skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak dál? .....podlaha zevnitř
prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 18.10.2010 do 04.04.2011, založil/a Jan Kubíček
18:54:04
04.04.2011
04.04.2011

minno
-> James1991: ide o to, aby ten "odhlučňovací" materiál bol spojený pevne s plechom podlahy. Ja by som to spravil tak, ako som ti napísal :) Chceš fotky?
14:06:42
03.04.2011
03.04.2011

James1991
Já mám spíš strach že když tam dám tu ipu, tak že se pod ní bude srážet vlhkost a začne to tam zrát... Nestačilo by tam dát natřenou podlahu třeba jednu vrstvu odhlučňovacího matriálu navíc?
13:48:08
03.04.2011
03.04.2011

minno
-> James1991: osobne sa mi znovu lepenie IPY moc nepáči. Každopádne ale podlaha potrebuje poriadnu antivibračnú vrstvu. Ja keď som robil podlahu nanovo, tak som dal 2x záklanú farbu, na to vrchnú farbu, na to niekoľko vrstiev Body 950 (kaučukový prelakovateľný materiál) a na to ešte vrchnú farbu v odtieni auta a som s tým zatiaľ spokojný (rok užívania)
13:46:18
03.04.2011
03.04.2011

alpin
-> James1991: to by mohlo stačiť
13:43:11
03.04.2011
03.04.2011

James1991
Nikdo?
12:18:24
03.04.2011
03.04.2011

James1991
Potřeboval bych rychlou radu. Sundal sem ve Fa koberce a očistil podlahu a sundal z ní ty asfaltové pláty nebo co to je. Obrousil a přestříkal barvou proti korozi. Bylo by vhodné vzít ipu, nařezat a horkovzdušnou pistolí "přitavit" k podlaze nebo to nechat být a dát přes to odhlučňovací původní koberec a přes něj vrchní koberec?
Dík
Dík
19:45:34
22.10.2010
22.10.2010

rsvancara
-> Jan Kubíček: těch 30 kg bych věřil, už jsem to taky odrbal :-)
23:52:57
18.10.2010
18.10.2010

Jan Kubíček
supr, .................. to co jsem z podlahy zatim dostal jsem ještě nezvažil ale už ta bedna ma slušnou vahu a to mě ještě čeka prostor pod a za zadníma sedačkama.............. tak to udělam nejdřiv odrezovač, pak zakladovka a navrch dvou složkova vrchní, moc dik

22:08:51
18.10.2010
18.10.2010

ozzman1000
mne je to fuk, môže si vybrať hocijakú úpravu od natretia kravským lajnom až po pozlátenie...ja som len odporučil niečo medzi tým t.j. riešenie ktoré sa asi najviac podobá origo. Keď má byť z toho ostrý voz tak stačí keď vynechá asfalt.
21:38:40
18.10.2010
18.10.2010

palinator
-> ozzman1000:
Nemyslel těmi x kg zřejmě Plastisol, ale právě ty asfaltové pláty.
Nemyslel těmi x kg zřejmě Plastisol, ale právě ty asfaltové pláty.
21:38:08
18.10.2010
18.10.2010

petr s
-> ozzman1000: Ty izolace mají asi 30 kilo
21:34:05
18.10.2010
18.10.2010

ozzman1000
venni 18.10.10 19:30:38 napsal:
→ ozzman1000: píše,že do auta přijde šroubovanej
rám.Nejspíš nedrbe plastizol kvuli tomu aby tam znova pak patlal x kg
sraček kvuli nepatrnej rezonanci…
nejak sa neviem dopátrať, kde som mu radil aby tam dal plastizol...radil som mu normálnu povrchovú úpravu PUR farbou+asfaltový plát...len mi je trochu smiešne, keď si niekto dá do auta 50 kg rám a ide následne naháňať hmotnosť úsporami na farbe rádovo v dekagramoch. Je to šetrenie na nesprávnom mieste.
→ ozzman1000: píše,že do auta přijde šroubovanej
rám.Nejspíš nedrbe plastizol kvuli tomu aby tam znova pak patlal x kg
sraček kvuli nepatrnej rezonanci…
nejak sa neviem dopátrať, kde som mu radil aby tam dal plastizol...radil som mu normálnu povrchovú úpravu PUR farbou+asfaltový plát...len mi je trochu smiešne, keď si niekto dá do auta 50 kg rám a ide následne naháňať hmotnosť úsporami na farbe rádovo v dekagramoch. Je to šetrenie na nesprávnom mieste.
19:30:38
18.10.2010
18.10.2010

venni
-> ozzman1000: píše,že do auta přijde šroubovanej rám.Nejspíš nedrbe plastizol kvuli tomu aby tam znova pak patlal x kg sraček kvuli nepatrnej rezonanci...
19:01:39
18.10.2010
18.10.2010

ozzman1000
-> Jan Kubíček:
daj , základovku 2x, nechať dobre vyschnúť, na to 2-3x dvojzložkový polyuretán a ako spomínal Pavel P. navrch ešte nataviť tie asfaltové pásy a potom znova ešte 1 vrstva farby
daj , základovku 2x, nechať dobre vyschnúť, na to 2-3x dvojzložkový polyuretán a ako spomínal Pavel P. navrch ešte nataviť tie asfaltové pásy a potom znova ešte 1 vrstva farby
11:56:28
18.10.2010
18.10.2010

Jan Kubíček
po přečtení jinejch temat mě napadl i Alkyton stim tužidlem ale pořad mě to spíš tahne k ty klasice, gumoasfalt jsem zamitnul hned ten se mě nelibý ani na vnějšku natož ho patlat dovnitř, do auta se už pomalu připravujou i patky na šroubovanej rám. Další postřehy rad přivítám 

09:56:22
18.10.2010
18.10.2010

Pavel P..
ještě by bylo dobrý tam pak na natřenou podlahu navařit asfaltový pláty jinak se ti bude podlaha prohýbat a rezonovat
08:56:48
18.10.2010
18.10.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Jan Kubíček: tak jak píšeš, odrezovačem nic nepokazíš, a pak základní barva, nechat pořádne proschnout a vrchní barva .. gumoasfalt ani nic podobného bych zevnitř nepatlal ..
08:42:35
18.10.2010
18.10.2010

Jan Kubíček
podlaha je celá naprosto zdrava, jediný misto kde je to trochy rezaví je mezi podlahou a podběhem
08:41:08
18.10.2010
18.10.2010

Jan Kubíček
mam podlahu zbavenou izolaze a jak ted dál? co je nejlepší? po oškrabaní asfaltuje na plechu pořad ještě nejspíš náká slušna zakladova barva, tak jsem si řikal že mista který mam až na plech tak natřít odrezovačem, pak všechno sintetickym zakladem dvě vrstvy a pak vrchní barva, prohlížel jsem tu dost temat a všude se řešila hlavně podlaha z venčí, předem moc dík