hmotnost auta

prohledat
41 příspěvků (zobrazeno 1 až 41) od 26.09.2010 do 16.10.2014, založil/a Rider skoda
řadit dle data
15:01:00
16.10.2014
TTomas
-> Luky: Ja to nevazil, takze se prit nechci a ani nemuzu, ale mela dvojite podbehy, ram a soustu silnejsich dilu. Navic dvojitou karburaci, suchou vanu, chladic oleje, purolator, tripmastery, budiky navic a dasi vybavu. Dle meho to odpovida realite. I Hauglandova auta a to i rs byla vzdy dost tezka. To auto tu dlouhou a narocnou soutez muselo predevsim prezit. Naopak okuhovka nemela nic co vylozene nepotrebovala.
upraveno 1x, naposled 16.10.2014 15:05:38
14:56:09
16.10.2014
Luky
-> TTomas: já tomu zas tak dobově nerozumím, ale přijde mi to divný. Oproti seriovce je to plus rám a velká nádrž (?) a mínus nárazníky a sedačky (?)

A o co by mohla okruhovka být lehčí než soutěžní? Sedadlo a výbava spolujezdce?
14:56:08
16.10.2014
TTomas
-> Toušík: Kdyz se budes snazit, tak se na 780kg dostanes. Ja jsem bez ramu tesne pod 750kg.
14:54:11
16.10.2014
TTomas
-> Luky: Pokud je to preklep, tak uz dobovej.



-> Toušík: U serioveho Ska bylo rozlozeni 43,9/56.1. Skoda 110Ls mela 40,7/59,3. Vse vypocteno v obsazeni jednou osobou.
11:02:48
16.10.2014
Toušík
-> TTomas: Právě že koukám jen do hom. listů a tam je 750 tak s tín nepočítám měli lehčí rám ale zas neměli makrolon atd takže myslím cca 780-800. A cca rozložení na nápravy se někde nevyčte co?
10:57:44
16.10.2014
Luky
-> TTomas: to fakt bylo o 100 kilo těžší, nebo tam máš překlep? 9
10:53:41
16.10.2014
TTomas
Dobove zdroje uvadeji, ze seriova 120S mela 795kg, Soutezni 897kg a okruhova 780kg.
10:42:08
16.10.2014
Toušík
Kolik váží cca Sko? nemáte někdo nějaké +- hodnoty? Serie má 820kg. S rámem a bez plastizolu se dostanu bez přebytečnejch věci někam na 750-780?
13:10:56
05.02.2013
Bukaj
-> Exon: S asfaltovými pásy na podlaze a stěně motoru má kastle cca 250 Kg
21:55:04
04.02.2013
Nwkt
-> Exon: Rapid holá kastle kolem 240 kg
21:52:35
04.02.2013
Exon
Zdravím kolik může odhadem vážit kastle 120 bez náprav motoru a převodovky? Díky
11:11:07
01.10.2010
VeTeV
-> Hurdis: znám, ale ono se to na volném place těžko aplikuje 4
18:21:17
30.09.2010
Hurdis
-> VeTeV: Pič*s, neznáš hupcuk a trám, kladku dávali ve velkém už starověcí Římani.
zvětšit hmotnost auta - obrázek od Hurdis vložen 30.09.2010 18:21:17
18:16:51
30.09.2010
Hurdis
Tak když jsem se cvičně seznamoval s váhou v C***** (sběrné suroviny 1) mého Rapida numer zwei, který byl ve stavu ustrojenosti téměř na chlup stejně jako můj Rapid eins (vítěz sprintu Hroch 2009) byla váha na nějakých 830 kg živé (tj. plně pojízdné a na pohled "ustrojené" verze). Připočteme-li si cca až 10% lživosti vah na výkupu 1 (ano i tato patřila známé majitelce) máme přes 900 kg - kola (25 kg) - okna (7 kg) a odstrojenost interieru (celek nebo provozuschopnost - 20 kg).

Můj osobní odhad celého provozuschopného vozu bez interiéru, skel a náplní by se pohyboval kolem 850 kg, což je ideální cíl na jízdu se 1400 vyladěnou na cca 90 hp. 1
18:12:58
30.09.2010
Krupp
Ve dvojko to jde nosit celkem pěkně.. stačí vzít buď větší vodovodní trubku nebo hrubou tyč alespoň 2m dlouhou. Na ní se dá hák, řetěz a zase háky a ty se uchopí jako na zvedáku (za svody a ještě kdesi) a celé se to odnese. Žádná věda :)

people.ku.edu/~kennedy1/. ../Children_water.jpg

Motor bych si sám zvedat netroufl, jedině šoupat po zemi. I ve dvou to bylo těžké. darklord 30.09.10 07:01:53 napsal:

→ VeTeV: odnesie jednou rukou, v druhej ruke si bude drzat

kastlu 3
:D:D
11:01:56
30.09.2010
TTomas
-> VeTeV: Kdyz jsem s tim hejbal uz po nekolikate, tak jsem vymakal techniku se stehovacim popruhem a parada. V rukach to spis tak soupes po/nad podlahou:)
10:50:25
30.09.2010
VeTeV
-> TTomas: a to oba nejsme nějaké věchýtky - mě nějvíc trápilo jak to vůbec uchopit... hrůza a děs...
10:38:57
30.09.2010
TTomas
-> VeTeV: Naprostej souhlas. Taky jsem se s tim musel poradne poprat. Ono staci i komplet nastrojenej motor natoz jeste skrin a naprava s brzdama.
07:56:58
30.09.2010
VeTeV
-> darklord: no ty vole,ono to je sakra těžký... jednou jsem to musel poponést a nikdo nebyl po ruce - než jsme vymyslel jak to nejak rozumně uchopit, tak nadešlo nadzvednutí a to jsem se saktra zapotil... nadzvedl to o pár cm a spíš než poiponesl jsem to o kus dál nějak povalil... prostě jako celek je to peklo
07:06:42
30.09.2010
ondrej1
Ja som prenášal karoseriu aj s prednou nápravou a bez zadnej nápravy bez interieru a 4 sme to nevládali odniest:):):)
07:01:53
30.09.2010
darklord
-> VeTeV: odnesie jednou rukou, v druhej ruke si bude drzat kastlu 3
upraveno 1x, naposled 30.09.2010 07:02:01
20:00:26
29.09.2010
VeTeV
-> suri: no to v pohodě bych neříkal, ale odnést se to jako celek dá 4
17:28:18
29.09.2010
suri
motor aj prevodovku odnesiem v pohode . kopukrát sme sa s tým srali
17:27:51
29.09.2010
havlik
-> Nwkt: já taky a kolikrát sem sám v litni přemistoval celou zadní nápravu včetně převodovky atd
upraveno 1x, naposled 29.09.2010 17:28:09
17:25:41
29.09.2010
Petrson
Motor sme s holkou dávali na metru vysokou stoličku a uplně v pohodě a převodovka je hračka, ta se dá jako nic akorát to chce mít ucpaný díry po poloosách já je něměl a zbytek oleje mi vytek do kufru3 7
17:23:49
29.09.2010
Nwkt
-> havlik: Já tahal a nasazoval sám nastrojenej 742.136 a šlo to 3
17:18:45
29.09.2010
havlik
ty woe a váží někdo z vás víc jak 50kg a měří víc jak 150cm? tady všichni fnukáte 9
17:12:47
29.09.2010
Tomáššš
-> Rider skoda: vazi to dost 4 je to tazke ako svina ... 4 dvaja sme mali co robit aby sme to preniesli ponad motor (prevodovka 5q + zadna naprava)

motor cca 135 kg bez spojky so vsetkym asi 140 kg, prevodovka cca 50 kg co som pozeral jednu stranku ale to bola hewland 5stupnova stal.prevod 4.22
upraveno 2x, naposled 29.09.2010 17:17:31
17:06:29
29.09.2010
Jarda/felda
-> Rider skoda: tak tohle byl holej motor 3
13:20:54
28.09.2010
Rider skoda
-> David.: ja tam mam mokry 5q
13:09:19
28.09.2010
David.
4q má asi 35-36kg
12:01:25
28.09.2010
105
-> Rider skoda: ja v praci denne nosim 180tky baterky a ziju ale je pravda ze me ted 2 dny bolej zada jak krava...
21:10:45
27.09.2010
Rider skoda
-> Jarda/felda: nest kompletni a osazenej motor uz je o zada o to bych se ani nepokousel to sam nest.nereknu holy motor ale nastrojeny to fakt ne.Pan je asi nejak nezmar:-D
upraveno 2x, naposled 27.09.2010 21:11:10
21:41:57
26.09.2010
VeTeV
já jen vím, že když jsem to kdysi měl komplet spojený, tak jsem se málem posral, když jsem to potřeboval kus dát stranou... samotné - jako motor samotný, nebo převodka samotná to je na klid..
21:27:50
26.09.2010
petr s
-> Jarda/felda: 80-85 má motor
21:12:11
26.09.2010
Jarda/felda
-> Rider skoda: motor těch 120 mít asi nebude,nes sem kompet chyběl akorát altec a vodní pumpa a svody a unes sem v klidu 1
20:24:00
26.09.2010
petr s
-> Majklsto: Spíš těch 50
20:21:28
26.09.2010
Majklsto
-> Rider skoda: prevodovka je podla mna maximálne 35kg, skôr menej
18:07:37
26.09.2010
jerzy
vážil jsem 5q na suché poloosy a měla asi 53 kilo.
17:44:42
26.09.2010
Rider skoda
Muj odhad 500kg kdyz jeste odectu motor a prevodovku.Motor 120kg a prevodovka 40kg?Jen mi potvrdte aspon muj pribliznej odhad
14:49:45
26.09.2010
Rider skoda
Kolik prosim bude vazit cca 120 komplet bez interieru( vyndany na plech),bez kol, a komplet bez skel?A pak me zajima vaha prevodovky a kompletne nastrojeneho motoru?diky moc
Extreme Tyres