Já bych to udělal jinak a držet to určitě bude. Aspoň si nespálíš barvu okolo.
Z vnitřní strany dveří tam nalep plastovou a nebo lépe kovovou podložku s dostatečným přesahem. Použij černé PUR lepidlo na okna (dá se koupit v tunynk šopech a nebo autosklech), nech to pořádně vytuhnout a zvenku to najemno přetáhni tmelem - v podstatě jen zaplníš žlábek dirky. Pak už jen základ a barvu.
Na starejch blatníkách jsem měl takhle ze zadní strany zadělanou dirku pro blikač. Normálně PURem vlepené kolečko, po vytuhnutí přetřené tlumexem, zvenku přetmelené + přelakované a ani po osmi letech nepraskal tmel nebo barva.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vrstvy barev
12:08:04
07.10.2011
07.10.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
10:28:34
07.10.2011
07.10.2011

Jozka
-> black_devil 07.10.11 06:26:29: Jestli máš 2 mm kyselou elektrodu na tenký plechy, můžeš zkusit, ale já bych do toho osobně nešel = půjčit CO..
06:26:29
07.10.2011
07.10.2011

black_devil
-> minno: ok a když zavařit... bohužel mám pouze elektrodu, ale mohu si půjčit CO2, tudíž e ptám, je lepší to zavařit CO2, nebo postačí na takto malý defekt elektrika? Díky
22:46:25
06.10.2011
06.10.2011

minno
-> black_devil: tak to by som už asi radšej zavaril. Áno približne tak, proste ako sa bežne strieka, len to hlavne poriadne odmastia nebude sa nič lúpať.
Olej taký aký sa tam lial doteraz, ak je už motor kaput olejom mu už nijako nepomôžeš, skôr mu ním môžeš ešte viac urýchliť smrť.
Olej taký aký sa tam lial doteraz, ak je už motor kaput olejom mu už nijako nepomôžeš, skôr mu ním môžeš ešte viac urýchliť smrť.
22:41:52
06.10.2011
06.10.2011

black_devil
-> minno: Dirky... no nevím, ale tak asi nějaká 5 - 6-ka šroub tam bude. Je to značený jako ŠKODA, černá lesklá, žádná metla. Takže to mám teda odmastit, kitnout, zbrousit, stříknout plničem, pod vodou zbrousit, odmastit a stříknout barvou a tu teda pak ještě přejet 200 smirglem pod vodou? Díkec
PS: A ještě jeden dotaz mimo téma.. jaký olej n fakáče? Má nějakej 200t najeto, už je celkem kaput.
PS: A ještě jeden dotaz mimo téma.. jaký olej n fakáče? Má nějakej 200t najeto, už je celkem kaput.
22:39:31
06.10.2011
06.10.2011

minno
-> black_devil: aké veľké sú tie dierky? ak len nejaké malé ďobky, tak stačí zagitovať. A farba sa nemá dôvod lúpať, ak podklad riadne odmastíš a prípadné podkladové vrstvy farby (základ...) necháš riadne zaschnúť atď.
Farba je pastelová, či metalíza?
Farba je pastelová, či metalíza?
22:30:10
06.10.2011
06.10.2011

black_devil
Zdravím. Sice jde o něco trochu jiného, ale chci se poradit. Mám na fáčku křídlo, chci ho sundt, jelikož díky šroubům, kterými je přiděláno, zatéká do vnitřku pátých dvěří a ty hnijou. Tak jsem se rozhodl, že křídlo sundám, a chci se poradit, co s dírami. Stačí zakytovat, nebo by bylo lepší tam kápnout ze svářečky a potom zakytovat a stříknout? Ještě k tomu stříknutí... Budu stříkat lakem MOTIP, předtím plničem, jde mi hlavně o to, aby se to potom neloupalo. Když jsem kdysi něco stříkal, brva se začala loupit. Prosím o rady, jak na to. Díky moc.
22:17:09
05.10.2011
05.10.2011

StepaNoFUN
-> malinak: Nastříkat do rozstřiku pak to sleštit... Nevím co bys k tomu chtěl slyšet víc...
16:15:26
05.10.2011
05.10.2011

malinak
jak udělat aby nebyl znát ten přechod
21:32:22
04.10.2011
04.10.2011

minno
a ten dotaz je teda aký? :)
20:35:28
04.10.2011
04.10.2011

malinak
čus mám dotaz. po odstranění koroze, vystříkání plničem atd. budu stříkat barvu a jelikož to je jen místy chci se zbavit přechod barvy aby když na to po nastříkání sáhnu nebyl cejtit přechod barev