
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kabriolety a (únavová)koroze?????
prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 24.02.2011 do 23.11.2014, založil/a hany26 - zrušená registrace
23:51:58
23.11.2014
23.11.2014

palinator
Mně na Toledu občas něco plamcalo tak nějak náhodně do podlahy... Nakonec jsem zjistil, že to s nejvyšší pravděpodobností dělá vlnobití nafty o stěny nádrže 

19:36:20
23.11.2014
23.11.2014

Tomaso435
-> venni: tak na to jediný sem se ještě nepodíval... :D ale snad sem se ještě nikde nedočet že by HP pružina jebla :) originál praskaj dokonece na několikrát a pokud se pod to nevohneš tak ti to nevadí :D ...
-> krtik: :-D no na silnici s tím neskáču tak snad :D hlavně mám hp jen 40% echtěl sem tak tuhý...
-> Milan 136: to mě taky napadlo jestli se něco na jediným nevyměněným ložisku nestalo... ale ta jedna ráda nakonec zřejmě mohla bejt sedačka kterou sem ted svařil pač sem ji prosed... teď už jen ty 3 :D
-> pavucina: :D flinstounovi z toho nejsou zatim :D
-> krtik: :-D no na silnici s tím neskáču tak snad :D hlavně mám hp jen 40% echtěl sem tak tuhý...
-> Milan 136: to mě taky napadlo jestli se něco na jediným nevyměněným ložisku nestalo... ale ta jedna ráda nakonec zřejmě mohla bejt sedačka kterou sem ted svařil pač sem ji prosed... teď už jen ty 3 :D
-> pavucina: :D flinstounovi z toho nejsou zatim :D
16:33:03
23.11.2014
23.11.2014

pavucina
Co mam ted druhou kastli tak ta zadny rany nevydava. Prvni kastle ta to obcas delala, ke konci uz se teda dost hlasila koroze, ale stejne. Ten kdo zna me zna, tak ten vi, ze tomu hrozne nakladam a bez nadsazky se da rict, ze to auto ku*vim. Jezdilo to nakejch 35tkm na pritvrzenejch srpotingach z toho 25 tisic s turbem. Kdyz jsem letos v lete tu kastli vyhazoval, tak ti povim, ze to zadna nadhera nebyla a druhe kastli davam 3 roky a dam to taky pryc.
Jen pro predstavu. Pravej hrnec urvanej nahore, u obou hrncu prasklina v miste u nosniku, odbodovane nosniku pod nohama. Napojeni strechy na kastli atd atd... Zkratka favoriti kastle je pri hrubym zachazeji pekna sracka... Takze se vubec nediv, kdyby jsi ztratil kus kastle
Jen pro predstavu. Pravej hrnec urvanej nahore, u obou hrncu prasklina v miste u nosniku, odbodovane nosniku pod nohama. Napojeni strechy na kastli atd atd... Zkratka favoriti kastle je pri hrubym zachazeji pekna sracka... Takze se vubec nediv, kdyby jsi ztratil kus kastle

15:33:34
23.11.2014
23.11.2014

Milan 136
-> Tomaso435: když poskočí ložisko v těhlici, tak to vydá slušnou pecku
15:32:06
23.11.2014
23.11.2014

krtik
-> Tomaso435: Sice nevim jak Ti poradit,a el můžu do tebe něco cpát
:
Ptal jsme se přímo v HP, zda se nemusím na tréninkáčích na Feldě bát nějaké únavy karoserie a zda se s tím už u nezávoďáku setkali. Pán (nevím už kdo) mi řekl něco ve smyslu, že spíš ne, byť je to pro kastli větší záběr než série. Nějaké únavy karoserie Feldy znají jen u závoďáků při trošku jiných podmínkách.

Ptal jsme se přímo v HP, zda se nemusím na tréninkáčích na Feldě bát nějaké únavy karoserie a zda se s tím už u nezávoďáku setkali. Pán (nevím už kdo) mi řekl něco ve smyslu, že spíš ne, byť je to pro kastli větší záběr než série. Nějaké únavy karoserie Feldy znají jen u závoďáků při trošku jiných podmínkách.
14:57:29
23.11.2014
23.11.2014

venni
-> Tomaso435: kdyby se Ti ozvala ta rána jen jedna,přisuzoval bych to prasklý pružině na tlumiči.
21:05:56
21.11.2014
21.11.2014

Tomaso435
-> Nwkt: ani ne, všechno tam je... netušim co to mohlo bejt dneska sem teda vařil sedadlo řidiče pač byl ten spodní plech urvanej... tak to mohla bejt ta první rána no... ale ta v tej podlaze fakt nevim
17:03:28
21.11.2014
21.11.2014

Nwkt
-> Tomaso435: Neupad ti vejfuk?
21:33:41
20.11.2014
20.11.2014

Tomaso435
-> stepan: stočím tacho na 60 tis přeleštim načernim, budu tomu říkat precizní renovace, hodim to na bazos za 30, vyndám si z toho plyn ten hodím na nějakou fábku, HPčka střelim za 7, soietu za 2. a fábka bude za pár stovek.. :D
21:14:08
20.11.2014
20.11.2014

stepan
-> Tomaso435: Naštěstí teda ty padací sváry byli na tom dárci, na mojem autě drželi trochu líp, i když taky žádná sláva.
21:05:27
20.11.2014
20.11.2014

Tomaso435
-> stepan: celkem potěšující :) ... ale je to rozdíl no, ted vs stav kdy sem to koupil.. je to čím dál víc rozvrzaný
21:02:32
20.11.2014
20.11.2014

stepan
-> Tomaso435: No, já když sem dělal tunel na 5q, tak půlka bodů nedržela vůbec a zbytek na oddloubnutí šroubovákem.
20:55:28
20.11.2014
20.11.2014

Tomaso435
-> stepan: no, se obávám aby se mi to nerozpulilo a já nezkončil jen s volantem v ruce... jinak kastle dostává už 55 tis km zabrat HPčkama..
20:52:56
20.11.2014
20.11.2014

stepan
-> Tomaso435: Nevim jak favority, ale bodový sváry na 742 nejsou ty nejpevnější sváry na světě. A nejsou ani druhý...
20:43:26
20.11.2014
20.11.2014

Tomaso435
.. ani né tak kabrio, i když nevím kdy mi upadne střecha, ale....
minulej tejden takhle přejíždím doma a parkuju jinde... couvám z kopce zatáčím do zahrady na rovinu, srovnám to a couvu ještě asi 2metry .. v tu chvíli rána jako prase.. sem myslel že sem tomu pražákovi naboural pilíř nebo že mi větrem brána třískla do auta.. no ale nic z toho... prostě jen rána jako kráva, kterou bych přirovnal k blbě zajištěný sedačce která si v pojezdech pod tlakem zajela do drážky...
no ale dneska jedu.. a na normální rovince po předjetí kdy sem se vrátil do pruhu najednou 3 rány jako prase, jednu sem cejtil v nohách, druhou v sedačce a třetí někde za mnou.. kouknu do zrcátka co mi upadlo z vozu.. na silnici nic... jenom ten za mnou se trochu vzdálil, což sem přisuzoval že z mého provozu na lpg řidič nemuže již dýchat. Taky sem myslel že sem nabral nějakej šutr nebo klacek nebo tak.. ale nic sem neviděl...
Tedy.. to celé přisuzuji že se mi muj kvalitní ojetý vůz jakýmsi způsobem začíná rozpadat pod prdelí a to v bodových svárech na místech, které nejsou běžným ohledáním vozidla viditelné...
.. a co vy na to ? :-D
minulej tejden takhle přejíždím doma a parkuju jinde... couvám z kopce zatáčím do zahrady na rovinu, srovnám to a couvu ještě asi 2metry .. v tu chvíli rána jako prase.. sem myslel že sem tomu pražákovi naboural pilíř nebo že mi větrem brána třískla do auta.. no ale nic z toho... prostě jen rána jako kráva, kterou bych přirovnal k blbě zajištěný sedačce která si v pojezdech pod tlakem zajela do drážky...
no ale dneska jedu.. a na normální rovince po předjetí kdy sem se vrátil do pruhu najednou 3 rány jako prase, jednu sem cejtil v nohách, druhou v sedačce a třetí někde za mnou.. kouknu do zrcátka co mi upadlo z vozu.. na silnici nic... jenom ten za mnou se trochu vzdálil, což sem přisuzoval že z mého provozu na lpg řidič nemuže již dýchat. Taky sem myslel že sem nabral nějakej šutr nebo klacek nebo tak.. ale nic sem neviděl...
Tedy.. to celé přisuzuji že se mi muj kvalitní ojetý vůz jakýmsi způsobem začíná rozpadat pod prdelí a to v bodových svárech na místech, které nejsou běžným ohledáním vozidla viditelné...
.. a co vy na to ? :-D
13:35:11
26.02.2011
26.02.2011

JoseA
-> palinator: Možné je všecko, ale já sem měl na všech 306tkách originál plastové podběhy. Kamarád škrábl blatník na 406tce až na plech, jezdí s tím už rok tak a nechápu že to nijak viditelně nerezaví.
10:33:17
26.02.2011
26.02.2011

palinator
-> JoseA:
Jednu starou 306 znám, co má přední blatníky u spoje s nárazníkem kantáre.
Ale bůhví, jak to tam je.
Jednu starou 306 znám, co má přední blatníky u spoje s nárazníkem kantáre.

16:11:15
25.02.2011
25.02.2011

Bedřich - zrušená registrace
-> haso: Pokud je kabrio postavené ve fabrice, tak tento případ určitě nehrozí.
23:10:49
24.02.2011
24.02.2011

JoseA
Originál peugeot 106 se nikdy v provedení cabrio nedělal. Údajně šlo o přestavby na zakázku z třídveřových sériovek. Jinak co se týká ochraně karoserie před korozí myslím že jsou na tom peugeoty od výroby hodně dobře. Sám mám dvě 306tky, třetí sem prodal a jediné co rezne je výfuk a trochu se začíná objevovat rez pod kufrem. Nutno podotknout, že je na podlaze původní nástřik z roku 1997 a auto jezdí denně, během zimy umývám jenom skla a světla, jinak je komplet bílé od soli a po rezi ani památka. Pokud není peugeot bouraný, tak na korozi netrpí a to je důvod proč sem přešel před pěti lety od felicie k peugeotu.
Ještě k tomu cabriu, tak s tím pravda v zimě nejezdím. Výfuk sice zreznul i přesto, ale jinak v pohodě. Výztuhy sem teď nějaké kontroloval, protože sem urval lanko od otvírání deklu pro střechu a musel se dostal za tapece a žádná koroze

Ještě k tomu cabriu, tak s tím pravda v zimě nejezdím. Výfuk sice zreznul i přesto, ale jinak v pohodě. Výztuhy sem teď nějaké kontroloval, protože sem urval lanko od otvírání deklu pro střechu a musel se dostal za tapece a žádná koroze

22:13:37
24.02.2011
24.02.2011

Pavel P..
ale je to pěkný... takovej prcek do města

21:43:41
24.02.2011
24.02.2011

haso
a nebude to tym ze jak sa to v nejakom mieste ureze ta strecha, v inom sa navari vystuha tak tam dochadza k prehriatu materialu, zmeni sa troska struktura ocele a tym padom je aj hned nachylnejsia na koroziu...?
21:41:41
24.02.2011
24.02.2011

RON
-> Mr_Kubas: no to je úlet
to jsem nikdy neviděl

21:40:17
24.02.2011
24.02.2011

Mr_Kubas
21:36:59
24.02.2011
24.02.2011

RON
106 cabrio? to se taky dělalo?

21:31:23
24.02.2011
24.02.2011

saSaT
-> Pavel P..: 106ka by už měla být pózink
21:28:50
24.02.2011
24.02.2011

Pavel P..
nějakej samozvanej kabrioguru se určitě brzo ozve
třeba na Marcelově garde shnily nejvíc ty výztuhy a pak ten zbytek... aspoň co si pamatuju z fotek na gardewebu,
a neni 106ka náhodou pozink?

a neni 106ka náhodou pozink?
21:14:25
24.02.2011
24.02.2011

hany26 - zrušená registrace
Ten termín se nějak nezdá .naskytla se mi zajímavá koupě malého kabrioletu z roku 98.je to pažout 106.Něktěří mě zrazují že do toho nemám jít že kabriolety mají zvýšenou korozi z důvodu velkého namáhání některých nosných prvků.Takže i když se auto po důkladné prohlídce jeví jako bez koroze prej rychle hnijou ty hodně namahaný místa.Jíní zase říkají že kabrio ti shnije všude okolo ale ty výztuhy budou držet. Máte někdo zkušenost???? Dík za rady