-> sliwowitz: zdálo se mi, že se od tý původní velmi nepatrně lišila..
-> luky110r: .. a určitě se ještě před 2 lety vyráběla a to někde u vás, v SR.. odkaz jsem bohužel nenašel..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Koberce Mb, S100/110
10:21:02
14.03.2011
14.03.2011

Jozka
21:29:00
11.03.2011
11.03.2011

sliwowitz
-> luky110r: ked je to ta, z ktorej boli stredy na DeLuxe cierne sedadla, tak pred nejakou dobou ju este mali na metraz v rempe v BA...
17:07:25
11.03.2011
11.03.2011

afro100
-> luky110r: stačilo by čítať a nepozerať len obrázky ... je to robené pred cca 20. rokmi ;)
16:36:57
11.03.2011
11.03.2011

luky110r
-> afro100: serus kde si zohnal tu perforovanu kozenku co mas na c stlpikoch?
13:33:22
14.02.2011
14.02.2011

Jozka
-> j_j: No, ti mají (skoro) všechno - akorát za kolik..
. No právě že dnešní jsou všechny lesklejší a když už skoro jo, tak má úplně jinej podklad - tu osnovu. Já nakonec používám koženku z konce 80. let (už i ta dochází), tam je rozdíl až hodně zblízka nebo na omak.. Ale díky tomu podkladu se musí opatně lepit - UHU ve spreji apod., klasicky jak to plácali ve fabrice by se rozleptala..

11:07:17
14.02.2011
14.02.2011

j_j
-> Jozka: už vim - Rekovi - ty mají i originální tapecovou látku na octávie z 60. let
jinak v obchodě nevim,ale musí se to vyrábět - je to přece obyčejná polomatná koženka 


11:02:49
14.02.2011
14.02.2011

Jozka
-> afro100: Tak takhle luxusně očalouněný kilo jsem ještě neviděl.. Ale při výměnách karosérií tam dali, co sehnali a uměli. U tvýho uměli docela dost. Na mý MB kastli, měněný v roce 1981 bylo např. zadní plato jednoduše polepeno kusem koženky bez dírek, na předním byl pod tapecem místo molitanu fialovej filc podobnej jako pod stropnicí apod..
-> j_j 09.02.11 11:28:11: Tu koženku jsem sháněl kolem roku 2000, zlítal kdejaký Řempa od Budějovic po Brno a neuspěl. Takže v běžný síti spíš ne, ale třeba jsem jen neměl štěstí. Když kápneš, dej vědet.
-> j_j 09.02.11 11:28:11: Tu koženku jsem sháněl kolem roku 2000, zlítal kdejaký Řempa od Budějovic po Brno a neuspěl. Takže v běžný síti spíš ne, ale třeba jsem jen neměl štěstí. Když kápneš, dej vědet.
21:19:08
10.02.2011
10.02.2011

Durnbach
-> sliwowitz:
Kovraly ti nafotím ale musím je najít.
Kovraly ti nafotím ale musím je najít.

13:31:10
09.02.2011
09.02.2011

Michal N 283 - zrušená registrace
-> afro100: Može byť,že aj s predných,len tie sú dlhšie,ja som zohnal originálne zo zadných dverí.
13:28:14
09.02.2011
09.02.2011

afro100
-> Michal N 283: ja som to pôvodne tiež nemal, ale dá sa to ľahko upraviť z predných, vzadu to je totiž trošku inak ...
13:26:24
09.02.2011
09.02.2011

Michal N 283 - zrušená registrace
-> afro100: Ja som mal tiež na kile,užitočná vec,len škoda,že to nebolo na všetkých

13:22:34
09.02.2011
09.02.2011

afro100
-> Michal N 283: mám dorábané :)
13:17:18
09.02.2011
09.02.2011

Michal N 283 - zrušená registrace
-> afro100: No ...asi tak..máš aj sťahovanie zadných skiel?Lebo to tam asi dosť treba potom.
13:14:29
09.02.2011
09.02.2011

afro100
-> Michal N 283: na sedadlách mám natiahnuté väčšinou poťahy, inak tam človek neusedí ... že by sa to nejak extrémne hrialo sa mi nezdá, ale nemám moc s čím porovnávať, každopádne to vyriešia otvorené okná :)
13:10:58
09.02.2011
09.02.2011

Michal N 283 - zrušená registrace
-> afro100: Tá čierna všade vyzerá dobre,len nehreje sa to moc v teple?

13:10:12
09.02.2011
09.02.2011

afro100
Vpredu mám koberce s dierkami na štuple aj háčiky, ale pod palubkou háčiky nie sú. Tapec podbehu mám prešívaný odhora až po podlahu, viď foto. Prostredný koberec (gumu) mám rovnakú ako je na obr.-> Jozka 26.01.11 07:49:32 . Predné plato je klasika s vaničkou.
13:07:56
09.02.2011
09.02.2011

afro100
Čo sa týka C-stĺpika, tak tam mám kombináciu - dole z takej tej vrásnenkovej bežnej koženky (ako aj na sedadlách), tapeca stĺpika z perforovanej koženky a vrch (strop) zasa bežná čierna koženka
13:04:05
09.02.2011
09.02.2011

afro100
za sedačkami
13:03:14
09.02.2011
09.02.2011

afro100
z. plato
13:01:09
09.02.2011
09.02.2011

afro100
dnes som spravil pár obrázkov mojich polstrov a zadného plata (š 100 pôvodne r.v. 72, kasňa menená r. 87-89 cca)
z.plato
z.plato
11:28:11
09.02.2011
09.02.2011

j_j
Tohle je doopravdy akademická diskuze, to už je i na mě moc
nějaké gumy interiéru jsem ted koupil, mám je v plánu jen vyčistit a dát na auto. Pak je nafotím. Zajímala by mě spíše otázka,kde sehnat tu univerzální polomatnou koženku na sokl pod zadní sedačky, filcy podběhů, zadní plato atd.

16:49:12
08.02.2011
08.02.2011

afro100
-> sliwowitz: aj kilich plat/polstrovani bolo niekolko ...
16:47:54
08.02.2011
08.02.2011

sliwowitz
-> Krupp: z kila neviem najst foto z. plata. Auto mam na chalupe na vysocine, az sa otepli tak nafotim...
diery na pasy u prvych serii:
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/4_109_7873__2011-02- 05_12-59-34_63.jpg
diery na pasy u prvych serii:
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/4_109_7873__2011-02- 05_12-59-34_63.jpg
09:17:38
07.02.2011
07.02.2011

Jozka
-> sliwowitz: Člověče, to není na jedno téma, ale na několik, minimálně to vytřídit jako odpad (guma - staré hadry
).
Co se filců oblepených koženkou týče, tak se tlouštky a desény (vrásnění-lesklost) sice v čase měnily, ale na daným autě byly použitý zpravidla stejný (možná s vyjímkou deLuxe prošívanejch P podběhů). Rozdílnej výsledek dnešní udělalo slunce a způsob používání - co se nehnulo, je tuhý dotvrda (P podběhy, lichoběžníky na bocích za Z sedadly), s čím se hýbalo (potah Z "kufru" je rozhadrovaný - vláčný.
Čalounění Z plata podlepený v podstatě skoro dřevodeskou je třeba na MBX 67 nemlich stejný, jako na prvních 110L (jen jinak ostřižený kolem sloupků).
Ten tunel, tam jsem zauvažoval a to prostřižení od dírky pro lanko clony asi spíš byl tuning, vzhledem ke konstukci toho převodu a tomu, že madlo tou dírkou prostě nejde prostrčit.
Tunelový a prohový gumy prvních aut 1964 (příprava pásů byla od 1965) by mě taky zajímaly, pár štastných majitelů tu je, třeba se vyjádří.
Podlahový gumy jsem tak jako ty nikdy nezkoumal a i když nějaký doma mám, těžko už pořeším, z jakýho auta která byla..
. Takže co se čudlů na kraji plechu pod sedadly týče, řekl bych na 90%, že 18. série (mám 323xxx) je ještě neměla a tak na 65% poslední kusy jo (likvidoval jsem kdysi jednu z posledních a mám dojem, že mi v ruce odrezlý zůstaly)..

Co se filců oblepených koženkou týče, tak se tlouštky a desény (vrásnění-lesklost) sice v čase měnily, ale na daným autě byly použitý zpravidla stejný (možná s vyjímkou deLuxe prošívanejch P podběhů). Rozdílnej výsledek dnešní udělalo slunce a způsob používání - co se nehnulo, je tuhý dotvrda (P podběhy, lichoběžníky na bocích za Z sedadly), s čím se hýbalo (potah Z "kufru" je rozhadrovaný - vláčný.
Čalounění Z plata podlepený v podstatě skoro dřevodeskou je třeba na MBX 67 nemlich stejný, jako na prvních 110L (jen jinak ostřižený kolem sloupků).
Ten tunel, tam jsem zauvažoval a to prostřižení od dírky pro lanko clony asi spíš byl tuning, vzhledem ke konstukci toho převodu a tomu, že madlo tou dírkou prostě nejde prostrčit.
Tunelový a prohový gumy prvních aut 1964 (příprava pásů byla od 1965) by mě taky zajímaly, pár štastných majitelů tu je, třeba se vyjádří.
Podlahový gumy jsem tak jako ty nikdy nezkoumal a i když nějaký doma mám, těžko už pořeším, z jakýho auta která byla..

17:59:27
06.02.2011
06.02.2011

Krupp
sokl:
17:55:14
06.02.2011
06.02.2011

Krupp
-> sliwowitz:
Malé dirky. Materiál myslím stejný jako sokl a prostor za zadními sedačkami, akorát tenčí (imho bod 2, kilo nevím jak vypadá)
Jinak čalounění blatníků je asi stejné, z hlavy nevím. možná trochu víc matné.
sry ale lepší foto nemám: zadní plato
Malé dirky. Materiál myslím stejný jako sokl a prostor za zadními sedačkami, akorát tenčí (imho bod 2, kilo nevím jak vypadá)
Jinak čalounění blatníků je asi stejné, z hlavy nevím. možná trochu víc matné.
sry ale lepší foto nemám: zadní plato
15:02:30
06.02.2011
06.02.2011

sliwowitz
-> Krupp: dobra pripomienka - zadne plato.
1. velky ovalny vyrez v tapacire, olemovany gumou (do 13. serie)
2. tenka kozenka, male dierky
3. podlepene kartonom, dierky tusim olisovane dookola (podobna tepelna technika ako na dverovych tapaciroch) - videl som na '69
4. ako ad 2., len iny material - na kileckach.
1. velky ovalny vyrez v tapacire, olemovany gumou (do 13. serie)
2. tenka kozenka, male dierky
3. podlepene kartonom, dierky tusim olisovane dookola (podobna tepelna technika ako na dverovych tapaciroch) - videl som na '69
4. ako ad 2., len iny material - na kileckach.
14:52:31
06.02.2011
06.02.2011

sliwowitz
Sokel pod sedadlom... P. Santavy tvrdi ze u m64 "V barvě byl čalouněn také sokl pod zadními sedadly" (nikdy som nevidel). Je mozne ze to neocalunene co som videl bol len tuning.
prahovy tapacir s vyrezom pre pasy. Ako to bolo u vozov dodanych bez pasov? tiez tam bola tenka blana ako o 2 foto nizsie? Prve modely ktore nemali pripravu na pasy to mali riesene ako?
vsetky katalogy (vratane predserioveho) to uvadzaju ako jeden diel, podla mna ten kruhovy vylisok by tam bol nezmyselny...
prahovy tapacir s vyrezom pre pasy. Ako to bolo u vozov dodanych bez pasov? tiez tam bola tenka blana ako o 2 foto nizsie? Prve modely ktore nemali pripravu na pasy to mali riesene ako?
vsetky katalogy (vratane predserioveho) to uvadzaju ako jeden diel, podla mna ten kruhovy vylisok by tam bol nezmyselny...
14:42:18
06.02.2011
06.02.2011

sliwowitz
PP koberec- priprava pre uchyt plynu...
preco potom bol pre prave riadenie zvlast diel?
preco potom bol pre prave riadenie zvlast diel?
14:39:47
06.02.2011
06.02.2011

sliwowitz
predny na tunel - priprava na pravostranne riadenie
katalog pozna len jeden typ.
katalog pozna len jeden typ.
14:38:08
06.02.2011
06.02.2011

sliwowitz
dierka na clonu chladica...
to prestrihnute/urezane v ktorych miestach to bolo? a nebolo to len samo-domo vylepsenie?
to prestrihnute/urezane v ktorych miestach to bolo? a nebolo to len samo-domo vylepsenie?
14:33:17
06.02.2011
06.02.2011

sliwowitz
17s. zadny kufor - potreboval by vymenu.
zda sa mi to byt iny material nez na podbehoch... nieco podobne mali v rempe, kupim vzorku a porovnam...
zda sa mi to byt iny material nez na podbehoch... nieco podobne mali v rempe, kupim vzorku a porovnam...
14:29:13
06.02.2011
06.02.2011

sliwowitz
-> Jozka: tie cudliky pod sedackami som si neuvedomil...
Vie niekto potvrdit/vyvratit ci sa davali od 18 serie? alebo az na stovky? na mojej '74 deLuxe zarucene su.
-> Durnbach: mozem ta poprosit o foto tych MB kovralov?
foto tapecov na podbehy - 17.seria - bez presivania:
Vie niekto potvrdit/vyvratit ci sa davali od 18 serie? alebo az na stovky? na mojej '74 deLuxe zarucene su.
-> Durnbach: mozem ta poprosit o foto tych MB kovralov?
foto tapecov na podbehy - 17.seria - bez presivania:
22:18:06
31.01.2011
31.01.2011

Durnbach
Mám 1966 Deluxe
A následně:
Textilne koberce- „kovral“ – Je tam docela rozdíl mezi 100 a 1000. Jak barva tak stehy.
Na viacerych autach som pod kobercami videl kus filcu, vyzeralo to celkom origo. Kam sa daval?
Nikdy v autě jsem pod koberci filc neměl. Asi to někdo vyhodil.
Calunenie prednych podbehov – urcite je rozdiel medzi mb a s100. Videl som viac typov (bez presivania, rozne presivane) ake moznosti boli?
Všiml jsem si, že 1000 to má jako by z hrubšího materiálu. 100 je má takové lesklejší. Jinak mám čtverečkované prošívání. Prošívání melo jen Deluxe.
A následně:
Textilne koberce- „kovral“ – Je tam docela rozdíl mezi 100 a 1000. Jak barva tak stehy.
Na viacerych autach som pod kobercami videl kus filcu, vyzeralo to celkom origo. Kam sa daval?
Nikdy v autě jsem pod koberci filc neměl. Asi to někdo vyhodil.
Calunenie prednych podbehov – urcite je rozdiel medzi mb a s100. Videl som viac typov (bez presivania, rozne presivane) ake moznosti boli?
Všiml jsem si, že 1000 to má jako by z hrubšího materiálu. 100 je má takové lesklejší. Jinak mám čtverečkované prošívání. Prošívání melo jen Deluxe.
07:50:05
26.01.2011
26.01.2011

Jozka
..a předposlední..
07:49:32
26.01.2011
26.01.2011

Jozka
-> sliwowitz: Narazil jsem na ty koberce.. poslední evoluce..
11:46:36
24.01.2011
24.01.2011

Jozka
No a ke zbytku - ve 110LS jsem měl takovou šedivou věc, neobroubenou a s plastovým nášlapem pod paty, přišitým jen příčnými stehy ke koberci - to beru jako stovkový extras, ale možná jen, že nic jiného neznám. V MBX je materiál podobnej - ale kdo ví, asi to časem tvrdne a nemusel jsem vidět srovnatelně jety.. ale je obroubenej - obšitej kolem dokola.
V gumokobercích si vybavuju jen tu kilovou odchylnost, to jest uchycení nejen na bouli pod palubkou (výřez - háček), ale taky ty čudly pod sedačkama - v kobercích snad na ně byly dírky.. Asi tam tedy nějaká nuance bude, ale při běžný manipulaci jsem si nevšiml..
V gumokobercích si vybavuju jen tu kilovou odchylnost, to jest uchycení nejen na bouli pod palubkou (výřez - háček), ale taky ty čudly pod sedačkama - v kobercích snad na ně byly dírky.. Asi tam tedy nějaká nuance bude, ale při běžný manipulaci jsem si nevšiml..
11:39:04
24.01.2011
24.01.2011

Jozka
-> sliwowitz: Tos otevřel zajímavou věc, neb katalogy jsou v tomto směru fakt skoupý na info..
- koberec v kufru jsem měl měl ve 110LS stejnej jako v MB - ale kila zas moc neznám - takový zhruba hnědofialový cosi s černým obšitím - lemem vpředu a vzadu.
- tapecy s obšitím - jsou-li myšleny ty 4 kusy v zadním kufru - jsem obšitý nikdy neviděl, zato jsem viděl různý tloušťky toho filcu pod koženkou - dost výrazně rozdílný.
- ve všech MB i kilech jsem měl na kapsách na buchty Z ramen dva kusy prostříhanejch filců a bohužel zpravidla taky našrot.
- čalounění na P poděhy je jak píšeš, prošivané možná jak čtverce, tak kosočtverce - a dodnes nevím, zda na to prošívané patří dolů ta "okopová guma" - viděl jsem obě varianty.
- sokl pod Z sedákama - žiji v domění, že všechny..
- kusy filcu byly pod všemi koberci - zbytky jsem nalézal často, ale jestli u všech 100/1000.. rozhodně to tam bylo pro zlost, parádně to sáklo vodu a bylo lépe vyhodit.
- gumy prahové se mi zdají stejné (vyjma MBX), tunelové jsem viděl trojí - MB s dírkou na lanko clony, pak v tom místě prostřižené, takže plandal cancour a pak prostřiženo a fiknuto, takže neplandal.. bližsí určení neznámé.
- MBX mají přes plech pod zadníma sedákama ještě výztuhy do boků, zadní linie koberců je tedy rovná, nikoliv v rozích vytažená do špiček..
- koberec v kufru jsem měl měl ve 110LS stejnej jako v MB - ale kila zas moc neznám - takový zhruba hnědofialový cosi s černým obšitím - lemem vpředu a vzadu.
- tapecy s obšitím - jsou-li myšleny ty 4 kusy v zadním kufru - jsem obšitý nikdy neviděl, zato jsem viděl různý tloušťky toho filcu pod koženkou - dost výrazně rozdílný.
- ve všech MB i kilech jsem měl na kapsách na buchty Z ramen dva kusy prostříhanejch filců a bohužel zpravidla taky našrot.
- čalounění na P poděhy je jak píšeš, prošivané možná jak čtverce, tak kosočtverce - a dodnes nevím, zda na to prošívané patří dolů ta "okopová guma" - viděl jsem obě varianty.
- sokl pod Z sedákama - žiji v domění, že všechny..
- kusy filcu byly pod všemi koberci - zbytky jsem nalézal často, ale jestli u všech 100/1000.. rozhodně to tam bylo pro zlost, parádně to sáklo vodu a bylo lépe vyhodit.
- gumy prahové se mi zdají stejné (vyjma MBX), tunelové jsem viděl trojí - MB s dírkou na lanko clony, pak v tom místě prostřižené, takže plandal cancour a pak prostřiženo a fiknuto, takže neplandal.. bližsí určení neznámé.
- MBX mají přes plech pod zadníma sedákama ještě výztuhy do boků, zadní linie koberců je tedy rovná, nikoliv v rozích vytažená do špiček..
10:41:05
23.01.2011
23.01.2011

Krupp
Zdar, jen něco málo.
Moje 17. série standard:
-Čalounění soklu od zadními sedačkami má
-Odhlučnění pod sedačkami? nechytám se.
-Čalounění podběhu mám bez prošívání
zbytek nevím, kromě gumy přes tunel jsem tam koberce neměl a ani v kufru nic.
Tapecír za zadním sedadlem? Jako pod zadním oknem?
jo a imho to bude líp dohledatelné v sekci "interiér"
Moje 17. série standard:
-Čalounění soklu od zadními sedačkami má
-Odhlučnění pod sedačkami? nechytám se.
-Čalounění podběhu mám bez prošívání
zbytek nevím, kromě gumy přes tunel jsem tam koberce neměl a ani v kufru nic.
Tapecír za zadním sedadlem? Jako pod zadním oknem?
jo a imho to bude líp dohledatelné v sekci "interiér"
12:25:35
20.01.2011
20.01.2011

sliwowitz
Myslim ze sa to tu este neriesilo, takze otvaram diskusiu...
Gumene koberce maju podla katalogu (ked neberieme do uvahy prave a lave riadenie) vsetky rovnake objednacie cislo, ale rozdielne cislo dielu:
1. do 17.serie
2. 17.s.-21.s.
3. S100/110 (nemam kompletny katalog, mozno sa to este nejak dalej deli...)
Aky je medzi nimi rozdiel?
Textilne koberce- "kovral" - nikdy som nevlastnil DeLuxku, nemam to v oku... Je nejaky rozdiel oproti textilnym kobercom na 100/110L/LS?
MBX- predpokladam ze vsetky mali DeLuxe kovralove koberce. V katalogu nie je explicitne uvedene, su tam ako zvlast diel akurat zadne koberce pre MBX. V com je tam rozdiel? V ktorych miestach je iny tvar podlahy oproti 4dveraku?
Na viacerych autach som pod kobercami videl kus filcu, vyzeralo to celkom origo. Kam sa daval?
Koberce na prahy a stredovy tunel - bol jediny rozdiel oproti 100/110 v tiahle na clonu chladica?
Calunenie soklu pod zadnymi sedackami - ktore vozy ho maju a ktore nie?
Calunenie prednych podbehov - urcite je rozdiel medzi mb a s100. Videl som viac typov (bez presivania, rozne presivane) ake moznosti boli?
Odhlucnenie pod zadnymi sedackami - na MB som mal, ale bolo tak poskodene ze som ho musel vyhodit. Davalo sa na vsetky vozy? katalog o tom mlci.
Tapaciry za zadnymi sedadlami - rozdiely?
Namatkovo si spominam ze boli s a bez obsitych okrajov.
Kberec v kufri - MBckovy sa u mna ziaden nedochoval, je rovnaky ako 100/110?
Gumene koberce maju podla katalogu (ked neberieme do uvahy prave a lave riadenie) vsetky rovnake objednacie cislo, ale rozdielne cislo dielu:
1. do 17.serie
2. 17.s.-21.s.
3. S100/110 (nemam kompletny katalog, mozno sa to este nejak dalej deli...)
Aky je medzi nimi rozdiel?
Textilne koberce- "kovral" - nikdy som nevlastnil DeLuxku, nemam to v oku... Je nejaky rozdiel oproti textilnym kobercom na 100/110L/LS?
MBX- predpokladam ze vsetky mali DeLuxe kovralove koberce. V katalogu nie je explicitne uvedene, su tam ako zvlast diel akurat zadne koberce pre MBX. V com je tam rozdiel? V ktorych miestach je iny tvar podlahy oproti 4dveraku?
Na viacerych autach som pod kobercami videl kus filcu, vyzeralo to celkom origo. Kam sa daval?
Koberce na prahy a stredovy tunel - bol jediny rozdiel oproti 100/110 v tiahle na clonu chladica?
Calunenie soklu pod zadnymi sedackami - ktore vozy ho maju a ktore nie?
Calunenie prednych podbehov - urcite je rozdiel medzi mb a s100. Videl som viac typov (bez presivania, rozne presivane) ake moznosti boli?
Odhlucnenie pod zadnymi sedackami - na MB som mal, ale bolo tak poskodene ze som ho musel vyhodit. Davalo sa na vsetky vozy? katalog o tom mlci.
Tapaciry za zadnymi sedadlami - rozdiely?
Namatkovo si spominam ze boli s a bez obsitych okrajov.
Kberec v kufri - MBckovy sa u mna ziaden nedochoval, je rovnaky ako 100/110?