyšet.
11:52:35
15.09.2010
David.
Dušan 15.09.10 11:44:13 napsal: → Tuner#2: na vlecku se podle me davali odjakziva tvrdy silenty. Minimalne s nastupem osmikanalu



nedávaly, až ke konci roku 88 přišly tyto tvrdší na modelovou řadu 135/6 (130tka se toho nedočkala jelikož výroba byla ukončena v létě 88)
11:44:13
15.09.2010
Dušan
-> Tuner#2: na vlecku se podle me davali odjakziva tvrdy silenty. Minimalne s nastupem osmikanalu
10:47:03
15.09.2010
COL
-> Tuner#2: Zkusim je sehnat a uvidime. Zkusim je tam dat s puvodni prickou, kterou tedy musim repasnout....
10:45:35
15.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL 15.09.10 10:41:53: Možná to mám jen blbě vsugerovaný a byli tvrdší z výroby. Každopádně teď je poznáš podle bílého pruhu v gumě. Rezonance já neřeším, přes můj výfuk nejsou slyšielné, ale vím, že u MATTESSa se to změnilo když dal tvrdý motorový.
upraveno 1x, naposled 15.09.2010 10:45:59
10:45:32
15.09.2010
COL
Tuner#2 15.09.10 10:41:49 napsal: → COL 15.09.10 10:38:48: Mrkni k minnovi, ten to dělal.



ok, dik za tip.
10:41:53
15.09.2010
COL
-> Tuner#2: Aha a ten silenblok co, je v katalogu psany pro vlecku od 10/88 - je tedy co?

A jake otacky jsou hranice spodku a vrsku?



Problem co popisuji, je rezonancni povahy - pod 3800 je to ok a nad 4300 uz celkem take.
upraveno 1x, naposled 15.09.2010 10:45:19
10:41:49
15.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL 15.09.10 10:38:48: Mrkni k minnovi, ten to dělal.
10:38:48
15.09.2010
COL
-> Dušan: motor 1.5, vyfuk je standard. Silentbloky myslis nekam mezi podkovu a vyfuk? To muzu vyhledove zkusit - vyresilo by se tim i to, ze u spousty vyfuku to u podkovy moc nesedi. Doufam jen, ze nezacne zlobit spoj u priruby. Mas tip na nejake silentbloky, co by sly pouzit?
upraveno 1x, naposled 15.09.2010 10:39:19
10:36:17
15.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL 15.09.10 10:31:03: Vlečka neměla tvrdší motorový silenty ty se dle mě začli dávat až jako "tuning" a chovají se přesně jak píše ušan a pozitivní je, že se nepropadají a hlavně drží motor, který se na volnoběh nepajtluje sem a tam.
10:33:09
15.09.2010
Dušan
-> COL: mel jsem na pricce kyvkovy a spodek byl tichej ale vrsek hlucnejsi, pak jsem dal tvrdy a bylo to naopak. Taky zalezi jak je na tom motor a vyfuk. Resp dodelat drzak vyfuku pres silenty
10:31:03
15.09.2010
COL
-> Dušan:

- prevodovka ma rok stary

- motor ma take rok stare a patrne budou "kyvkove", proste to co mi dali v autodilech, mam katalog z 1987, takze jsem netusil, ze od 88 byly jine na vlecce - cim se tedy lisi - fakt tvrdsi?
10:25:03
15.09.2010
vhml
Mám to samý ve stovce, ve 3200-3600. Příčka vyměněná za plněnou, beze změny. Ve 4000 ticho...



Na motoru tvrdy silentbloky, na převodovce snad ještě od výroby...
upraveno 1x, naposled 15.09.2010 10:25:29
06:55:40
15.09.2010
Dušan
silentbloky motoru a prevodovky ? Nejvic zalezi na motorovych jestli jsou tvrdy vleckovy nebo klasika meky kyvkovy. Prevodovkovy nesmi byt vyzvejkany.
23:32:01
14.09.2010
COL
Ma nekdo tipy na co se zamerit, kdyz chci snizit hluk kolem 4000 ot/min. Auto je rapid, motorova pricka je tam neznama, ostatni je standarni konfigurace. Bohuzel ty otacky vychazi zrovna kolem hezke cestovni rychlosti 130km/h, takze muzu jet bud kolem 120 nebo 140 a vic, coz ne vzdy vyhovuje.
Extreme Tyres