-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jde o to, kde ta promáčklina je a jestli ten lak není už poškozenej tím promáčknutím...
-> siva01: O jaký auto by se mělo jednat? Pokud už je v pozinku a je to pár ďubek třeba po kroupách, tak bych šel do toho rovnání bez lakování. Ale pokud v pozinku není, nebo je to větší rozsah, tak klasika - klepatůra a násedně lak... To rovnání bez lakování je opravdu značně nákladný - co vím, tak cca 500,- za ďolíček...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pdr x tmelení karoserie
18:08:41
06.08.2012
06.08.2012

StepaNoFUN
16:23:05
06.08.2012
06.08.2012

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> kachník: A jde tou metodou rovnání bez lakování opravovat i starší auto (myslím tím z hlediska kvality/typu laku, jestli to ten lak vydrží), třeba 120, Favorit...?
16:00:53
06.08.2012
06.08.2012

kachník
Jde o to, kolik promáčklin a jak hlubokých máš na kastli. Pokud málo a takových, kde ještě lak požkozen není, je lepší oprava bez požkození laku. Každopádně, jestli máš auto potlučený hodně, tak se připrav na vítr v peněžence, kdybys to chtěl touhle metodou :-) Jinak touhle cestou bych opravovala auto pokud je v původním stavu, tam kde je ještě hezký a původní lak, nebo moderní auta. Klasickým způsobem se přidá víc materiálu, ale pokud je lakýra šikovný, nikdo to nepozná, jedině snad měřičkou laku.
14:55:27
06.08.2012
06.08.2012

siva01
Může mi někdo doporučit, jestli je lepší opravovat potlučenou karoserii pomocí PDR ( autoklempířina bez lakování ), nebo klasicky kytovat, brousit a lakovat ?
Více o PDR na en.wikipedia.org/wiki/Pai ntless_Dent_Repair
Čemu dáváte přednost a proč ?
Více o PDR na en.wikipedia.org/wiki/Pai ntless_Dent_Repair
Čemu dáváte přednost a proč ?