Jakou zvolit sílu plechu na Lr čelo?

prohledat
61 příspěvků (zobrazeno 51 až 61) od 16.03.2011 do 24.06.2011, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
17:32:20
16.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 16.03.11 17:28:09: Takže 0,6mm je 100% čelo?



Poradím se ještě se švagrem, ale zas ta 1mm by to zpevnila. Jak mám teď vyřízlou díru + ještě místo na výfuk, tak se to celé tak podivně kroutí a drží to de fakto jen šrouby v kasli pohromadě 40
upraveno 1x, naposled 16.03.2011 17:32:32
17:30:54
16.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Josifek 16.03.11 17:29:18: Tak to je fakt OT, neb mřížka z kila má bej max. na kilu a ne na LR čele...
17:29:23
16.03.2011
vhml
Svařit to půjde. Stejný plechy samozřejmě půjdou líp, ale problém to nebude
17:29:18
16.03.2011
Josifek
sry za OT ale podla mojho nazoru mriezka z kila vyzera omnoho lepsie nez tie divne kosostvorcove dierky...
17:28:09
16.03.2011
Nwkt
-> Tuner#2: To bych řek že se bude blbě svařovat k sobě
17:27:27
16.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 16.03.11 17:26:31: Co já vím? sílu plechů jsem fakt nikdy neřešil. Bude ta 1mm problém a nebo je to teda moc?
17:26:31
16.03.2011
havlik
-> Tuner#2: origo ma 0.6 ne?
17:24:57
16.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> venni 16.03.11 16:44:07: 0,8 má origo? Takže to udělat z 1mm?
16:44:07
16.03.2011
venni
-> Tuner#2: 0,8
16:23:22
16.03.2011
vhml
Sílu stejnou, případně o maličko větší než originál
15:42:59
16.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Uvažuju na LR čelem, že bych si nechal vypálit pruh s otvorama a přemýšlím z jak silného materiálu to udělat aby se to:



1. nekroutilo.

2. ale aby to zároveň šlo dobře vařit na vyřízlé čelo, které moc velkou sílu plechu nemá.



Co poradíte svářeči? Předem díky.
Extreme Tyres