Barva na spodek závoďáku

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 06.11.2010 do 10.11.2010, založil/a vhml
řadit dle data
08:55:23
10.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa: Máte pravdu, že je nejrozšířenejší, ale třeba co jsem viděl Peugeot 206 WRC jela továrna stříbrný.



Kouka jsem do technického listu a mlčí o tom v přípravě povrchu: www.sincolor.cz/cd/.../TA L_09_S2300.pdf



Ale v zásadě by to problém být neměl, dokonce jak jsem teď patlal Fávo, tak jsem to vzal odrezovačem a druhý den základem na suchý povrch a nic to neudělalo. Pokud chceš mít 100% jistotu napiš jim určitě Tě poradí.
08:17:44
10.11.2010
Zazaa
tak obecne je na rally kary zakladni barva bila :)



-> Tuner#2: nevis jak se ta 2slozkova zakladovka snasi s vecma typu odrezovac atd ? jelikoz piskovat to nemam kam dat takze to bude v mezich moznosti obrousene a pak sem to vetsinou bral prave odrezovacem
23:03:44
09.11.2010
vhml
-> Tuner#2: jo to asi jo.



Ale já než abych to patlal oranžový, tak tam dám bílou. I mi to celkem pak bude pasovat do designu konečnýho
22:38:05
09.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.11.10 22:28:40: Já si teda myslím, že spodek je vždy v takové barvě v jakém je i lak karoserie, podívej se na Kolářovu RSu, ta je třeba žlutá i zespoda. Ono oproti černému tlumexu je lepší samozřejmě vše a čím světlejší tím lepší to souhlas ale není vyjímka ani červená a nebo modrá.
upraveno 1x, naposled 09.11.2010 22:38:39
22:28:40
09.11.2010
vhml
-> Tuner#2: ale je.



Bílá se dává aby bylo všechno pořádně vidět, ať praskliny, nebo při práci pod autem. Zkus si vlézt pod auto celý zamatlaný tlumexem. Uvidíš pěkný ho... Kdežto pod bílým autem je vidět i bez potřeby baterky...



Jinak bych tam mrsknul tlumex z prvního kyblíku co my padne do ruky
upraveno 1x, naposled 09.11.2010 22:29:12
21:58:46
09.11.2010
Majklsto
-> Tuner#2: jasne, dik za objasnenie
20:52:35
09.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majklsto: Protože se správně kasle zbaví všech těhdle plastizolů, body, tlumexů a já nevím čeho ještě a stříkne se do základu a protože nemůžeš mít tamotný základ, tak přes to vrchní barvou a ta je téměž vždy bílá a na kasli jdou pak polepy. Ale stejně tak jako bílá je rozšířená stříbrná a červená to jsou asi 3 nejpoužívanější barvy. Žádnej hlubší význam krom toho, že na základ patří vrchní barva v tom není.
20:25:07
09.11.2010
Majklsto
otázka trochu mimo,ale myslím že k tejto téme môže myť.Prečo drvivá večina závodákov máva biely spokok auta aj podlahu a motorový priestor? Lebo je to pekné, alebo aby bolo vidno nejaké praskliny materiálu alebo iba tak?
18:25:13
09.11.2010
vhml
-> Borin - Král tuzerů: takže přelakovat 4



TO jsem mohl koupit o 30KáČé levnější šedou :-D
upraveno 1x, naposled 09.11.2010 18:25:42
17:58:56
09.11.2010
Borin - Král tuzerů
-> vhml: Bez přelakování to brzo zprašiví, nejde to po zasrání umejt, neb to je pórovitý...může to i nasáknout vlhkost...barvou uzavřeš póry a bude se to dobře mejt...bez laku to bude po čase spinavý jak svině a bude to "zvětrávat"...
upraveno 1x, naposled 09.11.2010 17:59:46
14:51:02
09.11.2010
vhml
Tak jsem nakonec pořídil tohle:



www.drostra.cz/?pid=3104& a...



Bílý, přelakovatelný, bez potřeby základovky.



Otázka zní: Přelakovaní slouží na změnu barvy, nebo to má nějaký význam i na konečnou kvalitu nátěru?
22:11:03
08.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 08.11.10 21:43:21: Pokud by jsi nenarazil, klidně zakoupím a pošlu.4 Potřebuješ k tomu to tužidlo a ředidlo jsem měl defakto jen na mytí štětce.
21:43:21
08.11.2010
Zazaa
-> Tuner#2: jo koukam ta zakladovka je v ceniku za 140,- kilo ... to je skoro levnejsi jak syntetika

asi se podivam po prodejci v okoli :)
18:41:47
07.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 06.11.10 19:18:08: Jak jsem psal, když jí koupíš u výrobce, tak zas tak drahá není třeba v porovnání s Primerem od Rust Oleum to vyjde cenově na stejnou a proti syntetice to fakt drží nebe a dudy. Uvedu příklad, tak kde mám ogigo vypálený akrylát, tak to odolává kamínkům, tam kde jsem to hlavně na hranách už přetíral barvou bez tvrdidla a vypálení, tak to odklepne kdejaký kamínek. Ten základ od Sincolor jsem zkoušel i kladivem a nic, drží to jak čert opravdu to smysl má.
18:31:23
07.11.2010
palinator
-> Hřib:

To je zajímavý, že mi na Tlumexu Speciál (ten šedivej) drží akrylát. A na obale píšou, že je přelakovatelný a že jej nedoporučují na Plastisol. Já ho na Plastisolu mám a zatím v pohodě. Asi ten Plastisol za těch 21 let řádně vytvrdnul.
13:28:15
07.11.2010
vhml
Teď jsem zkusil namatlat ten Wurth štětečkem na kousek a vypadá to hodně slušně, jenže ta černá nejde bílou překrejt.



Takže zkusím sehnat nějakej ten humec na podvozky, bílej, přelakovatelnej, bez potřeby základu, nanesu ve dvou vrstvičkách a pak před to jednu vrstvu obyčejný barvy? Nebo ta obyčejná už přes to nemá cenu?
12:47:51
07.11.2010
venni
-> vhml: Myslím že na spodek podlahy+podběhy potřebuješ minimálně 4Kg,ale záleží taky na tlaku vzduchu a na tom jak rychle to budeš nanášet :)Každopádně ta černá krupička pod bílou barvu nebude moc šťastný řešení,překryje to,ale nevím až kolikátá vrstva.

PS:věci v garáži přikrej igelitem a vrchní barvu foukni pistolí....
upraveno 1x, naposled 07.11.2010 12:48:18
12:03:48
07.11.2010
vhml
Ještě jsem doma našel Wurth ochrana podvozku. Taková ta pixla rovnou na pistoli, 1kg, černá, přelakovatelná. Bude mě stačit 1kg na celej spodek karoserie? A půjde to přetřít stětcem abych si stříkáním barvy nezasral celou garáž?
11:50:01
07.11.2010
venni
-> vhml: nevim jestli to byla 910,ja znám jen tu 950 a ta bych řekl že je slušná,navíc to je dost tvrdé a na kamínky to bude ok.
11:28:08
07.11.2010
vhml
-> venni: no na práhy mam naflákaný nějaký body v 1mm krabatý vrstvě. Ale dnesk jsem byl u Jendy a ten bude dávat Body950 a to prej tu krabatou vrstvu nedělá. Tak jestli to byla 910?
19:20:01
06.11.2010
petr s
-> Zazaa: Na správném závodáku se každý rok mění kastle
19:18:08
06.11.2010
Zazaa
zajimave tema jelikoz me to taky ceka .....



zatim sem rozhodnutej pro nejjednodusi reseni - antikoro zakladovka + vrchni syntetika a hotovo



druhe je to hrbate body - kdyz se to spravne naredi a da se vetsi tlak vzduchu tak se to da strikat i v tenoucke vrstvicce pripadne stetcem



ale co do opravitelnosti tak pokud to dostane sutrem nebo neco tak pujde dolu oboje a stejne tak nejaka ta draha prumyslova barva ...
19:02:29
06.11.2010
venni
-> vhml: Body je moc těžký? :) Mě to přijde na spodek jako fajn věc...praskat jsem to ještě neviděl.Na LR to na 90% pujde a myslím že gut.
17:50:42
06.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Hele v Plzni je přímo výrobce a např. 1kg základu stojí asi 150,- bez DPH k tomu tužidlo a ředidlo a platil jsem loni asi 290,- za 3 plechovky 1kg barvy + asi 300g tužidla a 1l ředidla. Firma se jmenuje Sincolor a základovku mám myslím S2300: www.sincolor.cz/index0.ht m



Proti syntetice to drží úplně jinak a ta barva fakt funguje protože se používá v průmyslu. Osobně bych se bál při použití obyč barvy že to bude za pár závodů "opískované" od kamínků ze slicků a na tomhle místě bych nešetřil.
17:04:52
06.11.2010
Borin - Král tuzerů
-> vhml: Tak jakej je rozdíl, když alkysráč stojí cca 350Kč na 0,75 a tahle barva 500 za kilo ???
15:48:04
06.11.2010
vhml
-> Borin - Král tuzerů: radši bych zůstal u nějakých obyčejnějších barev. Přece jenom tohle je hezké, ale cena už tak hezká není a ty peníze dokážu v novém autě proinvestovat líp.
upraveno 1x, naposled 06.11.2010 15:52:40
15:30:35
06.11.2010
Borin - Král tuzerů
-> vhml: Je průmyslová...víc vydrží je tvrdá, není křehká a neloupe se...





-> Matulo: U různých barev máš různé ředění a jiné krytí...jde hlavně o odstín, jestli to je barva, nebo perleť či metalíza... taky záleží na barvě podkladu a na tom jestli umíš stříkat nebo ne...táta s Mobihelem dělá pořád a nemá problémy jako ty, tak čím to asi bude 4
upraveno 2x, naposled 06.11.2010 15:32:30
15:10:25
06.11.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vhml 06.11.10 12:46:54: Kdyby za rok, za několik let. 1 Jinak teď už bude samozřejmě černej.
13:49:13
06.11.2010
Maťulo
-> Borin - Král tuzerů: Ja mam MOBIHEL autolak a som maximalne nespokojny... Farba mala slabu vydatnost pri striekani... Vyslo mi menej vrstiev nez som cakal vzhladom na mnozstvo farby...
13:16:47
06.11.2010
vhml
-> Borin - Král tuzerů: a v čem to bude lepší než obyčejná barva?
13:08:19
06.11.2010
Borin - Král tuzerů
-> vhml: Dal bych jedině 2K PUR...pokud máte někde v okolí firmu Mobihel, nebo někde mají barvy od HELIOSu ta bych zvolil základovku Rezistol a barvu Agrohel...Jsou to průmyslové 2 složkové barvy a dělají se ve všech odstínech RALu... Cena je cca 500 za kilo a do základu i vrchní barvy se dá jako volitelná přísada dodat ontikorozní složka 4
12:46:54
06.11.2010
vhml
-> Hřib: Body 950 bych se rád vyhnul kvůli váze, jestli je to krabatý to se dává na prahy atd.



-> Tuner#2: co stojí ten dvousložkej bazmek? Jiřík to sice přetřel, jenže až za rok. Já bych to přetřel za tejden.



Tlumex a barva má tu další výhodu, že tu oboje mám...
upraveno 1x, naposled 06.11.2010 12:47:52
12:45:14
06.11.2010
Maťulo
-> Tuner#2: To body praska? Moc si ma nepotesil... Ja som teraz cely spodok natrel grabacom body 910 (sede) a na to vrchnu syntetiku... 8 A sak uvidim...
12:41:23
06.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hřib 06.11.10 12:38:16: Na tlumex pokud je bře zaschlý barva v pohodě, Jiřík má celý spodek myslím v modré Alkytonem a co vím, tak to drželo... Body nee, mám zkušenost asi se 3 typama a všechny časem ztvrdnou a popraskají, zlatý Tlumex plast...
12:38:16
06.11.2010
Hřib
-> vhml: tlumex je asfaltový, na ten ti nepřilne žádná barva, radši nějaké bílé přelak. body a pak přetřít barvou, jinak časem zežloutne a stane se pórovitým a bude chytat bordel a tím se špatně udržovat...
12:37:19
06.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Já bych na spodek závoďáka dal určitě epoxidovou dvousložkovou barvu, jak základ, tak vrchní a vše na čistý kov bez plastizolu. Ta barva drží úplně jinak než syntetika a odolá i kamínkům narozdíl od tlumexu. Docela jsem se zhrozil jak má po letošku na semislickách omlácený spodek a prahy, bude se barvit 5
12:32:38
06.11.2010
vhml
Poraďte mi, čím natřít spodek auta, které nebude jezdit v soli. Podmínky jsou aby poslední vrstva byla bílá, nelepilo to a dalo se to celé aplikovat štětcem. Variantou jsou základ + barva a nebo přemejšlím na tlumexem + barva. Přece jenom ten tlumex by měl dole snést víc, kamínky atd. Ale nevím jak je to s možností přetřít tlumex. Je mě jasný, že ta barva pak trochu popraská, ale na to se nehraje. Spíš jestli si aplikací bílý barvy nerozmatlám černej tlumex a neudělám si na autě šedou duhu.
Extreme Tyres