prah S120

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 07.10.2010 do 08.10.2010, založil/a miso251SK
řadit dle data
21:06:35
08.10.2010
miso251SK
no tak som si to poriesil uz da sa povedat po svojom. Je to tak, aby to prezilo zimu bez toho, aby sa veci zhorsili, a pokial vydrzia mechanicke veci (osadzal som fackovy motor, robil prevodovku, komplet nove brzdy dozadu, pruziny, tlmice, nova LPG nadrz, atd) a bude sluzit tak ako ma, tak na leto jej doprajem aj ozdravnu kuru karoserie. Zatial som postihnute casti vyrezal a COckom som tam supol zaplaty, fuknem to zinkovym sprejom a zapatlam asfaltom.



Je to skarede, ale bohuzial to momentalne inac nejde.
19:22:18
08.10.2010
rsvancara
-> Petrson: neboj, vydrží to.
10:36:26
08.10.2010
Petrson
-> minno: ¨Děkuji, jeden člověk mi říkála, že se to může krouti, že na to není příčka stavěná, za celou dobu 2 roky sem nic takovýho nespozoroval.
10:33:44
08.10.2010
minno
-> Petrson: ničomu to nevadí, je to nosník.
10:16:52
08.10.2010
Petrson
Chtěl sem se zeptat, jestli když vzdau zvedám za příčku motoru jestli to může něčemu škodit.
07:20:11
08.10.2010
rsvancara
Na GLSu i GLi mi ta trubka heveru přežila auto a ke zvedání jsem ji docela používal. Když už upadla (u ostatních aut co jsem rozebíral do šrotu), tak to bylo hodně perníkový (minimálně špatná výztuha prahu, vnitřní práh i podlaha).



Jenže když člověk zvedá celé auto na špalky, tak je to prostě na prd (vytočit nahoru / podložit, zase zašroubovat a zase vytočit nahoru ....)



Pro tenhle případ je to za nápravy fakt lepší. Osobně jsem používal matici svislého čepu (přední náprava) a matici u příložky zadního ramene (zadní náprava). Zapadlo to pěkně do misky heveru a nehrozilo sklouznutí.
00:19:10
08.10.2010
TAZ1500
ježis za ten origo hever bubec nepouživej at mas kastli zdravou nebo schilou tak se to bud vyrve nebo vyvratí zadek zvedej heverem za diferak a predek za napravnici
17:05:59
07.10.2010
ozzman1000
-> miso251SK:

Ad1.: pomohlo by nejaké foto

Ad.2: ten prah aj s výstuhou stojí nový cca 10 EUR, myslím že našetriť si 10 EUR nie je až taký problém...ak si na to trúfaš, vymeň to
11:57:48
07.10.2010
miso251SK
Zdravim! Stala sa mi ta klasicka vec, original hever, vytrhnutie rurky, derava podlaha.



Zle vsak bolo, ze tak prejazdilo zimu a samozrejme vyhnil prah na cca 40cm, vyrezal som postihnutu cast, navrtal diery na zaplate, pretoze bodovacku som nezohnal, a privaril o ten najspodnejsi falc. Akurat ze prah ako taky je este zahnuty. Jedina moja otazka, tie bodove zvary su posledne? Naspodu, kde sa tie falce stretavaju nie je ziaden zvar? iba zaliate cez dutiny rezistinom?



Aj ked najradsej by som prah vymenil, ale vyhadzal som sa z penazi na motore, prevodovke, oprave LPG, brzdach... a potrebujem to spravit tak aby to prezilo bez velkych strat zimu.
Extreme Tyres